Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

FT: Děti Apokalypsy 2
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=1808
Stránka 6 z 8

Autor:  Reinar [ pon pro 21, 2015 3:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jaké zbraně si odneseš záleží na ztrátách a koho můžeš lootnout. Fakt tam není nějaký fígl, který by vojákům dával náhodné zbraně :)
Očko po vystřílení raket provede kamikadze útok. Aby zmizel velitel je divné. Ve všech mých hrách se držel hezky u vlaku a většinou padl mezi úplně posledníma.
To s přetíženou bojovnicí a kulometem moc nechápu.
Vlk by asi útočit měl, no. Klíček je od jedné z budov.

Autor:  cheky [ pon pro 21, 2015 5:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jj, velitele i očko asi zalehla nějaká jiná mrtvola. Z celé skupiny přežil jen jeden voják - asi by mohl mít waypoint, že po ubránění se deset minut se stáhne do zóny extrakce. Hmm, že by to byl on, kdo měl tu P90? ::)
Prostě postava, která stála ve druhé misi na místě, kam se spawne skupina při příchodu do mapy, byla poté, co jsem postřílel ty dva oceláře-výtržníky, rozsekána dávkou z minigunu. Dvakrát.
Od které z budov je ten klíč? Už jsem to projel, tak mi to je fuk, ale nenašel jsem, ke které budově by mohl patřit.
Mimochodem, šel jsem obrat mrtvolu v zeleném svinstvu + tu skříňku a dostal devět set radů, to bylo peklo! ::) Pořád jsem nevěděl, jestli náhodou nebudu loadovat. :D Ale vyléčil jsem ho...
Vzal jsem quest od barmana, popoudil zpívající bandity proti Ocelářům a když jsem postřílel oceláře, tak jsem skoncoval se zbývajícími bandity (jejich šéf zrovna plundroval zásobu alkoholu, to bylo moc pěkné! ::ano ) a šel si pro auto, následně napadl barmana, ten se vůbec nebránil, ani neutíkal a po jeho zabití byli civilové nepřátelští a jeden povaleč mne na ulici napadl. Barman by mohl mít taky vlastní skupinu. O:-)
Nicméně teď je to fakt jiná! Jak mám obchod na 60% a spoustu kořisti, tak jsem si koupil, co jsem potřeboval a hra je mnohem lehčí!
Je hezké, že když do vesnice MalDoran přijdu s kompletní bandou, tak mi náčelník svou dceru nenabídne. Sice se mi po ní stýská, ale v boji zas tak dobrá nebyla a mám místo ní specialistu na energozbraně.
Doktora jsem tentokrát raději neoslovoval.

Autor:  Reinar [ pon pro 21, 2015 7:25 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Oni ten ústup taky mají nastavený, jen ho neprovádějí úplně ideálně. Myslím, že neutečou, pokud zrovna bojujou.
Image
Koukej na mě, bednu. Skoro žádní mrtví a ještě se mi podařilo urvat dost killů na level. :)

Hm, tak ta skupina pronásledovatelů je vložená kousek od spawn pointu, ale je nastavená jako neaktivní, takže by se neměla účastnit bojů (krom toho, že není vidět).
Klíč je k domu kousek od APC, vpravo od té ruiny se zelenou břečkou.
Dávat si obchod na 60% je přehnané. To jsi šel z extrému do extrému. Brzy se budeš topit v penězích.

Autor:  cheky [ pon pro 21, 2015 7:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Víš, jaký to je pocit, když si konečně můžu koupit stimpak?! :-D Už se těším, až se proti plechovkám v PA postavím s něčím lepším, než 9mm samopalem a nožem! ::twisted

Autor:  RastiC [ pon pro 21, 2015 8:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Spomínanú chybu s nesprávne nahratou pozíciou som zažil tiež, občas som hru vypol/zapol, prípadne nahrával želanú pozíciu kým to nedošlo. Vždy to prišlo nevhod pri misiách kde ulož/nahraj bola frekventovaná akcia

v niektorých misiách sa rôzne postavy (nepriatelia a prípadne priateľské ale že žiadna postava vytiahnutá k nejakej úlohe-hádanke) náhodne aktivujú, teda v druhej misii tuším ghúlovia pre obchodníka z metra a potom pri šiestej misii obrana DA, no a v poslednej misii tuším vybrané oddiely BOS, ak sa nemýlim. Tento element občas spôsobí že na mape môžu byť mŕtvoly s iným vybavením ako pri predošlom hraní danej misie, poprípade iná mierne iná obtiažnosť (najmä v kombinácii s náhodným smerom - trasou nepriateľov najmä posledná misia)

Autor:  cheky [ úte pro 22, 2015 5:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Barák ubráněn, bohužel chcípli všichni až na jendoho raněného a taky moje APC. Po tomhle už byli Tuskeni úplně pohodička. :-D Napřed v tahovém režimu snajperská a granátnická práce, a pak to proběhnout se saprama na dávku.

Autor:  cheky [ čtv pro 24, 2015 11:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jeden z mariňáků, kteří mi mají pomoci dostat se do Fort New Sumter, sice má M-14 kulas a náboje, ale bojuje pěstmi. A pasáček sice má text, že mi ulehčí obchodem, ale pak má v nabídce akorát žvýkačku, což je velmi černý humor, když já mám všechny vojáky přetížené a ještě jedu na Lizardry. :-D
Chladnička plná masa velmi pobavila. :-D Spawning nepřátel méně. :D
Mimochodem, ten druhý vědec, ten utíkal ke kompu, aby poslal zprávu, nebo co to? Raději jsem ho sundal dávkou, ale zajímalo by mě to. Resp. takto, má to nějaký význam, nebo je to fuk, jestli ho nechám žít ři ne? (ANO/NE expected)

Autor:  Reinar [ pát pro 25, 2015 11:13 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Obrázek

Jo vidíš, dát obchodníkovi něco k obchodu jsem jaksi zapomněl. Tak jsem se soustředil na odladění toho plížení a střílení, že je pak cokoliv od obranných věží na východ v trošku horší kvalitě. A třeba mariňáky jsem ještě nikdy bojovat nedonutil. Oni tam mají být na krytí ústupu. Původní plán mise totiž počítá s tím, že v té základně jsou všichni ti vojáci, které pak potkáš v 6. misi.
Doporučuju vyhodit bordel do APCčka a nechat si na misi jen to důležité - zbraně, střelivo, léky. Jo moment, tys o něj přišel v Rock Lake, uuuups. :-D
Vědec nemá nastaven útěk ke kompu, to ti to zas jen dobře vyšlo. Každopádně není fuk, co s ním uděláš.
No a muniční sklad jsi našel?

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 11:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

No já se tou misí celou prostřílel, protože na plížení nejsem moc zařízený. :D Kdybych měl tu divošku a jed, tak to možná zkusím tak, leč nemám. Byl to mazec. Rozstřílel jsem zásobníky plynu v domnění, že to vyřadí generátor, který byl zamčený - pak se nějak odemkl, ani nevím kdy a jak. Snažil jsem se dostat k těm dvěma Hummerům, abych nahradil ztracené APC, ale nešlo mi to. Muniční sklad jsem asi nenašel. ::oops
Ten druhý vědec zařval to své "nestřílejte, já se k vám taky přidám", pak se rozběhl do stanu šéfa základny, ke kompu a proběhla animace, jak se snaží něco dělat, tak jsem ho raději fofrem odpráskl. :-D
Zpráva o přepadení Lizardry mě zastihla zorvna uprostřed takové pumelenice, že mi přišlo rychlejší pokračovat a vyřídit generátor, než se snažit prostřílet zpátky přes všechny ty věže, které jsem obešel.
Jo a ta radiační zóna uprostřed základny byla taky super! Půlka bandy ovázaná či bez dechu a najednou bum, druhá půlka bandy ozářená a ST o bod nebo o dva dolů. Takže ahoj, pušky... :-D
V boji o Lizardry jsem za zničení supermutanta BO dostal jen 1 xp., to mi přijde hrozně málo. :-(

Autor:  Reinar [ pát pro 25, 2015 2:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Generátor můžeš zničit hozením granátu přes zeď :) K Hummerům se nelze dostat. Muniční sklad je další z lokací, které se dají odemknout na základně. Myslím, že právě před 5. misí.
Ty expy jsou dost šíleně rozdělené. Některé jednotky dávají právě 1 xp, ale zas za některé dostaneš i 700, takže se to tak nějak vyvažuje. Ve FT:Crusade už budou xp za zabíjení v jednotkách, třeba 5 xp a tak. Hlavní příjem budou questy.

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 2:22 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Ty jo. Hele, věděl jsem, jak je to propracované - v obcených pojmech, samozřejmě - věděl jsem, jak moc to chci mít propracované, když jsem s tím začínal a věděl jsem, že ty tuhle ideu sdílíš - ale musím říct, že mě stejně překvapilo, jak moc to je propracované. :-D Zatímco FT:BOS je taková dlouze se táhnoucí nuda s několika světlými okamžiky, tak FT:DAII je pěkně ostrá jízda. ::ano

Mimochodem, zásobovací důstojník na Lizardry má část nabídky stejnou, jako zásobovací důstojník na Weltenkraftu, vč. věcí, které jsem mu prodal já - to je featura, nebo bug? ::)

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 2:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Jo a jak funguje ten jukebox? Sice mi voják dal nápovědu, ale stejně to nechápu. :-D Ta muzika hraje jen v dialogovém okně, nebo ji mohu nějak spustit na herní mapě? Up/Down jsou šipky, nebo pokleknout/postavit?

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 3:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Teda, ten level obtížnosti "nesmíš spouštět tahový systém, jinak hra spadne" dělá z Lizardry docela maso. Zvláště když já mám reflex "jak slyšíš střelbu, ihned mačkej enter!"
BTW: Ratman umřel na ukopnutý palec, co mám dělat?

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 3:46 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Reinar píše:
že právě před 5. misí.

No to je mi hodně platné, když jdu stejně jen z mise do mise! :-D

Autor:  cheky [ pát pro 25, 2015 4:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Kampaň "Děti Apokalypsy 2"

Mno, poslední mise taky padá při spuštění tahového souboje. :-/
Ale Ratmanův proslov byl skvělý!
Akorát to "Vážení spoluobčané, s politováním..." bych změnil na to slavné "Naše země nevzkvétá." :-D
Dášo, pojď, padáme! ::rofl

Stránka 6 z 8 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]