Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout 2 Megamod
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=17&t=210
Stránka 6 z 11

Autor:  Mortimer [ pon srp 10, 2009 10:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Dakujem, ooo velky Tom9k ::bez_chlupu
You rules, man! ::rock

Autor:  Melichor [ pon srp 10, 2009 11:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Citace:
1. The Glow není dodělaný.


Tohle jsem vyřešil. Prostě nejdříve lano, pak dolů :-D . Ale modrej mě kopl tak i tak. V PPA taky postava zmizne(běžel jsem tam z BOSu a nenapadlo mě měnit zbroj, moje chyba).

Citace:
2. Sirotčinec je trochu zvláštní.


Zkusím si pohrát v editoru s časováním, jestli by to nešlo obejít. No uvidíme...

Citace:
6. Kuchtík ti prozradí věci o Vertibirdech,


To jsem udělal, ale prostě se nechce rozkecat, stejně jako Maria. Ikdyž je celá základna mrtvá(i ti u generátoru i ve vstupní lokaci), je vyléčený, tak buď mi tvrdí, že mam špatnou zbroj a po převlečení zase mele tu svojí, jestli chci žrát nebo se ptát na základnu. Počkám si na další verzi, víc mě totiž zajímá quest s černou skříňkou a čištění záchodů :-D .Vyřešeno: nedalo mi to a potřetí jsem reloadnul, tentokrát už jsem na něj nepoužil paramedics bag a po druhé jsem zkusil klasický doctors bag a potřetí to samé a hle najednou to šlo... Mám asi vážně náladovou hru, teď už jen vysledovat její periodu :-D

Citace:
9. Ano, Kruger se má objevit tam.


Ha tak ne. Ještě se má objevit potecionálně ve Vaultu 15(Klamath tam nejspíše není).

Citace:
13. Ten syn tu je.... mrtvev.


Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím.

Citace:
Hovořil jsem s Mib88 o starý F1 lokacích. Uvažovalo se o tom, že se přidají jen jejich ruiny, neboť ke všem F1 koncům byl ten, že bylo město srovnáno se zemí Supermutanty. Možná by tam byly i nějaké ty questy od přeživších, ale spíš by se jednalo o nostalgickou vzpomínku.


To by byla asi trochu škoda tam dát jen ruiny. Koneckonců jedna dekáda proběhla a pakliže na nějakém místě život vzniknul a pak má obvykle důvod se tam vracet. Obvzláště Hub jako pozice mezi LA(Adytem) a NCR(a SF) pro obchod a útočiště by mohl být již obnoven. A s Renem by mohlo být spojena eliminace/expanze Gizmova kasína :-D .
A díky za odpovědi :-) .

Autor:  Mortimer [ pon srp 10, 2009 11:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Melichor píše:
Já vím, že tam má ležet jako prkno. Ale dostal jsem se do té lokace předtím, než jsem doklopýtal do Reddingu a dostal quest, takže to možná bude tím.

v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari :-?

edit: poslusne hlasim/bugreportujem, ze: item highlight nefunguje na vsetky predmety(na tie nove), treba ich tam pridat.
Takisto poslusne hlasim, ze v niektorych lokacich nefunguje vobec(klamath/rat tunnels/mapa s ra'at keengom, napr.)

Takisto mi nieco uz davnejsie znicilo save, Klinta v parte nemam(co je skoda, pretoze musi byt vazne bombovy, podla popisu)

Autor:  Melichor [ úte srp 11, 2009 1:18 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Citace:
v tom je ten problem, musis telo prehladat HNED ako vojdes PRVYKRAT do tej lokacie, inak sa to nepodari

To mi došlo, ale no quest, no fun. Takže jsem reloadnul a oklikou se vydal do Reddingu, pokecal, udělal kolečko kolem Reddingu, našel ruiny, prohledal, našel a vrátil se a splnil ::lol . Asi by se mělo objevení Ruined city podmínit přijetím questu od Michaela, protože bez něj se tam valí jen těla bez přídavných popisků + hráč, který hraje poprvé nemá tušení, že tam má někoho hledat.

Autor:  Mortimer [ úte srp 11, 2009 11:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Jj, je to nelogicke ale realisticke :mrgreen:

Autor:  Tom9k [ úte srp 11, 2009 3:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně.

Pokud jste našli nějaké neobjevené bugy, reportujte na NMA foru, odtud se to Mib88 nedoví.

Co se týče highlighting itemů v Klamath tunelech, vyzkoušel jsem to a vše funguje. Našel jsem tam ještě dva neobjevené pytlíky a oštěp. Zobrazují se mi i nové předměty, jako například světelný měč.

Nevím, jestli by jsi měl dostat lokaci Ruined City předtím, než si promluvíš s Michaelem.

Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2).

Autor:  JaW [ úte srp 11, 2009 4:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Tom9k píše:
Tak jsem zaktualizoval návod na MM 2.35.2 až na pár questů a BoS: Main Bunker, neboť je tam jeden dosti závažný bug. To ale bude v příští verzi opraveno, takže už zkompltetuji návod, přidám ještě info o ddraw.ini a bude to zde na brahmíně.
::ano

Tom9k píše:
Teďka si dávám od MM pauzu, za 4 dny je beta FOnline a tam chci být, takže se uvidíme až v příští verzi (měla by vyjít brzy, ale na FOnline je potřeba čistý F2).
Uvidíme se tam ::beer
A s těma instalacema...můžeš mít samozřejmě nainstalovaných Fo2 třeba 100, tak jako já ::lol

Autor:  Mortimer [ úte srp 11, 2009 6:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Jj, ja som tiez tak mal.. A napriklad aj Diablo 2 :P

Nuz, fonline by som chcel skusit, je to open alebo closed beta? Cize ci sa podavali nejake prihlasky, alebo moze skusit kto chce?

Autor:  Tom9k [ úte srp 11, 2009 6:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Momentálně mám 18Gb hardisk, takže musím šetřit trochu tím místem. Navíc ta beta nebude večně, max. pár dní, pak zpět do MM

Autor:  Mortimer [ úte srp 11, 2009 6:51 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

No, ja mam este menej, ale na Fo si najdem vzdy miesto :wink: Predsalen, nieje to ani Giga... mozno... :mrgreen:

Autor:  Say [Bot] [ stř srp 12, 2009 11:31 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Bude teda open beta? ::shock To bych si rád zahrál, sakra...

Autor:  Mortimer [ stř srp 12, 2009 11:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

aj ja ::bez_chlupu

Autor:  JaW [ stř srp 12, 2009 1:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Sayboot píše:
Bude teda open beta? ::shock To bych si rád zahrál, sakra...

v sobotu

Autor:  casino [ stř srp 12, 2009 1:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program?

Autor:  JaW [ stř srp 12, 2009 1:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 2 Megamod

Casino píše:
To by som chcel aspom videt . Kde sa da stiahnut potrebny program?

vzčkej do soboty. Do té doby snad stihnu na brahminu hodit nějaké suma sumárum, aby v tom lidi neměli bordel ::bez_chlupu

Stránka 6 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]