Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Fallout 2 Megamod http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=210 |
Stránka 6 z 11 |
Autor: | Mortimer [ pon srp 10, 2009 10:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Dakujem, ooo velky Tom9k You rules, man! |
Autor: | Melichor [ pon srp 10, 2009 11:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Citace: 1. The Glow není dodělaný. Tohle jsem vyřešil. Prostě nejdříve lano, pak dolů . Ale modrej mě kopl tak i tak. V PPA taky postava zmizne(běžel jsem tam z BOSu a nenapadlo mě měnit zbroj, moje chyba). Citace: 2. Sirotčinec je trochu zvláštní. Zkusím si pohrát v editoru s časováním, jestli by to nešlo obejít. No uvidíme... Citace: 6. Kuchtík ti prozradí věci o Vertibirdech, To jsem udělal, ale prostě se nechce rozkecat, stejně jako Maria. Ikdyž je celá základna mrtvá(i ti u generátoru i ve vstupní lokaci), je vyléčený, tak buď mi tvrdí, že mam špatnou zbroj a po převlečení zase mele tu svojí, jestli chci žrát nebo se ptát na základnu. Počkám si na další verzi, víc mě totiž zajímá quest s černou skříňkou a čištění záchodů .Vyřešeno: nedalo mi to a potřetí jsem reloadnul, tentokrát už jsem na něj nepoužil paramedics bag a po druhé jsem zkusil klasický doctors bag a potřetí to samé a hle najednou to šlo... Mám asi vážně náladovou hru, teď už jen vysledovat její periodu Citace: 9. Ano, Kruger se má objevit tam. Ha tak ne. Ještě se má objevit potecionálně ve Vaultu 15(Klamath tam nejspíše není). Citace: 13. Ten syn tu je.... mrtvev. Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím. Citace: Hovořil jsem s Mib88 o starý F1 lokacích. Uvažovalo se o tom, že se přidají jen jejich ruiny, neboť ke všem F1 koncům byl ten, že bylo město srovnáno se zemí Supermutanty. Možná by tam byly i nějaké ty questy od přeživších, ale spíš by se jednalo o nostalgickou vzpomínku. To by byla asi trochu škoda tam dát jen ruiny. Koneckonců jedna dekáda proběhla a pakliže na nějakém místě život vzniknul a pak má obvykle důvod se tam vracet. Obvzláště Hub jako pozice mezi LA(Adytem) a NCR(a SF) pro obchod a útočiště by mohl být již obnoven. A s Renem by mohlo být spojena eliminace/expanze Gizmova kasína . A díky za odpovědi . |
Autor: | Mortimer [ pon srp 10, 2009 11:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Melichor píše: Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím. v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari edit: poslusne hlasim/bugreportujem, ze: item highlight nefunguje na vsetky predmety(na tie nove), treba ich tam pridat. Takisto poslusne hlasim, ze v niektorych lokacich nefunguje vobec(klamath/rat tunnels/mapa s ra'at keengom, napr.) Takisto mi nieco uz davnejsie znicilo save, Klinta v parte nemam(co je skoda, pretoze musi byt vazne bombovy, podla popisu) |
Autor: | Melichor [ úte srp 11, 2009 1:18 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Citace: v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari To mi došlo, ale no quest, no fun. Takže jsem reloadnul a oklikou se vydal do Reddingu, pokecal, udělal kolečko kolem Reddingu, našel ruiny, prohledal, našel a vrátil se a splnil . Asi by se mělo objevení Ruined city podmínit přijetím questu od Michaela, protože bez něj se tam valí jen těla bez přídavných popisků + hráč, který hraje poprvé nemá tušení, že tam má někoho hledat. |
Autor: | Mortimer [ úte srp 11, 2009 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Jj, je to nelogicke ale realisticke |
Autor: | Tom9k [ úte srp 11, 2009 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně. Pokud jste našli nějaké neobjevené bugy, reportujte na NMA foru, odtud se to Mib88 nedoví. Co se týče highlighting itemů v Klamath tunelech, vyzkoušel jsem to a vše funguje. Našel jsem tam ještě dva neobjevené pytlíky a oštěp. Zobrazují se mi i nové předměty, jako například světelný měč. Nevím, jestli by jsi měl dostat lokaci Ruined City předtím, než si promluvíš s Michaelem. Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2). |
Autor: | JaW [ úte srp 11, 2009 4:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Tom9k píše: Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně. Tom9k píše: Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2). Uvidíme se tam A s těma instalacema...můžeš mít samozřejmě nainstalovaných Fo2 třeba 100, tak jako já |
Autor: | Mortimer [ úte srp 11, 2009 6:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Jj, ja som tiez tak mal.. A napriklad aj Diablo 2 Nuz, fonline by som chcel skusit, je to open alebo closed beta? Cize ci sa podavali nejake prihlasky, alebo moze skusit kto chce? |
Autor: | Tom9k [ úte srp 11, 2009 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Momentálně mám 18Gb hardisk, takže musím šetřit trochu tím místem. Navíc ta beta nebude večně, max. pár dní, pak zpět do MM |
Autor: | Mortimer [ úte srp 11, 2009 6:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
No, ja mam este menej, ale na Fo si najdem vzdy miesto Predsalen, nieje to ani Giga... mozno... |
Autor: | Say [Bot] [ stř srp 12, 2009 11:31 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Bude teda open beta? To bych si rád zahrál, sakra... |
Autor: | Mortimer [ stř srp 12, 2009 11:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
aj ja |
Autor: | JaW [ stř srp 12, 2009 1:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Sayboot píše: Bude teda open beta? To bych si rád zahrál, sakra... v sobotu |
Autor: | casino [ stř srp 12, 2009 1:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program? |
Autor: | JaW [ stř srp 12, 2009 1:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Fallout 2 Megamod |
Casino píše: To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program? vzčkej do soboty. Do té doby snad stihnu na brahminu hodit nějaké suma sumárum, aby v tom lidi neměli bordel |
Stránka 6 z 11 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |