Forum Vaultu Šílené Brahmíny

V dobách dezinformací věřím už jen tomu, co si cvrlikají vrabci na střeše.
Právě je pát pro 15, 2017 3:06 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: sob lis 20, 2010 11:15 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Co by jste rikali takovemu napadu? Projekt je jeste v plenkach (resp. v poradnych plenach, jsem fakt na zacatku) Zatim jsem udelal jednu (kajutu) a kus mapy, jeden skriptik (rozhovor s Rimmerem), mapu sveta (pouze grafiku, ne lokace) a nejake kosmeticke upravy. Jsem v tom FO editovani fakt novy, i kdyz zkusenosti s programovanim a modovanim uz nejake mam. Jelikoz je FO 2 moje nejoblibenejsi hra, chtel bych se urcite neco naucit a kdyz to skloubim s jednim z mych nejoblibenejsich serialu, mohla by z toho vzniknout zajimava vec :D
Reknete co si o tom myslite, klidne nejake napady, navrhy nebo pokud si myslite ze to je tragickej napad, poslete me s tim uplne do prdele :D
Par screenshotu:
Obrázek Obrázek

Obrázek <tech nazvu mest si nevsimejte "projekt je jeste v plenkach"

P.S.: Sorry za diakritiku, jsem v Dansku :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 1:41 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 756
Bydliště: TARDIS
nemám nič proti. a keď sa ozve nejaký iný fanatický senior-veterán s demoralizujúcimi rečami o tom že sa máš na to vysrať a pridať sa k nejakému väčšiemu projektu kašli na to :D hlavne že ťa to baví :wink:

jedinú pripomienku mám a to je: QUEST.
Popremýšľaj nad príbehom(či už vsadíš nejaký zo seriálu alebo vymyslíš nový(s tým je vždy väčší problém, pretože nie vždy by to pasovalo do univerza) a samozrejme to zaplň questami.

Inak, veľa šťastia ::bez_chlupu

_________________
Obrázek Obrázek
Per aspera, ad astra
Why? Because fuck you, that's why!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 8:19 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1321
Bydliště: Záhorská nížina
Vida, keď sa tento projekt objavil na NMA, netušil som, že za ním stojí Čech!
Hm, pri Falloutoch ma uchvátila práve tá povojnová atmosféra zničeného sveta. Priznám sa teda, že mody s rôznymi inými námetmi ma nechávajú chladným, ale Red Dwarf je legendou a ak sa ti podarí zachytiť pôvodný humor, mohlo by to byť skutočne zaujímavé.
Držím ti palce, HudaJan, ať se dílo podaří! :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: ned lis 21, 2010 12:43 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Mortimer píše:
jedinú pripomienku mám a to je: QUEST.
Popremýšľaj nad príbehom(či už vsadíš nejaký zo seriálu alebo vymyslíš nový(s tým je vždy väčší problém, pretože nie vždy by to pasovalo do univerza) a samozrejme to zaplň questami.

Ano, uz se me na to ptali na vyse zminenem NMA, Pribeh ze serialu urcite nebudu interpretovat, tzn. vymyslim vlastni, s odkazy, narazkami i celymi replikami ze serialu. Co se tyce casove linie, jeste si nejsem uplne jisty kam pribeh vlozim, ale myslim ze nekam kolem 4-5 serie, kdy jeste maji trpaslika, ale uz zachranili krytona atd.
valcik píše:
Vida, keď sa tento projekt objavil na NMA, netušil som, že za ním stojí Čech!
Hm, pri Falloutoch ma uchvátila práve tá povojnová atmosféra zničeného sveta. Priznám sa teda, že mody s rôznymi inými námetmi ma nechávajú chladným, ale Red Dwarf je legendou a ak sa ti podarí zachytiť pôvodný humor, mohlo by to byť skutočne zaujímavé.
Držím ti palce, HudaJan, ať se dílo podaří! :-)

Ano, to jsem spachal ja, bal jsem se ze me budete podezrivat, ze neni muj, ze jsem ho ukradl, jako na jednom nejmenovanem foru o freewarovce Stranded 2, kde jsem svuj mod nejdrive uverejnil na ofik foru az pak na ceskem :)
Na Falloutu se mi prave libi rozhrani, ve kterem muzes modovat, kdyz jsem se zamyslel, v pohode by z toho sel udelat nejaky stredoveky mod, mod z pritomnosti, z podmorskeho sveta, klidne i trosecnicke tema a zatim me nenapadlo jak by se Fallout nedal zmodovat (kdyz nepocitam slyly hry - tezko by se z Falloutu delala FP strilecka :D ) A tema Cervenyho Trpaslika me lakalo asi nejvic :)

Jinak dekuji za podporu ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř lis 24, 2010 9:45 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Obrázek

Nová mapa, kde se poprvé vyskytuje postavička Krytona, co si o ní myslíte (renderováno v 3ds Maxu)? Docela dřina, skoro si začínám myslet že úprava příšer je jednodušší ve 2D :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř lis 24, 2010 10:38 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
Fajn, ale jak ho chceš rozpohybovat? Nebylo by lepší to dělat ve FOnline enginu? Jeden mod už vzniká http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=57159

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř lis 24, 2010 10:41 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4613
Bydliště: Cajzl City
JaW píše:
Nebylo by lepší to dělat ve FOnline enginu?

to je slovo do pranice!
Mohl bys rovnou používat 3D modely a animace. to se hodí, setsakra hodí ::ano


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř lis 24, 2010 11:22 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: stř lis 24, 2010 11:44 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
HudaJan píše:
Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?

Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok. Pročti si toto téma http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=50693 Ve FOnline enginu můžeš použít 3D postavičky. Celově by měl být FOnline engine jednodušší a přístupnější novým technologiím http://www.moddb.com/engines/fonline-engine

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 12:05 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
JaW píše:
HudaJan píše:
Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?

Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok. Pročti si toto téma http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=50693 Ve FOnline enginu můžeš použít 3D postavičky. Celově by měl být FOnline engine jednodušší a přístupnější novým technologiím http://www.moddb.com/engines/fonline-engine

Ano, jedna ne-hráčská postava má kolem 3000 framů, práce to bude, ale myslím že 3D animování mi to usnadní.
Že můžeš do FOnline přidávat 3D modely jsem tedy netušil, na druhou stranu už mám kus práce hotov (především šťourání se a seznamování se se systémem, než opravdu hotové věci) a zatím to docela jde. Uvidíme jestli mi přeteče trpělivost a praštím s tím najednou u 2659. snímku :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 12:14 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
Tak hodně štěstí ::ano

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 1:50 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Obrázek
Tak už je hotová jedna animace (ze všech stran, funguje i ve hře), už jich zbývá jen asi 60 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 2:21 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4613
Bydliště: Cajzl City
::rock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 9:12 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1321
Bydliště: Záhorská nížina
JaW píše:
Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok.

Hm, to nie je celkom presné, JaWe.
Postavičky v pôvodných Falloutoch sú síce 2D, ale vznikali ako priestorové modely, presne rovnakým spôsobom, aký používa HudaJan. Autori ich najskôr vymodelovali v 3D programe, každý model animovali, potom z 3D animácií "natípali" jednotlivé rámce (frames) a z týchto obrázkov nakoniec poskladali 2D animácie.
Problém je, ak potrebuješ upraviť pôvodnú animáciu a nemáš originálny 3D model. Vtedy nastupuje ručná práca v 2D prostredí a editovanie tisícok framov, presne ako píšeš.

HudaJan, pohyblivý Kryton vyzerá parádne! :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 10:01 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
Kdysi sem viděl dokument, že postavy dělali dokonce pomocí motion picture.

Kryton: to není chůze, že ne? :D Zdá se mi, že stojí na místě. V pohybu ve hře to vypadá jak? Zkoušels to?
A máš tam viditelnou chybu v jednom frame...u pravé nohy

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny