kikopp píše:
okej znova
dal som si Fallout2, na to som si hodil RP 2.1.2b
dal som si trait fastshooter aby som mal o 1AP menšiu spotrebu AP pri streľbe, ale nemôžem zamerať časti tela (to je logické). S týmto traitom je ale pri normálnej hre spojená vlastnosť (neviem či to nazvať zrovna bugom) že HtH útoky majú tento postih, že nemôžeš mieriť napr na hlavu ale zároveň stojí útok rovnaký počet AP ako keď tento trait nie je (platí aj pre RP 2.1.2b). čo ja chcem je dostiahnuť to aby pri traite fastshooter som mohol útočiť mierene do hlavy použitím rúk alebo kopancov...lepšie to popísať už neviem :)
tento riadok
So, to get Fast Shot to behave as it did in FO1, set FastShotFix=2. To use my version of the fix, set FastShotFix=1. If for whatever reason you want to keep the Fallout 2 original behaviour, set FastShotFix=0. If FastShotFix isn't specified, my fix (FastShotFix=1) is the default.
môj ddraw.ini neobsahuje...nevedel som či to je proste blbým linkom na RP tak som si stiahol samotný sfall a ani v ňom to nie je..tam by mala byť voľba FastShotFix=x ale toto môj súbor neobsahuje, čomu nerozumiem...
EDIT: ešte ma napadá taká vec, že či tá zmena už je implementovaná v poslednom sfalle alebo to ešte len bude v ďalšom release...či už sfallu alebo RP....
Mě nenapadalo, že odpovídáš na dva měsíce starý příspěvek a až pak si ho editoval a přidal další info.
Taky sem tam žádný fix nenašel.
Pohledej na NMA nebo počkej na valcika, ten to bude vědět z hlavy.