Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=193
Stránka 1 z 4

Autor:  milan238 [ ned kvě 24, 2009 7:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Kód:
Máte-li libovolný problém, na jehož řešení jste nenarazili, klidně se zde poptejte, pokusíme se udělat vše, co je v našich silách.


Mam problem pri robeni strechy budovy.Neviem ako ju spravit tak,aby pri vstupe do budovy zmizla.Ak by mi vedel niektoporadit co s tym budem rad.

Autor:  Javor [ pon kvě 25, 2009 12:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s vystavbou mapy

Nevím, jestli to je to, co jsi hledal, ale snad to pomůže.
Reinar na starém fóru píše:
Až budete mít všechny střechy a podzemí dokončené, klikněte v Tools na Make New Occlusion Data a potvrďte. Chvíli počkejet a voala, je to hotové. Pokud potřebujete, aby se některé tily nesklápěly, označte je a v Tools klikněte na Don't Allow Popping.

Jinak nějaký čas to tu nechám a pak to přehodím do modingu.

Autor:  milan238 [ pon kvě 25, 2009 8:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s vystavbou mapy

Dakujem za radu konecne mi to ide :-D

Autor:  milan238 [ pát kvě 07, 2010 8:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

---

Autor:  cheky [ sob kvě 08, 2010 7:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Za to že píšeš jak hovado mám sto chutí ti vůbec neodpovědět... ale protože to nevím jistě, tak ti tu radu dám: [cenzurováno, protože o to nikdo nestojí]

Autor:  milan238 [ sob kvě 08, 2010 9:05 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Prepačte vaše veličenstvo,že som otravoval nabudúce sa na to ... O komenty od prehnane dôežitých arogantných egoistov nestojím.

Autor:  toudi_sk [ sob kvě 08, 2010 9:14 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

ale no, veď sem píšu aj oveľa horšie :wink:

Autor:  cheky [ sob kvě 08, 2010 9:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

toudi_sk píše:
ale no, veď sem píšu aj oveľa horšie :wink:

Však těm neodpovídám vůbec. :-)
Akorát v FT jsem se smiloval, neboť jsem zřejmě poslední na tomto fóru, kdo to někdy editoval.
---
Teď jsem se na to podíval a lituji, že jsem vůbec něco psal - ten člověk musí být fakt guma. Protože nevím, jak jinak je někdo schopen přehlédnout tlačítko "inventory" obsahující jen dvě tlačítka "Add" a "Remove". ::roll

Autor:  RastiC [ sob čer 19, 2010 12:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

práca s editorom vyžaduje istú úroveň predstavivosti a snahy o objavovanie ... proste koho by napadlo že pri entite treba skrolovať nadol to bočné menu a tam je uprava pre inventár... je to pomerne jednoduchý problém ... nechcem nikoho odhovárať ale keď už taká základná vec je prekážkou tak pri tvorbe "triggers" sa nikam nepohne tak na mapovanie môže zabudnúť.

milan238 odporúčam si prejsť sekciu k editovaniu máp pre FT mne to dosť pomohlo na začiatku a ostatné veci sa dajú pochopiť na originál mapách ::rock

poprípade môžeš napísať PM, síce niesom taký profík, ale niečo už viem ::kawaii

Autor:  RastiC [ ned čer 20, 2010 6:42 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

mam menší problém a zároveň otázku, preto "postnem" príspevok hneď za svoj predchádzajúci (pôvodne som ho chcel upraviť ale riziko že by si to nikto nevšimol by narástlo :-D a navyše by to bolo menej prehľadné, dúfam že tak nieje zle)

no a teraz k problému 1 :) pri tvorbe kampane chcem aby hlavná postava začínala v "jailu" neviem však docieliť aby nemala žiaden item (proste ako si hráč generuje novu postavu vždy začne s nejakým "basic" balíčkom ::cool )

tak hľadám niekoho kto ma možno viac skúseností a vie či to je vôbec možné

problém 2
je to že mám istú zónu kde ma hráč po splnení všetkých úloha dôjsť a tam misia končí, problém je že všetko frčí akurát neviem docieliť, aby bola zóna farebne vyznačená ako "exit grid" (pri splnení všetkých cieľov sa pôvodne prepol trigger "Toggle Exit Grids" na ON to však ohraničilo celú mapu zonou na ústup)

neskôr som použil trigger "Player Retreat Zone" , ten správne vymedzil zónu kde mal nastať koniec ale nebolo to vysvietené na zeleno :D

Autor:  cheky [ ned čer 20, 2010 8:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Označení exit gridu je tuším ve stejné nabídce, jako tvorba ladder climbable a dveří průchozích a roof sklápěcích atp. Někde to tam sichr je, ale vím, že i nám to zabralo dost času na to přijít, proto neklesej na mysli a zkoušej! :)
Ale tu první věc nevím. Možná by to šlo dát triggerem, který se spustí ihned po začátku hry a odejme hráči všechny itemy. ::scratch

Autor:  RastiC [ ned čer 20, 2010 8:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

dik bolo to presne tak :) že ma to nenapadlo.
Pre doplnenie keby niekto mal podobný problém. Tak na obrázku vidno :) stačí označiť zónu ktorú chceme mat ako exit a použiť tool - "exit" , v prípade že nechceme napr okraje mapy tak proste označíme to čo nechceme a použijeme "Not exit"

Image

To s tým odobratím itemov od hráča to ma nenapadlo, dúfam že to pôjde naskriptovať :D inak to budem musieť spraviť tak, že hráč sa prebudí s mŕtvolou strážnika vedľa seba a jeho vychlastanou fľašou haha

Autor:  RastiC [ úte čer 22, 2010 6:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

v editore kampane som natrafil na problém s pridávaným % šance k "special" náhodnym stretnutiam a to taký že keď chcem dané políčko upraviť aby malo vyššiu šancu ako 0% tak pri kliknutí to hodí rovno na 100% a to dokonca pre viacero poličiek naraz, vidno to na obrázku pre pochopenie Image

Ma to tak fungovať alebo som zle pochopil princíp akým funguje táto časť editora ::scratch

a aby toho nebolo málo :wink: keď mam .zar súbor kde už mám tvár pre entitu ako to tejto entite priradím (proste vlastný rekrut alebo čokoľvek iné), dokola prezerám editor a potom zase všetky možne .txt súbory či tam niečo take nieje ale zatiaľ som to nenašiel

Autor:  cheky [ stř čer 23, 2010 5:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

S tím prvním ti neporadím a asi u nás v ČR není nikdo, kdo by to uměl.
S tím druhým... hm, a není jen třeba mít ve složce s obrázky tváří dotyčný obrázek uložený pod přesně stejným jménem jako má entita?

Autor:  milan238 [ pát čer 25, 2010 10:34 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

RastiC navod na edititovanie som si čítal ako prvú vec,uznávam napísal som blbosť mohlo ma to napadnúť aj skôr.Ale ide o to,že niekto by sa mohol zdržať svojích primitívnych prejavov.Momentálne mám aj iné problémy ako docieliť,aby postava chodila po waypointe a iné,ale o rady tu žiadať už nebudem.

Stránka 1 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]