Mno nakoľko sú tie vianočné časy a ja som doma (konečne mimo školy) tak som rozohral DA v 1.1
Také malé postrehy čo stojí za zmienku napísať:
v Chekotay´s shelter prebehne prvá misia pokecá sa s vedúcim
a zadá sa ďalšia (Spievajúci brloh). Víde sa von z mapy a vráti sa naspäť a vedúci ponúka nasledujúcu missiu (ratmania).
Možno sa mýlim ale asi to tak nem byť že hoc nemám splnenú predchádzajúcu misiu tak v tomto prípade vedúci zadá nasledujúcu (chýba tam ten trigger resp premenná pre misiu že pokial "misia 02" je false tak možnosť na vzatie nasledujúcej misie je skrytá ).
No a ešte taká skôr zábavná pripomienka "Teya" v bunkri (tom druhom resp po úvode) v dialógu (resp monológu) spomína ako jej Chekotay pre-lámal nohy pri záchrane pred mutantmi a tak ona musí stále ležať na posteli ako Lazar...
no až nato že stojí pred zrkadlom pevne na nohách v PA V missii kde Ratmaniu napadnú banditi je holo-disk ktorý pri použitý spôsobí spadnutie hry... neviem či mal tento problém aj niekto iný ale napadlo ma že ten holo-disk mal niečo nahrať do pipboya, ale pravdepodobne to nebolo dobre spravené (mal som podobný problém) tak to by sa dalo fixnuť (totiž holo-disky sa cez editor dajú na-editovať dva a to jeden ktorý nahraje údaje do pipboya len na misiu a ten druhý počas celej kampane.)
občas to hodí chybu pri nahodnom stretnutí
, snaď to nieje problém len mojho PC
no a ohľadom missie Pardot tak jeden granát ukončil všetkých pánov šeliem ... ta misia je trocha malo rozpracovaná... :)
no tak ma aj napadlo prečo úvodná misia z bunkrom sa odohráva na osobitnej mape ? okrem objektov je možne meniť všetko, teda to je kôli objektom ?
ale inak fajn, bunker šlape dobre už sa da navštevovať a nemizne tam nič
edit: 29.12.2010
Tak som to došiel do konca :) posledná misia predstavovala obrovské jatky najme potom čo som každému členovi týmu dal za jeden bonbónik buffout-u a raketomet ... APC ktoré po počiatočnom probléme prejsť skrz obranú líniu rýchle preriedilo nepriateľské zoskupenia :)
v súvislosti s poslednou misiou ma napadlo či by nebolo vhodnejšie na malom úseku urobiť prechod pre vozidla (zablokovať ho napr barikádami ktoré sa dajú odpáliť - podobne ako v originál kampani misia
MACOMB kde tieto barikády boli prekážkou) a druhú vlnu ktorá neútočí ale čaká v hornej časti mapy nastaviť tak aby sa na mape zjavila až po zlikvidovaní prvej vlny (cez trigger) to by malo za následok plynulejší chod mapy (menej aktívnych postáv v danom momente)... týmto by sa celý útok stal viacfázový a teda zaujímavejší.