Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je ned čer 15, 2025 7:29 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:49 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
prost píše:
Smejki píše:
až někdo ohlásí, že to v těhle formátech bude vytvářet a bude s tím tvořit, dám to tam. Zatím je slíben jen Photo, Illustr a Corel

CorelDRAW podporuje svg, Photoshop Illustrator podporuje svg, GIMP umí otevřít a zobrazit svg, IrfanView umí otevřít a zobrazit svg, tvůj prohlížeč by měl umět otevřít svg (můžeš zkusit).
mít to v něčem jiném dle mého skromného názoru nemá smysl.

takže dobrovolníci, mějte rozum. používejte svg.
nemaje ilustrátor (zatím), nemůžu. myslím, že budou nejvhodnější tři verze -
- PSD (photoshop neumí ukládat SVG...nevím jak je to otvíráním. ale umí export cesty do AI)
- AI (defaultní Ilustrator)
- SVG (až budu mít Ilusrátor, všechny je převedu)
-...případně ještě Corelácké CRD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:53 pm 
Hrášková příšera
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 4:34 pm
Příspěvky: 4236
Bydliště: † Telenom
Když nic jiného, tak bych nejspíš mohla převádět všechny výtvory do Corelu a skrze něj i do toho .svg.

_________________
Obrázek Odpověděl mi plnou vahou všech čtyř pevně na zemi. Buď lidský tak, jako já jsem huňatý. Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 7:57 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 2:50 pm
Příspěvky: 9
viky píše:
Když nic jiného, tak bych nejspíš mohla převádět všechny výtvory do Corelu a skrze něj i do toho .svg.


To by bolo super, imho...

_________________
Po poslednom obliatí klávesnice pivom mi znefunkčneli niektore klávesy. Miestami preto píšem bez diakritiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:19 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 8:31 am
Příspěvky: 71
on ten inkscape umí taky otevírat *.ai a *.cdr (alespoň to má v nabídce při otvírání).
jinak jestli umí photoshop používat pořádně vektorou grafiku (tj. uložit v .psd, načíst, zvětšit obrázek bez ztráty kvality), to nevím, neznám.

kdybych měl čas, tak se na to podívám, ale blíží se zkouškové a najednou všichni učitelé za ten zápočet přeci jenom něco chtějí.

_________________
The supreme irony of life is that hardly anyone gets out of it alive.
- Robert A. Heinlein


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:20 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
viky píše:
Když nic jiného, tak bych nejspíš mohla převádět všechny výtvory do Corelu a skrze něj i do toho .svg.

jsem velice pro :!: díky ti, ó všemocná :muck:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:21 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:35 am
Příspěvky: 1040
Bydliště: Earth
prost píše:
on ten inkscape umí taky otevírat *.ai a *.cdr (alespoň to má v nabídce při otvírání).
jinak jestli umí photoshop používat pořádně vektorou grafiku (tj. uložit v .psd, načíst, zvětšit obrázek bez ztráty kvality), to nevím, neznám.

kdybych měl čas, tak se na to podívám, ale blíží se zkouškové a najednou všichni učitelé za ten zápočet přeci jenom něco chtějí.



zejtra se na to podivam a zkusim něco

_________________
Obrázekradiation disabled :( Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:21 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
prost píše:
on ten inkscape umí taky otevírat *.ai a *.cdr (alespoň to má v nabídce při otvírání).
jinak jestli umí photoshop používat pořádně vektorou grafiku (tj. uložit v .psd, načíst, zvětšit obrázek bez ztráty kvality), to nevím, neznám.

kdybych měl čas, tak se na to podívám, ale blíží se zkouškové a najednou všichni učitelé za ten zápočet přeci jenom něco chtějí.
umí. Photoshop je kombinací obého rastr i vektor (vektorové masky/cesty). ale vektor je samozřejmě líp zpracovaný v illustratoru


Naposledy upravil Smejki dne pon kvě 18, 2009 8:24 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:22 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Sayboot píše:
No... Takže přímy vytažení z Data souborů je mnohem, mnohem přesnější :cool: Neví někdo kořenovej adresář? JaW tu není, co?


MASTER.DAT\art\skilldex\* Graphic cartoon shown for each skill/trait/stat in character screen

přehledný seznam umístění všech souborů je tady http://www.nma-fallout.com/content.php?page=fo-modding-fo-filedes-guide

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:27 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 2:50 pm
Příspěvky: 9
JaW píše:
Sayboot píše:
No... Takže přímy vytažení z Data souborů je mnohem, mnohem přesnější :cool: Neví někdo kořenovej adresář? JaW tu není, co?


MASTER.DAT\art\skilldex\* Graphic cartoon shown for each skill/trait/stat in character screen

přehledný seznam umístění všech souborů je tady http://www.nma-fallout.com/content.php?page=fo-modding-fo-filedes-guide


Poprosím toho šikovníka, čo to rozbalí, nech to šupne do prehladneho raru a doručí niekam na stiahnutie!

_________________
Po poslednom obliatí klávesnice pivom mi znefunkčneli niektore klávesy. Miestami preto píšem bez diakritiky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:29 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
No mmnt, ja mam v rozliseni asi 140*117 bez papieroveho pozadia, vsetkych pipboyov :-?

To vam netreba nieco take?

Oni su akoby vo vektorovej grafike, cize skratka len tie komiksove obrysy a bez vyplne...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:42 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
Morty píše:
No mmnt, ja mam v rozliseni asi 140*117 bez papieroveho pozadia, vsetkych pipboyov :-?

To vam netreba nieco take?

Oni su akoby vo vektorovej grafike, cize skratka len tie komiksove obrysy a bez vyplne...

jsem zvědav. dej to na rapida...nebo někam. a stejně by se musely obtáhnout


Naposledy upravil Smejki dne pon kvě 18, 2009 8:45 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:44 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
JaW píše:
Sayboot píše:
No... Takže přímy vytažení z Data souborů je mnohem, mnohem přesnější :cool: Neví někdo kořenovej adresář? JaW tu není, co?


MASTER.DAT\art\skilldex\* Graphic cartoon shown for each skill/trait/stat in character screen

přehledný seznam umístění všech souborů je tady http://www.nma-fallout.com/content.php?page=fo-modding-fo-filedes-guide

díky
Sayboot - jestli to budeš extrahovat, vrzni to pak do nějakýho pěknýho formátu (gif, png...), ne jpg. já to pak dám na brahmínku na stažení


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:45 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
http://rapidshare.com/files/234505985/p ... D.rar.html

bohuzial len 10 DL limit, nemam acc na RS... ale reupnem ak bude treba :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:54 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4518
Bydliště: Cajzl City
hmmmm. tak ty jsou jenom vyřezaný (místy dost blbě) a desaturovaný. a navíc jsou dost malý. to už se to líp dělá z "papíru". počkám, co Sayboot. i tak díky za pomoc


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon kvě 18, 2009 8:58 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 8:31 am
Příspěvky: 71
Perry píše:
zejtra se na to podivam a zkusim něco

tak jsem se na to podíval a nejednodušší postup vektorizace v tom inkscape je zhruba:
- otevřít obrázek
- vybrat načtený obrázek levočudlem
- stisknout shift+alt+b, asi si pohrát s nastavením - to správné a vhodné nastavení bude asi trochu zajímavější a bude potřeba trochu té investigace :)
- dát ok a chvíli počkat
- vybrat obrázek levočudlem
- zvolit uložit, vybrat vhodný formát


edit: doplnění

_________________
The supreme irony of life is that hardly anyone gets out of it alive.
- Robert A. Heinlein


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny