Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Z důvodu velkého počtu lidí, kteří se minulou neděli nudili, se příští neděle ruší.
Právě je ned čer 25, 2017 11:33 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 10:52 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1317
Bydliště: Záhorská nížina
Timeslip vydal/(a?) verziu 2.12, ktorá obsahuje zaujímavé opravy:

Kód:
>New script function: set_sfall_arg
>Added a fix for the original engine issue that could cause fallout to look for the music in the wrong folder
>Added a fix for the original ungine issue that prevented melee npcs attacking multihex critters (From Haenlomal)
>Added an option to allow party members to reach level 6 (From Haenlomal)
>Added an option to change the font colour on the main menu
>More bug fixes for Glovz's mod
>More flexibility for the 32 bit talking heads
>key_pressed now accepts values from 256 to 263 to report on the status of up to 8 mouse buttons (From NVShacker)
>Fix the rcpres variable in shaders containing two copies of 1/screen width
>Fixed an sfall bug that broke critical hits when starting a new game, up until a game was first reloaded
>Limited the scrollable quest window to prevent crashes from multiline quests (From Haenlomal)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: sob srp 21, 2010 11:42 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Přesunul jsem tvůj příspěvek sem, do obecného moddingu, protože to téma, kam si to psal, patří k RP instalaci.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 8:36 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1317
Bydliště: Záhorská nížina
Eh, pardon, JaWe. Pokojne mi nabudúce taký príspevok zmaž, nie som na to citlivý. :P

---

Nesiem malú novinku - Timeslip a Haenlomal opravili bug, kvôli ktorému sa pri použití traitu "Fast Shot" nedali používať mierené údery ani pri súboji nablízko (HtH). Pretože mnohí s opravou nesúhlasili, v nasledujúcej verzii sfall bude na výber viacero možností:
Haenlomal píše:
So, to get Fast Shot to behave as it did in FO1, set FastShotFix=2. To use my version of the fix, set FastShotFix=1. If for whatever reason you want to keep the Fallout 2 original behaviour, set FastShotFix=0. If FastShotFix isn't specified, my fix (FastShotFix=1) is the default.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:08 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 12:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Poprad, Slovakia
v akom súbore toto editovať? mám RP 2.1.2b a neviem to nájsť..resp. ja to chcem tak že keď si dám tento trait, tak "HtH" útoky aby mohli byť mierené a to v prípade RP 2.1.2b nie sú. timeslap fall je predsa súčať RP a keď som stiahol aj samostatný timeslip sfall tak som to tam nevedel nájsť nikde(ale to som už netestoval ako funguje)


Naposledy upravil kikopp dne ned lis 21, 2010 11:23 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:17 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
kikopp píše:
v akom súbore toto editovať? mám RP 2.1.2b a neviem to nájsť

ddraw.ini v adresáři hry

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:24 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 12:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Poprad, Slovakia
JaW píše:
kikopp píše:
v akom súbore toto editovať? mám RP 2.1.2b a neviem to nájsť

ddraw.ini v adresáři hry

to som si myslel aj ja ale nie je to tam, ani keď stiahnem samotný timeslap sfall, hľa link http://sourceforge.net/projects/sfall/


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:28 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
kikopp píše:
JaW píše:
kikopp píše:
v akom súbore toto editovať? mám RP 2.1.2b a neviem to nájsť

ddraw.ini v adresáři hry

to som si myslel aj ja ale nie je to tam, ani keď stiahnem samotný timeslap sfall, hľa link http://sourceforge.net/projects/sfall/

Nějak ti nerozumím. ddraw.ini je v hlavním adresáři Falloutu 2 a v downloadu z http://sourceforge.net/projects/sfall je taky. Co chceš vůbec editovat?

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:34 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 12:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Poprad, Slovakia
okej znova

dal som si Fallout2, na to som si hodil RP 2.1.2b

dal som si trait fastshooter aby som mal o 1AP menšiu spotrebu AP pri streľbe, ale nemôžem zamerať časti tela (to je logické). S týmto traitom je ale pri normálnej hre spojená vlastnosť (neviem či to nazvať zrovna bugom) že HtH útoky majú tento postih, že nemôžeš mieriť napr na hlavu ale zároveň stojí útok rovnaký počet AP ako keď tento trait nie je (platí aj pre RP 2.1.2b). čo ja chcem je dostiahnuť to aby pri traite fastshooter som mohol útočiť mierene do hlavy použitím rúk alebo kopancov...lepšie to popísať už neviem :)

tento riadok

So, to get Fast Shot to behave as it did in FO1, set FastShotFix=2. To use my version of the fix, set FastShotFix=1. If for whatever reason you want to keep the Fallout 2 original behaviour, set FastShotFix=0. If FastShotFix isn't specified, my fix (FastShotFix=1) is the default.

môj ddraw.ini neobsahuje...nevedel som či to je proste blbým linkom na RP tak som si stiahol samotný sfall a ani v ňom to nie je..tam by mala byť voľba FastShotFix=x ale toto môj súbor neobsahuje, čomu nerozumiem...

EDIT: ešte ma napadá taká vec, že či tá zmena už je implementovaná v poslednom sfalle alebo to ešte len bude v ďalšom release...či už sfallu alebo RP....


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:45 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
kikopp píše:
okej znova

dal som si Fallout2, na to som si hodil RP 2.1.2b

dal som si trait fastshooter aby som mal o 1AP menšiu spotrebu AP pri streľbe, ale nemôžem zamerať časti tela (to je logické). S týmto traitom je ale pri normálnej hre spojená vlastnosť (neviem či to nazvať zrovna bugom) že HtH útoky majú tento postih, že nemôžeš mieriť napr na hlavu ale zároveň stojí útok rovnaký počet AP ako keď tento trait nie je (platí aj pre RP 2.1.2b). čo ja chcem je dostiahnuť to aby pri traite fastshooter som mohol útočiť mierene do hlavy použitím rúk alebo kopancov...lepšie to popísať už neviem :)

tento riadok

So, to get Fast Shot to behave as it did in FO1, set FastShotFix=2. To use my version of the fix, set FastShotFix=1. If for whatever reason you want to keep the Fallout 2 original behaviour, set FastShotFix=0. If FastShotFix isn't specified, my fix (FastShotFix=1) is the default.

môj ddraw.ini neobsahuje...nevedel som či to je proste blbým linkom na RP tak som si stiahol samotný sfall a ani v ňom to nie je..tam by mala byť voľba FastShotFix=x ale toto môj súbor neobsahuje, čomu nerozumiem...

EDIT: ešte ma napadá taká vec, že či tá zmena už je implementovaná v poslednom sfalle alebo to ešte len bude v ďalšom release...či už sfallu alebo RP....

Mě nenapadalo, že odpovídáš na dva měsíce starý příspěvek a až pak si ho editoval a přidal další info.
Taky sem tam žádný fix nenašel.
Pohledej na NMA nebo počkej na valcika, ten to bude vědět z hlavy.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 11:51 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 12:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Poprad, Slovakia
JaW píše:
kikopp píše:
okej znova

dal som si Fallout2, na to som si hodil RP 2.1.2b

dal som si trait fastshooter aby som mal o 1AP menšiu spotrebu AP pri streľbe, ale nemôžem zamerať časti tela (to je logické). S týmto traitom je ale pri normálnej hre spojená vlastnosť (neviem či to nazvať zrovna bugom) že HtH útoky majú tento postih, že nemôžeš mieriť napr na hlavu ale zároveň stojí útok rovnaký počet AP ako keď tento trait nie je (platí aj pre RP 2.1.2b). čo ja chcem je dostiahnuť to aby pri traite fastshooter som mohol útočiť mierene do hlavy použitím rúk alebo kopancov...lepšie to popísať už neviem :)

tento riadok

So, to get Fast Shot to behave as it did in FO1, set FastShotFix=2. To use my version of the fix, set FastShotFix=1. If for whatever reason you want to keep the Fallout 2 original behaviour, set FastShotFix=0. If FastShotFix isn't specified, my fix (FastShotFix=1) is the default.

môj ddraw.ini neobsahuje...nevedel som či to je proste blbým linkom na RP tak som si stiahol samotný sfall a ani v ňom to nie je..tam by mala byť voľba FastShotFix=x ale toto môj súbor neobsahuje, čomu nerozumiem...

EDIT: ešte ma napadá taká vec, že či tá zmena už je implementovaná v poslednom sfalle alebo to ešte len bude v ďalšom release...či už sfallu alebo RP....

Mě nenapadalo, že odpovídáš na dva měsíce starý příspěvek a až pak si ho editoval a přidal další info.
Taky sem tam žádný fix nenašel.
Pohledej na NMA nebo počkej na valcika, ten to bude vědět z hlavy.



no v NMA príspevok od Haenlomala s dátumom 10.9.2010 čiže som to bral tak že je to už implementované, keďže RP 2.1.2b vyšiel 17.9.2010. takže asi to ešte nemáme :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: pon lis 22, 2010 9:46 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1317
Bydliště: Záhorská nížina
kikopp,
odkedy Haenlomal dokončil svoju opravu, ešte stále nebola vydaná nová verzia sfall, musíme teda počkať.
Ak sleduješ NMA, Timeslip oznamuje vydanie nových verzií vo svojej téme:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... sc&start=0


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: pon lis 22, 2010 10:41 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: ned říj 17, 2010 12:18 pm
Příspěvky: 6
Bydliště: Poprad, Slovakia
som si aj myslel, že ešte nevyšiel release, trochu som sondoval v tej téme ohľadom sfallu a v podstate sa tam aj ľudia dohadovali, že by to malo byť uť implementované v RP 2.1.2. ale tak asi si toľko počkám na nový sfall a a tak sa pustím do 5. hrania F2 :)

ty 2 all


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Timeslipův sfall
PříspěvekNapsal: úte úno 22, 2011 10:16 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1317
Bydliště: Záhorská nížina
Tak, avizovaná oprava je vonku, dnes bola uvoľnená verzia 2.13a (sourceforge.net), ktorá obsahuje tieto úpravy:
Kód:
v2.13a
Fixed a virtual file system bug
Hero apperence mod fixes and improvements (From Mash)
Two alternate fixes to the interaction between H2H attacks and the fast shot trait (One from Haenlomal)

http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... 304#860304


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny