Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 9:12 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 12:31 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Mě spíš zajímá ten příběh, máš už nějakou myšlenku? Navíc ta hvězdná obloha nemá moc smysl, lepší by byl buďto nákres lodi, nebo třeba snímek panelu výtahu (z toho dílu, jak je vezou do vězení. :-D ), kde každý lokace by byla podlaží... nebo tak něco. Protože hrát se bude moct jen na palubě lodi.
Příběh by mohl gradovat třeba od toho, že Kocour otravuje, že v automatu není jídlo, tak jde Listr k vedlejšímu automatu, tam zjistí, že nefunguje elektrika na půlce paluby, tak jde zkontrolovat reaktor, který teče, tak jde ... něco, někam... a nakonec zjistí, že se Holy zbláznil, protože loď padá do černé díry a to je main quest. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 12:39 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Proč by se to mělo odehrávat jen na lodi?
Mapa lodi by byla ovšem taky fajn.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 2:20 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
JaW píše:
Kdysi sem viděl dokument, že postavy dělali dokonce pomocí motion picture.

..a tuším áno, tiež sa mi niečo také marí. (technika sa však volá motion capture)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 2:37 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
JaW píše:
Kryton: to není chůze, že ne? :D Zdá se mi, že stojí na místě. V pohybu ve hře to vypadá jak? Zkoušels to?
A máš tam viditelnou chybu v jednom frame...u pravé nohy

To je chůze, Krytonova chůze schválně působí směšně, v seriálu na to bylo i pár narážek, ve hře to vypadá malinko divně, jak jsi řekl jakoby stál a jenom se posouval. Nejsem zdatný výtvarník, ale možná to ještě předělám :)
chekotay píše:
Mě spíš zajímá ten příběh, máš už nějakou myšlenku?

Mapa lodi mě také napadla, ale myslím že zajímavější bude ta otevřenost světa, létat budete s Červeným Trpaslíkem na palivo (vodíkové články - skutečné palivo ČT) po vesmíru, přistávat na planetkách, asteroidech, nebo létat na průzkumné mise budete s Kosmikem. Počáteční úkol ještě domyslím, aby nebylo možné cestování po vesmíru hned ze začátku hry, úkol bude pravděpodobně zahrnovat nedostatek paliva, či poškozený přívod v jednom z motorů, ale nebudu vám prozrazovat moc (především proto, že sám moc nevím :D ). Po trpaslíkovi bude samozřejmě možné se volně pohybovat, aby se urychlil přesun z jedné části na druhou, udělám to pravděpodobně formou dialogů, ve kterých loď rozdělím na x různých částí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 2:48 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
valcik píše:
JaW píše:
Kdysi sem viděl dokument, že postavy dělali dokonce pomocí motion picture.

..a tuším áno, tiež sa mi niečo také marí. (technika sa však volá motion capture)

Nevím proč sem napsal motion picture. Ty mě dneska jen opravuješ, nechceš mi dělat osobního poradce? :D Už senilním :ne:

HudaJan píše:
chekotay píše:
Mě spíš zajímá ten příběh, máš už nějakou myšlenku?

Mapa lodi mě také napadla, ale myslím že zajímavější bude ta otevřenost světa, létat budete s Červeným Trpaslíkem na palivo (vodíkové články - skutečné palivo ČT) po vesmíru, přistávat na planetkách, asteroidech, nebo létat na průzkumné mise budete s Kosmikem. Počáteční úkol ještě domyslím, aby nebylo možné cestování po vesmíru hned ze začátku hry, úkol bude pravděpodobně zahrnovat nedostatek paliva, či poškozený přívod v jednom z motorů, ale nebudu vám prozrazovat moc (především proto, že sám moc nevím :D ). Po trpaslíkovi bude samozřejmě možné se volně pohybovat, aby se urychlil přesun z jedné části na druhou, udělám to pravděpodobně formou dialogů, ve kterých loď rozdělím na x různých částí.

To se mi líbí.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 4:40 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
JaW píše:
Už senilním :ne:

Šak já též, ale občas mám svetlú chvílku, hehe. ::bez_chlupu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 4:55 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Trochu vylepšená Krytonova chůze, už nevypadá tolik jako kdyby stál :)
Obrázek

I když jak tak na to koukám, vypadá to, jakoby si třel rozkrok... :-? (asi jen šteluje tříselnou zásuvku :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 4:57 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
HudaJan píše:
Trochu vylepšená Krytonova chůze, už nevypadá tolik jako kdyby stál :)
Obrázek

I když jak tak na to koukám, vypadá to, jakoby si třel rozkrok... :-? (asi jen šteluje tříselnou zásuvku :D )

hehe
Tohle bude spíš běh, ne? Něco mezi tou první a touto animací by bylo asi ideální.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 7:21 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
JaW píše:
Tohle bude spíš běh, ne? Něco mezi tou první a touto animací by bylo asi ideální.

No, ono je to spíš nastavenou rychlostí při generování tý .gif animace, kterou jsem sem dal, ve hře to vypadá docela dobře :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 7:31 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
HudaJan píše:
JaW píše:
Tohle bude spíš běh, ne? Něco mezi tou první a touto animací by bylo asi ideální.

No, ono je to spíš nastavenou rychlostí při generování tý .gif animace, kterou jsem sem dal, ve hře to vypadá docela dobře :)

supr ::ano

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 8:29 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
A co si myslíte o "nečinné" animaci :) ?
Obrázek

(BTW: Už jsem vemeno ::bez_chlupu ::rock :D )


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 9:18 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
chtělo by to nějaký sofistikovanější sundavací mechanismus. takhle to vypadá, že jakmile udělá krok, skutálí se mu palice z ramen ::lol (a navíc ti ta hlava o jednu řásku ujíždí)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 9:22 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Smejki píše:
chtělo by to nějaký sofistikovanější sundavací mechanismus. takhle to vypadá, že jakmile udělá krok, skutálí se mu palice z ramen ::lol (a navíc ti ta hlava o jednu řásku ujíždí)

Přeci mezitím, co se jeho ruce přibližují k hlavě, v krku se uvolní litinové šrouby (kterým jen předtím vyšle signál) a to umožní hlavu lehce sundat :) A hlava neujíždí, tu si lehkým pohybem hlavy nahazuje zpátky ;)
Ne, máš pravdu, je to jak říkáš, ale za pokus se vymluvit nic nedám :D :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: čtv lis 25, 2010 11:22 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob lis 20, 2010 10:24 pm
Příspěvky: 58
Obrázek

Další, už jich zbývá přesně jen 45 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Red Dwarf mod
PříspěvekNapsal: pát lis 26, 2010 12:56 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
paráda :D
Nešrouboval si Kryton náhodou hlavu?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 154 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny