Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Město stalkerů http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=10&t=12452 |
Stránka 2 z 2 |
Autor: | Henry Thorn [ pát lis 30, 2018 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Město stalkerů |
Reinar píše: Dneska končí nominace. Aha a ja si jeste dodelaval postapo kratasy.. ![]() |
Autor: | cheky [ čtv pro 06, 2018 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Město stalkerů |
Reinar píše: Dneska končí nominace. Tak to jsem bez šance, mám ty gatě úplně naspod nábytku z dětského pokojíčku, co je na balkoně. Ale to je fuk, stejně není kdy šít. |
Autor: | Jarkeld [ čtv pro 06, 2018 7:59 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Město stalkerů |
cheky píše: Reinar píše: Dneska končí nominace. Tak to jsem bez šance, mám ty gatě úplně naspod nábytku z dětského pokojíčku, co je na balkoně. Ale to je fuk, stejně není kdy šít. Reinar v Síni slávy píše: Henry Thorn píše: Reinar píše: Dneska končí nominace. Aha a ja si jeste dodelaval postapo kratasy.. ![]() Krucinál fagot himl hergot. Tak do konce prosince, bando. Aspoň bude nějaká konkurence. Vybírat jen ze dvou výrobků by byla škoda. |
Autor: | cheky [ pát dub 17, 2020 2:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Město stalkerů |
kartičky transportéru nemusí být tak velké, asi by byly lepší menší, třeba kulaté o průměru 5 cm na kartičky herního plánu nakreslete nebo napište potřebné symboly karet 1) všesměrová růžice. Tu si poznáváte i z druhé strany, ať se dobře hledá v balíčku, ta se totiž dává do středu herního pole a jako jediná je od začátku hry otočená. hráč, který na ni vstoupí, musí hned postupovat libovolným směrem. 2-5) další růžice s přikázaným směrem jízdy. můžete vymyslet různé kombinace. 6-11) rozvaliny. to jsou prázdné karty, přes ty se jen prochází. 12-13) zátaras. postava přes něj může projít, ale pokud nese poklad, musí jej tam nechat. poklad je tak ztracen. 14) minové pole. postava, která sem vstoupí, se ihned vrací na předchozí pole. a ztrácí poklad. 15) radioaktivní odpad. postava, která sem vstoupí, se ihned vrací do transportéru. bez pokladu. 16) radioaktivní bouře. jeden tah je možno jezdit jenom transportéry 17-21) poklady. nevšimejte si čísel, pozustatku z testovací faze. (pro rozšířenou hru je důležité, že toto jsou měděné poklady, v malé hře je to jedno) 22) radskoripon. hráč, který sem stoupne, jedno kolo netáhne ( s žádnou postavou) a ztrácí zde poklad. 23) zuřivý ghul vyhání herní kámen ven do Pustiny ve směru svého kopí. postavy tam pak čeká na místě, dokud ji nevyzvedne hráč s transporterem 24) supermutanti. herní kámen je zajat, dokud jej nepřijde osvobodit druhý. 25) parac. herní kámen je zabít a mizí ze hry. |
Stránka 2 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |