Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=18&t=193
Stránka 4 z 4

Autor:  RastiC [ úte dub 26, 2011 11:10 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Pri alarme treba hlavne nastavit "player index" alarmu rovnaký ako majú NPC ktoré sa majú aktivovat/zobudiť spustením alarmu.
Ďalej netreba zabudnúť nato že ak chceš aby NPC spustila alarm tak musí mať povahu nastavenú na "SQUEELERS".
To či je nutný aj trigger to si už nespomínam ale to sa dá ľahko odskúšať. Tuším stačí nastaviť rovnaký player index s NPC ktoré sa majú zobudiť. Každopádne to odskúšaj , ja som si takéto drobné veci vždy odskúšal na takej mapke na testy to potom dosť pomôže keď si problém rozmeníš na drobné.

Autor:  Capajev [ pát čer 03, 2011 8:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Ďík Rastic za radu po dlhšom čase som sa k tomu dostal a funguje to netreba žiaden trigger a ešte doplním postava čo spusti alarm by mala mat rovnaký tag name ako alarm a pri nastaveni Team-setup AI-Control typ by malo byt perimeter zone pre všetky postavi stráži,ale nie som si istý či je to nutné.

Autor:  thaligon [ stř črc 13, 2011 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Zdravim, chtel sem hru zacit hrat s vlastnimi rekruty, precetl sem si readme apod., rekruty (jejich entity) sem vytvoril, ale jakmile sem byl v editoru levelu, adresar entit mi to nechce zobrazovat, zkousel sem snad skoro vse...je na to nejake reseni?

A kdyz uz budu mit popripadne mapu se svymi rekruty hotovou jak ji spustim pak jako kampan?

Predem diky za pomoc ::roll

P.S.: Nejsem troll, jen mam EN klavesnici...

Autor:  toudi_sk [ stř črc 13, 2011 5:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

bože, čo by sme dali za takýchto trollov s EN klávesnicou, čo píšu gramaticky správne ::rock

bohužiaľ ti neviem pomôcť s tvojim problémom, ale snáď sa tu jeden/ dvaja taký nájdu, ale daj im chvíľu čas

Autor:  RastiC [ stř črc 13, 2011 11:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

thaligon píše:
Zdravim, chtel sem hru zacit hrat s vlastnimi rekruty, precetl sem si readme apod., rekruty (jejich entity) sem vytvoril, ale jakmile sem byl v editoru levelu, adresar entit mi to nechce zobrazovat, zkousel sem snad skoro vse...je na to nejake reseni?

A kdyz uz budu mit popripadne mapu se svymi rekruty hotovou jak ji spustim pak jako kampan?

Predem diky za pomoc ::roll

P.S.: Nejsem troll, jen mam EN klavesnici...



ok v prvom rade si skontroluj ci tebou vytvoreni rekruty maju priponu *.ent a uisti sa ze ich mas v spravno, priecinku napr mat to na pracovnej ploche je zly napad , za ideal je to mat v priecinku kde su ostatne entity.

Dovod preco ti nezobrazuje ziadne entity moze byt ze si nerozbalil baliky ktore ich obsahuju. Po rozbaleni vsetkych ma hra podstatne vacsiu velkost.

To s tvorbou mapy a naslednym spustenim ako kampan je trocha komplikovanejsie, skor si to zahraj ako single mission, pre kampan je nutne vytvarat v editore kampani mapu + kopec dalsieho co by ta nebavilo, ale ak si trufas na brahmine su navody podla ktorych sa cely postup da zvladnut. Bude to vyzadovat viac casu.

Ps: prispevok pisem na mobile teda pardon za formu :D

Autor:  thaligon [ čtv črc 14, 2011 10:47 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

- Hru jsem preinstaloval a simsala bim entity se zobrazuji! ::bez_chlupu

- Ohledne kampane a rekrutu, jedu podle navodu http://www.madbrahmin.cz/index.php?dir= ... ni_rekruti

- Akorat nevim kde prepsat originalni mission1 v oroginalni kampani, kde je pripadne umisten zdrojovy adresar? tzn.zmeny v nem by mely ovlivnit kampan, ne?

- hru jsem v originale projel uz 3x, chci zkusit hrat se sehranou jednotkou uz od zacaku! ::twisted

Autor:  thaligon [ čtv črc 14, 2011 10:51 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Jinak sem nasel jeste bocni cestu, po prvni misi sem nabral 3 libovolne rekruty a pak pres bos editor savegame sem je prepsal na mnou navrzene postavy, jedine co mi na tom vadi je nemoznost zmenit vzhled a portret...

Autor:  Jarkeld [ čtv črc 14, 2011 10:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Už netuším jak jsem to udělal, ale mně ten Ratmanův návod naprosto stačil. Nejdřív v editoru entit vytvoříš ty rekruty, co tam chceš mít, potom v editoru map otevřeš první misi a ty panáky tam přidáš. Ještě si vzpomínám, že najít něco v té změti adresářů byl trochu problém.

Autor:  thaligon [ čtv črc 14, 2011 11:20 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Vse funguje!

adresar pro mapu core\campaigns

Budu muset dodat vsechny ostatni mapy campane? (Coz nebude zas tak velky problem...) ::)

Autor:  s0f [ pon čer 24, 2013 3:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Chystám sa rozbehať ratmanov madbrahmin mod - budem sa môcť vrátiť ku starým pozíciám neskôr, alebo mi to hru načisto znetvorí? V info o tom niet zmienky.

Autor:  cheky [ úte čer 25, 2013 5:29 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nevíš? Nenašel jsi nic v FAQ? Tak se klidně zeptej!

Staré pozice by měly být bez problémů.

Stránka 4 z 4 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]