Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv říj 10, 2024 2:33 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 7:21 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4222
Bydliště: † Telenom
.. a Vůdce byl většinou beze zbraně a zbroje (proč mu ji taky dávat, když je to jen masa na odstřel, která prostě musí být zabita). :-)

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 8:25 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
Aby déle vydržel, když už na sebe stahuje veškeré útoky :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 8:35 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Aha! Já myslel, že Rhombus je určen jen proti Mutantovi, ne proti všem Bytostem-Mutantům! :-D
V pondělí zahrajeme ::rock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 8:49 am 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
Proto je rozdělení bytost-člověk, bytost-mutant, bytost-ghoul a nebo zvíře atd.

Mutant je "druh" bytosti.

Pokud by byla nějaká karta, která by dokázala zabít bytost, zabila by i člověka i mutanta i ghoula...

Zároveň by pak mohly být karty, které by ovlivňovaly jen spolubojovníky, takže by se netýkaly např. Aradeshe.


No ještě je hodně věcí, které by chtělo na hře dopilovat... dneska bych asi některé věci udělal jinak :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 9:22 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
Říkal jsem si, že by mohly existovat karty, které by se podporovaly podle druhu bytostí (Bos s lidma proti mutantům a raiderům a podobně), ale to již existuje právě v TCG. Takže jsem za jednodušší pojetí.
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
Uvidím, jak se Vůdci bude dařit teď, když je v balíčku více zbraní. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 4:26 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
chekotay píše:

1)
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
...
2)
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
...

ad1)
Spolubojovníci jsou bytosti, které může hráč ovládat, může s nimi útočit. Ostatní bytosti jsou NPC a mají spíš význam jako události, které ovlivňují hru. To co jsem předtím napsal o Vůdci je vlastně blbost, slouží jenom jako "zeď" a nelze ho vyzbrojit. Jedině snad, že bych přidal nějaký perk Přítel mutantů, po kterém by se staly spolubojovníky.
ad2)
Chybou asi je, že jsem neurčil kolik ks každé karty má být v balíčku. Rozhodně to ale není tak, že by v balíčku byla vždy jen jedna svého druhu. Klidně je možné, aby v balíčku a ve hře bylo třeba 10 Aradeshů, 50 plazmových pušek nebo 100xTandi. Aradesh by v tomto případě ovlivňoval všechny Tandi ve hře, tedy i spolubojovníky protivníků.




edit// Myslím, že budeme mít zítra co probírat :-D

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 4:44 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4222
Bydliště: † Telenom
Tak na to se musím dojít podívat, ať můžem hrát aspoň ve třech.

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 5:28 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
werty píše:
chekotay píše:

1)
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
...
2)
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
...

ad1)
Spolubojovníci jsou bytosti, které může hráč ovládat, může s nimi útočit. Ostatní bytosti jsou NPC a mají spíš význam jako události, které ovlivňují hru. To co jsem předtím napsal o Vůdci je vlastně blbost, slouží jenom jako "zeď" a nelze ho vyzbrojit. Jedině snad, že bych přidal nějaký perk Přítel mutantů, po kterém by se staly spolubojovníky.
ad2)
Chybou asi je, že jsem neurčil kolik ks každé karty má být v balíčku. Rozhodně to ale není tak, že by v balíčku byla vždy jen jedna svého druhu. Klidně je možné, aby v balíčku a ve hře bylo třeba 10 Aradeshů, 50 plazmových pušek nebo 100xTandi. Aradesh by v tomto případě ovlivňoval všechny Tandi ve hře, tedy i spolubojovníky protivníků.

edit// Myslím, že budeme mít zítra co probírat :-D

Jenže ten rozdíl není nijak vyznačený, vyjma toho, že Mutant a Rhombus nemají životy. Navíc je pak těch spolubojovníků málo. A mít více postav jednoho jména, to není hezké...
Že tam nemá být jen po jedné kartě, to mi došlo, ale chtěl jsem začít odspoda a postupně karty přidávat. V tom balíku zveřejněném výše již jsou mnohé karty zmnoženy. Jde hlavně o ovoce, vodu a chladné zbraně. Jinak bych to ale nechal tak. Vtip je v tom, že minimální velikost balíku je daná už tím, že základní počet karet (počet druhů karet) je velký...
Ale jak říkám, nevadí to, myslím, že nyní již hra potřebuje jen drobné úpravy.
Viky: ::cheer


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: ned kvě 02, 2010 6:15 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
Citace:
Navíc je pak těch spolubojovníků málo. A mít více postav jednoho jména, to není hezké...


Není to hezké, leč je to taktické ::lol

Samozřejmě není problém vytvořit více osobností nebo vytvořit spolubojovníky beze jména, u kterých by nebyl problém být v balíku zastoupen vícekrát (člen BOS, nájezdník...)

viky: bude mi potěšením :-)

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 7:54 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
chekotay píše:

Následující karty se v balíku budou vyskytovat vícekrát:
Láhev vody +3
Ovoce +5
Noc +2
Kožená zbroj +1
Kožená bunda +2
Vrhací nůž +3
Bojový nůž +4
Oštěp +2
Granát +4
Krysa +1


Byla v balíčku, se kterým jsme hráli některá karta více než 5x?

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 9:00 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4222
Bydliště: † Telenom
Ne.

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 9:23 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Hm, to ovoce a láhve vody by měly být. Když jsem to tisknul, tři plochy zůstaly neobsazeny, tak jsem je doplnil... a pamatuju si, že jsem to vystříhával.
Jenže jsme hráli 4, drželi dost věcí v ruce... já myslím, že tam minimálně to mutfruit 5× bylo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 9:28 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
OK, říkal jsem si, jestli dát do pravidel i max počet karet, ale asi by to nebylo dobré, pokud by hrálo větší množství hráčů.


Tady jsou nová-opravená pravidla, co bys ještě upravil?

Obecná pravidla a vysvětlení pojmů
 Cílem hry je porazit protihráče.
 Každý hráč má na začátku hry 20 životů. 0 nebo méně životů znamená smrt.
 “Vault” je zamíchaná hromádka karet položených lícem dolů.
 “Pustina” je hromádka karet lícem nahoru, kam se dávají použité karty.
 “Inventář” jsou karty v ruce.
 “Ve hře” jsou karty, které jsou vyloženy na hrací plochu.
 Každý hráč je považován za “bytost”.
 Vault a pustina jsou společné pro všechny hráče.
 Každý hráč může mít v inventáři maximálně 5 karet. Karty navíc (hráč určí které) jdou na konci kola do pustiny.
 Na začátku hry hráči určí, v jakém pořadí budou hrát.
 Každý hráč si na začátku hry vezme z vaultu do inventáře 5 karet.
 Každý hráč si na začátku svého kola může vzít z vaultu do inventáře 1 kartu.

Útočení a blokování
 Hráč, který je na tahu může útočit svými spolubojovníky na bytosti, které jsou ve hře.
 Každá bytost může útočit 1x za kolo, pokud není kartou ve hře určeno jinak.
 Pokud má protihráč ve hře spolubojovníky, může je použít k blokování útoku, který na něj míří (spolubojovník bude zasažen místo hráče).
 Pokud se útok zdaří, odečte si cíl ze svého počtu životů počet zranění.
 Má-li cíl útoku zbroj, je zranění odečteno nejdříve zbroji.

Hody kostkou
 Hází se běžnou šestistrannou kostkou s čísly 1-6 (1k6).
 Bonus k hodu se po hození kostkou přičte k číslu, které na kostce padlo a součet se použije jako výsledek hodu. Postih k hodu se odečítá od čísla, které na kostce padlo a rozdíl je výsledek hodu.
 Pokud při hodu padne na kostce 1 (bez ohledu na bonus nebo postih) akce se nezdařila, v případě útoku zbraní je zbraň zničena a jde do pustiny.
 Padne-li na kostce 6 (bez ohledu na bonus nebo postih) akce se zdařila, v případě hodu na útok je cíl útoku sražen k zemi a příští kolo neútočí a nemůže používat perky ani blokovat (možno označit “tapnutím” karty - otočením karty o 90°), zároveň útok způsobil i zranění.

Bytosti, zbraně, zbroje, perky a akce
 Během jednoho kola může každý hráč vyložit pouze 1 bytost, 1 zbroj, 1 zbraň, 1 perk a libovolný počet akcí.
 Bytost, zbraň, zbroj a perk je možné vyložit pouze pokud je hráč na tahu.
 Bytosti vyložené hráčem do hry jsou jeho spolubojovníky.
 Zbraň ve hře je možné vyměnit za jinou zbraň z inventáře.
 Zbroj nelze vrátit ze hry do inventáře, lze ji odložit do pustiny.
 Ve hře může mít každá bytost jen 1 zbraň a 1 zbroj.
 Žádná bytost nemůže mít 2 stejné perky.
 Perk může být přiřazen i bytost protivníka.
 Perk vyložený do hry nelze vrátit do inventáře ani odhodit do pustiny.
 Pokud hráč nebo bytost zemře, jde jejich vybavení a perky spolu s kartou bytosti do pustiny.
 Akci může hráč vyložit kdykoliv, i když není zrovna na tahu.
 Akce je po vyložení do hry uskutečněna a jde do pustiny.



//Editováno 16.5.

_________________
Obrázek


Naposledy upravil werty dne ned kvě 16, 2010 4:00 pm, celkově upraveno 6

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: pon kvě 10, 2010 8:39 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 8:08 pm
Příspěvky: 466
Bydliště: Víc než bahno
::?

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
PříspěvekNapsal: úte kvě 11, 2010 2:53 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
UH! ::shock
--
Ještě jsem si nenašel chvilku klidu k přečtení tvých pravidel..


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 44 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny