Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=10&t=1097
Stránka 2 z 3

Autor:  viky [ sob kvě 01, 2010 7:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

.. a Vůdce byl většinou beze zbraně a zbroje (proč mu ji taky dávat, když je to jen masa na odstřel, která prostě musí být zabita). :-)

Autor:  werty [ sob kvě 01, 2010 8:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Aby déle vydržel, když už na sebe stahuje veškeré útoky :-)

Autor:  cheky [ ned kvě 02, 2010 8:35 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Aha! Já myslel, že Rhombus je určen jen proti Mutantovi, ne proti všem Bytostem-Mutantům! :-D
V pondělí zahrajeme ::rock

Autor:  werty [ ned kvě 02, 2010 8:49 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Proto je rozdělení bytost-člověk, bytost-mutant, bytost-ghoul a nebo zvíře atd.

Mutant je "druh" bytosti.

Pokud by byla nějaká karta, která by dokázala zabít bytost, zabila by i člověka i mutanta i ghoula...

Zároveň by pak mohly být karty, které by ovlivňovaly jen spolubojovníky, takže by se netýkaly např. Aradeshe.


No ještě je hodně věcí, které by chtělo na hře dopilovat... dneska bych asi některé věci udělal jinak :-D

Autor:  cheky [ ned kvě 02, 2010 9:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
Říkal jsem si, že by mohly existovat karty, které by se podporovaly podle druhu bytostí (Bos s lidma proti mutantům a raiderům a podobně), ale to již existuje právě v TCG. Takže jsem za jednodušší pojetí.
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
Uvidím, jak se Vůdci bude dařit teď, když je v balíčku více zbraní. :)

Autor:  werty [ ned kvě 02, 2010 4:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

chekotay píše:

1)
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
...
2)
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
...

ad1)
Spolubojovníci jsou bytosti, které může hráč ovládat, může s nimi útočit. Ostatní bytosti jsou NPC a mají spíš význam jako události, které ovlivňují hru. To co jsem předtím napsal o Vůdci je vlastně blbost, slouží jenom jako "zeď" a nelze ho vyzbrojit. Jedině snad, že bych přidal nějaký perk Přítel mutantů, po kterém by se staly spolubojovníky.
ad2)
Chybou asi je, že jsem neurčil kolik ks každé karty má být v balíčku. Rozhodně to ale není tak, že by v balíčku byla vždy jen jedna svého druhu. Klidně je možné, aby v balíčku a ve hře bylo třeba 10 Aradeshů, 50 plazmových pušek nebo 100xTandi. Aradesh by v tomto případě ovlivňoval všechny Tandi ve hře, tedy i spolubojovníky protivníků.




edit// Myslím, že budeme mít zítra co probírat :-D

Autor:  viky [ ned kvě 02, 2010 4:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Tak na to se musím dojít podívat, ať můžem hrát aspoň ve třech.

Autor:  cheky [ ned kvě 02, 2010 5:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

werty píše:
chekotay píše:

1)
Já rozdělení na bytosti chápal jako součást něčeho, co mělo řpjít, ale již nepřišlo. A Aradeshe beru jako normálního spolubojovníka.
...
2)
Navíc hraji tak, že všichni hráči si tahají karty ze společného Vaultu. Takže je možné, aby jeden hráč měl jak Vůdce, tak Rhombuse nebo jak laser gatling, tak tesla zbroj. Prostě tyhle antagonistické karty by se musely vyskytovat ve velkém množství, aby fungovaly. A to nemá moc význam pro hru.
...

ad1)
Spolubojovníci jsou bytosti, které může hráč ovládat, může s nimi útočit. Ostatní bytosti jsou NPC a mají spíš význam jako události, které ovlivňují hru. To co jsem předtím napsal o Vůdci je vlastně blbost, slouží jenom jako "zeď" a nelze ho vyzbrojit. Jedině snad, že bych přidal nějaký perk Přítel mutantů, po kterém by se staly spolubojovníky.
ad2)
Chybou asi je, že jsem neurčil kolik ks každé karty má být v balíčku. Rozhodně to ale není tak, že by v balíčku byla vždy jen jedna svého druhu. Klidně je možné, aby v balíčku a ve hře bylo třeba 10 Aradeshů, 50 plazmových pušek nebo 100xTandi. Aradesh by v tomto případě ovlivňoval všechny Tandi ve hře, tedy i spolubojovníky protivníků.

edit// Myslím, že budeme mít zítra co probírat :-D

Jenže ten rozdíl není nijak vyznačený, vyjma toho, že Mutant a Rhombus nemají životy. Navíc je pak těch spolubojovníků málo. A mít více postav jednoho jména, to není hezké...
Že tam nemá být jen po jedné kartě, to mi došlo, ale chtěl jsem začít odspoda a postupně karty přidávat. V tom balíku zveřejněném výše již jsou mnohé karty zmnoženy. Jde hlavně o ovoce, vodu a chladné zbraně. Jinak bych to ale nechal tak. Vtip je v tom, že minimální velikost balíku je daná už tím, že základní počet karet (počet druhů karet) je velký...
Ale jak říkám, nevadí to, myslím, že nyní již hra potřebuje jen drobné úpravy.
Viky: ::cheer

Autor:  werty [ ned kvě 02, 2010 6:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Citace:
Navíc je pak těch spolubojovníků málo. A mít více postav jednoho jména, to není hezké...


Není to hezké, leč je to taktické ::lol

Samozřejmě není problém vytvořit více osobností nebo vytvořit spolubojovníky beze jména, u kterých by nebyl problém být v balíku zastoupen vícekrát (člen BOS, nájezdník...)

viky: bude mi potěšením :-)

Autor:  werty [ pát kvě 07, 2010 7:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

chekotay píše:

Následující karty se v balíku budou vyskytovat vícekrát:
Láhev vody +3
Ovoce +5
Noc +2
Kožená zbroj +1
Kožená bunda +2
Vrhací nůž +3
Bojový nůž +4
Oštěp +2
Granát +4
Krysa +1


Byla v balíčku, se kterým jsme hráli některá karta více než 5x?

Autor:  viky [ pát kvě 07, 2010 9:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Ne.

Autor:  cheky [ pát kvě 07, 2010 9:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

Hm, to ovoce a láhve vody by měly být. Když jsem to tisknul, tři plochy zůstaly neobsazeny, tak jsem je doplnil... a pamatuju si, že jsem to vystříhával.
Jenže jsme hráli 4, drželi dost věcí v ruce... já myslím, že tam minimálně to mutfruit 5× bylo.

Autor:  werty [ pát kvě 07, 2010 9:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

OK, říkal jsem si, jestli dát do pravidel i max počet karet, ale asi by to nebylo dobré, pokud by hrálo větší množství hráčů.


Tady jsou nová-opravená pravidla, co bys ještě upravil?

Obecná pravidla a vysvětlení pojmů
 Cílem hry je porazit protihráče.
 Každý hráč má na začátku hry 20 životů. 0 nebo méně životů znamená smrt.
 “Vault” je zamíchaná hromádka karet položených lícem dolů.
 “Pustina” je hromádka karet lícem nahoru, kam se dávají použité karty.
 “Inventář” jsou karty v ruce.
 “Ve hře” jsou karty, které jsou vyloženy na hrací plochu.
 Každý hráč je považován za “bytost”.
 Vault a pustina jsou společné pro všechny hráče.
 Každý hráč může mít v inventáři maximálně 5 karet. Karty navíc (hráč určí které) jdou na konci kola do pustiny.
 Na začátku hry hráči určí, v jakém pořadí budou hrát.
 Každý hráč si na začátku hry vezme z vaultu do inventáře 5 karet.
 Každý hráč si na začátku svého kola může vzít z vaultu do inventáře 1 kartu.

Útočení a blokování
 Hráč, který je na tahu může útočit svými spolubojovníky na bytosti, které jsou ve hře.
 Každá bytost může útočit 1x za kolo, pokud není kartou ve hře určeno jinak.
 Pokud má protihráč ve hře spolubojovníky, může je použít k blokování útoku, který na něj míří (spolubojovník bude zasažen místo hráče).
 Pokud se útok zdaří, odečte si cíl ze svého počtu životů počet zranění.
 Má-li cíl útoku zbroj, je zranění odečteno nejdříve zbroji.

Hody kostkou
 Hází se běžnou šestistrannou kostkou s čísly 1-6 (1k6).
 Bonus k hodu se po hození kostkou přičte k číslu, které na kostce padlo a součet se použije jako výsledek hodu. Postih k hodu se odečítá od čísla, které na kostce padlo a rozdíl je výsledek hodu.
 Pokud při hodu padne na kostce 1 (bez ohledu na bonus nebo postih) akce se nezdařila, v případě útoku zbraní je zbraň zničena a jde do pustiny.
 Padne-li na kostce 6 (bez ohledu na bonus nebo postih) akce se zdařila, v případě hodu na útok je cíl útoku sražen k zemi a příští kolo neútočí a nemůže používat perky ani blokovat (možno označit “tapnutím” karty - otočením karty o 90°), zároveň útok způsobil i zranění.

Bytosti, zbraně, zbroje, perky a akce
 Během jednoho kola může každý hráč vyložit pouze 1 bytost, 1 zbroj, 1 zbraň, 1 perk a libovolný počet akcí.
 Bytost, zbraň, zbroj a perk je možné vyložit pouze pokud je hráč na tahu.
 Bytosti vyložené hráčem do hry jsou jeho spolubojovníky.
 Zbraň ve hře je možné vyměnit za jinou zbraň z inventáře.
 Zbroj nelze vrátit ze hry do inventáře, lze ji odložit do pustiny.
 Ve hře může mít každá bytost jen 1 zbraň a 1 zbroj.
 Žádná bytost nemůže mít 2 stejné perky.
 Perk může být přiřazen i bytost protivníka.
 Perk vyložený do hry nelze vrátit do inventáře ani odhodit do pustiny.
 Pokud hráč nebo bytost zemře, jde jejich vybavení a perky spolu s kartou bytosti do pustiny.
 Akci může hráč vyložit kdykoliv, i když není zrovna na tahu.
 Akce je po vyložení do hry uskutečněna a jde do pustiny.



//Editováno 16.5.

Autor:  werty [ pon kvě 10, 2010 8:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

::?

Obrázek

Autor:  cheky [ úte kvě 11, 2010 2:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Vítr Apokalypsy - Fallout: Crossfire

UH! ::shock
--
Ještě jsem si nenašel chvilku klidu k přečtení tvých pravidel..

Stránka 2 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]