werty píše:
chekotay píše:
1)
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
...
2)
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
...
ad1)
Spolubojovníci jsou bytosti, které může hráč ovládat, může s nimi útočit. Ostatní bytosti jsou NPC a mají spíš význam jako události, které ovlivňují hru. To co jsem předtím napsal o Vůdci je vlastně blbost, slouží jenom jako "zeď" a nelze ho vyzbrojit. Jedině snad, že bych přidal nějaký perk
Přítel mutantů, po kterém by se stal
y spolubojovníky.
ad2)
Chybou asi je, že jsem neurčil kolik ks každé karty má být v balíčku. Rozhodně to ale není tak, že by v balíčku byla vždy jen jedna svého druhu. Klidně je možné, aby v balíčku a ve hře bylo třeba 10 Aradeshů, 50 plazmových pušek nebo 100xTandi. Aradesh by v tomto případě ovlivňoval všechny Tandi ve hře, tedy i spolubojovníky protivníků.
edit// Myslím, že budeme mít zítra co probírat
Jenže ten rozdíl není nijak vyznačený, vyjma toho, že Mutant a Rhombus nemají životy. Navíc je pak těch spolubojovníků málo. A mít více postav jednoho jména, to není hezké...
Že tam nemá být jen po jedné kartě, to mi došlo, ale chtěl jsem začít odspoda a postupně karty přidávat. V tom balíku zveřejněném výše již jsou mnohé karty zmnoženy. Jde hlavně o ovoce, vodu a chladné zbraně. Jinak bych to ale nechal tak. Vtip je v tom, že minimální velikost balíku je daná už tím, že základní počet karet (počet druhů karet) je velký...
Ale jak říkám, nevadí to, myslím, že nyní již hra potřebuje jen drobné úpravy.
Viky: