ako to nemôže byt problém nastaviť postave nejaké waypoints,
v editore chod na LEVEL > PLAYER... > ADD
tam si nastav názov podla ktorého budeš hráča v zozname hľadať v prípade potreby, v scroll menu ktore je štandardne nastavené "disabled" nastav na COMPUTER , kolonku team doplň na číslo od 0-8 , kde 0 je "scenery" , 1 je hráč , a ostatne tými podľa tvojej voľby.
potom klikni na SETUP AI... vybehne okno kde Controller Type: nastav na WAYPOINTS, do riadku MOVE TARGET TAG dopíš názov (TAG NAME, na obrázku 1, tag name pre waypoint je vždy rovnaký pre trasu napr trasa z domu A do domu B bude mať rovnaký tag name pre každý waypoint) tvojho waypointu ktory chceš aby postava použila, do riadku MOVE TYEP PRIORITY napíš číslo 8 ak chceš aby postava behala. Ostatne veci nemusíš meniť.
Potom už stačí len prísť a postave do kolonky PLAYER INDEX priradiť číslo ktoré zodpovedá číslu pod akým si pridal PLAYER v PLAYER SETUP (na obrazku číslo 5)
nastavenie waypointu okrem TAG NAME, nastav aj waypoint index (číslo 2 na obrazku) a next waypoint list (číslo 3 na obrázku). funguje to tak že postava žačína vždy od waypointu s indexom "0" a pôjde k tomu waypointu ktorý má číslo ktoré je napísané v "next waypoint list" (číslo 3 na obrázku)

troška chaotické ale aj to bolo popísane v manuále, len si treba uvedomiť že
1) musíš vytvoriť trasu ktorá je vlastne zložená z waypointov (trasa ma spoločný názov - TAG NAME)
2) vytvoriť a nastaviť "PLAYER" (nepredstavuj si pod tým hráča ako človeka , ale postavu v hre riadenú PC, postava riadená hráčom tam patrí tiež ale nemá prakticky žiadne nastavenia)
3) a už konkrétnej postave priradiť správny PLAYER INDEX
no neviem či to je napísané správne sformulovať to nieje ľahké
