Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FT: Děti apokalypsy
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1180
Stránka 2 z 4

Autor:  Reinar [ ned zář 19, 2010 4:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Mno ten FT Improver by mohl být zajímavý, jen nevím, jestli ho pak nebude potřebovat každý, kdo to bude chtít hrát (nebo jestli bude stačit zkopírovat jeden texťák s hodnotama). Otestujeme a uvidíme, co s tím půjde vykutit :)

Autor:  cheky [ ned zář 19, 2010 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Mikrovlnná puška, to je dobrý nápad. Prostě vysoký účinek proti zbrojím, nízký proti nechráněným cílům. Každá rota BoS by měla jednoho maníka s touhle flintou. Typ útoku: gas?
Při vytváření nových zbraní nám ani tak nejde o to, aby byla *nová* a vykutěná, od toho je tady Tom Clancy, ale aby s ní byla sranda, aby hráč, když se k ní dostane, chvilku nevěřícně zíral (a někdo ho mezitím oddělal. ::twisted ). Takže jsme zkoušeli takové věci (do hry se nedostaly), jako je "nůž Jacka O'Neilla" (ultimátní vykosťovač) nebo "lentilky" a "kofola" (účinné drogy).
Každopádně pokud vás napadne něco správně uhozeného, pište do PMky, třeba to použijeme. :-D

Autor:  werty [ ned zář 19, 2010 6:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

kruci, že bych pomalu zase nainstaloval tactics? ::cool

Autor:  valcik [ pát říj 01, 2010 4:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Reinar,
tak mi napadlo, neokoreníš DA2 "vlastnoručne" nahranou muzikou? Nemusí to byť po technickej stránke superkvalitná nahrávka, jedná sa skôr o tú originalitu.

Autor:  Reinar [ pát říj 01, 2010 4:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Zajímavý nápad, popřemýšlím o tom.

Autor:  Reinar [ pát říj 01, 2010 6:57 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Děti Apokalypsy, patch 1.1

Download (rapidshare)

Spravil jsem nějaké chyby, upravil texty a hlavně se teď budou všechny mise zadávat v Chekotayově bunkru.
Předmět paralyzér má žádané účinky.

! Kvůli lenosti jsem test provedl jen do třetí mise (popravdě hlavně proto, že mě v té misi zabili a poslední save jsem měl až v misi první :D) .

Prosím o odezvu - co je třeba spravit. Nové věci se už ale asi přidávat nebudou. Jestli máte nějaké nápady, můžete je tu každopádně napsat a třeba jich využijeme ve druhém dílu.

Autor:  brumla [ pon lis 15, 2010 10:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

musim priznat, ze DA1 se mi nekde na disku vali, ale ani jsem ji nezkusil. ovsem procitani threadu me pekne navnadilo

pridam navrh na zbran: BFG. aneb vystrel, dlouho nic, v dali zablesk, spousta mrtvych nepratel. a par padlych spolubojovniku k tomu :D
nebo nejake teleportovaci zarizeni, ale vynalozene mnozstvi prace a casu by asi nestalo za to.

a chapu tedy spravne, ze ve verzi 1.1 jiz vybaveni v bunkru zustava? abych se s tim zbytecne nepachtil :-)

Autor:  cheky [ pon lis 15, 2010 11:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

BFG? Když jsi to ještě nehrál, jak víš, že tam taková zbraň není? :D
Teď už jsem i já zmatený, takže nevím, zda vybavení zůstává (mělo by), nicméně to je celkem jedno, protože vybavení se tam válí tolik, že to nebudeš mít kam dávat. :-D

Teleport nebude, ale vyznávači Star Treku si přijdou na svoje. :)

Autor:  RastiC [ úte lis 16, 2010 8:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

chekotay píše:
BFG? Když jsi to ještě nehrál, jak víš, že tam taková zbraň není? :D
Teď už jsem i já zmatený, takže nevím, zda vybavení zůstává (mělo by), nicméně to je celkem jedno, protože vybavení se tam válí tolik, že to nebudeš mít kam dávat. :-D

Teleport nebude, ale vyznávači Star Treku si přijdou na svoje. :)



ano vybavenie urcite ostava, mam to oskusane i ked nie priamo na DA I. (tu si opat dam cez vianocne volno)

Autor:  Reinar [ pát lis 19, 2010 10:55 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

První mise se neodehrává ve stejné mapě, jako bunkr. Je technicky nemožné udělat terénní úpravy pomocí triggerů a docela pracné by bylo přetriggrování entit. V době výroby jsem to beztak ani neuměl. Proto jsem zvolil tuhle variantu.
Nicméně po první misi by měl už bunkr být navštěvovatelný donekonečna. Předměty se tam (tuším) ukládaly i předtím (mělo by to podle mě fungovat u každé mapy, jen do misí se většinou člověk nevrací, aby to zjisitil).

Autor:  toudi_sk [ pon lis 22, 2010 3:35 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

perk: šílený apatykář

protože v dětství jsi se motal v lékárně při dědečkovi, tak jsi se hodně přiučil o účincích léků a při ich aplikaci dosahuješ
o 10% lepších léčebných výsledků, zároveň v kombinaci s perkem awarenes (vnímavý) vidíš, jaké případné léky nepřítel
používá, tudíž víš, jaké má zdravotní obtíže a můžeš mu tedy při mířeném útoku způsobit o 5% vyšší zranění

týmto zdravím Raja ::lol a ospravedlňujem sa za prípadné sprznenie českého jazyka

Autor:  RastiC [ čtv pro 23, 2010 10:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Mno nakoľko sú tie vianočné časy a ja som doma (konečne mimo školy) tak som rozohral DA v 1.1

Také malé postrehy čo stojí za zmienku napísať:
v Chekotay´s shelter prebehne prvá misia pokecá sa s vedúcim :D a zadá sa ďalšia (Spievajúci brloh). Víde sa von z mapy a vráti sa naspäť a vedúci ponúka nasledujúcu missiu (ratmania).
Možno sa mýlim ale asi to tak nem byť že hoc nemám splnenú predchádzajúcu misiu tak v tomto prípade vedúci zadá nasledujúcu (chýba tam ten trigger resp premenná pre misiu že pokial "misia 02" je false tak možnosť na vzatie nasledujúcej misie je skrytá ).

No a ešte taká skôr zábavná pripomienka "Teya" v bunkri (tom druhom resp po úvode) v dialógu (resp monológu) spomína ako jej Chekotay pre-lámal nohy pri záchrane pred mutantmi a tak ona musí stále ležať na posteli ako Lazar... no až nato že stojí pred zrkadlom pevne na nohách v PA :D

V missii kde Ratmaniu napadnú banditi je holo-disk ktorý pri použitý spôsobí spadnutie hry... neviem či mal tento problém aj niekto iný ale napadlo ma že ten holo-disk mal niečo nahrať do pipboya, ale pravdepodobne to nebolo dobre spravené (mal som podobný problém) tak to by sa dalo fixnuť (totiž holo-disky sa cez editor dajú na-editovať dva a to jeden ktorý nahraje údaje do pipboya len na misiu a ten druhý počas celej kampane.)

občas to hodí chybu pri nahodnom stretnutí
Fakt hustej obrázek!
, snaď to nieje problém len mojho PC ::kawaii

no a ohľadom missie Pardot tak jeden granát ukončil všetkých pánov šeliem ... ta misia je trocha malo rozpracovaná... :)

no tak ma aj napadlo prečo úvodná misia z bunkrom sa odohráva na osobitnej mape ? okrem objektov je možne meniť všetko, teda to je kôli objektom ?

ale inak fajn, bunker šlape dobre už sa da navštevovať a nemizne tam nič ::bez_chlupu

edit: 29.12.2010

Tak som to došiel do konca :) posledná misia predstavovala obrovské jatky najme potom čo som každému členovi týmu dal za jeden bonbónik buffout-u a raketomet ... APC ktoré po počiatočnom probléme prejsť skrz obranú líniu rýchle preriedilo nepriateľské zoskupenia :)

v súvislosti s poslednou misiou ma napadlo či by nebolo vhodnejšie na malom úseku urobiť prechod pre vozidla (zablokovať ho napr barikádami ktoré sa dajú odpáliť - podobne ako v originál kampani misia MACOMB kde tieto barikády boli prekážkou) a druhú vlnu ktorá neútočí ale čaká v hornej časti mapy nastaviť tak aby sa na mape zjavila až po zlikvidovaní prvej vlny (cez trigger) to by malo za následok plynulejší chod mapy (menej aktívnych postáv v danom momente)... týmto by sa celý útok stal viacfázový a teda zaujímavejší.

Autor:  cheky [ úte led 04, 2011 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

Ve většině věcí máš pravdu - holt jsme byli mladí a blbí. :) A teď přes Vánoce jsme pařili po sítí Flashpoint a Age of Kings, takže na DA se neudělalo zhola nic... čímž chci nenápadně naznačit, že kdyby ses jó nudil, tak tohle je velice otevřený projekt. :D
Brácha má dobré nápady, ale málo času (VŠ + metalová skupina) a já se realizuju v postapo hrách naživo...

Autor:  RastiC [ stř led 05, 2011 5:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

chekotay píše:
Ve většině věcí máš pravdu - holt jsme byli mladí a blbí. :) A teď přes Vánoce jsme pařili po sítí Flashpoint a Age of Kings, takže na DA se neudělalo zhola nic... čímž chci nenápadně naznačit, že kdyby ses jó nudil, tak tohle je velice otevřený projekt. :D
Brácha má dobré nápady, ale málo času (VŠ + metalová skupina) a já se realizuju v postapo hrách naživo...



no určite by som niečo ešte stihol do polovice februára (únor) kedy začína letný semester a zase budem mimo dosahu PC ako aj internetu (potom sa venujem aj škole keď nesom za PC),

no myslím že niečo by sme skúsiť mohli. Ja mam široké skúsenosti s treggerovaním máp, vlastne viem skopať kompletne celú kampaň teda ak by bude treba rád sa podujmem na spolupráci na DA.

Minimálne niektoré DA I. missie by sa dali lepšie naskriptovať a niektoré misie rozviesť, technickú časť by som dokázal zrealizovať sám, odskúšalo by sa to dobré by sa nechalo zle zmietlo, texty - do toho sa nepúštam ::knez.

Autor:  Reinar [ pát led 21, 2011 2:04 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy"

RastiC píše:
v Chekotay´s shelter prebehne prvá misia pokecá sa s vedúcim :D a zadá sa ďalšia (Spievajúci brloh). Víde sa von z mapy a vráti sa naspäť a vedúci ponúka nasledujúcu missiu (ratmania).
Možno sa mýlim ale asi to tak nem byť že hoc nemám splnenú predchádzajúcu misiu tak v tomto prípade vedúci zadá nasledujúcu (chýba tam ten trigger resp premenná pre misiu že pokial "misia 02" je false tak možnosť na vzatie nasledujúcej misie je skrytá ).
Ano, chyba asi bude v nastavení proměnné. Já to tehdy předělával docela narychlo. Původně se další mise zadávaly na konci těch předchozích. S opravou bunkru jsem to mohl naházet tam (tak to mělo původně být, ale neuměl jsem používat proměnné).

RastiC píše:
No a ešte taká skôr zábavná pripomienka "Teya" v bunkri (tom druhom resp po úvode) v dialógu (resp monológu) spomína ako jej Chekotay pre-lámal nohy pri záchrane pred mutantmi a tak ona musí stále ležať na posteli ako Lazar... no až nato že stojí pred zrkadlom pevne na nohách v PA :D
Asi se jí neupravil text ve speech souboru nebo žádný neměla mít. Už ani nevím.

RastiC píše:
V missii kde Ratmaniu napadnú banditi je holo-disk ktorý pri použitý spôsobí spadnutie hry... neviem či mal tento problém aj niekto iný ale napadlo ma že ten holo-disk mal niečo nahrať do pipboya, ale pravdepodobne to nebolo dobre spravené ...
Tenhle měl tuším fungovat jen jako "kniha" přečtená přes popis v inventáři.

RastiC píše:
občas to hodí chybu pri nahodnom stretnutí
Fakt hustej obrázek!
, snaď to nieje problém len mojho PC ::kawaii
Hra chce loadnout speciální misi ze složky s naší kampaní, ale ten soubor tam není. Mělo ji to tahat z té původní.

RastiC píše:
no a ohľadom missie Pardot tak jeden granát ukončil všetkých pánov šeliem ... ta misia je trocha malo rozpracovaná... :)
Příběhová mise. Jejím cílem není zlikvidovat všechny agresivní panáčky.

RastiC píše:
v súvislosti s poslednou misiou ma napadlo či by nebolo vhodnejšie na malom úseku urobiť prechod pre vozidla (zablokovať ho napr barikádami ktoré sa dajú odpáliť - podobne ako v originál kampani ...
No pokud se nějakým místem dá projít ven, tak se jím dá projít i dovnitř (což obránci nechtěli). Ale ty zničitelné barikády někde bokem (kde je nezničí dávky z kulometu) nejsou špatné.
RastiC píše:
druhú vlnu ktorá neútočí ale čaká v hornej časti mapy nastaviť tak aby sa na mape zjavila až po zlikvidovaní prvej vlny (cez trigger) to by malo za následok plynulejší chod mapy (menej aktívnych postáv v danom momente)... týmto by sa celý útok stal viacfázový a teda zaujímavejší.
Ony by měly zaútočit všechny, ale z nějakého důvodu se jim nespustí waypointy.

Stránka 2 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]