Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát říj 11, 2024 12:15 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 2:21 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1467
chekotay píše:
Brácha má dobré nápady, ale málo času (VŠ + metalová skupina) a já se realizuju v postapo hrách naživo...
Spíše než nedostatek času za to může fakt, že neumím napsat DA (respektive PA) příběh, a že nemám motivaci. Kdybys napsal aspoň jeden text, dělal bych na tom častěji, než jednou za půl roku :P

RastiC píše:
no myslím že niečo by sme skúsiť mohli. Ja mam široké skúsenosti s treggerovaním máp, vlastne viem skopať kompletne celú kampaň teda ak by bude treba rád sa podujmem na spolupráci na DA.
Triggery jsou minimální problém. Je třeba namapovat 1. misi (je hotová tak z 10%), dokončit 3.-6. misi (ty jsou tak ze 70%) a pak 7. mise má taky jen položenou zem a pár stěn. O textech ani nemluvím. Ty jsou snad jen pro speciální setkání (ty jsem psal já) a pak něco pro 2. misi.
Jinak jsou hotové předměty a hlavní bunkr je snad i připraven k implementaci do kampaně.

Můžu zkusit sbalit všechny soubory a poslat ti to.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 4:17 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
Reinar píše:

RastiC píše:
V missii kde Ratmaniu napadnú banditi je holo-disk ktorý pri použitý spôsobí spadnutie hry... neviem či mal tento problém aj niekto iný ale napadlo ma že ten holo-disk mal niečo nahrať do pipboya, ale pravdepodobne to nebolo dobre spravené ...
Tenhle měl tuším fungovat jen jako "kniha" přečtená přes popis v inventáři.



no tomu som aj tak pochopil mňa len napadlo či by nebolo krajšie ak by sa ten text uložil do Pipboya ... takto sa k tomu človek môže vrátiť hockedy a navysše to môže byť obsiahlejšie ... dala by sa tým spestriť cela kampaň ... napr aj ta knižnica v bunkri by mala potom hlbší zmysel ak by sa tam váľalo kopec kníh/holodiskov plných textov z histórie mohlo by sa tam pridať aj niečo z poviedok ktoré sa tu na brahmíne vyskytujú no proste táka post-apo knižnica ::kawaii veľa práce by s tým nebolo ... ale to len tak okrajovo ma napadla takáto myšlienka

Reinar píše:
Triggery jsou minimální problém. Je třeba namapovat 1. misi (je hotová tak z 10%), dokončit 3.-6. misi (ty jsou tak ze 70%) a pak 7. mise má taky jen položenou zem a pár stěn. O textech ani nemluvím. Ty jsou snad jen pro speciální setkání (ty jsem psal já) a pak něco pro 2. misi.
Jinak jsou hotové předměty a hlavní bunkr je snad i připraven k implementaci do kampaně.

Můžu zkusit sbalit všechny soubory a poslat ti to.


ok nemám problém s hoc akou časťou pri tvorbe kampane (sám som toho dosť namapoval zhruba v rovnakom rozsahu ako DA1) ale ako budem vedieť ako ma mapa vyzerať ? predpokladám že existuje nejaká predstava koncept zároveň mapa musí odpovedať náplne danej mise a jej prostrediu...

ohľadom triggerov to nieje až tak zanedbateľná práca lebo misie sa dajú spraviť pomerne komplikovane a zaujimavo až človek na chvíľu zabudne že nehrá F1/F2 :)

v prípade že by bol záujem trocha zapracovať na DA tak by bolo fajn začať hneď

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: pát led 21, 2011 11:34 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1467
Zítra ti to teda uploadnu a přidám tam nějaký popis, abys věděl co a jak. Možná by pak bylo dobré dát si na sebe icq.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: sob led 22, 2011 10:10 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
Reinar píše:
Zítra ti to teda uploadnu a přidám tam nějaký popis, abys věděl co a jak. Možná by pak bylo dobré dát si na sebe icq.


no myslím že ho mám aj niekde v profile na fóre ale nejako to sám neviem nájsť,
ale pre istotu : 486 559 012
poprípade sa môžem zjaviť na brahminackom IRC keď ešte frčí ::kawaii

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 5:02 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Dobře jsi tu jedničku namapoval. ::ano Moje původní představa teda byla dost jiná, ale tohle je myslím lepší. Hrál jsem to včera a líbilo se mi to. Ten úvod, kde hráč přebírá kontrolu nad několika skupinkami vojáků zadního voje (a ti postupně umírají) je trošku zmatečná napoprvé, ale když to člověk pochopí, tak je to velmi atmosférické.
A ten závěr, když jsem se rozhodl, že se nestáhnu a budu bránit až do (hořkého?) konce, byl silný - tři vojáci za náspem obklopení haldami mrtvol, vlastních i BOSáckých... ::ano
Reinar se zmínil o možnosti štěpení kampaně, to ještě promyslím, ale jsem k tomu spíš negativní, neboť DA byly původně myšleny prostě jako Tactics, kde člověk střílí plechovky :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: ned led 30, 2011 7:41 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
chekotay píše:
Reinar se zmínil o možnosti štěpení kampaně, to ještě promyslím, ale jsem k tomu spíš negativní, neboť DA byly původně myšleny prostě jako Tactics, kde člověk střílí plechovky :D



kto povedal že ak by sa kampaň vetvila tak by to nebolo "kde člověk střílí plechovky" prinieslo by to nový rozmer a posunulo by to DA II zase o level vyššie. No a najmä dalo by sa tam celkom pekne bahno nahádzať na BOS ::knez

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: sob úno 05, 2011 12:02 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Na obrazovce vidíš obličej jakéhosi kripla. Moment, tento terminál je vypnutý!Oznámení pro veřejnost.
Kampaň s pracovním názvem "Deti Apokalypsy 2" je rozpracovaná, základní mapování je asi z 80% hotovo a první mise jsou již hratelné. Kampaň je to kapesní, map bude jen 8 základních a několik málo přídavných. Mapy jsou menší než v originálním FT:BOS. Dynamika misí je také zcela jiná a navíc rozdílná i v jednotlivých misích. Hra je vyšperkovaná novými zbraněmi a předměty a lehce okořeněná Reinarovou muzikou. Na hráče čekají slavné celebrity Vaultu šílené brahmíny: Ratman, Ještěr, Necromancker a další. Kampaň je opět až po strop nabitá popkulturními odkazy a narážkami.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"
PříspěvekNapsal: pát srp 19, 2022 10:33 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Reinar píše:
Děti Apokalypsy, patch 1.1

Download (rapidshare)

Spravil jsem nějaké chyby, upravil texty a hlavně se teď budou všechny mise zadávat v Chekotayově bunkru.
Předmět paralyzér má žádané účinky.

! Kvůli lenosti jsem test provedl jen do třetí mise (popravdě hlavně proto, že mě v té misi zabili a poslední save jsem měl až v misi první :D) .

Prosím o odezvu - co je třeba spravit. Nové věci se už ale asi přidávat nebudou. Jestli máte nějaké nápady, můžete je tu každopádně napsat a třeba jich využijeme ve druhém dílu.

Ty jo, tak ta první mise je totální hrůza! :-D Teď jsem se do toho po letech pustil a jak jsem mezitím zapomněl, kde co je, tak to bylo dost drsné. Hodně tam záleží na prvku náhody - třeba při jednom hraní došla tomu zpívajícímu banditovi v energozbroji munice, a tak vyběhl a zmlátil tam všechny na hromadu ručně. Nějak ho nikdo nedokázal zabít. Vykydlil skoro celou základnu (včetně mě a vojína Ryana) sám. O_o
Při druhém hraní jsem ho vyhmátl v předpolí a postupně ustřílel puškama. BTW nefunguje nábor, takže jsem to hrál jen se dvěma vojcly.
Vylepšená základna po druhé misi je parádní, tam je fakt vidět ten posun po letech od mapování jedničky. :-) Těším se, až ji budu zítra prozkoumávat.

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: ned srp 21, 2022 7:43 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Aaaa, vracel jsem se z mise (Pardot), samozřejmě bez ukládání, spokojený, jak to dobře jde, a najednou náhodné setkání a hláška "mapa mission Z_25 se nenačetla" a konec zvonec přátelé...

Další bug report: Beverly má příliš malou ikonku. Ale hlavně: Na základně (Chekotay´s Shelter) výstroják proplácí loot v bankovkách, ale zdravotník bere jenom víčka. Obdobně poustevník bere víčka a Bess bankovky (má stejný inventář, jako zásobovací, nevím, zda to je úmysl). Což je otravné a chtělo by to sjednotit - jen víčka v celé pustině.

Ale moc nevěřím, že by se ani jednomu z nás chtělo do toho ještě po letech vrtat. :D Kdyby jo, rovnou bych vyházel z první mise ty hromady tehdejších tendenčních narážek a vtipů, které už dneska nikdo nemá ani šanci pochopit.

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2022 9:20 am 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1467
Děti Apokalypsy: Enhanced Edition. ::) Jako já mám nějaký buglist pro FT: Crusade, což je mnohem relevantnější kampaň, a stejně se k tomu nemůžu dokopat už přes rok. Ovšem kdybys mě hecnul, tak společně bychom mohli DA: EE zkusit provést. Problém je v tom, kde přestat, protože tam je skoro všechno špatně :D
V Crusade jsem znal všechny zbraně, jejich sílu a všechny zbroje ještě před vytvářením map, takže se to dalo snadno balancovat už od začátku. A i na poli tvoření těch map samotných jsem už byl vyzrálý. DA1 byla ve všech ohledech, snad až na psaní, amatérská jak poleno. Když jsem tu kampaň hrál naposled, litoval jsem, že nemám ty samostatné mise, protože ty byly mnohem zábavnější. Každá byla uzavřená a vybalancovaná. V kampani máš miliony různých zbraní a aut a mise 4, 5 a 6 jsou najednou extrémně snadné. Obzvlášť Pardot jaksi nemá obsah. Na začátku hry postřílíš pár týpků (bez možnosti volby, páč stojíš hned vedle nich) a pak si přijedeš pro debrief.
Ideální by bylo, kdybys na pár dní přijel ke mně, že bychom vyvíjeli jako za starých časů. Ale to už ze mně mluví nostalgie. ::)

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: pon srp 22, 2022 6:57 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
::ano Dobře´s to sepsal´s! A taky mi cukají prsty opravit pár bugů, ale jak říkáš, tam je zle všechno, všechno, všechno od A do Z, čistá amatéřina. Chekotay v Shelteru by neměl být nejvzdálenější postava, ale první, do Pip-Boye by se vešla spousta vysvětlujících textů rozvíjejících lore, exit grid by měl být po ruce, zbraně i postavy by měly být přidělovány... takhle Franta zapomněl vyluxovat zbrojnici a měl tu první misi děsně těžkou. Obdobně obtížnost pozdějších misí zcela závisí na tom, jestli jsem vylootoval Deltascouter, nebo ne. Nebo jestli mám hlavní postavu vyškolenou na těžké/energetické zbraně. Jak má vojín Ryan jediný v týmu sílu 6, tak jediný unese CAWS, což je ultimátní zbraň na blízko (dneska jsem sundal tři bosáky jednou dávkou). Pamatuji, že prototyp pulsní pušky byl taky super, ale v týmu není nikdo, kdo by měl energetické, takže smůla... k tomu ta přemíra zbraní, ty jo, když už jsme vytvářeli nové, tak jsme měli rovnou i zkrouhnout množství původních zbraní a nechat prostě pistoli, pušku, sapr, kalacha, snajperku + experimentální konstrukce Dětí. Takhle složitě zjišťuju, jestli je lepší mít Calico, Hecklera, MP-40, TommyGun nebo MPL.
Mimochodem, 9 mm explozivní je super a je jí ve hře přesně správné množství. :-D Obě odstřelovačky dostaly sapry s jedním zásobníkem pro případ nouze a bylo to perfektní. :D
Obdobně jak má Scouter integrovaný kulomet, tak jsme mohli změnit jméno, aby bylo na první pohled vidět, co to žere za munici, zase jsem s tím dneska šaškoval...
Z páté mise se dá jet rovnou do šesté (ačkoliv vysílání od Daemona nařizuje návrat na základny a briefing zní, jako že se vyjíždí z Shelteru), takže sebou mám Adrianu a navigátora a teď jako co s nimi, akorát se tam pletou.
Ale co je dobré: Ratmanie, tu jsem si užil, ta kombinace odstřelovačů s ultimátními puškami a samopalníků s ultimátními samopaly byla super. Užil jsem si ji, i když v závěru to bylo hodně o save/load házení granátů a střílení bazukou skrz dveře. :-D
Pardot zachraňují Petruschkovy hlášky, to je osvěžující. Running joke s brahmínou Bess je taky fajn nápad. Samozřejmě vtip s ultimátní zbraní BoS, u toho se pochechtávám dodnes. :-D V jedničce to, jak umírají hlídky, tak se hráč dozvídá o postupu nepřátel, to chtělo zpracovat ještě lépe, prostor tam pro to je. Zpívající bandité zpívající písničky o banditech...

