Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 3:39 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 5:19 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :)
---
EDIT: Tak ne, bohužel. :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 5:31 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11612
RastiC píše:
Ubehol nejaký čas a prišiel som na pár vecí ... predpokladám že veľa ľudí sa FT a FT mapovaniu nevenuje,
ale snáď sa časom nájde niekto kto rozlúskne problém s bunkrom ::kawaii

možno by nebolo od veci všetky vyriešené/ objavené veci spísať do nového topicu,
možno aj formou tutoriálu, raz to tu nájdeš ako hotový poklad :D

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 5:38 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
RastiC píše:
problém s bunkrom. Zistil som totiž že pokial ma bunker nejaký "trigger" navyše tak je možné ho navštíviť len raz ! (druhá nášteva spôsobi že exit grid nefunguje).

chekotay píše:
Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :)

Bohužel, z tohoto důvodu jsme v DA upozorňovali na to, že lze Chekotayův shelter po první misi navštívit jen 2x. Měl jsem ten samý problém, akorát s tím, že exit grid fungoval 2x a ne jen jednou.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: stř zář 08, 2010 6:06 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
neklesám na duchu ... skúsim ešte post na NMA fóro alebo Duck&Cover ... lebo bez bunkra to nieje to prave (a to som mal v pláne aspoň 2-3 bunkre) ::bez_chlupu

zvláštne je ale to že bunker funguje pokiaľ v nom nedám moc triggerov resp len tie ktoré sú nutné pre exit :D teoreticky bunker môžem mať ale bude v nom aktivny len QuarterMaster a RecruitMaster ::rofl krajné riešenie

každopádne to nieje až tak zlé :) až na bunker ale ostatné veci ohľadom FT sú fajn, niekde som vygooglil "sprite" pre rôzne dvere ktoré je možne v hre zničiť a to aj funguje ! + kopec "sprite" pre zbrane.

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 1:02 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
Občas som sa cítil totálne blbo že postujem viac príspevkov po sebe... ale tentokrát to nieje nadarmo lebo po dlhom tápaní v temnote FT editore a epických postoch na 2 zahraničných fórach (že angličtina dostala do tela o tom nieje spor) som rozlúskol problém s bunkrom ::bez_chlupu

... a ten istý problém bol v prípade DA (cez editor som si to v mape bunkra overil, v hre ešte nie)

Hurááá tajomstvo odhalene | SPOILER
Obrázek "preserve" funkcia

kto čakal že takáto jednoduchá vec pri "triggeri" ktorý sa týka exit gridu rieši problém...no ja nie :D ale keď som čítal tých par odpovedí na moje otázky ohľadon bunker problému na NMA a Duck&Cover tak ma jeden inšpiroval aby som si skontroloval či som niečo nezabudol... a naozaj original kampaň ma tuto funkciu zaškrtnutú v každom bunkre pre každý trigger týkajúci sa exitu.

... to by samožno oplatilo prekopať aj DA1 i keď predpokladám že autori nemajú už dávno taký zápal pre FT mapovanie

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 1:13 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 22147
Bydliště: Brno
Autoři nemají čas, jeden tvrdí muziku (Reinar je metloš a má kapelu), druhý pobíhá Pustinou naživo (Templáři Vaultu šílené brahmíny). :-D
Každopádně skvělá práce! ::ano
Nechtěl bys sepsat návod? Doplnit existující návody na vyšší level.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát zář 10, 2010 1:18 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
Tak mohl bych to zkusit předělat. Minimálně CHS by bylo dobré "zvěčnit", ten druhý bunkr (teď si ale nejsem jistý, jestli tam vůbec je :D) asi nebude třeba.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned zář 12, 2010 5:47 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
EDIT 23.12.2010
:::novšia verzia kampane ktorú s času načas vytváram, nič prevratné.

Link na stiahnutie >>>TU<<< trocha upravená verzia :) teraz do februára budem troška skúmať čo nové editor ponúka, prekopem aj "dejovú líniu" a upravím niektoré mapy, cez semester ma napadla myšlienka na alternatívne vetvy kampaňe čo by sa dalo aj technicky zrealizovať čo je výzva.

nejaké info:
Obsah je zmes náhodných podnetov a vnemov prenesených do editora, ešte by to chcelo prekopať texty a to poriadne.

neviem či to bude frčať aj na inom PC ako na mojom, to som netestoval (myslienka nainštalovať hru na druhy pc - starý vrak, ma desila ... )

veci ktoré nešlapu a viem o tom:
*misia prvá sa stále resetuje ...po každej návšteve ("nuke triggers on exit" tam zázračne nezaberá)
*občasné objekty ktoré sa neskryjú keď je hráč na nižšej úrovni terénu
*texty sú občas pospájané (slová), na 90% bez diakritiky a na 10% s diakritikou ale s chybnou znakovou sadou
*nieje to dokončené (obsahuje to len 5 misii + bunker + 2 "unique")
*a kopec ďalších veci na ktoré si nespomínam

!!! Pred skopírovaním súborov do hry si zálohujte súbory !!!
generic_mission.txt
items.txt
môžete ich nájsť v:
\core\locale\game



(zručnejší môžu len do svojich súborov skopirovať
časť mojich suborov ohraničených ako:
zatratenci
//=============
obsah
//=============)

Tým odvážnejším hrdinom ktorý prípadne obetujú svoj čas tejto kreácií ďakujem a vopred sa ospravedlňujem za nedostatky či prípadnú úplnú nefunkčnosť.

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pát dub 08, 2011 1:48 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pát dub 08, 2011 1:44 pm
Příspěvky: 4
RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: úte dub 19, 2011 10:08 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
Capajev píše:
RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni.


štvrtok (21.4.2011) to upnem momentálne som mimo a mam zle spojenie na upload ( síce to ma len 11 MB),
::idea každopádne ak máš chuť na nejakú tu zmenu tak odporúčam okúsiť DA I. (priamy link na download z brahminy) ak si to nehral tak je to príjemná kampaň plná akcie, zvratov a prejsť sa dá za necelé poobedie. Navyše je nachystané takmer hotové pokračovanie

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: čtv dub 21, 2011 9:44 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
ok teda tu to máš , snáď to je ta správna verzia
download link na ulozto.cz >>>TU<<<

no rátaj s tým že to nieje dokončené (7 misií tuším) , doladené a malo testované, texty sú tiež len taká zmes všetkého možného ::rock

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2011 7:05 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pát dub 08, 2011 1:44 pm
Příspěvky: 4
Ďík mne ani tak nejde o hranie,ale pozrieť si ako robiť veci v editore hlavne nastavenie trigerov atď.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: ned dub 24, 2011 7:33 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 26, 2009 12:17 pm
Příspěvky: 203
no tak odporučím ti celkom fajn web http://jj86tutorials.stgfc.com/ venovaný práve FOT moddingu , ak ovládaš dobre angličitnu tak skús aj forum duck&cover venované FT a No mutants allowed FT modding sekciu :) (ohľadom Duck&Cover sú tam dosť citlivý na otázky a zlú angličtinu )

::! no ale najviac som sa odpichol z manuálov ktoré sú na brahmíne je to tam pekne od základov.

::idea Každopádne ak by si niečo nevedel/nechápal tak ti môžem pomôcť pokiaľ to bude v mojich silách.

_________________
RastiCboy

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2011 10:30 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: pát dub 08, 2011 1:44 pm
Příspěvky: 4
Manuály na brahmine boli ako prvé čo som čítal potom ešte mapy čo som stiahlo s tých som okukal čo to.Ináč ten prví web je dosť dobrý je tam kopa veci o ktorých som nevedel a ďakujem za ochotu pomôcť hneď by som to aj využil :-D nevieš ako dosiahnuť,aby nepriateľ po tom čo zbadá moju postavu spustil alarm?Skúšal som to cez tágy no nefunguje to neviem či sa to náhodou nemá robiť cez trigery?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
PříspěvekNapsal: pon dub 25, 2011 5:55 pm 
FEV pozitivní!
FEV pozitivní!
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 28, 2009 1:00 pm
Příspěvky: 1409
Condition: Player "hlídka" Can See "human"
Action: Toggle script state of "alarm" (tag toho alarmu).

Alarmy jsem nikdy nedělal, ale řek bych, že to bude nějak takhle.

_________________
Můj zaprášený blog
Yar Tarvadan - můj epický melodický folk metal


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 56 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny