Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Red Dwarf mod
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=1598
Stránka 10 z 11

Autor:  JaW [ čtv pro 09, 2010 1:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

HudaJan píše:
Tak, animace vyhýbání. Rimmer je hologram, tak co by se namáhal, že?
:)
Obrázek
Ve hře vypadá ::ano

hahaha :D

Autor:  valcik [ čtv pro 09, 2010 3:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Hm, bacha na modrú farbu - Fallouťácka paleta má modrú vyhradenú pre priesvitnosť a celkovo je tam z modrej len pár odtieňov. Môže sa stať, že sa animácia po prevedení do *.frm pokašle.

edit:
..ech, už mi zaplo - tá modrá farba v animácii bude asi transparentná, že?
::bez_chlupu

Autor:  JaW [ čtv pro 09, 2010 4:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

valcik píše:
..ech, už mi zaplo - tá modrá farba v animácii bude asi transparentná, že?
::bez_chlupu

::bez_chlupu

Autor:  HudaJan [ čtv pro 09, 2010 4:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

nn ta modrá barva v animaci je opravdu vidět i ve hře. Fallout vytěsní pouze ty body, které mají barvu (RGB) 0,0,255, s nulovou tolerancí. Takže ve hře to vypadá přesně tak, jako zde. Ale říkal jsem si že zrovna modrá barva je v pořádku, že vypadá jako základní barva holografické projekce. Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)

Autor:  JaW [ čtv pro 09, 2010 5:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

HudaJan píše:
nn ta modrá barva v animaci je opravdu vidět i ve hře. Fallout vytěsní pouze ty body, které mají barvu (RGB) 0,0,255, s nulovou tolerancí. Takže ve hře to vypadá přesně tak, jako zde. Ale říkal jsem si že zrovna modrá barva je v pořádku, že vypadá jako základní barva holografické projekce. Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)

jo, je to ok ::ano

Autor:  valcik [ čtv pro 09, 2010 5:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

..jasná vec, animácia je dobrá, špekuloval som len nad tou priehľadnosťou. Vidím ale, že všetky odtiene máš pozorne zrátané, tak už mlčím. :-)

Autor:  toudi_sk [ čtv pro 09, 2010 9:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

vo Frame Animatore 2.51 si nastavíš transparentnú farbu akú chceš, mám o tom napísaný aj malý návod

Autor:  HudaJan [ čtv pro 09, 2010 9:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Ano, jak říkám :)
HudaJan píše:
Mohl jsem tam dát jinou barvu, nebylo by to nic složitého, ale ta modrá mi příjde nejvhodnější :)

Autor:  Kain [ ned led 09, 2011 10:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Rimmer má výhodu, že nejsou potřeba animace smrti - už jednou mrtvý je.
Spíš jen "zapnutí/vypnutí" a to by šlo vyextrahovat z animace vyhýbání ::!

Autor:  ^Skank [ pon úno 07, 2011 11:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Mmmm tak to bych si nechal líbit !! red dwarf a f2 kombinace která se podává za studena :-D doufám že se to dotáhne do zdárného konce ::rock

Autor:  HudaJan [ úte úno 08, 2011 11:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Taky doufám. Omlouvám se všem za dlouhou dobu žádný update, proces je teď velmi pomalý, hodně se věnuji škole (jelikož jsem to ze začátku "trošku" podcenil < míněna škola), až se status stabilizuje, budete se moci těšit :)
Pokud mě vylejou, budete se taky moct těšit, protože budu mít spooustu volného času :D ::twisted

Autor:  Sobý hnusec [ ned úno 13, 2011 6:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Ahoj, zatím to vypadá opravdu velice dobře. Dobrá práce. Jen bych si chtěl ujasnit jednu věc, bude to spíše taková adventura ve Fallout enginu, nebo hodláš dělat RPG (expy, levely)? Já si třeba nedokážu představit, jak bych se svojí skupinkou něco zabíjel (přestože i v seriálu už hoši stříleli), takže doufám v tu adventuru. Jinak, kdybys chtěl s něčím pomoci (texty, příběh etc...animace neumím, na druhou stranu se statickou grafikou nemám problém a jsem docela dobrý kreslíř), tak se mi prosím ozvi, rád pomohu.
Sobý hnusec

P.S.: Jinak zdravím všechny na tomhle fóru, pasivně to tu čtu s přestávkami kolem 3 let, ale zatím nějak nebyl důvod psát... :D
P.P.S.: Kdybys chtěl moji pomoc tak napiš P.M., nebo se ozvi na matas@discworld.cz

Autor:  Regish [ pát bře 11, 2011 3:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Až dneska sem narazil na tento projekt a sem radostí bez sebe ::bez_chlupu .Protože sem velkej fanoušek F2 a Červenýho Trpaslíka tak přeju hodne štesti a doufám ze se na tom este vubec děla:D. A jinak chválím Animace sou fakt Boží ::ano To jako poklona az na zem :-D

Autor:  Powerack [ ned bře 27, 2011 8:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Ahoj.
Koukám grafika vypadá velice slušně, až na pár věcí, co by chtěly doladit, ale nic není dokonalé, že... Jinak jsem se chtěl zeptat, jestli tam bude něco jako namluvená dialog (u mluvících hlav, jako ve F1 / F2). To se mi totiž na původních falloutech líbilo... Taky nějaký video s příběhem by se hodilo (tedy až bude příběh :-D )... Jinak mohl by jsi ten mod nahodit, aby si to lidi vyzkoušeli, z videa na youtube není moc poznat a na vlastní oči přímo ve hře je to lepší.

Autor:  brumla [ stř bře 30, 2011 10:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

koukam, ze jsem na forku nebyl uz od listopadu, pac tento thread vidim prvne ::scratch

kazdopadne skvela prace. jak vidno, red dwarf ma stejne sirokou fanbase jako fallout ::)

zajimalo by me, jak dlouho myslis, ze ti potrva tvorba modu? jak uz tu nekdo navrhoval, idelani by bylo neco kratsiho, klidne i na dily

Stránka 10 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]