Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pon srp 21, 2017 4:51 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: FSE - Fallout Script Editor
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2011 3:22 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
Ke stažení zde


Mohl by mi někdo v rychlosti vysvětlit, jak se pohybovat v dialozích?

Image

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FSE - Fallout Script Editor
PříspěvekNapsal: stř kvě 25, 2011 4:36 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
OK, tak jsem něco málo našel tady od Mario_Dwellera a zbytek je v dokumentaci k Mapperu ve složce Fallout 2 Mapper\scripts\DOCS\

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FSE - Fallout Script Editor
PříspěvekNapsal: sob kvě 28, 2011 10:21 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob kvě 28, 2011 12:49 am
Příspěvky: 17
JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FSE - Fallout Script Editor
PříspěvekNapsal: sob kvě 28, 2011 10:48 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3289
Bydliště: VŠB
bidik píše:
JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé.

Sám bych potřeboval rychlokurz. Orientuju se v tom jen velmi těžko. Hlavně mi nejsou jasné některé podmínky.
Napřed si dekompiluj scrip a otevři, vpravo otevři dialog a vyhledej si řádek dialogu, u kterého potřebuješ zjistit návaznost.

Třeba řádek 107. Vlevo si najdi 107 (opakující se číslo 220 je číslo souboru-dialogu) a vidíš, že odpovídá na 106 (pokud má postava auto) a pokračuje Node0506a atd. Dá se v tom poměrně dobře orientovat.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FSE - Fallout Script Editor
PříspěvekNapsal: sob kvě 28, 2011 11:10 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob kvě 28, 2011 12:49 am
Příspěvky: 17
Šlo mi hlavně o návaznost v hovoru. Zjednodušeně: v každém node je jedna a více reply, tedy to co daná osoba říka a potom možné odpovědi. To mi na základní orientaci stačí. Uvidím až narazím na něco složitějšího.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 5 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny