Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv črc 31, 2025 12:22 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 7:50 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
Prezkumavat, tym myslis otvorit v PSku a cumiet na to ci sa to da?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 8:30 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
tak nějak. koukat, jestli tam nejsou nějaký vyložený boty a jestli některý detaily nebyly zbytečně zjednodušený nebo přímo nedokreslený


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 8:36 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
No tak fajn :-)

Ale pocas toho budem musiet davat stroke path, nie? aby to lepsie vyzeralo... A proste len pri asi 300% zoome, vsakze som to dobre pochopil? :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 8:43 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
postup záleží na tobě :wink:
prostě srovnat s pipboyem a pak ještě juknout na detaily


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 8:45 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
Tak fajn, ale snad ten moj popisany postup nebol nejaka kktina :mrgreen:

Ak nie,t ak ja sa na to vrhnem :D Nech tu len nehnijem :beer:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 9:00 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
sám nevim, cos tim chtěl říct. mám photoshop v češtině :rock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 9:02 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
To je nie vyplnenie cesty(fill path), ale jej ohranicenie(stroke path) pomocou aktualneho brushu.. Ked som v PSku kreslil s vektorom(troschen sa vrtal v tom) tak sa to tusim takto robilo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 9:03 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
cestu si buď vyplň nebo jen sleduj cestu samou. vytáhnutí překryje detaily


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 9:18 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
ok. Ta ale ekdy a co presne mam kontrolovat? Mozme pokracovat cez PM...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 10:06 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
kontroluj soubory v seznamu hotových prací (pouze jednu verzi, ostatní jsou jen konvert do jinýho formátu).
A v čem se otevírají jednotlivé formáty, to je v popisu formátů (svg nejde otevřít ve Photoshopu...ale možná ho umí CS4).
Testuj si kdy chceš a co chceš.
Hlaš jen pokud najdeš nějakou chybu, anebo podávej hromadnej report. způsob i formu hlášení nechám na tobě... sem anebo PM


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: stř kvě 20, 2009 10:35 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3482
Bydliště: VŠB
Super práce. Vypadá to úžasně. Finální balíček by pak měl jít do světa přes NMA :ano:

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 12:04 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4517
Bydliště: Cajzl City
JaW: taky mě to napadlo :wink:

a tady je příklad toho, na co si při kontrole dát pozor. v malým obrázku to není pořádně vidět, ale tyto detaily jsou důležité...tímto ohlašuji dodělaný další vektor - magnetická osobnost :-)
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 9:23 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
Tak fajn :) Inak dost do detailov si to dal, fakticky :shock:

Len tie nohy, by sa dali trosku zlepsit, hmm :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 10:02 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:35 am
Příspěvky: 1046
Bydliště: Earth
Smejki píše:
A v čem se otevírají jednotlivé formáty, to je v popisu formátů (svg nejde otevřít ve Photoshopu...ale možná ho umí CS4).


Naneštěstí to CS4 neumí :/

_________________
Obrázekradiation disabled :( Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv kvě 21, 2009 10:09 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 988
Bydliště: Kryt Folimanka
Nj, mam CS2...

Ale ked narazim na nieco co mi doma nic neotvori, tak sa vas tu opytam a tak... :wink:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny