Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 9:46 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: čtv dub 14, 2011 2:03 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
whack píše:
... kde najdem modding FNV ?

Tohle bude nějakej druh srandy... asi :-D
Já osobně bych modding FNV hledal na fóru FNV, třeba tady:
viewforum.php?f=40
A když je dotaz v topic "mody česky", tak bych koukl i do neúspěšné podstránky modů v češtině:
viewtopic.php?f=40&t=1791


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: stř črc 20, 2011 11:53 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: pon črc 27, 2009 10:48 am
Příspěvky: 18
Neviem, ci sa este prekladaju mody do F3, ale bol by som rad, keby ze je prelozeny FWE - FO3 Wanderers Edition. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2761


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Krátké dotazy
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2011 1:52 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv zář 29, 2011 10:56 am
Příspěvky: 19
Poraďte mi prosím někdo.
V dlc The High Sea Caravansery mi u river city před červeným člunem běhají z postav jen hlavy a ruce. Nevíte čím to může být.
Za odpovědi předem děkuji.

Přesunuto do Moddingu. V.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Krátké dotazy
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2011 4:16 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
kevin36 píše:
Poraďte mi prosím někdo.
V dlc The High Sea Caravansery mi u river city před červeným člunem běhají z postav jen hlavy a ruce. Nevíte čím to může být.
Za odpovědi předem děkuji.

Tohle spíš patří do Modding Falloutu 3, ale budiž. Nevim, zda to hraješ s češtinou, ale s podobnými bugy jsem se v jinak výborném modu setkal, některé se podařilo v souboru češtiny vyřešit (třeba neviditelní Párači a.p.). Pokud to hraješ v originále, zavítej na nexus do diskuze, určitě tam okolo toho něco bude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Krátké dotazy
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2011 4:29 pm 
.
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 7:11 am
Příspěvky: 11614
tiež by nebolo od veci keby napísal zoznam modov, čo používa

_________________
snáď časom ... CZ manuál na Fallout 1


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Krátké dotazy
PříspěvekNapsal: pát říj 07, 2011 5:55 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv zář 29, 2011 10:56 am
Příspěvky: 19
The High Sea Caravansery používá s češtinou.
Zajímavé je to že i když všechny mody vypnu tak je pořád stejný výsledek.Nepomohlo ani přeinstalování.
Tyhle používám :
Anchorage
Mole rat Maze
The Pitt
Broken Steel
Point Lookout
Zeta
The Bunker
Wasteland weather Overhaul
Megaton Contracts
Tunnel Outpost
Scavenger Hunt
Darknes
Slower Degradation
Crowded Cities
Junk Shop
Alexa Shop
Spankys Treasure Hunt
To je vše + češtiny. Anglicky neumím takže tam toho asi moc nenajdu.Stahl jsem z nexusu i opranej patch na tenhle mod a stale nic.Dokonce mi to nadá ani žádnou nabýdku v rozhovoru i když jsem sehnal 5 fuzních baterek,hasák a konduktor.
Jestli mi někdo pomůžete předem dík.

Napsáním toho samého do dvou topiků si zrovna moc nepomůžeš. Sloučeno. V.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Krátké dotazy
PříspěvekNapsal: pon říj 10, 2011 2:10 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
kevin36 píše:
The High Sea Caravansery používá s češtinou.
...
...

