Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FT: Děti Apokalypsy 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1808
Stránka 8 z 8

Autor:  Reinar [ sob pro 26, 2015 12:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

První odkaz na googlu, smůla.

Autor:  Josefista [ sob úno 23, 2019 9:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Čau, předem chci říct, že ta modifikace je parádní.
Dostal jsem se do mise Archanděl, i přes četné bugy se sejvama, a teď mám úplně stejný problém jako Hawkeye s archou zkázy - nestřílí.
Dokonce jsem i znovu stáhl a vyměnil soubor Goliath, ale beze změny. Mody Archy jdou měnit, což by tedy asi nemělo (Offense/defense/pasivní).
Bohužel hraju modifikaci na obtížnost insane a momentálně si nedokážu přestavit způsob, jak bych tu hordu BoSáků zvládl bez Archy.
Asi se to nepodařilo opravit, hm? Nebo nějaký jiný tip jak s nima vyjebat? :)

Autor:  RastiC [ sob úno 23, 2019 10:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Čauko,

matne si spomínam ako to bolo ale takýto problém som nemal. Základ bolo mať hru uloženú vždy na konci misie aby sa dala dala nasledujúca reštartovať ak nastal nejaký problém. Dnes ľutujem že som z kampane nenahral záznam, rád by som si pripomenul ten počin ale na hru samotnú nieto čas :)

Autor:  Josefista [ ned úno 24, 2019 2:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Tak nakonec se zadařilo a dohrál jsem, ale peklo :)
Pro ty, kdo mají stejný bug, že jim nestříli Archa, tak dost pomůže si od Archy převzít rakety pro vaši Heavy weapon postavu (je jich asi 180), tu pak postavit nahoru nad archu nad žebřík a kosit hlava nehlava.

Já osobně jsem měl ještě zabugované sejvovaní, takže od momentu, kdy jsem převzal Archu jsem musel jet na jeden zátah až do konce. Takže jsem musel snížit obtížnost, což mě mrzí a i tak to bylo o nervy :)

Ale i tak to byl náser a díky moc za ultimátní modifikaci, asi nejlepší, co jsem hrál :)
Škoda, že už nikdy nebude další, nový hry jsou nudný.

Autor:  cheky [ ned úno 24, 2019 5:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Ty kráso, dojet to od převzetí Archy dál na jeden zátah!! Dobře ty! ::rock

Autor:  Reinar [ sob bře 02, 2019 1:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Děkuji za pochvalu. Jakmile hráč získá Archu, mise se stane dosti snadnou (stačí si dávat pozor a jednou za čas ji opravit). Má jít o takový ten moment "sup bitches, teď jsem na řadě já!". Ty bugy mě mrzí, ale taky netuším, jak se jich zbavit. Teďka jsem si tu misi zahrál ze starého sejvu. Pak jsem to loadnul i po získání Archy, opět bez problémů.

Zhruba 3 roky pracuju na další kampani, ale už mě to tolik nebaví, takže ji možná nikdy nedokončím. A pokud ano, bude to ještě dlouho trvat. Opět to je takové to 7 dní práce -> 7 měsíců volno. Jestli se hecnu (možná ještě letos, někdy o dovolené), mohl bych dokončit první část a vydat ji samostatně jako demo. Potřeboval bych někoho, kdo by napsal pár textů a ideálně i nascriptoval příslušné questy, jenže zároveň do mého jednočlenného týmu nechci nikoho přizvat, aby nebyl velký nepoměr vývojáři : hráči ::)

Autor:  cheky [ čtv lis 07, 2019 9:11 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Reinar píše:
Nemá jedenáct let, ale je jedenáctá. Drobnost ::) Jsem rád, že to konečně hraješ. Třeba tě to nadchne a budeš se chtít přidat k vytváření třetího dílu, který rozbrečí všechny ostatní modery FTčka ::cool

Pak si budu muset konečně zahrát Awaken a Enclave, abych zjistil, jestli je DA3 nejlepší na světě.

Hele, až děcka odrostou... :-)

Autor:  toudi_sk [ čtv lis 07, 2019 8:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

cheky píše:
Reinar píše:
Nemá jedenáct let, ale je jedenáctá. Drobnost ::) Jsem rád, že to konečně hraješ. Třeba tě to nadchne a budeš se chtít přidat k vytváření třetího dílu, který rozbrečí všechny ostatní modery FTčka ::cool

Pak si budu muset konečně zahrát Awaken a Enclave, abych zjistil, jestli je DA3 nejlepší na světě.

Hele, až děcka odrostou... :-)

tie to musia hrať ;)

Autor:  Reinar [ úte lis 28, 2023 9:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Jak jsem teď zamakal na první kampani, měl jsem náladu se mrknout i na kampaň druhou. Rozhodl jsem se, že ji taky trochu vylepším. Dneska se mi asi po dvou hodinách šťourání podařilo zjistit, co vězí za tím bugem, který způsoboval padavku u tahového režimu. Byl to terminál sloužící jako recruit master (v Lizardry to byl jukebox). Navedlo mě, když jsem zjistil, že ta padavka je už v bunkru (Weltenkraft). Inu, těch pár let zkušeností vývoje SW se na mě podepsalo i pozitivním způsobem.

Jelikož tato padavka hlásila "out of memory", říkám si, jestli by to nemohlo vyřešit i ty náhodné pády v průběhu 7. mise, které někteří hlásili. Ta je dlouhá a je tam dost času paměť zahltit nějakými nesmyslnými daty zcvoklého terminálu.


Co se týče pádů u speciálních setkání (Spec_Sander a ostatní), v průběhu tvoření FT: Crusade jsem se dočetl, že když člověk objeví všechna speciální setkání a hra mu stejně při putování rozhodne, že by měl nějaké potkat, tak to spadne. Vlastně je celý ten systém speciálních setkání dost provrtaný problémy, tak jsem se rozhodl je z kampaně zcela odstranit. Speciální mise tedy budou přístupné klasickým způsobem, stačí je na mapě najít.

Kdyby se potvrdila má optimistická domněnka s náhodným padáním v sedmé misi, znamenalo by to, že by po těchto nových úpravách hra již nikde nepadala. To už je dost dobrá motivace si to zahrát znovu, což? ::)

Během hraní jsem taky objevil dost menších chybiček, tak to bych zfoukl jedním dechem a třeba ještě letos vydám DA2EE, hehe. :-D

Autor:  Reinar [ pát pro 22, 2023 8:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: FT: Děti Apokalypsy 2

Děti Apokalypsy 2.2
(Děti Apokalypsy 2 ve verzi 1.2)

Stahuj zde: https://webshare.cz/#/file/LuniphS7Ik

Image


Na přelomu listopadu a prosince jsem se věnoval vylepšování také druhé kampaně. Pojal jsem to jako DA2 Enhanced Edition, ale od tohoto označení jsem nakonec ustoupil, protože těch změn zas tolik není. Trochu jsem přemapoval 3. misi (obchodník s vodou), jinak jsem dělal spíše opravy a vylepšení. V průběhu prosince jsem to testoval a ladil. Dneska jsem se dokopal to konečně sbalit a poslat do (tuzemského) světa.

PATCH NOTES
- Vyřešení velkého bugu, který způsobil pád hry při spuštění turn-based combat v některých misích.
- Nová mapa. Předělání speciálních setkání na volně přístupné lokace. Ty označené ikonou blesku po opuštění zmizí.
- Doktor ve Weltenkraftu se chová jinak, už s ním není třeba utíkat z kasáren.
- Setkání se Sanderem je předělané. Nyní mu postupně životy ubývají a čím později ho hráč navštíví, tím víc ho bude muset léčit (nebo ho najde mrtvého).
- Z misí byla odstraněna nahodile rozmístěná radiace. Ochrana před ní navíc funguje jinak (jako v první kampani, Rad-X i oblek dávají 100% ochranu). Ghoulové taky dostali 100% odolnost (hráč, Wuff, Killian).
- Antiradiační oblek už nechrání před otravou, 4. mise je teď zase o něco těžší >:-)
- Desátník Agbar (6. mise), který se po ošetření přidá k hráči, pokud má méně než 6 postav, nyní hráči zůstane.
- Zásobovací důstojník teď nabízí mnohem více zboží.
- Skladiště zbraní nyní obsahuje více vybavení, ale je taky silně zamořené radiací.
- Ve hře se i díky dvěma předchozím bodům nachází více munice pro těžké a energetické zbraně. Taky více EMP munice.
- Hráč nyní dostává povýšení, i když to nehraje žádnou roli.
- Interakce s Ratmanem v Ještěrově bázi byla upravena, aby byla přehlednější a spolehlivější.
- Třetí mise (Obchodník s vodou) doznala velkých změn v mapě. Také je v ní možné získat nového rekruta.
- Tanky v 7. misi mají malinko sníženou úroveň. Naopak obranné věže DA byly posíleny (ale jsou stále křehké).
- Zredukoval jsem počet DA zbraní asi na polovinu. Bylo tam dost redundantních, zbytečných pušek.
- Opravil jsem řadu menších chyb a nedodělků napříč celou kampaní.

Stránka 8 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]