brumla píše:
nejak se mi kvuli tomuhlwe nechtelo zakladat novej htread, ale zadnej obecnej pokec nebo neco podobnyho, kam by se to hodilo, tu neni..
jenom jsem si rikal, ze kdyz z van burenu je v podstate vsechno dulezity znamy, nevite nkedo, jestli nekdo nedela vb mod do f2? na nma chodim hodne zridka, takze tam se to mozna objevilo, ale na druhou stanu tady jsem si niceho takovyho nevsim, a to koukam na aktualky vicemene pravidelne
kdo vlastne sefoval tymu z van burenu? to jim muselo bejt kurevsky lito, zapichnout uz skoro hotovou hru, po ktery by skocili houfy lidi. furt tajne doufam, ze se toho zase nekdo ujme

Nikdo na tom momentalne nemaka, bud jim samym dojde, ze s novackovskymi skills v jednom cloveku to asi zadne terno nebude, nebo je rovnou na NMA odradi nekdo strizliveho mysleni. Asi "nejdale" zasel pred dvema lety
tento Muffuv project (mel snad hotovych par map entree lokace - Tibbets Prison - a jeden externe ziskany concept art pro Jericho - docela ho na chvili "proslavil" a tak, byla to celkem sranda pozorovat).
O presmoleni VB do FO2 enginu z XYZ duvodu muze realne uvazovat jen uzke procento modderu, nebo spis skupin. Pote, co jsem kolem roku 2006 Avellone leaknul VB DDcka a ja z nich vyzobal spoustu napadu pro BGE v dobe, kdy nad tim kolektivne vsichni breceli, ale skoro nikdo to necetl, si myslim, ze do toho nikdo hned tak nepujde.
VB project leaderem byl Chris Avellone, ktery nahrubo navrhl cely jeho svet (vcetne lokaci, ktere byl donucen ze hry vyhodit/propojit). Ten dal sam vypoved pote, co videl, ze VB asi realne nikdy nevyjde. Na jeho misto se tak na chvili dostal Josh Eric Sawyer, autor finalni verze Burham Springs nebo Jericho/New Canaan.