Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát říj 11, 2024 12:11 am




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned kvě 24, 2009 7:53 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
Kód:
Máte-li libovolný problém, na jehož řešení jste nenarazili, klidně se zde poptejte, pokusíme se udělat vše, co je v našich silách.


Mam problem pri robeni strechy budovy.Neviem ako ju spravit tak,aby pri vstupe do budovy zmizla.Ak by mi vedel niektoporadit co s tym budem rad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s vystavbou mapy
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 12:16 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:35 pm
Příspěvky: 200
Bydliště: Telefoní budka na Heddon Street, Londýn
Nevím, jestli to je to, co jsi hledal, ale snad to pomůže.
Reinar na starém fóru píše:
Až budete mít všechny střechy a podzemí dokončené, klikněte v Tools na Make New Occlusion Data a potvrďte. Chvíli počkejet a voala, je to hotové. Pokud potřebujete, aby se některé tily nesklápěly, označte je a v Tools klikněte na Don't Allow Popping.

Jinak nějaký čas to tu nechám a pak to přehodím do modingu.

_________________
Save the Pine Weasel.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Problem s vystavbou mapy
PříspěvekNapsal: pon kvě 25, 2009 8:32 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
Dakujem za radu konecne mi to ide :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát kvě 07, 2010 8:29 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
---


Naposledy upravil milan238 dne pát čer 25, 2010 10:39 am, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob kvě 08, 2010 7:23 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Za to že píšeš jak hovado mám sto chutí ti vůbec neodpovědět... ale protože to nevím jistě, tak ti tu radu dám: [cenzurováno, protože o to nikdo nestojí]


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob kvě 08, 2010 9:05 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
Prepačte vaše veličenstvo,že som otravoval nabudúce sa na to ... O komenty od prehnane dôežitých arogantných egoistov nestojím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob kvě 08, 2010 9:14 am 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11871
ale no, veď sem píšu aj oveľa horšie :wink:

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob kvě 08, 2010 9:15 am 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
toudi_sk píše:
ale no, veď sem píšu aj oveľa horšie :wink:

Však těm neodpovídám vůbec. :-)
Akorát v FT jsem se smiloval, neboť jsem zřejmě poslední na tomto fóru, kdo to někdy editoval.
---
Teď jsem se na to podíval a lituji, že jsem vůbec něco psal - ten člověk musí být fakt guma. Protože nevím, jak jinak je někdo schopen přehlédnout tlačítko "inventory" obsahující jen dvě tlačítka "Add" a "Remove". ::roll


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: sob čer 19, 2010 12:50 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
práca s editorom vyžaduje istú úroveň predstavivosti a snahy o objavovanie ... proste koho by napadlo že pri entite treba skrolovať nadol to bočné menu a tam je uprava pre inventár... je to pomerne jednoduchý problém ... nechcem nikoho odhovárať ale keď už taká základná vec je prekážkou tak pri tvorbe "triggers" sa nikam nepohne tak na mapovanie môže zabudnúť.

milan238 odporúčam si prejsť sekciu k editovaniu máp pre FT mne to dosť pomohlo na začiatku a ostatné veci sa dajú pochopiť na originál mapách ::rock

poprípade môžeš napísať PM, síce niesom taký profík, ale niečo už viem ::kawaii

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 6:42 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
mam menší problém a zároveň otázku, preto "postnem" príspevok hneď za svoj predchádzajúci (pôvodne som ho chcel upraviť ale riziko že by si to nikto nevšimol by narástlo :-D a navyše by to bolo menej prehľadné, dúfam že tak nieje zle)

no a teraz k problému 1 :) pri tvorbe kampane chcem aby hlavná postava začínala v "jailu" neviem však docieliť aby nemala žiaden item (proste ako si hráč generuje novu postavu vždy začne s nejakým "basic" balíčkom ::cool )

tak hľadám niekoho kto ma možno viac skúseností a vie či to je vôbec možné

problém 2
je to že mám istú zónu kde ma hráč po splnení všetkých úloha dôjsť a tam misia končí, problém je že všetko frčí akurát neviem docieliť, aby bola zóna farebne vyznačená ako "exit grid" (pri splnení všetkých cieľov sa pôvodne prepol trigger "Toggle Exit Grids" na ON to však ohraničilo celú mapu zonou na ústup)

neskôr som použil trigger "Player Retreat Zone" , ten správne vymedzil zónu kde mal nastať koniec ale nebolo to vysvietené na zeleno :D

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 8:06 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
Označení exit gridu je tuším ve stejné nabídce, jako tvorba ladder climbable a dveří průchozích a roof sklápěcích atp. Někde to tam sichr je, ale vím, že i nám to zabralo dost času na to přijít, proto neklesej na mysli a zkoušej! :)
Ale tu první věc nevím. Možná by to šlo dát triggerem, který se spustí ihned po začátku hry a odejme hráči všechny itemy. ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned čer 20, 2010 8:43 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
dik bolo to presne tak :) že ma to nenapadlo.
Pre doplnenie keby niekto mal podobný problém. Tak na obrázku vidno :) stačí označiť zónu ktorú chceme mat ako exit a použiť tool - "exit" , v prípade že nechceme napr okraje mapy tak proste označíme to čo nechceme a použijeme "Not exit"

Bobrázek

To s tým odobratím itemov od hráča to ma nenapadlo, dúfam že to pôjde naskriptovať :D inak to budem musieť spraviť tak, že hráč sa prebudí s mŕtvolou strážnika vedľa seba a jeho vychlastanou fľašou haha

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: úte čer 22, 2010 6:38 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
v editore kampane som natrafil na problém s pridávaným % šance k "special" náhodnym stretnutiam a to taký že keď chcem dané políčko upraviť aby malo vyššiu šancu ako 0% tak pri kliknutí to hodí rovno na 100% a to dokonca pre viacero poličiek naraz, vidno to na obrázku pre pochopenie Bobrázek

Ma to tak fungovať alebo som zle pochopil princíp akým funguje táto časť editora ::scratch

a aby toho nebolo málo :wink: keď mam .zar súbor kde už mám tvár pre entitu ako to tejto entite priradím (proste vlastný rekrut alebo čokoľvek iné), dokola prezerám editor a potom zase všetky možne .txt súbory či tam niečo take nieje ale zatiaľ som to nenašiel

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř čer 23, 2010 5:14 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22816
Bydliště: Brno
S tím prvním ti neporadím a asi u nás v ČR není nikdo, kdo by to uměl.
S tím druhým... hm, a není jen třeba mít ve složce s obrázky tváří dotyčný obrázek uložený pod přesně stejným jménem jako má entita?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát čer 25, 2010 10:34 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: ned kvě 24, 2009 7:42 pm
Příspěvky: 30
RastiC navod na edititovanie som si čítal ako prvú vec,uznávam napísal som blbosť mohlo ma to napadnúť aj skôr.Ale ide o to,že niekto by sa mohol zdržať svojích primitívnych prejavov.Momentálne mám aj iné problémy ako docieliť,aby postava chodila po waypointe a iné,ale o rady tu žiadať už nebudem.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny