Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv kvě 09, 2024 4:35 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další

V jakých formátech chcete (nebo budete potom pracovat s) vektory?
PSD (Adobe Photoshop) 21%  21%  [ 7 ]
AI (Adobe Illustrator) 18%  18%  [ 6 ]
CRD (CorelDraw) 12%  12%  [ 4 ]
SVG (univerzální free formát) 24%  24%  [ 8 ]
TIF (dokonalý univerzál) 24%  24%  [ 8 ]
všechny 3%  3%  [ 1 ]
jiné (uveďte) 0%  0%  [ 0 ]
Celkem hlasů : 34
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pon říj 19, 2009 8:28 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
áno, ujko ::love2


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 11:26 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22295
Bydliště: Brno
Bylo by možné vyvektorovat i některé další obrázky, zvláště pak obrázky předmětů (zbraně, zbroje)?
Třeba láhev na vodu s logem V13 by mohla být pěkná... Tesla zbroj, T-51b a tak...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 12:11 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
vektor dává přednost dvoubarevným obrázků s ostrými přechody. u věcí, cos napsal, připadají v úvahu jen obrysy, takže bys z toho měl omalovánky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 2:19 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
stíny by měly jednobitovou průhlednost... :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 2:27 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22295
Bydliště: Brno
V podstatě cokoliv, co chceš dnes s grafikou Falloutu dělat, padá na tom, že to je příšerně malé, a když to zvětšíš, je to hnusné. :-? Karty, grafika, předměty denní potřeby, kalendáře... :ne:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 5:34 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
ano... :-?
muselo by se to přemalovat, jako jsem udělal nového maskota fóra - obrysy ve vektoru ::arrow hires ::arrow vybarvit


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: sob zář 11, 2010 1:41 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: úte čer 02, 2009 12:18 pm
Příspěvky: 10
myslíte, že to niekedy niekto dokončí, alebo spraví? :) ďakujem za odpoveď ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: sob zář 11, 2010 3:02 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
někdo určitě, ale času je tak ukrutně málo...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: čtv led 06, 2011 10:44 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 04, 2011 11:11 pm
Příspěvky: 354
Bydliště: Тёмная долина
Zkouším dělat na ikonce "Agility" a vůbec mi to nejde. S hrubými obrysy není problém, ale jak dojde na detaily obličeje apod. vypadá to příšerně ::scratch

_________________
To be is to do - Socrates.
To do is to be - Jean-Paul Sartre.
Do be do be do, do do do di da - Frank Sinatra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 1:53 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
jo, je to piplačka :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 3:37 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 04, 2011 11:11 pm
Příspěvky: 354
Bydliště: Тёмная долина
ehm ehm.. proč mně to pořád vytváří nové vrstvy, když začnu nový tah perem? Nikdy jsem tyhle věci nedělal :|

_________________
To be is to do - Socrates.
To do is to be - Jean-Paul Sartre.
Do be do be do, do do do di da - Frank Sinatra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 3:39 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
musíš jít do cest, ne do vrstev


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 5:30 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: úte led 04, 2011 11:11 pm
Příspěvky: 354
Bydliště: Тёмная долина
Paráda, mám to, jen nikde nevidím nabídku "vrstva => vektorová maska => platná cesta". Nepředpokládám, že to je tím, že mám verzi 7.0

_________________
To be is to do - Socrates.
To do is to be - Jean-Paul Sartre.
Do be do be do, do do do di da - Frank Sinatra.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: pát led 07, 2011 6:52 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
7.0 je dobrá archaičnost... masky vůbec nemusíš dávat. stačí ta vektorová vrstva. pak už se s tím dodělá ten, kdo to bude potřebovat použít


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Práce pro komunitu - vyvektorování všech PipBoyů
PříspěvekNapsal: sob led 22, 2011 1:17 am 
Kriplführer
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:16 pm
Příspěvky: 1817
Bydliště: Cypcity
::zapomenuto::

Jakmile budete mít čas, smázněte to. Děkuji i za Smejkiho. ::jump

_________________
I dlatego lubię mówić z Tobą


Naposledy upravil Necro dne pon led 24, 2011 1:20 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny