Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
FSE - Fallout Script Editor http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=1896 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | JaW [ stř kvě 25, 2011 3:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | FSE - Fallout Script Editor |
Ke stažení zde Mohl by mi někdo v rychlosti vysvětlit, jak se pohybovat v dialozích? |
Autor: | JaW [ stř kvě 25, 2011 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FSE - Fallout Script Editor |
OK, tak jsem něco málo našel tady od Mario_Dwellera a zbytek je v dokumentaci k Mapperu ve složce Fallout 2 Mapper\scripts\DOCS\ |
Autor: | bidik [ sob kvě 28, 2011 10:21 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: FSE - Fallout Script Editor |
JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé. |
Autor: | JaW [ sob kvě 28, 2011 10:48 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: FSE - Fallout Script Editor |
bidik píše: JaW, můžeš napsat nějaky rychlokurz čistě na orienaci v rozhovoru? Nechce se mi to luštit celé. Sám bych potřeboval rychlokurz. Orientuju se v tom jen velmi těžko. Hlavně mi nejsou jasné některé podmínky. Napřed si dekompiluj scrip a otevři, vpravo otevři dialog a vyhledej si řádek dialogu, u kterého potřebuješ zjistit návaznost. Třeba řádek 107. Vlevo si najdi 107 (opakující se číslo 220 je číslo souboru-dialogu) a vidíš, že odpovídá na 106 (pokud má postava auto) a pokračuje Node0506a atd. Dá se v tom poměrně dobře orientovat. |
Autor: | bidik [ sob kvě 28, 2011 11:10 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: FSE - Fallout Script Editor |
Šlo mi hlavně o návaznost v hovoru. Zjednodušeně: v každém node je jedna a více reply, tedy to co daná osoba říka a potom možné odpovědi. To mi na základní orientaci stačí. Uvidím až narazím na něco složitějšího. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |