Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 2:17 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2009 10:51 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
Dakujem, ooo velky Tom9k ::bez_chlupu
You rules, man! ::rock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2009 11:00 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob srp 08, 2009 6:21 pm
Příspěvky: 15
Citace:
1. The Glow není dodělaný.


Tohle jsem vyřešil. Prostě nejdříve lano, pak dolů :-D . Ale modrej mě kopl tak i tak. V PPA taky postava zmizne(běžel jsem tam z BOSu a nenapadlo mě měnit zbroj, moje chyba).

Citace:
2. Sirotčinec je trochu zvláštní.


Zkusím si pohrát v editoru s časováním, jestli by to nešlo obejít. No uvidíme...

Citace:
6. Kuchtík ti prozradí věci o Vertibirdech,


To jsem udělal, ale prostě se nechce rozkecat, stejně jako Maria. Ikdyž je celá základna mrtvá(i ti u generátoru i ve vstupní lokaci), je vyléčený, tak buď mi tvrdí, že mam špatnou zbroj a po převlečení zase mele tu svojí, jestli chci žrát nebo se ptát na základnu. Počkám si na další verzi, víc mě totiž zajímá quest s černou skříňkou a čištění záchodů :-D .Vyřešeno: nedalo mi to a potřetí jsem reloadnul, tentokrát už jsem na něj nepoužil paramedics bag a po druhé jsem zkusil klasický doctors bag a potřetí to samé a hle najednou to šlo... Mám asi vážně náladovou hru, teď už jen vysledovat její periodu :-D

Citace:
9. Ano, Kruger se má objevit tam.


Ha tak ne. Ještě se má objevit potecionálně ve Vaultu 15(Klamath tam nejspíše není).

Citace:
13. Ten syn tu je.... mrtvev.


Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím.

Citace:
Hovořil jsem s Mib88 o starý F1 lokacích. Uvažovalo se o tom, že se přidají jen jejich ruiny, neboť ke všem F1 koncům byl ten, že bylo město srovnáno se zemí Supermutanty. Možná by tam byly i nějaké ty questy od přeživších, ale spíš by se jednalo o nostalgickou vzpomínku.


To by byla asi trochu škoda tam dát jen ruiny. Koneckonců jedna dekáda proběhla a pakliže na nějakém místě život vzniknul a pak má obvykle důvod se tam vracet. Obvzláště Hub jako pozice mezi LA(Adytem) a NCR(a SF) pro obchod a útočiště by mohl být již obnoven. A s Renem by mohlo být spojena eliminace/expanze Gizmova kasína :-D .
A díky za odpovědi :-) .


Naposledy upravil Melichor dne úte srp 11, 2009 1:32 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon srp 10, 2009 11:22 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
Melichor píše:
Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím.

v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari :-?

edit: poslusne hlasim/bugreportujem, ze: item highlight nefunguje na vsetky predmety(na tie nove), treba ich tam pridat.
Takisto poslusne hlasim, ze v niektorych lokacich nefunguje vobec(klamath/rat tunnels/mapa s ra'at keengom, napr.)

Takisto mi nieco uz davnejsie znicilo save, Klinta v parte nemam(co je skoda, pretoze musi byt vazne bombovy, podla popisu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 1:18 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob srp 08, 2009 6:21 pm
Příspěvky: 15
Citace:
v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari

To mi došlo, ale no quest, no fun. Takže jsem reloadnul a oklikou se vydal do Reddingu, pokecal, udělal kolečko kolem Reddingu, našel ruiny, prohledal, našel a vrátil se a splnil ::lol . Asi by se mělo objevení Ruined city podmínit přijetím questu od Michaela, protože bez něj se tam valí jen těla bez přídavných popisků + hráč, který hraje poprvé nemá tušení, že tam má někoho hledat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 11:43 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
Jj, je to nelogicke ale realisticke :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 3:10 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: ned kvě 17, 2009 10:31 am
Příspěvky: 18
Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně.

Pokud jste našli nějaké neobjevené bugy, reportujte na NMA foru, odtud se to Mib88 nedoví.

Co se týče highlighting itemů v Klamath tunelech, vyzkoušel jsem to a vše funguje. Našel jsem tam ještě dva neobjevené pytlíky a oštěp. Zobrazují se mi i nové předměty, jako například světelný měč.

Nevím, jestli by jsi měl dostat lokaci Ruined City předtím, než si promluvíš s Michaelem.

Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2).

_________________
Česká návod na Mib88 Megamod v. 2.35


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 4:05 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Tom9k píše:
Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně.
::ano

Tom9k píše:
Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2).
Uvidíme se tam ::beer
A s těma instalacema...můžeš mít samozřejmě nainstalovaných Fo2 třeba 100, tak jako já ::lol

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 6:41 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
Jj, ja som tiez tak mal.. A napriklad aj Diablo 2 :P

Nuz, fonline by som chcel skusit, je to open alebo closed beta? Cize ci sa podavali nejake prihlasky, alebo moze skusit kto chce?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 6:42 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: ned kvě 17, 2009 10:31 am
Příspěvky: 18
Momentálně mám 18Gb hardisk, takže musím šetřit trochu tím místem. Navíc ta beta nebude večně, max. pár dní, pak zpět do MM

_________________
Česká návod na Mib88 Megamod v. 2.35


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte srp 11, 2009 6:51 pm 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
No, ja mam este menej, ale na Fo si najdem vzdy miesto :wink: Predsalen, nieje to ani Giga... mozno... :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 11:31 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
Bude teda open beta? ::shock To bych si rád zahrál, sakra...


Naposledy upravil Say [Bot] dne stř srp 12, 2009 11:51 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 11:33 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
aj ja ::bez_chlupu


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 1:06 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Sayboot píše:
Bude teda open beta? ::shock To bych si rád zahrál, sakra...

v sobotu

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 1:07 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1565
Bydliště: .....
To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: stř srp 12, 2009 1:15 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Casino píše:
To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program?

vzčkej do soboty. Do té doby snad stihnu na brahminu hodit nějaké suma sumárum, aby v tom lidi neměli bordel ::bez_chlupu

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny