Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Red Dwarf mod
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=1598
Stránka 1 z 11

Autor:  HudaJan [ sob lis 20, 2010 11:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Red Dwarf mod

Co by jste rikali takovemu napadu? Projekt je jeste v plenkach (resp. v poradnych plenach, jsem fakt na zacatku) Zatim jsem udelal jednu (kajutu) a kus mapy, jeden skriptik (rozhovor s Rimmerem), mapu sveta (pouze grafiku, ne lokace) a nejake kosmeticke upravy. Jsem v tom FO editovani fakt novy, i kdyz zkusenosti s programovanim a modovanim uz nejake mam. Jelikoz je FO 2 moje nejoblibenejsi hra, chtel bych se urcite neco naucit a kdyz to skloubim s jednim z mych nejoblibenejsich serialu, mohla by z toho vzniknout zajimava vec :D
Reknete co si o tom myslite, klidne nejake napady, navrhy nebo pokud si myslite ze to je tragickej napad, poslete me s tim uplne do prdele :D
Par screenshotu:
Obrázek Obrázek

Obrázek <tech nazvu mest si nevsimejte "projekt je jeste v plenkach"

P.S.: Sorry za diakritiku, jsem v Dansku :P

Autor:  Mortimer [ ned lis 21, 2010 1:41 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

nemám nič proti. a keď sa ozve nejaký iný fanatický senior-veterán s demoralizujúcimi rečami o tom že sa máš na to vysrať a pridať sa k nejakému väčšiemu projektu kašli na to :D hlavne že ťa to baví :wink:

jedinú pripomienku mám a to je: QUEST.
Popremýšľaj nad príbehom(či už vsadíš nejaký zo seriálu alebo vymyslíš nový(s tým je vždy väčší problém, pretože nie vždy by to pasovalo do univerza) a samozrejme to zaplň questami.

Inak, veľa šťastia ::bez_chlupu

Autor:  valcik [ ned lis 21, 2010 8:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Vida, keď sa tento projekt objavil na NMA, netušil som, že za ním stojí Čech!
Hm, pri Falloutoch ma uchvátila práve tá povojnová atmosféra zničeného sveta. Priznám sa teda, že mody s rôznymi inými námetmi ma nechávajú chladným, ale Red Dwarf je legendou a ak sa ti podarí zachytiť pôvodný humor, mohlo by to byť skutočne zaujímavé.
Držím ti palce, HudaJan, ať se dílo podaří! :-)

Autor:  HudaJan [ ned lis 21, 2010 12:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Mortimer píše:
jedinú pripomienku mám a to je: QUEST.
Popremýšľaj nad príbehom(či už vsadíš nejaký zo seriálu alebo vymyslíš nový(s tým je vždy väčší problém, pretože nie vždy by to pasovalo do univerza) a samozrejme to zaplň questami.

Ano, uz se me na to ptali na vyse zminenem NMA, Pribeh ze serialu urcite nebudu interpretovat, tzn. vymyslim vlastni, s odkazy, narazkami i celymi replikami ze serialu. Co se tyce casove linie, jeste si nejsem uplne jisty kam pribeh vlozim, ale myslim ze nekam kolem 4-5 serie, kdy jeste maji trpaslika, ale uz zachranili krytona atd.
valcik píše:
Vida, keď sa tento projekt objavil na NMA, netušil som, že za ním stojí Čech!
Hm, pri Falloutoch ma uchvátila práve tá povojnová atmosféra zničeného sveta. Priznám sa teda, že mody s rôznymi inými námetmi ma nechávajú chladným, ale Red Dwarf je legendou a ak sa ti podarí zachytiť pôvodný humor, mohlo by to byť skutočne zaujímavé.
Držím ti palce, HudaJan, ať se dílo podaří! :-)

Ano, to jsem spachal ja, bal jsem se ze me budete podezrivat, ze neni muj, ze jsem ho ukradl, jako na jednom nejmenovanem foru o freewarovce Stranded 2, kde jsem svuj mod nejdrive uverejnil na ofik foru az pak na ceskem :)
Na Falloutu se mi prave libi rozhrani, ve kterem muzes modovat, kdyz jsem se zamyslel, v pohode by z toho sel udelat nejaky stredoveky mod, mod z pritomnosti, z podmorskeho sveta, klidne i trosecnicke tema a zatim me nenapadlo jak by se Fallout nedal zmodovat (kdyz nepocitam slyly hry - tezko by se z Falloutu delala FP strilecka :D ) A tema Cervenyho Trpaslika me lakalo asi nejvic :)

Jinak dekuji za podporu ;)

Autor:  HudaJan [ stř lis 24, 2010 9:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Obrázek

Nová mapa, kde se poprvé vyskytuje postavička Krytona, co si o ní myslíte (renderováno v 3ds Maxu)? Docela dřina, skoro si začínám myslet že úprava příšer je jednodušší ve 2D :P

Autor:  JaW [ stř lis 24, 2010 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Fajn, ale jak ho chceš rozpohybovat? Nebylo by lepší to dělat ve FOnline enginu? Jeden mod už vzniká http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=57159

Autor:  Smejki [ stř lis 24, 2010 10:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

JaW píše:
Nebylo by lepší to dělat ve FOnline enginu?

to je slovo do pranice!
Mohl bys rovnou používat 3D modely a animace. to se hodí, setsakra hodí ::ano

Autor:  HudaJan [ stř lis 24, 2010 11:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?

Autor:  JaW [ stř lis 24, 2010 11:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

HudaJan píše:
Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?

Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok. Pročti si toto téma http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=50693 Ve FOnline enginu můžeš použít 3D postavičky. Celově by měl být FOnline engine jednodušší a přístupnější novým technologiím http://www.moddb.com/engines/fonline-engine

Autor:  HudaJan [ čtv lis 25, 2010 12:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

JaW píše:
HudaJan píše:
Našel jsem pár tutoriálů, jak vytvářet příšery pomocí 3D programů, animovat trochu umím, zkusím si s tím pohrát..
Jinak s FOnline enginem nemám žádné zkušenosti - popravdě řečeno vůbec netuším, jak by mi mohl pomoct?

Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok. Pročti si toto téma http://www.nma-fallout.com/forum/viewtopic.php?t=50693 Ve FOnline enginu můžeš použít 3D postavičky. Celově by měl být FOnline engine jednodušší a přístupnější novým technologiím http://www.moddb.com/engines/fonline-engine

Ano, jedna ne-hráčská postava má kolem 3000 framů, práce to bude, ale myslím že 3D animování mi to usnadní.
Že můžeš do FOnline přidávat 3D modely jsem tedy netušil, na druhou stranu už mám kus práce hotov (především šťourání se a seznamování se se systémem, než opravdu hotové věci) a zatím to docela jde. Uvidíme jestli mi přeteče trpělivost a praštím s tím najednou u 2659. snímku :D

Autor:  JaW [ čtv lis 25, 2010 12:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Tak hodně štěstí ::ano

Autor:  HudaJan [ čtv lis 25, 2010 1:50 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Obrázek
Tak už je hotová jedna animace (ze všech stran, funguje i ve hře), už jich zbývá jen asi 60 :D

Autor:  Smejki [ čtv lis 25, 2010 2:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

::rock

Autor:  valcik [ čtv lis 25, 2010 9:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

JaW píše:
Například postavy ve Falloutech jsou ve 2D, ručně kreslené. Naanimování jedé postavičky se všema zbraněma zabere tuším deseti tisíce framů...práce na rok.

Hm, to nie je celkom presné, JaWe.
Postavičky v pôvodných Falloutoch sú síce 2D, ale vznikali ako priestorové modely, presne rovnakým spôsobom, aký používa HudaJan. Autori ich najskôr vymodelovali v 3D programe, každý model animovali, potom z 3D animácií "natípali" jednotlivé rámce (frames) a z týchto obrázkov nakoniec poskladali 2D animácie.
Problém je, ak potrebuješ upraviť pôvodnú animáciu a nemáš originálny 3D model. Vtedy nastupuje ručná práca v 2D prostredí a editovanie tisícok framov, presne ako píšeš.

HudaJan, pohyblivý Kryton vyzerá parádne! :-)

Autor:  JaW [ čtv lis 25, 2010 10:01 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Kdysi sem viděl dokument, že postavy dělali dokonce pomocí motion picture.

Kryton: to není chůze, že ne? :D Zdá se mi, že stojí na místě. V pohybu ve hře to vypadá jak? Zkoušels to?
A máš tam viditelnou chybu v jednom frame...u pravé nohy

Stránka 1 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]