Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je sob dub 26, 2025 12:06 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: stř pro 23, 2015 12:23 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Pracujeme s RastiCem na další kampani. Prozatím můžu prozradit jen základy: Co se hratelnosti týče, bude to takový mix mezi Tacticsem a F1/2. Mám v plánu udělat hru takovým způsobem, aby ji hráč mohl dokončit bez jediného zabití. Příběh se bude odehrávat na konci 23. století v Texasu. Hráč začíná s jednou postavou a může na svých toulkách potkat celkem 6 společníků, kteří mají své příběhy a úkoly. Souboje by měly být o kvalitě, ne kvantitě. Využiju svého dialogového stromu, ačkoliv kvůli své náročnosti nebude použit všude, leda by mě za to někdo platil ::) Kampaň vyjde nejdřív v Angličtině a pak ji možná přeložím do Češtiny.

Tady se můžete kouknout na 16x zrychlené video produkce jedné z map: https://youtu.be/jnhFphDckt4
Na konci se mi to začalo sekat, tak jsem nahrávání přerušil. Mapa tam rozhodně není celá. Je to schválně bez zvuku, doporučuju si k tomu pustit třeba toto: http://anttimartikainen.bandcamp.com/al ... -chronicle

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: čtv pro 24, 2020 4:28 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Ha, tohle už má vlastní téma? Super. Chtěl bych vás tímto informovat, že kampaň dospěla ke zdárnému konci. Více info zde: https://www.moddb.com/mods/fallout-tactics-crusade

Musím s lítostí říct, že se nepovedlo splnit asi žádné z cílů vytyčených v úvodním příspěvku, jako je například dokončení hry bez zabití jediného nepřítele.
RastiC to zabalil už v půlce roku 2016, ale stihl do té doby udělat pár map, za což mu jsem vděčný.

Na co čekáte? Dobrodružství čeká!
Obrázek

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: pon pro 28, 2020 10:07 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1564
Moc pekná práca.

Mám nejaké otázky:

- ako sa spustí skript na získanie Petersonovej hlasu? Bol som za ňou aj s jej otcom, a aj keď som ho mal na základni ale nič sa nedeje (chýba mi už len jej hlas).
- nakúpil som maize aj ten druhý bazmek než som navštívil crimsonov - mám teraz ešte hľadať niekoho, kto im to bude pestovať (Mathew farm to nie je) alebo je tam nejaký iný trigger na splnenie questu?

Ď


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: úte pro 29, 2020 9:46 am 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Mogh píše:
- ako sa spustí skript na získanie Petersonovej hlasu? Bol som za ňou aj s jej otcom, a aj keď som ho mal na základni ale nič sa nedeje (chýba mi už len jej hlas).
Zachránit Colina stačí, není tam žádný fígl. Otestoval jsem jeho záchranu a byl tam problém. Je tam trigger, který testuje, jestli je Colin u východu. V tu chvíli ti ho odebere a splní úkol. Jenže ta zóna, ve které se to testuje, byla nějaká špatná. Stačilo ji znovu vytyčit a už to funguje. ::scratch Pokud za Colina zaplatíš výkupné, tak se ten úkol splní rovnou, což je taková menší redundance, ale aspoň to umožňuje splnit ten úkol navzdory tomu bugu.

Mogh píše:
- nakúpil som maize aj ten druhý bazmek než som navštívil crimsonov - mám teraz ešte hľadať niekoho, kto im to bude pestovať (Mathew farm to nie je) alebo je tam nejaký iný trigger na splnenie questu?
Úkol, který jsi splnil, se při zadání bohužel vyresetuje. Takže když ty věci koupíš dřív, než vezmeš Q, je to nesplnitelné. To je samozřejmě špatně.


Už jsem tedy obojí opravil - patch zde. Jakýkoliv update mapy v rozehrané kampani lze provést pouze pokud jsi tu mapu ještě nikdy nenavštívil (pak se její stav uloží do savu, už ji nenačítá z disku). Takže pokud máš save před navštívením kanálů, kde je držen Colin, můžeš se vrátit k tomu. Jinak je třeba začít odznova :-(
Z tohoto důvodu je fajn mít externího testera, který to nezná nazpaměť, protože každou mapu a každý scénář hrál 20krát.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2020 9:11 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 23442
Bydliště: Brno
Já bych potřeboval blbovzdorně, co mám stáhnout, kam to mám rozbalit, prosím. ::)

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: stř pro 30, 2020 10:32 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Stáhni si tyto dva archívy:
1) Hra
2) patch
- červené tlačítko "download now" zhruba uprostřed obrazovky

Po rozbalení si rozklikni složku Crusade a tam najdeš readme, podle kterého bys to měl zvládnout. Kdyby ses zasekl, dej vědět.

Kdybys chtěl mít ze hry lepší zážitek, řekni Viky, ať ti udělá ten hexedit popsaný v readme. Dá se to udělat např. v PSPadu. Dialogová okna pak nepřeruší ambientní zvuky a hudbu.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2021 6:38 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout

Registrován: pon bře 18, 2013 11:34 pm
Příspěvky: 1564
Reinar píše:
Zachránit Colina stačí, není tam žádný fígl. Otestoval jsem jeho záchranu a byl tam problém. Je tam trigger, který testuje, jestli je Colin u východu. V tu chvíli ti ho odebere a splní úkol.

zložkami z patcha som mal nahradiť pôvodné? Stále mi to nejde ::scratch

za otvorenie trezoru v Lavaze je nejaká odmena? Môžem akurát trezor vybrať - ale chlapík sa potom stane nepriateľský.

Inak po naloadovaní hry nefungujú rozhovorové možnosti - treba odísť a znovu prísť na mapu (podobne to mám pri odoberaní a pridávaní spoločníkov v základni)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: ned led 03, 2021 7:00 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Mogh píše:
zložkami z patcha som mal nahradiť pôvodné? Stále mi to nejde ::scratch
Jo. Ale jak jsem psal, pokud už jsi v těch lokacích byl, patch nepomůže, protože se ti ta mapa už načítá ze sejvu, ne z klasického umístění.

Mogh píše:
za otvorenie trezoru v Lavaze je nejaká odmena? Môžem akurát trezor vybrať - ale chlapík sa potom stane nepriateľský.
Záleží na tobě, co si vybereš. Za šperk je dost peněz, ale chudák Bennet... ::)

Mogh píše:
Inak po naloadovaní hry nefungujú rozhovorové možnosti - treba odísť a znovu prísť na mapu (podobne to mám pri odoberaní a pridávaní spoločníkov v základni)
Jo, tuhle "fíčuru" jsem objevil asi tři dny před vydáním. Hlavní postava dostane při vstupu do mapy tag, podle kterého se řídí triggery, ale načtení hry ten tag vymaže. Dost mě to tehdy demotivovalo, ale nakonec jsem se rozhodl ten mod takhle dokončit. Akorát jsem prošel mapy a kde to nebylo fakt nutné, triggery cílené na hlavní postavu jsem pozměnil.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Crusade
PříspěvekNapsal: úte bře 25, 2025 5:24 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1511
Vydal jsem včera novou verzi: https://www.moddb.com/mods/fallout-tact ... crusade-12

Odstraňuje zásadní bug se ztrátou tag name hlavní postavy, tzn. dialogové možnosti a různé triggery cílící na hlavní postavu fungují i po načtení hry. Pak tam je spousta drobných oprav a vylepšení. Téměř ve všech mapách se něco málo změnilo (ne vždy to musí být postřehnutelné).

Samochvála smrdí, ale musím říct, že s tím pětiletým odstupem jsem si hru dost užil. I když to bylo takové přerušované, protože jsem každou chvíli utíkal do editoru nebo do texťáků něco změnit. A většinu úkolů jsem stejně plnil po paměti, protože tohle z hlavy jen tak nevypadne. Ale sem tam mě dostala nějaká nečekaná hlídka či mina.
Pro testovací hraní jsem si tentokrát zvolil mlátičku. Říkal jsem si, jak všechny prostě zmlátím boxerem nebo energopěstí. Pak jsem narazil na RPG elementy a lidi se přede mnou klaněli :D Ale v pozdější fázi hry už ne, tam už pěsti lítaly, akorát to bylo těžké ustát v té záplavě olova.
Příloha:
intimidationj.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny