Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Nifscope
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=19&t=109
Stránka 1 z 1

Autor:  Semtex [ ned kvě 17, 2009 8:44 pm ]
Předmět příspěvku:  Nifscope

Dobrou pomôckou pre moderov je NifScope http://niftools.sourceforge.net/wiki/NifSkope
Program možňuje prehliadanie a jednoduchú editáciu modelov (retextúrovanie, niektoré úpravy modelov, skladanie a zámenu "hotových" dielcov).

trochu hrania v nifscope - pojazdný autovrak dve verzie modelu (herne zatiaľ nefunkčné)
Obrázek Obrázek

Autor:  Semtex [ ned kvě 17, 2009 8:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nifscope

Opäť trochu hrania sa v NifScope
Laserové pušky - úprava na plazmovú či pulznú zbraň je možná
Obrázek
Hore pôvodná, retex na "nový" stav, rôzne varianty, na konci dve varianty retex - "stará" a "čierna", úprava variant na pôvodné, staré či čierne prevedenie je záležitosť pár minút, rovnako ako pridanie optiky.

Odstrelovačka s tlmičom
Všetky doterajšie verzie odstrelovačiek s tlmičom trpia rovnakým nezmyslom - tlmič je vzhľadom k výkonu náboja veľmi malý, takže toto sú odstrelovačky so skutočne primeranými tlmičmi.
Obrázek

Autor:  Semtex [ ned kvě 17, 2009 8:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nifscope

A ešte raz či dvakrát trochu hrania v Nifscope.
Pomocou X-ray SDK pre hru STALKER je možné vyexportovať aspoň niektoré objekty z hry Stalkera SOC a CS ako súbory *.obj a tie zasa pomocou nifscope a Blenderu s Pyffi previesť na objekty *.NIF a vložiť do sveta F3. Ni je to celkom triviálne, ale je to možné.
Autori hry Stalker sa k využitiu modelov z hry Stalker postavili veľmi priateľsky - modely je dovolené exportovať, upravovať a využívať v iných hrách v rámci nekomerčných modov a plugnov.

jeden úspech - buldozér z černobylu
Obrázek Obrázek Obrázek

a niekoľko pokusov zatiaľ menej úspešných
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Modely sú zobrazené v Nifscope, v hre sú zatiaľ nepoužiteľné.

Ako veľmi zaujímavá sa javí aj možnosť previesť do F3 celú "zostavu" objektov Stalkera - napríklad niektoré malé lokácie. Problémom je, že takéto objekty zo stalkera sú mimoriadne rozsiahle a "previazané", nedá sa teda previesť jedna budova, ale napríklad len "celá základňa" a vzhľadom na rozmery sa s takýmito objektami v editore pracuje veľmi obtiažne.
Chcelo by to niekoho, kto má možnosť a vie pracovať s Blenderom alebo 3DSmax a dokázal by jednotlivé objekty izolovať. Súbory OBJ, MTL a príslušné DDS alebo NIF a DDS som schopný poskytnúť.

Autor:  Semtex [ úte kvě 26, 2009 12:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Nifscope

Nájde sa v okolí dobrovoľník so znalosťou Blenderu alebo 3DStudioMax?
Mám pripravené textúrované modely prevážnej väčšiny zbraní z hry STALKER (cca 90 modelov a 180 verzií). Väčšina zbraní je jednodielny model, obsahuje však všetky potrebné segmenty pohyblivých častí a zásobníkov, ktoré sa dajú separovať.

Autor:  Equilibrium [ stř led 19, 2011 3:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nifscope

A kde se to dá stáhnout lebo sem niečo nepochopil?

Autor:  Smejki [ čtv led 20, 2011 12:29 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Nifscope

nepochopil. Niftscope je modelářský program (něco jako 3DSmax, Maya atd.). Semtex jej pouze doporučuje pro tvorbu modelů, které pak jdou vložit do hry

Stránka 1 z 1 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]