Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
FT: Děti apokalypsy http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1180 |
Stránka 4 z 4 |
Autor: | Perry [ čtv zář 01, 2022 3:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
DA jsem si schovával na dlouhé zimní večery a úspěšně jsem na ně zapomněl. Je to ještě rozjetíschopné? Jak je to s obtížností? měl bych před tím raději dohrát originál? |
Autor: | Reinar [ čtv zář 01, 2022 6:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
První kampaň je ve strašném stavu. Jsou tam bugy a je to primitivní a amatérské. Doporučuju (zatím) nehrát. Druhá kampaň je dobrá, nicméně můžou unikat nějaké souvislosti, protože to příběhem navazuje na děj jedničky. Může občas padat, ačkoliv já se s tím nesetkal. No a pak tady je FT: Crusade, má třetí kampaň, která s DA nemá nic společného (a je pouze v Angličtině). |
Autor: | cheky [ čtv zář 01, 2022 6:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
Perry píše: DA jsem si schovával na dlouhé zimní večery a úspěšně jsem na ně zapomněl. Je to ještě rozjetíschopné? Jak je to s obtížností? měl bych před tím raději dohrát originál? Mám tady notebook s Win XP, takže to jede v pohodě. Obtížnost - zkus si napřed tutorialy, ať tě nepřekvapí nějaké finty, jako že jsem dal přesun zakleknuté bandě a oni všichni vstali a rozběhli se skrz kulometnou palbu, protože jsem zapomněl držet Shift. ![]() ![]() Jinak první mise je fakt designová hrůza, inu, náš první pokus... ale v zásadě jde o to, doběhnout do budovy, pustit tahový režim a v něm prošmejdit celý barák a vyzbrojit se. V tahovém režimu totiž protivník "bojuje" a nepostupuje po waypointech (to je hodně drsný bug původní hry!), takže nepřítel stojí na místě a ty lootuješ. Když se vyzbrojíš (jsou tam jen lehké zbraně a jedna energetická, a granáty; doporučuji mít sílu 6, kvůli CAWS), tak vyběhneš ven, na severním křídle postupně postřílíš krycí skupinu, a pak rozebereš jižní hlavní voj. Pak přeběhneš na opačnou stranu silnice postřílet vlky a tím to končí. Následuje pět dalších misí, kde už se dostaneš k těžkým i energetickým zbraním a vozidlům. Dá se to odehrát celé za dva večery. DA II už je o dost pokročilejší a vymazlenější, ale pořád tam zůstává ten leitmotiv, že hrdinů jsou plné hřbitovy a ty seš ta krysa, co se plazí v blátě a snaží se přežít, jak to jen jde. ![]() BTW: Já si fakt myslím, že to nemá cenu opravovat, to už bude hrát tak pět lidí odteď do konce vesmíru... je lepší ten čas věnovat jinde. |
Autor: | cheky [ pon říj 10, 2022 8:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
!!! ![]() |
Autor: | DDTerr [ ned říj 23, 2022 11:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
Reinar píše: Je škoda, že se tahle hra moc nehraje, protože je krásná a má děsně jednoduchý editor (to se to říká člověku, který s ním dělá 20 let, co?). No, já nevím, ale ten editor na skripty (triggers) je teda v Level editoru tragický. Cokoliv složitějšího je horor. Mazání, třídění a přesouvání triggerů je brutálně pomalý - po jednom Move Up Move Down, když tam toho máš víc. Teď je možnost využít FTSE, takže bych mohl spoustu triggerů předělat/vytvořit znovu v LUA. Škoda, že autor na tom už nedělá... koukal jsem, že nejvíc to testujete vy dva s Hugem... |
Autor: | Reinar [ pon říj 24, 2022 2:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: FT: Děti apokalypsy |
To máš pravdu, někdy je to děs. Ale zas to taky vyplývá z toho, že se tam snažíme udělat něco, na co to nebylo stavěné. Poslední dva měsíce jsem si s tím zase dost hrál a říkám si, že když se člověk zaměří na trochu jednodušší mise - teda zejména na žánr "taktické" bojovky, místo roleplayingu s několika konci a spoustou provázaných dialogů apod. - je to prostě fajn. Kdyby ta hra měla true line of sight a nějakou formu krytů jako mají třeba Wasteland 2 či Shadowrun, byla by to pecka. FTSE je docela šikovný nástroj a je velká škoda, že už na tom autor nedělá, ačkoliv se mu vůbec nedivím. Já se v tom teďka trochu rýpu, ale zatím se mi nepodařilo přidat nic pořádného. Akorát jsem zpřístupnil pár dalších atributů. Myslím, že bych dokázal podstatně víc, kdybych věděl, jak zjistit pozice těch atributů v paměti, tzv. offset. Chvilku jsem to zkoušel formou pokusu a omylu, když jsem ručně zadával adresu ve watch okně Visual Studia, ale těch možností je nejmíň tisíc. Chtěl jsem tam najít tagName - ten kdyby šlo nastavovat, tak to je tak trochu svatý grál. Takže jednak ty offsety a jednak C++ a pitomé pointery a primitivní datové typy (jak já jsem zhýčkaný vysokoúrovňovými jazyky) jsou mé překážky. Nehledě na to, pro můj současný projekt už mám FTSE skripty v několika souborech a ten hlaví má 400 řádků i s komentáři, takže za sebe můžu říct, že se to využít dá. Když s tím člověk počítá od začátku projektu, tak to je celkem mocné. Zakomponovat do rozjetého je to už horší. |
Stránka 4 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |