Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FT: Děti Apokalypsy 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1808
Stránka 2 z 8

Autor:  Reinar [ stř úno 12, 2014 11:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Docela zvláštní chyba. Bohužel ti s tím nedokážu pomoct, mě to setkání proběhlo bez chyby.
Snad jen můžu připomenout, že se mod musí spouštět přes zástupce FTImprover, který má v cestě nastaveno -path DA2.

Můžeš pomocí editoru kampaně to setkání z mapy úplně vymazat. Přijdeš tím o možnost mít nového společníka, ale aspoň ti to nebude padat. Předpokládám, že víš, jak to udělat (když víš, jak zjistit pravděpodobnost setkání).

Autor:  Spitfire [ úte bře 04, 2014 12:28 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

FTImprover jsem samozřejmě použil (ano čtu návod na instalaci :D )

Btw ano po "vypnutí" toho setkání hra běžela tak jak měla. Jde jen o "Spec_Sander setkání"
Ostatní fungují jak mají.
Skutečně je to pro mě také záhada. V editoru jsem si ničeho nevšiml. A ani postup opětovné stáhnutí - reinstal nefungoval.
Hádám že prostě půjde o problém počítače nebo verze z GOGu co jsem koupil.

No myslím že to uzavřeme tím že existují věci mezi nebem a zemí a začneme vyzbrojovat Supermutanty rotačními atomovými raketomety (aneb poslední mise bude sranda).

Autor:  hawkey [ pát kvě 09, 2014 8:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jak mám naložit věže do auta v misi Archanděl?

Autor:  RastiC [ sob kvě 10, 2014 5:19 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

auto pristav blizko veže, potom označ vežu ako postavu a normálne klikni nastúpiť do auta ako keby si ovládal postavu :0 veža je v podstate normálna postava len sa nedokáže sama hýbať

Autor:  hawkey [ sob kvě 10, 2014 8:43 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Aha, takže tím pádem to bude technický problém. Nějaký nápad proč mi to nemůže fungovat? Zkusím to reinstalovat.

Takže jsem před reinstalem vyzkoušel ještě jednu věc. Napadlo mě, že problém nemusí být ve věžích, ale v tom novém autě. Do kterého s lidma nastoupím OK ale s věžmi to fakt nejde. No, s APC to funguje normálně, nevím, kde může být chyba. Mám radost, že nemusím přeinstalovávat FT, protože bych musel zase instalovat patche, hledat savy apod.

Modifikace se vám fakt povedla, vůbec jsem netušil, že je ve FT tolik fičur, které se dají zajímavě použít. Ten začátek je ale o hubu, koho napadlo dát jako první misi takovou řež, když mám postavu, která má small guns na 50 a nic netrefí. Zajímavý bug se mi stal v Reinarově osadě. Promluvím si s doktorem, který se mi přesune do týmu. Ok, tak kliknu ven z budovy. Celá jednotka běží ven ze schodů. Doktor má ale asi zákaz opustit budovu, takže se přesune zpátky na své místo, bohužel si ale zapamatuje pokyn k opuštění budovy. Takže po celý zbytek hry, i když opusím lokaci a vrátím se, dělá to, že se teleportuje na svém místo, seběhne někde ke strážím před kasárnou a zase se teleportuje dovnitř. Had se zakousl do svého ocasu. Bohužel už není použitelný. Takže jsem chtě nechtě musel svůj main character předělat tak trochu na doktora.

PS: Hned potom co nasednu do Archy s ní nemůžu střílet. A ještě je k tomu přetížená a nepomůže ani když vyhodím pár raket. Hlavně ale potřebuju střílet.

Autor:  RastiC [ sob kvě 10, 2014 12:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

ten doktor sa mal používať tým štýlom že hráčovi v budove ošetrí postavy (samozrejme hráč mu všetko dodá a aj ho ovláda) a potom partiu opustí, ja som ho ale nikdy nepoužíval, pôvodne malo ísť o možnosť vyliečiť postavy pomocou zariadenia ale tuším sa to nedalo v editore spraviť tak vznikol doktor, ale o tom vie viac Reinar

čo sa týka problému s Archov, tak s nou som problém nemal, neviem čo sa teda stalo opäť by mal vedieť viac Reinar

ohľadom prvej missie, pre mňa to bola vždy skôr akcia ktorá ukázala hráčovi že nieje Rambo a bez týmu nezmôže nič + je to niečo k dejovej línií čo by malo poukázať na fakt v akej situácií sú DA (drví ich oceľový valec), ale v ťahovom móde je možné dokonca všetkých nepriateľov odraziť a na konci získať množstvo vybavenia z mrtvol ::twisted

Autor:  hawkey [ sob kvě 10, 2014 12:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Momentálně je to dost problém. Archa nestřílí, je to jako by měla ochromené ruce a nemůže použít to svoje dělo. A já pohužel bez ní asi nebudu schopen zničit ty laserové tanky. :-(

Já jsem tam ze začátku pobíhal mezi kameny a krosil to dávkou, než jsem se dostal ke sniperce. Pak už to celkem šlo a na konci mise jsem už byl na 3 levelu. No samozřejmě, že jsem naházel všechny body do small guns.

Autor:  Reinar [ sob kvě 10, 2014 1:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

První mise má mít psychologický dopad na hráče a trochu ho uvést do reality světa DA. Cílem hráče v oné misi není zastřelit každého nepřítele, který se dostane na dostřel, ale přečkat to 10 minut a pak utéct. Pro nové hráče může být dost obtížná, ale podle mě to nemůže být takový problém, že by to nedali ani po 2 loadech, případně po snížení obtížnosti v nastavení hry. Rozhodně bylo záměrem, aby to byla výzva. Hrál jsem ji beztak více jak 10x. Někdy jsem zničil všechny pronálesdovatele a odešel z lokace na 3. úrovni, někdy jsem jen tak tak uprchl s jedinou živou postavou. Vzhledem k množství přátelských NPC, které můžou zvrátit průběh bitvy, to je taky o štěstí.

Ten bug s doktorem je docela zvláštní a nepodařilo se mi ho zopakovat. Nejsem si vědom toho, že by si postavy pamatovaly nějaké příkazy a pak je opakovaly.


S tím pizza autem v 7. misi byly občas trochu problémy. Mám takový dojem, že kolizní box se tak docela neshoduje s grafikou auta, takže bylo třeba doslova nacouvat do věže nebo se postavit vedle ní.
:ne:
Obrázek

::ano
Obrázek

::ano
Obrázek



S Archou je zase třeba klikat pravým tlačítkem, tak jako u granátníků v 1. misi. FT bohužel neumožňuje přidávat hráči NPCčka tak, aby mohly používat automatické chování (agresivní, defensivní, pasivní). Když nepočítám naverbování u quartermastera. Přetížení je záměrné.

Autor:  hawkey [ sob kvě 10, 2014 10:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Ještě jsem si vzpomněl, že v lokaci Skladiště zbraní jsou nějak zabugované terminály. Někdy po aktivaci fungujou, někdy ne a neustále přidávají xp (v případě úspěchu 75 při neúspěchu 15 - asi by toho šlo využít).

Arše můžu nastavit agresivní chování, ale stejně pořád nestřílí. Ani když útočím přímo nebo pravým krysítkem. Nic. Momentálně jsem zaseklý v budově a nemůžu nic dělat. Před branou je asi dvacítka ocelářů a dovnitř se jim nechce. Jakmile otevřu bránu dostanu dávkou od supermutanta. :-D

Autor:  Reinar [ ned kvě 11, 2014 5:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Na ty terminály je třeba používat Vědu. Že to jde používat opakovaně jsem si neuvědomil, ale ani mi to moc nevadí. To množství je velmi malé (oproti třeba 400xp za BoSáka), takže to je dost neefektivní. Jestli někdo má zájem přilepšit si s levelem, tak ať si tam klidně tu hodinu cvaká.


Tohle je hodně divné už jen z toho důvodu, že bys neměl být schopný to chování změnit. Každé NPC, které se přidává skriptem, má mít nastaveno pasivní chování s 0% reakcí (fialové zbarvení). Zkus to znovu stáhnout a vyměň soubor Fallout Tactics/DA2/sprites/DA_sprites/Goliath.spr.

Autor:  hawkey [ pon kvě 12, 2014 7:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

400 xp za bosáka, co to je? ::) Já už jsem to dohrál, mimochodem. Problém s robotem jsem sice nevyřešil, ale podařilo se mi to dohrát i bez toho. Sice trochu zbabělým a netaktickým způsobem, ale koho to zajímá. :-D

PS: v poslední misi jde střílet bazukou přes bránu. Je to docela LOL takhle zabít všechny nepřátele.
PS2: v readme píšeš, že gambling a pilot jsou skilly na nic. Proč má Javor zrovna tyhle talenty?

Autor:  Reinar [ pon kvě 12, 2014 11:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

hawkey píše:
PS2: v readme píšeš, že gambling a pilot jsou skilly na nic. Proč má Javor zrovna tyhle talenty?


Roleplaying :D Ono pilotovat je co (i když víceméně jen v náhodných setkáních) a občas s některou postavou lze gamblit. Ne že by se ty dva skilly nedaly za celou hru použít, ale jsou naprosto zanedbatelné ve srovnání s ostatníma. Nicméně kdyby je někdo přece jen chtěl, tak má tu možnost.

Autor:  hawkey [ úte kvě 13, 2014 10:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Což mi připomíná, že se mi nepodařilo opravit hummer v misi s obranou té jednotky, zatímco buginu ano. Asi to je záměr, ale zdá se mi divné, když auto opravím na 200 HP a stejně s ním nemůžu odjet.

PS: v té misi mi zabili Feidippida, který je asi esenciální k dokončení mise, že? Potom jsem se tam vracel pro tu buginu a ta jednotka dětí tam stejně pořád byla.

Autor:  Reinar [ úte kvě 13, 2014 4:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Hummer je nastavený tak, abys s ním neodjel. Na bugynu se tak nějak zapomnělo. Feidipidés v té misi umřít může. Na odchod vojáků DA se očividně zapomnělo.

Autor:  hawkey [ pát kvě 16, 2014 5:54 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Byla to dobrá modifikace a těžká, v budoucnu si ji zahraju určitě znova. DA1 jsem takhle dohrál už myslím třikrát. THX

Stránka 2 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]