Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=193 |
Stránka 3 z 4 |
Autor: | cheky [ stř zář 08, 2010 5:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :) --- EDIT: Tak ne, bohužel. |
Autor: | toudi_sk [ stř zář 08, 2010 5:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
RastiC píše: Ubehol nejaký čas a prišiel som na pár vecí ... predpokladám že veľa ľudí sa FT a FT mapovaniu nevenuje, ale snáď sa časom nájde niekto kto rozlúskne problém s bunkrom možno by nebolo od veci všetky vyriešené/ objavené veci spísať do nového topicu, možno aj formou tutoriálu, raz to tu nájdeš ako hotový poklad |
Autor: | Reinar [ stř zář 08, 2010 5:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
RastiC píše: problém s bunkrom. Zistil som totiž že pokial ma bunker nejaký "trigger" navyše tak je možné ho navštíviť len raz ! (druhá nášteva spôsobi že exit grid nefunguje). chekotay píše: Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :) Bohužel, z tohoto důvodu jsme v DA upozorňovali na to, že lze Chekotayův shelter po první misi navštívit jen 2x. Měl jsem ten samý problém, akorát s tím, že exit grid fungoval 2x a ne jen jednou. |
Autor: | RastiC [ stř zář 08, 2010 6:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
neklesám na duchu ... skúsim ešte post na NMA fóro alebo Duck&Cover ... lebo bez bunkra to nieje to prave (a to som mal v pláne aspoň 2-3 bunkre) zvláštne je ale to že bunker funguje pokiaľ v nom nedám moc triggerov resp len tie ktoré sú nutné pre exit teoreticky bunker môžem mať ale bude v nom aktivny len QuarterMaster a RecruitMaster krajné riešenie každopádne to nieje až tak zlé :) až na bunker ale ostatné veci ohľadom FT sú fajn, niekde som vygooglil "sprite" pre rôzne dvere ktoré je možne v hre zničiť a to aj funguje ! + kopec "sprite" pre zbrane. |
Autor: | RastiC [ pát zář 10, 2010 1:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Občas som sa cítil totálne blbo že postujem viac príspevkov po sebe... ale tentokrát to nieje nadarmo lebo po dlhom tápaní v temnote FT editore a epických postoch na 2 zahraničných fórach (že angličtina dostala do tela o tom nieje spor) som rozlúskol problém s bunkrom ... a ten istý problém bol v prípade DA (cez editor som si to v mape bunkra overil, v hre ešte nie)
kto čakal že takáto jednoduchá vec pri "triggeri" ktorý sa týka exit gridu rieši problém...no ja nie ale keď som čítal tých par odpovedí na moje otázky ohľadon bunker problému na NMA a Duck&Cover tak ma jeden inšpiroval aby som si skontroloval či som niečo nezabudol... a naozaj original kampaň ma tuto funkciu zaškrtnutú v každom bunkre pre každý trigger týkajúci sa exitu. ... to by samožno oplatilo prekopať aj DA1 i keď predpokladám že autori nemajú už dávno taký zápal pre FT mapovanie |
Autor: | cheky [ pát zář 10, 2010 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Autoři nemají čas, jeden tvrdí muziku (Reinar je metloš a má kapelu), druhý pobíhá Pustinou naživo (Templáři Vaultu šílené brahmíny). Každopádně skvělá práce! Nechtěl bys sepsat návod? Doplnit existující návody na vyšší level. |
Autor: | Reinar [ pát zář 10, 2010 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Tak mohl bych to zkusit předělat. Minimálně CHS by bylo dobré "zvěčnit", ten druhý bunkr (teď si ale nejsem jistý, jestli tam vůbec je ) asi nebude třeba. |
Autor: | RastiC [ ned zář 12, 2010 5:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
EDIT 23.12.2010 :::novšia verzia kampane ktorú s času načas vytváram, nič prevratné. Link na stiahnutie >>>TU<<< trocha upravená verzia :) teraz do februára budem troška skúmať čo nové editor ponúka, prekopem aj "dejovú líniu" a upravím niektoré mapy, cez semester ma napadla myšlienka na alternatívne vetvy kampaňe čo by sa dalo aj technicky zrealizovať čo je výzva. nejaké info: Obsah je zmes náhodných podnetov a vnemov prenesených do editora, ešte by to chcelo prekopať texty a to poriadne. neviem či to bude frčať aj na inom PC ako na mojom, to som netestoval (myslienka nainštalovať hru na druhy pc - starý vrak, ma desila ... ) veci ktoré nešlapu a viem o tom: *misia prvá sa stále resetuje ...po každej návšteve ("nuke triggers on exit" tam zázračne nezaberá) *občasné objekty ktoré sa neskryjú keď je hráč na nižšej úrovni terénu *texty sú občas pospájané (slová), na 90% bez diakritiky a na 10% s diakritikou ale s chybnou znakovou sadou *nieje to dokončené (obsahuje to len 5 misii + bunker + 2 "unique") *a kopec ďalších veci na ktoré si nespomínam !!! Pred skopírovaním súborov do hry si zálohujte súbory !!! generic_mission.txt items.txt môžete ich nájsť v: \core\locale\game (zručnejší môžu len do svojich súborov skopirovať časť mojich suborov ohraničených ako: zatratenci //============= obsah //=============) Tým odvážnejším hrdinom ktorý prípadne obetujú svoj čas tejto kreácií ďakujem a vopred sa ospravedlňujem za nedostatky či prípadnú úplnú nefunkčnosť. |
Autor: | Capajev [ pát dub 08, 2011 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni. |
Autor: | RastiC [ úte dub 19, 2011 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Capajev píše: RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni. štvrtok (21.4.2011) to upnem momentálne som mimo a mam zle spojenie na upload ( síce to ma len 11 MB), každopádne ak máš chuť na nejakú tu zmenu tak odporúčam okúsiť DA I. (priamy link na download z brahminy) ak si to nehral tak je to príjemná kampaň plná akcie, zvratov a prejsť sa dá za necelé poobedie. Navyše je nachystané takmer hotové pokračovanie |
Autor: | RastiC [ čtv dub 21, 2011 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
ok teda tu to máš , snáď to je ta správna verzia download link na ulozto.cz >>>TU<<< no rátaj s tým že to nieje dokončené (7 misií tuším) , doladené a malo testované, texty sú tiež len taká zmes všetkého možného |
Autor: | Capajev [ ned dub 24, 2011 7:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Ďík mne ani tak nejde o hranie,ale pozrieť si ako robiť veci v editore hlavne nastavenie trigerov atď. |
Autor: | RastiC [ ned dub 24, 2011 7:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
no tak odporučím ti celkom fajn web http://jj86tutorials.stgfc.com/ venovaný práve FOT moddingu , ak ovládaš dobre angličitnu tak skús aj forum duck&cover venované FT a No mutants allowed FT modding sekciu :) (ohľadom Duck&Cover sú tam dosť citlivý na otázky a zlú angličtinu ) no ale najviac som sa odpichol z manuálov ktoré sú na brahmíne je to tam pekne od základov. Každopádne ak by si niečo nevedel/nechápal tak ti môžem pomôcť pokiaľ to bude v mojich silách. |
Autor: | Capajev [ pon dub 25, 2011 10:30 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Manuály na brahmine boli ako prvé čo som čítal potom ešte mapy čo som stiahlo s tých som okukal čo to.Ináč ten prví web je dosť dobrý je tam kopa veci o ktorých som nevedel a ďakujem za ochotu pomôcť hneď by som to aj využil nevieš ako dosiahnuť,aby nepriateľ po tom čo zbadá moju postavu spustil alarm?Skúšal som to cez tágy no nefunguje to neviem či sa to náhodou nemá robiť cez trigery? |
Autor: | Reinar [ pon dub 25, 2011 5:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej! |
Condition: Player "hlídka" Can See "human" Action: Toggle script state of "alarm" (tag toho alarmu). Alarmy jsem nikdy nedělal, ale řek bych, že to bude nějak takhle. |
Stránka 3 z 4 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |