Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Red Dwarf mod
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=1598
Stránka 7 z 11

Autor:  HudaJan [ úte lis 30, 2010 3:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

JaW píše:
A tak to jo..."Aport, Kocoure!" :D

"Hele, já ti nebudu nosit žádnej klacek.. Dojdi si pro něj sám. Když se ti tak líbí, proč si ho vůbec vyhazoval??"
:D

Autor:  JaW [ úte lis 30, 2010 3:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

HudaJan píše:
JaW píše:
A tak to jo..."Aport, Kocoure!" :D

"Hele, já ti nebudu nosit žádnej klacek.. Dojdi si pro něj sám. Když se ti tak líbí, proč si ho vůbec vyhazoval??"
:D

::ano :D

Autor:  valcik [ úte lis 30, 2010 4:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Keď je reč o rýchlosti, ako dobrý si s tým 3ds Maxom, HudaJan?
Napadlo mi, či by si v tom nedokázal animovať aj talking heads, teda tie hovoriace hlavy, ktoré sa objavujú pri rozhovoroch s niektorými NPC. (Ak teda v tvojom mode také NPC budú, samozrejme.)

Autor:  Smejki [ úte lis 30, 2010 4:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

no jo... kdo vlastně bude PC a kdo NPC? ::scratch

Autor:  HudaJan [ úte lis 30, 2010 4:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Důležité: Kryton je hotový!!!!
::kawaii ::kawaii ::kawaii

Autor:  Smejki [ úte lis 30, 2010 4:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

::bez_chlupu

Autor:  HudaJan [ úte lis 30, 2010 4:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

valcik píše:
Keď je reč o rýchlosti, ako dobrý si s tým 3ds Maxom, HudaJan?
Napadlo mi, či by si v tom nedokázal animovať aj talking heads, teda tie hovoriace hlavy, ktoré sa objavujú pri rozhovoroch s niektorými NPC. (Ak teda v tvojom mode také NPC budú, samozrejme.)

Mizerný, mluvící hlavy bych určitě nedokázal, možná za pomoci plug-inů, ale i tak pochybuji... Nicméně plánuji udělat mluvící hlavu Hollyho, jeho tvář se objevuje v seriálu dost a pro tyto účely je použitelná skvěle. Trochu problém bude se zvukovými soubory řečí, ale napadlo mě, kdyby mluvil jen symbolicky - hlava by byla animovaná, ale nevydával by zvuky, byl by to takový náznak, text by byl samozřejmě v dialog. okně :)
Citace:
no jo... kdo vlastně bude PC a kdo NPC?

Lister bude hlavní postava, v partě bude mít (nevím jestli hned ze začátku) Krytona, Kocoura a Rimmera, později možná i robíky (které každým pádem vytvořím i kdyby měli Listera doprovázet i kdyby ne). NPC plánuji spoustu, ať už v náhodných setkáních, vedlejších úkolech tak i v hlavní dějové linii

Autor:  Maxidejf [ úte lis 30, 2010 5:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Od zacatku tenhle thread s nadsenim sleduju, ale uz nevydrzim mlcet! :D ... Fakt nejvetsi respekt HudaJanovi!! ::rock

Autor:  RastiC [ úte lis 30, 2010 6:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Maxidejf píše:
Od zacatku tenhle thread s nadsenim sleduju, ale uz nevydrzim mlcet! :D ... Fakt nejvetsi respekt HudaJanovi!! ::rock



k tomuto sa pridavam, modding je vzdy tvrda praca (najme animacie) a nie vzdy je vysledok dobry ale toto je ozaj dobre ::ano

drzim palce, dufam ze HudaJan nestrati chut do prace :-)

Autor:  HudaJan [ úte lis 30, 2010 8:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Děkuji hoši ::oops
Já si taky držím palce ať mě to nepřestane bavit :D Zatím to ale nehrozí ;)

EDIT: Potřebuji radu :) Chystám se pustit do Rimmerovo animací, ale nevím, jakou texturu mu mám dát, jaký by se vám líbil nejvíc?
Na výběr dávám z těchto:
ObrázekObrázekObrázekObrázek
Případně jestli máte lepší, sem s nimi.
Jinak mě by se asi nejvíc líbila buď ta úplně obyčejná (1.) nebo ta zelená i s jeho čepičkou (2.)

Autor:  Paja [ úte lis 30, 2010 9:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

U mě je to také 2. :D

Autor:  Tina [ úte lis 30, 2010 9:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Na první je sakra kořen, ale to asi nehraje příliš velkou roli, že? :D

Autor:  Maxidejf [ úte lis 30, 2010 9:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

jj u me je to take asi 1 nebo 2. Ale spis 2.

Tmave zeleny Rimmer s cepickou je imho nejrozpoznatelnejsi:

Fakt hustej obrázek!

Az mu budes vymyslet IDLE animaci tak me ted napadlo tohle :-D ... ale jde taky o to jak by to pripadne bylo vubec videt mno ... ;)
Fakt hustej obrázek!

Autor:  Smejki [ úte lis 30, 2010 10:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

já mám nejradši mundúry z první série ::knez

případně důstojnický z osmé... prostě písek/okr

Autor:  cheky [ úte lis 30, 2010 10:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Red Dwarf mod

Ta modrá je šance, jak do hry vnést barevnost. ::ano

Stránka 7 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]