Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 12:04 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 11:12 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv črc 23, 2009 9:54 pm
Příspěvky: 15
JaW píše:
No, ale píšeš, že jsi změnil atributy na čtení až po tom, co ti to začalo blbnout. Takže jsi je předtím nastavené na čtení neměl?
To, že to přeinstaluješ ti asi neopraví poškozený save, teda pokud je poškozený.


Noo abych rekl pravdu tak tohle jsem tak trochu zapomel. Ja byl rad ze se mi to podarilo v linuxu vubec rozjet. Ale zpetna kontrola archivu mm-2.35, mm-2.35.2, mm-2.34 ukazala ze vsechna *.pro jsou nastavene pro cteni uz od autora.
Takze budu doufat ze nemam poskozeny save a zkusim asi hru reinstalovat.

Dik za tvuj cas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 11:19 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
jirik píše:
Ale zpetna kontrola archivu mm-2.35, mm-2.35.2, mm-2.34 ukazala ze vsechna *.pro jsou nastavene pro cteni uz od autora.

Občas se stává, že i když je to nastavené na "read-only" a zkopíruješ to, tak se atribut změní. Proto je potřeba to vždycky zkontrolovat.
Snad to nebudeš muset hrát znovu ::scratch

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: čtv kvě 27, 2010 12:16 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
Kwango Mbwana píše:
Výběr postavy a úvodní video se starší proběhne v pořádku, pak mi ale naskočí bílá obrazovka a kousne se to. Slyším zvuky z Arroya, chrám zkoušek ale nenaběhne. Je to asi nějaká chybka s patchem, protože čistý megamod rozběhnu, výše uvedené problémy nastaly po nainstalování patche 2.35.1 Nemáte někdo tušení, čím by to mohlo být? Hraji to na Vistách...


V megamode je zabudovaný "weather mod", ktorý využíva pokročilé funkcie grafickej karty - shadery. Ak nemáš najnovší DirectX 9.0, sfall nedokáže zapnúť požadované grafické funkcie a hra sa zasekne, presne ako si to opísal. Problém sa dá odstrániť dvomi spôsobmi:


1. najlepším riešením je aktualizácia rozhrania DirectX 9.0c. Zo stránok Microsoftu si stiahni a nainštaluj balík DirectX 9.0 redist, ktorý bol vydaný vo februári 2010. Po nainštalovaní balíka reštartuj počítač a skús hru znova spustiť, mala by fungovať bez problémov.


2. Druhým spôsobom je použitie iného grafického režimu, ale vtedy musíš vypnúť aj celý weather mod:

v súbore ddraw.ini nájdi sekciu [Graphics] a pomocou parametra "mode" prepni grafický režim na 8bit fullscreen, takto:
mode=0

Potom odstráň/premenuj súbor gltsrain.int, ktorý je v adresári DATA/SCRIPTS a ďalej súbor weather.ini, ktorý je priamo v inštalačnom adresári hry. Toto ale treba spraviť ešte pred vytvorením postavy, pretože weather mod mení počas hry niektoré štatistiky (znižuje/zvyšuje PERCEPTION). Ak vypneš weather mod počas rozbehnutej hry, môže sa stať, že vnímavosť tvojej postavy zostane trvale znížená. ::!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon srp 30, 2010 3:01 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 12:23 pm
Příspěvky: 10
Bydliště: Klamath na slovenský sposob
mám problém s výťahmi v utility level v EPA...ked do nich vleziem, nic sa nestane, nespustia sa, a teda ani nemozem pomocou nich nikam zliezt...kde by mohol byt problem? ine vytahy v hre funguju...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: čtv pro 09, 2010 5:47 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 20, 2010 6:59 pm
Příspěvky: 1595
Bydliště: Záhorská nížina
edit:

MegaMod 2.43 je vonku, inštalačný balík je dostupný na Nirranovej stránke. (nirran.com)
Tu je zoznam opráv, okopírovaný z NMA:

| ČTI
Changes/Fixes made since version 2.42:

-Numerous minor dialog corrections
-Addition of new ant art created by Lisac2k. All ants have two new death animations. The new golden ants will be added later.
-Addition of new locations to explore (located in an extended worldmap area)
-Corrections to issues regarding losing the car and trunk and associated crashes
-Corrections to many weapon upgrade items and other miscellaneous items so that they now properly stack
-Many corrections regarding the Glow
----Players can actually enter the Glow
----Corrected possible game crashing at The Glow
----NPCs no longer trigger spatials which irradiate the player character
----Elevators now work properly and display proper dialog
-Corrected numerous critters which had incorrect or missing decriptions of targeted body parts
-Made use of Timeslip's option in sfall to show more town/location reputations that were not visible before
-Modified first encounter with Horrigan
-Fixed some NPCs in Bunker 21 that, when killed, were not properly counted towards the player's kill count and reputation at that location
-Added the extended Flamer Attack mod from Pixote
-Added power armor modification by Josan12. The player's character puts on/removes helmet before/after combat while playing new sounds.
-Many new critters (like those at the Primitive Tribe, for example) were bugged and could be harmed by EMP grenades. This has been corrected.
-Corrections to the way the ondeath hook script works
-Triggered dynamite now works correctly
-Certain NPCs in the wasteland now properly fix car components when they are broken (there are five of them)
-Removed files that interfered with the creation of skill books


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: čtv črc 02, 2015 10:34 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: čtv črc 02, 2015 10:27 pm
Příspěvky: 2
Zdravím mám dotaz ohledně tohoto módu. Před nějakým čase jsme dohral i Restoration project a proto by mě zajímalo jestli k megamodu funguje i Hi-res patch. Já to k tomu zkoušel přidat a naprosto mi to rozhodilo celou grafiku takže jde to vůbec?
A potom ještě jedna menší otázky pro ty co to pořádně hráli jestli se to vyplatí nebo je to moc problemove a například v porovnání s Res projektem zbytečné hrát.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pát kvě 20, 2016 5:44 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř kvě 18, 2016 2:56 pm
Příspěvky: 1
i tried that with Mib88 megamod and it gave me an error :
...access violation at adress 0040A5DD in module F2se.exe. Read of adress 00000008. how to fix it ?

_________________
quack monkey loads


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2021 8:57 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob led 22, 2011 3:51 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Nějaký hluboká sluje
Pokračování z komentářů XD ...

JaW: uvidíme až bude další update no :), I v Abbey sem narazil na bug, nejde získat ten úkol kdy se musím nabourat do VC počítače abych pak získal další úkoly ... docela mě překvapuje že při instalaci to vůbec nechce cestu k původním souborů. Sem to zkusil schválně nainstalovat úplně do jiné složky mimo a žádnej error při instalaci XD.

Edit: při instalaci to sice nehodí error, ale nejde spustit XD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: ned úno 28, 2021 9:22 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Ja teď hraju Nevadu. Megamod jsem rozjel, ale po Arroyu jsem byl tak znuzený (začátek jsem hrál nespočetně krát), že sem raději rozjel znovu Nevadu. Teď díky tobě vím, že mám počkat na další verzi, která by měla co nevidět vyjít :-D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon bře 01, 2021 7:49 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob led 22, 2011 3:51 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Nějaký hluboká sluje
zhnusený a nebo znuděný? XD a co tě tam tak zhnusilo/znudilo ... konečně mohu psát na NMA forum tak přemejšlím že také počkám na update a pokud tam podobné bugy budou (divné znaky když udávám jméno postavy, při ukládání hry) nefunkční oblasti (tábor otrokářů, vesnice s potkany) a neukazující se questy (Abby, Navaro - nemůžu dostat quest na nalezení zříceného vertibirda atd) tak to nějak sepíšu :)

Nad těma dalšíma modama sem také uvažoval, (nevada, last hope atd) ale netuším jak moc by fungovali na té GOG verzi (original CD se mi někam zatoulalo a nemůžu ho najít :( ) ...

také sem uvažoval jak moc by mi dalo práci přeložit všchny soubory ve složce TEXT :D ... jejich jen 1212 :D ... ale je otázka zda bych tím něco neposral :D

Edit: :D teď sem narazil na lokaci "siege" .. úkol od bratrstva co zadá pladin v hlávní základně :D ... no místo textů "error" a skupina 10 enclaváků co mi udělala z prdele trhací kalendář během vteřiny XD. Nevím zda se tendle boj dá vyhrát bez použití False a ohromné dávky akčních bodů :D

Edit2: no tak s 80 AP, 800Hp, 65% šance na critikal (ne že by nějak padal často :D) a 75 AC sem to dal, ale po zabití to stejně hodilo error a hra spadla XD, takže NO GO XD (zbylo mi 150 HP :D)

Edit3: no tak asi cílem je tam pouze nakouknout a zdrhnout co nejdříve a vrátit se s tou informací zpět. Pak paladin pošle za Mathwu (či jak to je) do SF, ale tam na to nijak nereaguje takže asi quest co ještě není zaiplementovaný a nebo je buglý XD


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte bře 02, 2021 8:25 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
No v podstatě oboje :D Ten začátek znám nazpaměť a je to obrovská nuda.

Na gog verzi fungují všechny modifikace. Tahají data z master.dat a critter.dat Jestli se budeš rozhodovat mezi Nevadou a Last Hope, tak určitě sáhni po Nevadě. Je to výborný (nezabugovaný oproti Megamodu, jak se tak dívám) zážitek.

Ohledně přeložení Megamodu do češtiny. Je otázka, jestli by taková práce měla ještě nějaký význam. Před deseti lety možná. Dnes už asi ne. Kolik lidí dnes staré Fallouty hraje? Navíc znalosti lidí v angličtině oproti konci tisíciletí se o dost zlepšily, že si to každý druhý raději zahraje v originále.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: úte bře 02, 2021 10:03 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob led 22, 2011 3:51 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Nějaký hluboká sluje
jj ten začátek je takovej nudnej XD i když sem ho dal až na potřetí :D. mravenci mě nakopali prdel :D. A 14 dní na ty testy (pro šamana i pro lovce) mi přijde dost málo :D. Jinak je to hodně zajímavé. Až na ty bugy (uvidíme až bude update, ale budu muset rozjet novou hru páč pokud mám error nebo bug v lokaci tak tam zůstane i po upatu pokud je v save jak sem tak zjistil)

Jj mrknu :)

To je fakt no. ale měl bych se asi naučit si dialogy číst pořádně a ne to proletět :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pát bře 05, 2021 1:00 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nová verze https://www.nma-fallout.com/threads/megamod-version-2-47-bug-reports-and-suggestions.212333/page-54#post-4421837

žádné velké opravy
Kód:
    Updated map "Entrance to the Temple of Trials" (Adaptation from RP).
    Updated map "Toxic Caves" (fixed entrance).
    Updated map "Bridge to the village" (almost unchanged).
    Redrawed city signs on the worldmap (now beautiful).
    The names "Farm" "Truck", "Car without Gas" and "Car Brokedown" are corrected, now "Jennings Farm" "Car Crash", "Without Fuel", "Breakdown".
    Optimized cockroach animation (Thanks Blackmail01).
    Updated HRP 4.1.8 and sfall 4.2.9 (interface mapping corrected).
    Added maps edges for HRP 4.1.8.
    Removed unused content.
    Armored Talking Heads Set - optimized. Distribution reduced by 150mb.
    Automatic door opening and closing of open containers

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Fallout 2 Megamod
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2021 8:54 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: sob led 22, 2011 3:51 pm
Příspěvky: 19
Bydliště: Nějaký hluboká sluje
no některé věci co sem zmiňoval vznikli na základě nepřesné wiki :D .. Abbey není monastery :D. Abbey je nahoře nad geckem a monastery je směrem napravo od VC :D ... A jakmile tam hráč zavítá poté co splní quest pro BOS tak je ta lokace k ničemu. Sice dostane první úkol, ale pokud se bude chtít stát členem tak game over pokud nemá 500 v odolnosti


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 7, 8, 9, 10, 11


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny