Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=193
Stránka 3 z 4

Autor:  cheky [ stř zář 08, 2010 5:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :)
---
EDIT: Tak ne, bohužel. :-(

Autor:  toudi_sk [ stř zář 08, 2010 5:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

RastiC píše:
Ubehol nejaký čas a prišiel som na pár vecí ... predpokladám že veľa ľudí sa FT a FT mapovaniu nevenuje,
ale snáď sa časom nájde niekto kto rozlúskne problém s bunkrom ::kawaii

možno by nebolo od veci všetky vyriešené/ objavené veci spísať do nového topicu,
možno aj formou tutoriálu, raz to tu nájdeš ako hotový poklad :D

Autor:  Reinar [ stř zář 08, 2010 5:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

RastiC píše:
problém s bunkrom. Zistil som totiž že pokial ma bunker nejaký "trigger" navyše tak je možné ho navštíviť len raz ! (druhá nášteva spôsobi že exit grid nefunguje).

chekotay píše:
Zkusím sem dokopat bráchu, mám dojem, že tohle řešil, a vyřešil. :)

Bohužel, z tohoto důvodu jsme v DA upozorňovali na to, že lze Chekotayův shelter po první misi navštívit jen 2x. Měl jsem ten samý problém, akorát s tím, že exit grid fungoval 2x a ne jen jednou.

Autor:  RastiC [ stř zář 08, 2010 6:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

neklesám na duchu ... skúsim ešte post na NMA fóro alebo Duck&Cover ... lebo bez bunkra to nieje to prave (a to som mal v pláne aspoň 2-3 bunkre) ::bez_chlupu

zvláštne je ale to že bunker funguje pokiaľ v nom nedám moc triggerov resp len tie ktoré sú nutné pre exit :D teoreticky bunker môžem mať ale bude v nom aktivny len QuarterMaster a RecruitMaster ::rofl krajné riešenie

každopádne to nieje až tak zlé :) až na bunker ale ostatné veci ohľadom FT sú fajn, niekde som vygooglil "sprite" pre rôzne dvere ktoré je možne v hre zničiť a to aj funguje ! + kopec "sprite" pre zbrane.

Autor:  RastiC [ pát zář 10, 2010 1:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Občas som sa cítil totálne blbo že postujem viac príspevkov po sebe... ale tentokrát to nieje nadarmo lebo po dlhom tápaní v temnote FT editore a epických postoch na 2 zahraničných fórach (že angličtina dostala do tela o tom nieje spor) som rozlúskol problém s bunkrom ::bez_chlupu

... a ten istý problém bol v prípade DA (cez editor som si to v mape bunkra overil, v hre ešte nie)

Hurááá tajomstvo odhalene | SPOILER
Obrázek "preserve" funkcia

kto čakal že takáto jednoduchá vec pri "triggeri" ktorý sa týka exit gridu rieši problém...no ja nie :D ale keď som čítal tých par odpovedí na moje otázky ohľadon bunker problému na NMA a Duck&Cover tak ma jeden inšpiroval aby som si skontroloval či som niečo nezabudol... a naozaj original kampaň ma tuto funkciu zaškrtnutú v každom bunkre pre každý trigger týkajúci sa exitu.

... to by samožno oplatilo prekopať aj DA1 i keď predpokladám že autori nemajú už dávno taký zápal pre FT mapovanie

Autor:  cheky [ pát zář 10, 2010 1:13 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Autoři nemají čas, jeden tvrdí muziku (Reinar je metloš a má kapelu), druhý pobíhá Pustinou naživo (Templáři Vaultu šílené brahmíny). :-D
Každopádně skvělá práce! ::ano
Nechtěl bys sepsat návod? Doplnit existující návody na vyšší level.

Autor:  Reinar [ pát zář 10, 2010 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Tak mohl bych to zkusit předělat. Minimálně CHS by bylo dobré "zvěčnit", ten druhý bunkr (teď si ale nejsem jistý, jestli tam vůbec je :D) asi nebude třeba.

Autor:  RastiC [ ned zář 12, 2010 5:47 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

EDIT 23.12.2010
:::novšia verzia kampane ktorú s času načas vytváram, nič prevratné.

Link na stiahnutie >>>TU<<< trocha upravená verzia :) teraz do februára budem troška skúmať čo nové editor ponúka, prekopem aj "dejovú líniu" a upravím niektoré mapy, cez semester ma napadla myšlienka na alternatívne vetvy kampaňe čo by sa dalo aj technicky zrealizovať čo je výzva.

nejaké info:
Obsah je zmes náhodných podnetov a vnemov prenesených do editora, ešte by to chcelo prekopať texty a to poriadne.

neviem či to bude frčať aj na inom PC ako na mojom, to som netestoval (myslienka nainštalovať hru na druhy pc - starý vrak, ma desila ... )

veci ktoré nešlapu a viem o tom:
*misia prvá sa stále resetuje ...po každej návšteve ("nuke triggers on exit" tam zázračne nezaberá)
*občasné objekty ktoré sa neskryjú keď je hráč na nižšej úrovni terénu
*texty sú občas pospájané (slová), na 90% bez diakritiky a na 10% s diakritikou ale s chybnou znakovou sadou
*nieje to dokončené (obsahuje to len 5 misii + bunker + 2 "unique")
*a kopec ďalších veci na ktoré si nespomínam

!!! Pred skopírovaním súborov do hry si zálohujte súbory !!!
generic_mission.txt
items.txt
môžete ich nájsť v:
\core\locale\game



(zručnejší môžu len do svojich súborov skopirovať
časť mojich suborov ohraničených ako:
zatratenci
//=============
obsah
//=============)

Tým odvážnejším hrdinom ktorý prípadne obetujú svoj čas tejto kreácií ďakujem a vopred sa ospravedlňujem za nedostatky či prípadnú úplnú nefunkčnosť.

Autor:  Capajev [ pát dub 08, 2011 1:48 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni.

Autor:  RastiC [ úte dub 19, 2011 10:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Capajev píše:
RastiC prosím ťa nemáš iní link tento čo si dal nejde vždy mi napíse,že súbor nenájdeni.


štvrtok (21.4.2011) to upnem momentálne som mimo a mam zle spojenie na upload ( síce to ma len 11 MB),
::idea každopádne ak máš chuť na nejakú tu zmenu tak odporúčam okúsiť DA I. (priamy link na download z brahminy) ak si to nehral tak je to príjemná kampaň plná akcie, zvratov a prejsť sa dá za necelé poobedie. Navyše je nachystané takmer hotové pokračovanie

Autor:  RastiC [ čtv dub 21, 2011 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

ok teda tu to máš , snáď to je ta správna verzia
download link na ulozto.cz >>>TU<<<

no rátaj s tým že to nieje dokončené (7 misií tuším) , doladené a malo testované, texty sú tiež len taká zmes všetkého možného ::rock

Autor:  Capajev [ ned dub 24, 2011 7:05 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Ďík mne ani tak nejde o hranie,ale pozrieť si ako robiť veci v editore hlavne nastavenie trigerov atď.

Autor:  RastiC [ ned dub 24, 2011 7:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

no tak odporučím ti celkom fajn web http://jj86tutorials.stgfc.com/ venovaný práve FOT moddingu , ak ovládaš dobre angličitnu tak skús aj forum duck&cover venované FT a No mutants allowed FT modding sekciu :) (ohľadom Duck&Cover sú tam dosť citlivý na otázky a zlú angličtinu )

::! no ale najviac som sa odpichol z manuálov ktoré sú na brahmíne je to tam pekne od základov.

::idea Každopádne ak by si niečo nevedel/nechápal tak ti môžem pomôcť pokiaľ to bude v mojich silách.

Autor:  Capajev [ pon dub 25, 2011 10:30 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Manuály na brahmine boli ako prvé čo som čítal potom ešte mapy čo som stiahlo s tých som okukal čo to.Ináč ten prví web je dosť dobrý je tam kopa veci o ktorých som nevedel a ďakujem za ochotu pomôcť hneď by som to aj využil :-D nevieš ako dosiahnuť,aby nepriateľ po tom čo zbadá moju postavu spustil alarm?Skúšal som to cez tágy no nefunguje to neviem či sa to náhodou nemá robiť cez trigery?

Autor:  Reinar [ pon dub 25, 2011 5:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Condition: Player "hlídka" Can See "human"
Action: Toggle script state of "alarm" (tag toho alarmu).

Alarmy jsem nikdy nedělal, ale řek bych, že to bude nějak takhle.

Stránka 3 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]