No nic. Já jsem kdysi vzal jednu svoji starou povídku a zkoušel jsem ji zmodernizovat a opravit, ale nedopadlo to dobře, spousta práce a výsledek spíše rozpačitý. Takže myslím, že je třeba se s tím smířit, vzít si z toho ponaučení, kolik jen jde, a nechat si to jako takovou nostalgickou vzpomínku. On to dneska stejně nikdo nehraje.
Ale je to těžké, opustit projekt. O tom žádná.

EDIT o pár hodin později: Tak jsem to vítězně dohrál! Adriana dostala pušku a sapr a stimpaky a pak si lehla mezi pytle právě za střílnu tak blbě, že ji první dávka supermutanta rozpárala vedví. Jinak fasa bitva. Navigátor Sypok měl 95 skill pointů a záhy získal level, a protože má IN 10, tak měl dalších 25, takže jsem mu zvedl Těžké zbraně z -3 na nějakých 110, dostal Pokročilou energozbroj, rotační raketomet, těžký kulomet, Vindicator a pak už jel po výrobě. Akorát má jen 5 AP :-D Nevadí. Ten pohled, jak 8 útočících Paladinů vedených Paladin Lordem naráz vyletí do luftu po zásahu rotačním raketometem, to je boží. :-D Taky mi to hodilo asi dvacet tisíc expů, takže se z jedné ostřelovačky stala experta na energozbraně, někde jsem našel laser gatling... ale ještě poslední frag byl dán MP-40 s posledním zásobníkem explozivní munice. ::twisted
Co jsem nenašel, byl Daemon. Asi by tam někde měl být... ale nenašel jsem ho. A to jsme obíhal všechny postavy a léčil je. A Ratman když nechal ostřelování z věže a vyběhl do minového pole bít paladin lordy zblízka, ehm, to bylo nepříjemné. Nemá nastavený Obchod, takže jsem mu nemohl šoupnout novou munici pro gaussovku. :-D
No krása, krása... Tactics: Arena! ::rock

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2022 5:31 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1467
A hele ho... http://www.madbrahmin.cz/ruzne/deti_apokalypsy/da.htm
Přeci jen to ještě někde v útrobách Brahmíny je. Jsou tam odkazy na 4 mise a pátá se dá taky stáhnout zadáním podobné adresy jako ty ostatní.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2022 7:43 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Zajímavé, že šestá ne. Ta asi je jen pro kampaň.

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2022 8:14 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1467
Ne, všechny mise byly vydány samostatně před stvořením kampaně. Spíš se jen přestala aktualizovat ta stránka. Každopádně jestli jsme na tom začali dělat na konci roku 2002, jak jsem se dočetl, tak se nám blíží dvacáté výročí. Hmm... ::twisted
Příloha:
entity.jpg


Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FT: Děti apokalypsy
PříspěvekNapsal: stř srp 31, 2022 9:40 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
A jo, vrhací kniha! :-D
No, musíme si 1. XII. udělat párty. :)

_________________
Oczywiste jestem taky zajebisty jak ci się wydaje.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 53 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny