Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FSE - Fallout Script Editor
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=1896
Stránka 1 z 1

Autor:  JaW [ stř kvě 25, 2011 3:22 pm ]
Předmět příspěvku:  FSE - Fallout Script Editor

Ke stažení zde


Mohl by mi někdo v rychlosti vysvětlit, jak se pohybovat v dialozích?

Image

Autor:  JaW [ stř kvě 25, 2011 4:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FSE - Fallout Script Editor

OK, tak jsem něco málo našel tady od Mario_Dwellera a zbytek je v dokumentaci k Mapperu ve složce Fallout 2 Mapper\scripts\DOCS\

Autor:  bidik [ sob kvě 28, 2011 10:21 am ]
Předmět příspěvku:  Re: FSE - Fallout Script Editor

JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé.

Autor:  JaW [ sob kvě 28, 2011 10:48 am ]
Předmět příspěvku:  Re: FSE - Fallout Script Editor

bidik píše:
JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé.

Sám bych potřeboval rychlokurz. Orientuju se v tom jen velmi těžko. Hlavně mi nejsou jasné některé podmínky.
Napřed si dekompiluj scrip a otevři, vpravo otevři dialog a vyhledej si řádek dialogu, u kterého potřebuješ zjistit návaznost.

Třeba řádek 107. Vlevo si najdi 107 (opakující se číslo 220 je číslo souboru-dialogu) a vidíš, že odpovídá na 106 (pokud má postava auto) a pokračuje Node0506a atd. Dá se v tom poměrně dobře orientovat.

Autor:  bidik [ sob kvě 28, 2011 11:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: FSE - Fallout Script Editor

Šlo mi hlavně o návaznost v hovoru. Zjednodušeně: v každém node je jedna a více reply, tedy to co daná osoba říka a potom možné odpovědi. To mi na základní orientaci stačí. Uvidím až narazím na něco složitějšího.

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]