Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FT: Děti Apokalypsy 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1808
Stránka 3 z 8

Autor:  Reinar [ sob kvě 17, 2014 3:30 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Díky, to potěší :)

Autor:  Mogh [ ned kvě 18, 2014 11:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Tiež som si začal užívať DA2. Keď som sa konečne prelúskal prvou misiou tak mi hra v okolí prvej základne padne (podľa kolečka s bleskom zrejme pri nejakom random encounteri). :-(

Autor:  Reinar [ ned kvě 18, 2014 3:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Asi půjde o stejný problém, jaký měl spitfire :-/ Zkusím se na to dneska zase mrknout a kdyžtak tady hodím verzi, ve které je to speciální setkání vypnuté.

Autor:  Mogh [ ned kvě 18, 2014 4:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Reinar píše:
Asi půjde o stejný problém, jaký měl spitfire :-/

Stretnutie so Sanderom mám už ale za sebou ::scratch (aj keď - na neho som narazil ešte pred nájdením základne)

Autor:  Reinar [ ned kvě 18, 2014 4:58 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Hmm. Mohl bys tu hodit screenshot mapy světa a označit čtverec, na kterém to spadlo?

Autor:  Mogh [ ned kvě 18, 2014 5:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

1-2 štvorce od prvej základne ľubovolným smerom.

Autor:  RastiC [ ned kvě 18, 2014 6:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

v dvojke je určite pár vecí na ktoré si ešte nenatrafil, napr pár misiíí bolo nastavených tak že nepriatelia mali náhodné pozície a aj zloženie

Autor:  Reinar [ ned kvě 18, 2014 8:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Mogh píše:
1-2 štvorce od prvej základne ľubovolným smerom.

Ptal jsem se na přesnou pozici, protože ty speciální lokace se moc často nepřekrývají (většinou je na každém políčku jiná).

Zvláštní, že jednomu to shazoval Sander, druhému nic neudělal, ale zase mu to shodí nějaké jiné setkání. _/Aliens\_

Autor:  Spitfire [ ned čer 08, 2014 4:09 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

To můžu trochu vysvětlit.
Hra padala i když jsem cestoval ve směru ke čtverci setkání.
Nezáleželo na aktuální poloze ale prostě jsem nemohl kliknout na cestování ve směru kde bylo setkání.

Takže myslím že problém není v samotných setkáních ale ve scriptu který je spouští.

Autor:  Armyboy1 [ sob čer 14, 2014 3:52 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat všem lidem, kteří se na vývoji této modifikace podíleli, protože odvedli opravdu kvalitní práci a já si to hraní fakt užil.
Zejména poslední kampaň je opravdu maso a save & load jsem použil asi 100 x ::) .
Na konec malý obrázek z rozlučkové místnosti - pardon ale fakt jsem si to musel vyzkoušet jestli to projde nebo budu tvrdě a krutě potrestán za svojí drzost a neúctu k velení ::twisted

Autor:  Reinar [ ned čer 15, 2014 3:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jsem rád, že se líbilo a že jsi byl s poslední misí trpělivý. Taky jsem rád, že se pro jednou neobjevilo hlášení o padání hry na mapě světa :D

Autor:  RastiC [ ned čer 15, 2014 9:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

tiež ma mimoriadne teší že si to došiel, prekvapilo ma že posledná misia bola tak náročná, neviem možno som to testoval pri nízkej obtiažnosti alebo som mal nacvičenú stratégiu lebo som poznal postup nakoľko niektoré oddiely som sám nastavoval (ak prešli do finálnej podoby), ono tuším na obtiažnosti mohlo pridať aj to že niektoré jednotky mali nastavený smer útoku náhodne ale skôr to bude o početnej prevahe :D

to že si rozstrieľal rozlúčkovú misiu ma prekvapuje, myslel som že to hráčovi hodí neúspech misie :D

edit:

nieje ten biely zmasakrovaný úbožiak pod stolom naproti vlajkám moja postavička ? ::knez

Autor:  Armyboy1 [ pon čer 16, 2014 9:01 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Reinar píše:
Jsem rád, že se líbilo a že jsi byl s poslední misí trpělivý. Taky jsem rád, že se pro jednou neobjevilo hlášení o padání hry na mapě světa :D


To byl právě ten důvod proč byla ta poslední mise tak těžká - 100 x load and save byl právě z důvodu nestability poslední mise a proto i to vystřílení v loučící místnosti - musel jsem nějak ventilovat tu neuvěřitelnou frustraci a mega deprese z nemožnosti tu misi dohrát ;) .
Kromě běžných pádů (chybová hláška a ukončení aplikace) byly i pády nahodilé (zatuhnutí a tedy reset aplikace) ale co mě dostávalo do varu byly pády save pozic neboli člověk si v klidu hraje, pěkně a poctivě mrská save a pak třeba vlastní blbostí smrt, chci nahrát pozici a ejhle, pozice nejde nahrát.
Nu což, stane se, zkusím nahrát tu před tím a zase smolík - můj rekord je v této misi 5 různých pozic za sebou které nešli nahrát - to už jsem fakt vzteky ohryzával monitor a proklínal autory modifikace až do třetího zmutovaného kolene :-D .
Absolutní rarita byla, že někdy jsem ten save přeci jen rozběhl a třeba polovině týmu chyběly zbraně, prostě bouchačky ve slotech (v aktivním i pasivním) byly pryč a co teď - přede mnou 10 nasraných supermutantů s raketomety a Browning kulomety a já holé ruce, takže to vždy končilo totálním masakrem mého týmu a já vždy se slzami v očích přemýšlel, jestli je to chyba modifikace a nebo mají autoři extrémně zvrácený smysl pro humor :D .
Nebo se mě jeden čas stávala taková zvláštní chyba, nahrál jsem pozici a místo 6 členů týmu, jsem měl jen 3 ale zdvojené, tedy 2 x hlavní postavu, 2 x tu hned za ní a 2 x archu zkázy - dost zajímavá chyba ale bohužel nevyužitelná - ta archa byla na monitoru jen 1, mít 2 tak bych se za tu chybu fakt nezlobil ::) .
A tímto odpovídám vlastně i na příspěvek od RastiCa - ne že by ta poslední mise byla tak těžká ale neustálé pády, chyby či jiné vypečenosti vyšroubovali možnost dohrání do téměř nedostupné výše.
Ale díky tomu, že jsem stará páka, tak jsem to nevzdal, zatlačil slzy pomocí lobotomie a zabejčil jsem se, že buď to dohraju nebo zemřu :D
Po rozštípání 2 klávesnic, utržení 3 myší a rozvodu s manželkou z neustálého řvaní, vztekání, mlácení, vyhrožování smrtí všem bytostem v okruhu 10 metrů od PC jsem to nakonec nějakým záhadným způsobem dohrál a myslím, že teď již všichni chápu, proč jsem celou rozlučkovou místnost vystřílel ::kocka
Po pravdě, mít v inventáři kapesní atomovku, tak bych neváhal ani sekundu :D ::nuke :D
Ale nakonec se vše v dobré obrátilo, modifikace dohrána a až na poslední pekelnou misi to byla opravdu paráda a je potřeba za to poděkovat a pochválit.
Takže vše zapomenuto, odpuštěno a zase někdy v pustině ::twisted

Autor:  Reinar [ úte čer 17, 2014 2:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

::shock Ty pády/poškozené savy atd se teda týkaly jen poslední mise?

Autor:  Armyboy1 [ úte čer 17, 2014 4:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Reinar píše:
::shock Ty pády/poškozené savy atd se teda týkaly jen poslední mise?


Mám dojem že ano, možná že hra někdy někde spadla i v předchozích misích ale pokud je to v určité normě, tak to neřeším - to je prostě běžná realita všech Fallout her - podle toho se právě hezky pozná, jestli tu hru opravdu někdo hrál nebo jen kecá ;) . Prostě pokud mě někdo tvrdí, že dohrál F1 nebo F2 BEZ pádu hry, tak vím, že tu hru nikdy nehrál...
Beru to tak, že tu modifikaci dělala parta nadšenců ve svém volném času a to se cení a držím se hesla darovanému koni na zuby nekoukej ale pády a problémy v poslední misi byly opravdu extrém - to jsem snad ještě nikdy v žádné hře nezažil a že už mám něco odkrouceno ;) .
Pokud to pomůže k vyladění hry a případnému update, tak mohu savy zabalit do raru a nahrát třeba na uloz.to či jiný server, doma se v tom můžeš klidně pitvat a třeba na to přijdeš, kde je zakopaný čokl ::cool .
Na konec přidávám malý printscreen nejčastějšího pádu hry :D

Stránka 3 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]