Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout 2 Megamod
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=210
Stránka 5 z 11

Autor:  Melichor [ sob srp 08, 2009 9:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Citace:
hmm, skus splnit questy ktore sa ti daju, pretoze co si pametam tak k oprave studne ta pustia az ked ti budu doverovat, a doveru si ziskas duchom a zbranami :-)


Ne hned po duchovi už mě pustili za ségrou a dokonce i Inchu chuna se objevila, zbraně jsem jim taky přitáhl. To bude u mě bug, říkám, že mám divnou verzy :-) .

Citace:
Jj, zaujimave bolo ked prisla piesocna burka v temple of trials :mrgreen: Som sa nevedel do nicoho trafit(znizuje PE)


Mě to víc najeblo v Navarru uprostřed bitvy, ale co, aspoň prvek náhody ::lol .

Citace:
najviac sa tesim na necropolis a hub ::cool


Já se těšim ne všechny, ale asi si na ně pár let počkáme. Lepší bude, když dodělá BOS bunkr, Vault 5, vypiluje Collyweb, spraví Navarro a vyhodí cockroache... Kvůli nim jsem se naučil savevovat před cestou ::lol .

Autor:  Mortimer [ sob srp 08, 2009 9:34 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Melichor píše:
Ne hned po duchovi už mě pustili za ségrou a dokonce i Inchu chuna se objevila, zbraně jsem jim taky přitáhl. To bude u mě bug, říkám, že mám divnou verzy :-) .

novui z brahminy, opatchovanu? :wink:
Melichor píše:
Mě to víc najeblo v Navarru uprostřed bitvy, ale co, aspoň prvek náhody ::lol .

fantasticky realisticke ::ano Presne take pocasie chybalo Falloutu... Navyse nie vzdy sa mi to takto do***ie :mrgreen: CIze niekedy to naozaj vyzera... Uzasne.
Melichor píše:
Já se těšim ne všechny, ale asi si na ně pár let počkáme. Lepší bude, když dodělá BOS bunkr, Vault 5, vypiluje Collyweb, spraví Navarro a vyhodí cockroache... Kvůli nim jsem se naučil savevovat před cestou ::lol .

cock mi nerobi problem... vsetko riesia kritikaly do oka ::ano Popripade vybit co je okrem neho a zdrhnut prec... On totiz nezvykne zautocit kym niesi fest blizko, alebo naneho nevystrelis prvy ty...(hovor to vicovi a cassidymu, s tymi ich davkami :mrgreen: )
Colly mohol byt tiez fantasticky, len mnohe veci su tam ozaj dokazene... a

Autor:  Mortimer [ ned srp 09, 2009 5:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Este jeden dotaz odo mna... Chcel by som vediet, kde najdem kompletne vysvetlenie toho, co vsetko sa da zmenit v ddraw.ini a co to vlastne robi... (btw google po zadani ddraw fallout vyhodi aj brahminku a to hned na zaciatku ::love2 )

Kto mi to vysvetli, alebo odkaze na nejaky navod na ten ddraw?

Autor:  casino [ ned srp 09, 2009 5:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Mas to napisane rovno v ddraw nie?

Autor:  Mortimer [ ned srp 09, 2009 5:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

ano, ale aj tak... napriklad toto:

;A key to press to toggle the highlighting of all items on the ground on the current map
ToggleItemHighlightsKey=
defaultne tam bolo 42(akoze, odpoved na vsetko :D ) co je vlastne znak * lenze ak stlacim * vyhodi mi use skill repair. Skusal som to prepisat na 72 a 104 co su vlastne H a h...

Nefunguje... Ale viem ze predtym mi fungovalo zobrazovanie veci, a rozmyslam ci to nebolo pismeno z... lenze zetko to nemoze byt pretoze to je pod "rest"... A ja uz totalne neviem akym skur* systemom je tam mapovanie klaves... alebo co znamena mapovanie klaves ak je tam anmiesto normalneho pismena taka blbost ako 0x00 alebo 0x52 alebo tak...

edit a hram to odznova, ale vsetko sa snazim doladit v ddrawe este v temple... cize kysnem tam 20 minut a trepem hlavu o stenu ::zed

Autor:  casino [ ned srp 09, 2009 6:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Naco menit mapovanie klaves?

Autor:  Mortimer [ ned srp 09, 2009 6:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

boha ty si kreten...

JA CHCEM VEDIET POD AKYMI KLAVESAMI SA SKRYVAJU TIE ZAZRACNE FUNKCIE ::zed ::zed ::zed

Casino, ked vazne nemas co k teme povedat v takomto topicu, tak radsej nepis nic... najradsej by som uvital , keby sa tu zjavil z cista jasna Tom9k, ale to je asi nepravdepodobne... Navyse na googli som sice nasiel ze je to shift key, co sa mi aj celkom zda, ze sa to s tym tobilo, lenze problem je ze MNE TO NEJDE! ::zed

Autor:  Tom9k [ ned srp 09, 2009 8:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Tak jsem se tu objevil zázračně a odpovím na hodně otázek:

Co se hodně ptal Melichor:

1. The Glow není dodělaný. Výtahy mi fungovaly všechny, až na poslední, ke kterému se nejde dostat (je tam blocking gird). Světelný meč funguje docela dobře, jen pokud s ním hodíš a pak přepneš na melee, nejde použít, neboť není čepel venku. Musí se přepnout na jinou ruku a pak jde použít. Funguje dobře s APA i s róbou. Ve vault oblečku vám spadne hra.

2. Sirotčinec je trochu zvláštní. Normálně nepoznáte rozdíl, pokud se nedostanete do Residential Area s cheatem přes čísla na mapě Denu (Residential má číslo 3). Pak už by jste měli vidět sirotčinec.

3. Vertibird funguje jak má.

4. vyřešeno

5. Toto teďka není možné. Mib88 použil mapu z Killapova RP, kde terminál není. Upozornil jsem ho na to a už to je spraveno.

6. Kuchtík ti prozradí věci o Vertibirdech, Enklávě a podobně poté, co mu vyléčíš oči - potřebuješ Doctor's bag (např. v Reddingu u doktora) a musíš vymlátit celou základnu (až na něj, samozřejmě). Edit: Oups, nevšiml jsem si, že to je začerněné :D

7. Nevím, kde by mohl být problém.

8. Ano, je to tak. Také jsem neviděl nic než Gecko konec.

9. Ano, Kruger se má objevit tam. Já jsem ho poprvé našel v Residential area v Broken Hills (i když měl být buglý), v nynější verzi jsem ho našel na smetišti v Gecku. Vždy je hnedka u vchodu a okamžitě útočí.

10. Vyřešeno

11. Toaster nefunguje v MegaModu. Hodně věcí Mib88 převzal z RP, ale ne vše funguje. Možná v příštích verzích

12. Možná se jedná jen o HODNĚ hustou písečnou bouři.

13. Ten syn tu je.... mrtvev. Musíš ale prozkoumat jeho mrtvolu hned při první návštěvě, jinak se to už nepovede.

Co se týče Weather modu, doporučuji vypnout - někdy je to snižování PE dosti problémové.

Hovořil jsem s Mib88 o starý F1 lokacích. Uvažovalo se o tom, že se přidají jen jejich ruiny, neboť ke všem F1 koncům byl ten, že bylo město srovnáno se zemí Supermutanty. Možná by tam byly i nějaké ty questy od přeživších, ale spíš by se jednalo o nostalgickou vzpomínku.

Plánuji udělat seznam všeho, do ddraw.ini umí, resp. jeho nejzajímavějších funkcí.

Co se týče zobrazování předmětů - zkusil jsem nastavit 1 a kdykoliv jen například otevřel pipboy, zmáčkl ESC a vrátil se zpět, předměty na zemi svítily. Zeptám se Mib88 na to, jak to pořádně nastavit.

Autor:  Mortimer [ ned srp 09, 2009 8:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Tom9k píše:
Světelný meč funguje docela dobře, jen pokud s ním hodíš a pak přepneš na melee, nejde použít, neboť není čepel venku. Musí se přepnout na jinou ruku a pak jde použít. Funguje dobře s APA i s róbou. Ve vault oblečku vám spadne hra.

kde sa da ziskat? Inak ako editorom...
Tom9k píše:
přes čísla na mapě Denu (Residential má číslo 3). Pak už by jste měli vidět sirotčinec.

jj to viem, ale vraj tam nieje nic interaktivne ani nic... take neico som vycital z nma...
Tom9k píše:
Možná se jedná jen o HODNĚ hustou písečnou bouři.

nie... toto su graficke bugy, zaskreenujem ked sa mi to prihodi :wink:
Tom9k píše:
Plánuji udělat seznam všeho, do ddraw.ini umí, resp. jeho nejzajímavějších funkcí.

dakujem velmi pekne :-)
Tom9k píše:
Co se týče zobrazování předmětů - zkusil jsem nastavit 1 a kdykoliv jen například otevřel pipboy, zmáčkl ESC a vrátil se zpět, předměty na zemi svítily. Zeptám se Mib88 na to, jak to pořádně nastavit.

diky, vyskusam, podam report :wink:

Autor:  Tom9k [ ned srp 09, 2009 9:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Světelný meč získáš ze skřínky v prvním patře The Glow.

Autor:  Mortimer [ ned srp 09, 2009 9:11 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

daklujem velmi pekne a aj za to, ze si zavital do tychto poschodi vaultu :wink:

no a kedy mas v plane vydat ten navod na ddraw? :-D

Autor:  Say [Bot] [ ned srp 09, 2009 10:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Morty píše:
daklujem velmi pekne a aj za to, ze si zavital do tychto poschodi vaultu :wink:

no a kedy mas v plane vydat ten navod na ddraw? :-D

Áno :-) Jsem netrpělivej... Pořád nemůžu roztáhnout rozlišení, vždycky zůstaně uprostřed obrazovky a kolem je černý obdélník :-(

Autor:  Tom9k [ pon srp 10, 2009 12:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Nebude to návod typu krok za krokem... bude to senzam těch nejlepších funkcí a jak je používat. Sám ještě ani nevím, jak bude návod vypadat, ale přišlo by mi škoda toto neudělat.

Autor:  Mortimer [ pon srp 10, 2009 12:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

A ja ti to mozem prelozit do AJ a hodit to pre informaciu pre vsetkych na brahminku a popripade do NMA fora :wink:

Autor:  Tom9k [ pon srp 10, 2009 1:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Jak si chtěl zobrazování předmětu, zde najdeš seznam toho, k jaké klávese se řadí jaké číslo.

http://cs.elderscrolls.com/constwiki/in ... etKeyPress

Např. chtěl jsi, aby se ti zobrazovali při stisknutí klávesy "h", takže finální příkaz v ddraw.ini bude:

;A key to press to toggle the highlighting of all items on the ground on the current map
ToggleItemHighlightsKey=35

Stránka 5 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]