Forum Vaultu Šílené Brahmíny

V dobách dezinformací věřím už jen tomu, co si cvrlikají vrabci na střeše.
Právě je pát pro 15, 2017 8:46 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 3:11 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
ako to nemôže byt problém nastaviť postave nejaké waypoints,

v editore chod na LEVEL > PLAYER... > ADD

tam si nastav názov podla ktorého budeš hráča v zozname hľadať v prípade potreby, v scroll menu ktore je štandardne nastavené "disabled" nastav na COMPUTER , kolonku team doplň na číslo od 0-8 , kde 0 je "scenery" , 1 je hráč , a ostatne tými podľa tvojej voľby.

potom klikni na SETUP AI... vybehne okno kde Controller Type: nastav na WAYPOINTS, do riadku MOVE TARGET TAG dopíš názov (TAG NAME, na obrázku 1, tag name pre waypoint je vždy rovnaký pre trasu napr trasa z domu A do domu B bude mať rovnaký tag name pre každý waypoint) tvojho waypointu ktory chceš aby postava použila, do riadku MOVE TYEP PRIORITY napíš číslo 8 ak chceš aby postava behala. Ostatne veci nemusíš meniť.

Potom už stačí len prísť a postave do kolonky PLAYER INDEX priradiť číslo ktoré zodpovedá číslu pod akým si pridal PLAYER v PLAYER SETUP (na obrazku číslo 5)

nastavenie waypointu okrem TAG NAME, nastav aj waypoint index (číslo 2 na obrazku) a next waypoint list (číslo 3 na obrázku). funguje to tak že postava žačína vždy od waypointu s indexom "0" a pôjde k tomu waypointu ktorý má číslo ktoré je napísané v "next waypoint list" (číslo 3 na obrázku)

Fakt hustej obrázek!

troška chaotické ale aj to bolo popísane v manuále, len si treba uvedomiť že
1) musíš vytvoriť trasu ktorá je vlastne zložená z waypointov (trasa ma spoločný názov - TAG NAME)
2) vytvoriť a nastaviť "PLAYER" (nepredstavuj si pod tým hráča ako človeka , ale postavu v hre riadenú PC, postava riadená hráčom tam patrí tiež ale nemá prakticky žiadne nastavenia)
3) a už konkrétnej postave priradiť správny PLAYER INDEX

no neviem či to je napísané správne sformulovať to nieje ľahké :D

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 8:39 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11598
Bydliště: Brno
Waypoint musí být stejná group jako postava, která má po něm chodit.
EDIT: Aha, jo, už jsi mu to vysvětlil. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 9:30 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
No problém je,že takto som to robil a stále mi to nejde,ale nevadí dík za snahu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 10:14 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
no tak potom máš niekde chybu ::scratch také prve vychytanie chýb je najhoršie ,lebo nevieš čo je vlastne ten omyl ktorý považuješ za správny krok :P môžeš spraviť dva veci
buď si to znova prejdeš a skontroluješ či to máš tak ako to je popísané v múdrych materiáloch
( občas si otvor originál mapu FalloutTactis\core\campaigns\missions\core a tam si prezri ako veci fungujú, chce to trocha času na pochopenie čo je čo ale autori si dali zaležať aby sa v tom dalo "čítať" rovnako si môžeš prezrieť mapy od iných užívateľov tam je toho menej ako u originál máp a nepôsobí to tak chaoticky ***ja som s času na čas prezeral Kampaň Deti Apokalypsy ::oops *** )
alebo to budeš skúšať zas a znova až kým sa to nerozhýbe :)

možnosť je aj taká že ti tu upnem mini-mapu kde to bude spravené a ty si to prezrieš, popriade to rozpytveme ... predsa waypoints bez nich to nejde ::roll

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 10:17 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11598
Bydliště: Brno
Kupodivu jde, protože Reinarovi také nefungovaly wayponty, a tak jsem týden psal triggery, abych nějak rozpohyboval mapu a přinutil ji nevypadat staticky... a pak přišel brácha s tím, že už to umí, tak jsem celý projekt s radostí hodil za hlavu. :D A vidíš, až teď jsme se dozvěděl, že postavy mohou i běhat mezi wayponty, hmhmhm...
Mimochodem, nejede mi obrázek.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 10:42 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
milan skus si stiahnuť , rovno to v editore otvor je tam doslovne len to čo sa týka waypointu nedal som nič navyše aby to bolo vidno

malo by to fungovať tak že "robot" bude chodiť dokola medzi 4 waypoints, samotnú mapku si môžeš spustiť v custom missions

4 waypoints - všetky máju rovnaký TAG NAME - dôležité,
každý wayponint má svoj waypoint index (prvý ma vždy 0 )
každý waypoint má svoj určené kam postava pôjde z waypointu kde je teraz čiže ak je na "0" a chceš aby postava šla k "1" tak
"next waypoint list" nastav na "1" , ak chceš aby postava šla z "1" na waypoint "2" tak "next waypoint list" nastav na "2"

z toho vidno že každý waypoint ma zadefinované 3 údaje bez ktorých nemôže byť
> TAG NAME
> WAYPOINT INDEX
> NEXT WAYPOINT LIST

mapa

avšak aby sa waypoint uplatnil tak musiš postave priradiť "player index" a ten vytvaraš v editore chod na LEVEL > PLAYER... > ADD ... to je to čo som písal predtým a je to jasné ::kawaii

prefrč si tu mapu v hre, potom v edtitore prezri si najme waypointi, potom postavu robota, a v EVEL > PLAYER si nájdi robota a jeho AI nastavenie, tam vidno ako to ma byt aby to frčalo, keď si to všetko pospájaš tak potom by nemal byť problém a spravíš si na mape takú spartakiádu že konec :D

a cez tirggery sa dá mapa podstatne viac oživiť ako cez waypoints, samozrejme bez nich to nejde... teraz to dosť aplikujem pri mapke keď hrač postupuje a odzadu vychádzajú ghúlovia (akonáhle vstúpi do zóny trigger zavelí ghulom na pohyb k danému waypoints) z rôznych kontajnerov ktoré sa nedali otvoriť pomocou lockpick, tým vzniká nepríjemný pocit že hráč je stále v neistote čo je "clear zone" a čo nie

konkrétne ktorý obrázok nejde ? v ktorom príspevku ?

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob čer 26, 2010 1:18 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
Problém je odstránený chyba bola pri nastavovaní v level-palyer atď presne v move target tag zbytočne som dal dlhý názov a pri zadávani do tag name vo waypointoch som urobil chybu ktorú som prehliadol dík za pomoc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob čer 26, 2010 7:19 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
neje zač.

Ináč mam teraz brutal problém s editorom :) Veselo si finišujem mapu keď zrazu objavím že smerom na západ (alebo dole ) mam obrovskú plochu posiatu dlaždicami. Tie som tam predtým nedával čo ma zarazilo a navyše ta plocha ... no keď som ju premeriaval tak na šírku viac ako 100 dlaždíc (po 100ke som to vzdal) a na dĺžku ešte viac ako na šírku (súdim podľa toho ako dlho som sa presúval zľava do prava) čiže obrovská plocha ... snáď táka najväčšia mapa z hry je tomu rovná ::shock problémom ostáva že tie dlaždice sa nedajú hromadne vyznačiť !!! (aby som ich deletol naraz) ostáva možnosť len "visible check" čiže po jednej ! :| neviem čo je to za svinstvo ale riadne ma to dosalo lebo je to tak rozsiahle že keď idem robiť obrázok kôli mape tak hra to nezvládne a dostane error ::bez_chlupu , deletovať po jednej dlaždici to môže trvať aj 2-3 hodiny ... ::zed

otázka pre dnes ... mal niekto podobný problém že mu hra hodila nejaké tie "tile" mimo jeho mapu a navyše sa dali selektnúť len pomocou "visible check"

... to tak býva keď všetko pekne šlape ... tak sa musí niečo skaziť ::rofl

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned čer 27, 2010 12:45 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
Keď si sa ich pokúšal zmazať bol si v rovnakej výške ako sú dlaždice?Ináč ti poradiť neviem zatial sa mi nič také nestalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon čer 28, 2010 8:53 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
no tu je ten problém že keď som si dal len zobraziť tile v aktuálnej úrovni a šiel od najvyššej po najnižšiu tak mi ich neukazalo ::! čiže to je na tom blbe že nejakým ultra bugom nemajú výšku (alebo je mimo rozsahu ::? ).

Ako je to dosť zle teda to pomaly mažem po jednom tile (čiže neuveriteľne veľa kliknutí - na facebooku by to nazvali farmville... hovadina kde sa klika do umoru ::rofl ) dúfam že sa mi to všetko podari aby som tu mapu mohol dokončiť :) resp prejsť do fázy testovania, lebo je dosť náročné určiť mieru obtiažnosti.

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 10:44 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
trocha som sa zabával v editore... v snahe dokončiť jednu mapu... a konečne sa mi podarilo odstrániť prebytočné dlaždice a spraviť obrázok mapy (predtým to PC neutiahol a editor spadol)

obrázok veľký ako prasa

aby bolo jasné to v dolnej časti sú tie nechcene dlaždice ktoré sa nedajú označiť pomocou "bounding box", len "visual check" :-)

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát srp 06, 2010 12:38 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11598
Bydliště: Brno
Bože, to je obrázek jak kráva! ::shock To jsem nevěřil, že je něco takového možné. Ani jsem neviděl tvou mapu, sekl se mi komp... :D Víš ty co, pošli mi v úterý večer na PMku save téhle mapy, já se na to zkusím doma podívat v editoru.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 11:46 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 11598
Bydliště: Brno
Dobře, nevím jak se to podařilo (a Reinar také ne), ale ty tily jsou umístěny v -128 podlaží, což je nemožné, protože v editoru můžeš maximálně do -18. Pravděpodobně došlo k nějaké programové chybě při načítání/ukládání mapy. Nenapadá mě jediná možnost, jak je nějak rozumně smazat.
Zkusil jsem si to zahrát a zdá se, že máš úplně špatně nastavenou kameru, protože při startu mapy byla kamera zaměřena do tmy pod spodní okraj mapy a postava Válečníka vyběhla z horní části mapy, kam jsem pro změnu neviděl.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2010 12:26 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
To ano tie tily mažem postupne cez visual check ... to čo som zaslal je už len asi 50% toho čo tam bolo...(zaberie to viac času ako samotná tvorba mapy ::zed )

S tou kamerou to vzniklo hneď ako sa vyskytol ten bug s dlaždicami, mapa začne neviem prečo v tej dolnej oblasti plnej dlaždíc...

Ale doteraz som nemal problém si pomocou myše prezrieť aj riadnu časť mapy na hranie, a už vôbec nie problém s entitou hráča teda som dosť zarazený... asi to potom celé otestujem na druhom PC ale to až potom keď zmažem zvyšné buglé dlaždice

Aby bolo jasne nastavenie kamery to je "camera bounds" >>> "set top" a "set down" ? také to ohraničenie mapy žltou čiarou , všetko mimo tej čiary je v temnote a nezobrazuje sa to. Je to správne ?
To že mapa je nehrateľná ma dostalo ::scratch

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 5:12 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 202
Ubehol nejaký čas a prišiel som na pár vecí, ohľadom tej mapy čo sa bugla problém som vyriešil... ta kamera
sa fixuje na entitu "single player spawn" , čiže pohlaď začne tam kde je umiestnená tato entita. Tým pádom cela mapa nemá chybu lebo bugle dlaždice sa už nezobrazujú a nijak nebrzdia mapu (neviem ako na menej výkonnom PC).

Za pozitívum pokladám to že som prišiel na spôsob ako sa v "campaign editore" nastavujú random a special lokácie na mapu cez % (v menu "View" stačí zaškrtnúť "show totals") to spôsobí že sa na každom jednom
štvorci mapy zjavi 0/0 kde prvé číslo značí šancu na selektovaný "encounter" a to druhé celkovú šancu na "encounter" (ako suma). Každé kliknutie je +5 k tejto šanci, maximum je 100.

Pôvodne som tu chcel pridať link na časť kampane (3 missie a bunker) ale neviem sa preluskať cez problém s bunkrom. Zistil som totiž že pokial ma bunker nejaký "trigger" navyše tak je možné ho navštíviť len raz ! (druhá nášteva spôsobi že exit grid nefunguje). Bunker funguje len ak je nastavený ako "nuke triggers on exit" čo nieje ovšem riešenie lebo v takom prípade je cely bunker statický a nič sa v nom nedeje... maximálne únosná úroven triggerov pre bunker je "allways - toogle exit grids on" a "all alive on exit grid - end mission (world map)" Je zaujímavé že podobný problém som nenašiel ani na fore NMA a Duck&Cover. Takže problem bude buď banálny alebo nik nemal podobný problém...

... predpokladám že veľa ľudí sa FT a FT mapovaniu nevenuje, ale snáď sa časom nájde niekto kto rozlúskne problém s bunkrom ::kawaii

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny