Dobře´s to sepsal´s! A taky mi cukají prsty opravit pár bugů, ale jak říkáš, tam je zle všechno, všechno, všechno od A do Z, čistá amatéřina. Chekotay v Shelteru by neměl být nejvzdálenější postava, ale první, do Pip-Boye by se vešla spousta vysvětlujících textů rozvíjejících lore, exit grid by měl být po ruce, zbraně i postavy by měly být přidělovány... takhle Franta zapomněl vyluxovat zbrojnici a měl tu první misi děsně těžkou. Obdobně obtížnost pozdějších misí zcela závisí na tom, jestli jsem vylootoval Deltascouter, nebo ne. Nebo jestli mám hlavní postavu vyškolenou na těžké/energetické zbraně. Jak má vojín Ryan jediný v týmu sílu 6, tak jediný unese CAWS, což je ultimátní zbraň na blízko (dneska jsem sundal tři bosáky jednou dávkou). Pamatuji, že prototyp pulsní pušky byl taky super, ale v týmu není nikdo, kdo by měl energetické, takže smůla... k tomu ta přemíra zbraní, ty jo, když už jsme vytvářeli nové, tak jsme měli rovnou i zkrouhnout množství původních zbraní a nechat prostě pistoli, pušku, sapr, kalacha, snajperku + experimentální konstrukce Dětí. Takhle složitě zjišťuju, jestli je lepší mít Calico, Hecklera, MP-40, TommyGun nebo MPL.
Mimochodem, 9 mm explozivní je super a je jí ve hře přesně správné množství.
Obě odstřelovačky dostaly sapry s jedním zásobníkem pro případ nouze a bylo to perfektní.
Obdobně jak má Scouter integrovaný kulomet, tak jsme mohli změnit jméno, aby bylo na první pohled vidět, co to žere za munici, zase jsem s tím dneska šaškoval...
Z páté mise se dá jet rovnou do šesté (ačkoliv vysílání od Daemona nařizuje návrat na základny a briefing zní, jako že se vyjíždí z Shelteru), takže sebou mám Adrianu a navigátora a teď jako co s nimi, akorát se tam pletou.
Ale co je dobré: Ratmanie, tu jsem si užil, ta kombinace odstřelovačů s ultimátními puškami a samopalníků s ultimátními samopaly byla super. Užil jsem si ji, i když v závěru to bylo hodně o save/load házení granátů a střílení bazukou skrz dveře.
Pardot zachraňují Petruschkovy hlášky, to je osvěžující. Running joke s brahmínou Bess je taky fajn nápad. Samozřejmě vtip s ultimátní zbraní BoS, u toho se pochechtávám dodnes.
V jedničce to, jak umírají hlídky, tak se hráč dozvídá o postupu nepřátel, to chtělo zpracovat ještě lépe, prostor tam pro to je. Zpívající bandité zpívající písničky o banditech...
No nic. Já jsem kdysi vzal jednu svoji starou povídku a zkoušel jsem ji zmodernizovat a opravit, ale nedopadlo to dobře, spousta práce a výsledek spíše rozpačitý. Takže myslím, že je třeba se s tím smířit, vzít si z toho ponaučení, kolik jen jde, a nechat si to jako takovou nostalgickou vzpomínku. On to dneska stejně nikdo nehraje.
Ale je to těžké, opustit projekt. O tom žádná.
EDIT o pár hodin později: Tak jsem to vítězně dohrál! Adriana dostala pušku a sapr a stimpaky a pak si lehla mezi pytle právě za střílnu tak blbě, že ji první dávka supermutanta rozpárala vedví. Jinak fasa bitva. Navigátor Sypok měl 95 skill pointů a záhy získal level, a protože má IN 10, tak měl dalších 25, takže jsem mu zvedl Těžké zbraně z -3 na nějakých 110, dostal Pokročilou energozbroj, rotační raketomet, těžký kulomet, Vindicator a pak už jel po výrobě. Akorát má jen 5 AP
Nevadí. Ten pohled, jak 8 útočících Paladinů vedených Paladin Lordem naráz vyletí do luftu po zásahu rotačním raketometem, to je boží.
Taky mi to hodilo asi dvacet tisíc expů, takže se z jedné ostřelovačky stala experta na energozbraně, někde jsem našel laser gatling... ale ještě poslední frag byl dán MP-40 s posledním zásobníkem explozivní munice.
Co jsem nenašel, byl Daemon. Asi by tam někde měl být... ale nenašel jsem ho. A to jsme obíhal všechny postavy a léčil je. A Ratman když nechal ostřelování z věže a vyběhl do minového pole bít paladin lordy zblízka, ehm, to bylo nepříjemné. Nemá nastavený Obchod, takže jsem mu nemohl šoupnout novou munici pro gaussovku.
No krása, krása... Tactics: Arena!