Dřív, než Tě začnu nutit poslat screeny složek Data a Fallout 3, zkusim jít přímo k podstatě. Autor tam bohužel nadělal mnoho chyb, zdá se, že se je snažil odstranit, ale neopravil všechno. Nepředpokládám, že bys mod špatně instaloval a soubory "2x bsa, esm, esp" si určitě dal do Data a né do Fallout 3, ale co ten "Bug_Fix_Pack_V14-1712"? V něm jsou právě ty textury creatur a NPC, které chyběly. Jeho nový soubor: COMM.esm se na ně odkazuje a měly by se tedy zobrazit. Pokud si update instaloval kopírováním do složky Data, musela Ti na soubor COMM.esm vyskočit hláška, jestli ho chceš přepsat a možná si dal NE.
1) Zkontroluj si velikost souboru: COMM.esm, musí být: (1 535 841 bajtů)
2) Nově si stáhni češtinu, upravil jsem jí tak, aby seděla s Bug_Fix_Pack-em, musí mít: (325 545 bajtů)
3) Bug_Fix_Pack má ještě dvě složky: meshes a textures. Zkontroluj, jesli je máš skutečně tam, kde mají být. Např. soubor: "JaySuSdeathclawDark.nif" musí mít přesně tuto adresu: C:\Program Files\Bethesda Softworks\Fallout 3\Data\meshes\Creatures\Deathclaw. Pokud tam složku "Deathclaw" už máš, tak do ní ten "nif" jen k ostatním "nif-úm" nakopíruješ. Druhou složku: jaysmods celou nakopíruješ do složky "textures", ta je v Data.
Pokud se Ti nezobrazuje voda v jezírku, autor v Bug_Fix přiložil soubor: We Jazz.esp, tak ho v Data aktivuj.
Pokud by Ti to ani potom nešlo - screenům se nevyhnem.
Ve Spoileru je výpis chyb, co vypisuje GECK na autorův nový "esm" z Bug_Fix-u... bohužel. Jejich oprava je za hranicí mejch znalostí a času :-(
Ještě ponk a výroba nových věcí u modů z nexus, to platí všeobecně. Má-li mod příponu "esm" načte se dřív, než čeština základní hry a ta z něj "odstraní" nové položky pro ponk. Pokud chceš něco na ponku vyrobit, musíš z Data zcela odstranit (třeba přesunou na Plochu) soubor: czech.esp (zrušit faju nestačí), vyrábět v anglině, po skončení výroby zase czech.esp vrátit a aktivovat.

| SPOILER
MASTERFILE: Script 'AAHSCbrahminTraderScript' in file 'COMM.esm' has not been compiled.
Script AAHSCbrahminTraderScript has text but has not been compiled.
MASTERFILE: Armor 'AAHSCcompanionToken' needs to have biped slots selected in the editor.
MASTERFILE: Armor 'AAHSCcompanionFollowToken' needs to have biped slots selected in the editor.
CELLS: Could not find cell (0, -3) in world 'AAHGC' (01000EDE) to add reference 'EuonymusBush01' (01BD7752) to.
MASTERFILE: Actor is reflected and/or refracted by autowater.
MASTERFILE: Errors were encountered during InitItem for reference:

Base: 'AAHSCMirlurkKingBabyWild' (01BC6320)
Ref: 'AAHSCwirlurkKinkWildREF' (01BC6321)
Cell: 'Wilderness' (010029B4) (-2, 0) in world 'AAHGC' (01000EA6)

See Warnings file for more information.
MASTERFILE: Reference attached to wrong cell for its location:
REFR Form '' (01BD7752) to TREE form 'EuonymusBush01' (0003D428) in Cell (null)
MASTERFILE: Activate parent 'AAHSCcamopatrolbeachREF' (0103B73E) is not in same cell. Activation may not work properly.
MASTERFILE: Errors were encountered during InitItem for reference:

Base: 'XMarkerHeading' (00000034)
Ref: 'AAHSCcamoPatrolDjungleentranceREF' (0103B73F)
Cell: 'Wilderness' (01029286) (0, 0) in world 'AAHSCbattlefield' (01029285)

See Warnings file for more information.
MASTERFILE: Unable to find Package Target Reference (00000000) on owner object "AAHSCmirlurkTrainerGuard".
MASTERFILE: Unable to find Package Location Reference (00000000) on owner object "AAHSCxxCrowTARGETPRACTICE".
MASTERFILE: Unable to find Package Target Reference (00000000) on owner object "AAHSCxxCrowTARGETPRACTICE".
MASTERFILE: Unable to find Package Target Reference (00000000) on owner object "AAHSCmirlurkGuard".
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCMirlurkKingFaction2' (01055478) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCMirlurkKingFaction2' (01055478).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCMirlurkKingFaction1' (01055477) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCMirlurkKingFaction1' (01055477).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCMirlurkPreyFaction' (01054DA1) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCMirlurkPreyFaction' (01054DA1).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCMirlurkTrainerFaction' (01054DA0) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCMirlurkTrainerFaction' (01054DA0).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCslaver' (01079848) is a Friend or Ally of Faction 'AAHSCslaves' (01079FC9), but Faction 'AAHSCslaves' (01079FC9) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCslaver' (01079848).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCMirlurkFaction' (01054D9F) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCMirlurkFaction' (01054D9F).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCtrollQueenFaction' (01052429) is a Friend or Ally of Faction 'AAHSCheroesCaptiveFaction' (01052427), but Faction 'AAHSCheroesCaptiveFaction' (01052427) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCtrollQueenFaction' (01052429).
DEFAULT: (Faction Reaction Error) Faction 'AAHSCheroesCaptiveFaction' (01052427) is a Friend or Ally of Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4), but Faction 'PlayerFaction' (0001B2A4) is not a Friend or Ally of Faction 'AAHSCheroesCaptiveFaction' (01052427).


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: pon říj 10, 2011 5:52 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv zář 29, 2011 10:56 am
Příspěvky: 19
Vše co píšeš jsem udělal správně.Ještě zkusím jine kodeky a starší ovladač na grafiku.Pak se ještě ozvu.
P.S. Mužeš mi prosím poradit jak s tou lodí odjedu.Všechny potřebné věci mám ale v dialogu nic není a loď se opravit taky nedá.Předem dík.

Tak jsem přeinstaloval kodeky i grafickou kartu a ani jedno nepomohlo.Zatím mod vypnu než najdu nějaké řešení nebo mi pomůžeš.Ještě mě napadlo tady je moje sestava:
P4 3.4 ghz , ram 2gb ,GK ati HD3600 system W7.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: pon říj 10, 2011 6:22 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
kevin36 píše:
Vše co píšeš jsem udělal správně.Ještě zkusím jine kodeky a starší ovladač na grafiku.Pak se ještě ozvu.
P.S. Mužeš mi prosím poradit jak s tou lodí odjedu.Všechny potřebné věci mám ale v dialogu nic není a loď se opravit taky nedá.Předem dík.

Tak jsem přeinstaloval kodeky i grafickou kartu a ani jedno nepomohlo.Zatím mod vypnu než najdu nějaké řešení nebo mi pomůžeš.Ještě mě napadlo tady je moje sestava:
P4 3.4 ghz , ram 2gb ,GK ati HD3600 system W7.

Myslim, že problém nebude v kodekách, sestavě (tu máš lepší), systému atd, Tobě se prostě nenačtou některé textury, možná zbroje ap.
Protože sem načetl save, kde už je mod odehranej, i tak se u lodi stále pohybuje Artu Ditu, jemu se myslim na začátku musí donést ty věci, pak jen přistoupim k lodi, naskočí to, co je na druhém screenu, klik a objevím se v Caravansery.
Všichni okolo maji ruce, nohy i těla a jestli k tomuhle modu patřeji i ty strážci karavany hned poblíž, tak i tam je vše, jak má být.
Takže ve složce Fallout 3 máš - Fose_Loader (verzi mám 0.1.2.2), v Data ArchiveInvalidation...

Ve spoileru zkus stáhnout a pro test vyměnit oba exe.
Nadělal jsem Ti pár fotek, zkontroluj si to se svým, mě pošli odkazy na své fotky Data, Fallout 3, okno FoMM a třeba umístění souboru "outfitBlackF.dds" tak, aby byla vidět celá adresa umístění (viz screen 73).
Musí to obsahovat velikosti souborů v bajtech a seřaď to podle přípony, jinak se v tom příšerně hledá. Máš Win 7, možná to umí a nebude to muset být z Commanderu.

| SPOILER
http://www.uloz.to/10577267/f3-exe-rar

http://www.imagebam.com/image/944ad9153380530 - 68
http://www.imagebam.com/image/43516e153380535 - 69
http://www.imagebam.com/image/38893e153380542 - 70
http://www.imagebam.com/image/9c523b153380547 - 71
http://www.imagebam.com/image/17913f153380557 - 72
http://www.imagebam.com/image/465078153380563 - 73
http://www.imagebam.com/image/31c1bf153380567 - 74
http://www.imagebam.com/image/11ff0f153380573 - 75
http://www.imagebam.com/image/30b9d3153380578 - 76


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2011 8:17 am 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv zář 29, 2011 10:56 am
Příspěvky: 19
Už vše funguje program ArchiveInvalidation jsem měl na špatném místě a fose sem neměl vůbec nahrané nicméně mi stále nejde s lodí odject ukol mi to ukazuje že mám splněný ale nikde žádný dialog ani u postavy ani u lodi. Nevíš jestli se dá to dlc nějak restartovat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2011 12:02 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
kevin36 píše:
Už vše funguje program ArchiveInvalidation jsem měl na špatném místě a fose sem neměl vůbec nahrané nicméně mi stále nejde s lodí odject ukol mi to ukazuje že mám splněný ale nikde žádný dialog ani u postavy ani u lodi. Nevíš jestli se dá to dlc nějak restartovat.

Je spíš zázrak, že po instalaci tolika modů píšeš poprvé. Kdybys postupoval podle prvního příspěvku tohoto topic, řadu problémů by sis ušetřil.

Reset modu nebo questu z něj jde, nefunguje to ale vždy. Chceš-li pracovat s čímkoli z daného! modu, musíš zjistit ID čísla. Wikia moc nepomůže, amatérské mody nezná, takže GECK a i to je málo. ID číslo je vždy složeno z 8mi číslic (nebo písmen), GECK pro načtený mod na prvních dvou pozicích vypíše většinou čísla: 01 a to je nepoužitelné, Ty potřebuješ číslo, pod kterým ho načte hra, ne GECK. Nejlepší, jak ho zjistit je najít přímo ve hře cokoliv (předmět, NPC ap.), co pochází z daného!!! modu. Těsně se k tomu přiblížit, zmáčknout konzolu a myší na věc nebo NPC najet a kliknout. Nahoře ve středu monitoru vyskočí název a číslo. Zapamatuješ si ty první dvě (můžou to být i písmena). Počkej, dám Ti sem fotku:
http://www.imagebam.com/image/19ee45153629990
Artu Ditu prokazatelně patří do Caravansery, takže u mě! pro práci s konzolou budu používat první dvě číslice: 11, u Tebe budou určitě jiné! Pak GECKem zjistit zbylých 6 čísel u questu, který chceš resetovat > start hry > konzola > a příkazem: resetquest <11xxxxxx> ho vynulovat (ne vždy se to setká s úspěchem). Pokud hneš s pořadím modu ve FoMM - první dvě čísla budou jiná.

Osobně Ti doporučuju na celé tohle čarování se vyprdnout. Soubory hry i modů máš, jak říkáš, už OK, načti tedy save, které si měl před! instalací Caravansery a těch pár úkolů si zopakuj.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: stř říj 12, 2011 4:29 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: čtv zář 29, 2011 10:56 am
Příspěvky: 19
Tak už jsem na to přišel když jsem vypnul češtinu tak se tam ten dialog oběvil jen doufám že to nebude potom vadit dál.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: sob lis 26, 2011 7:07 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: pon led 10, 2011 2:33 pm
Příspěvky: 8
puf21 píše:
Neviem, ci sa este prekladaju mody do F3, ale bol by som rad, keby ze je prelozeny FWE - FO3 Wanderers Edition. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2761


to bych byl taky strašně rád ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: ned lis 27, 2011 1:13 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
fofrem13 píše:
puf21 píše:
Neviem, ci sa este prekladaju mody do F3, ale bol by som rad, keby ze je prelozeny FWE - FO3 Wanderers Edition. http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=2761


to bych byl taky strašně rád ;)

Pro oba.
Fallout 3... sem myslel, že to už nikdo nehraje.
Koukl jsem se na ten FWE a zdá se, že to je pokus o vylepšení, pro mnohé zde, nevylepšitelného. Rozšíření hry o víc, jak 1 giga (500 složek s 2 tisíce souborama) mod mění několik set herních mechanismů, dialogů, questů, mnoho nových položek, zasahuje do všech 5ti DLC. Neni určen pro pokračování po skončení hry, ale > "nová hra" a celé F3 znovu. Běžný mod, ale i tovární DLC, mají na překlad 1 soubor, zde jich je 16. Rozsah překladu by byl větší, jak kterékoli DLC, odhaduji měsíc práce a to nevím, jak se to vše bude chovat s češtinou základní hry, která má sem tam chybku technického rázu, některé se projevily až s DLC, o kterých se tenkrát nevědělo.
Ty mody, co jsou v úvodu topic mají počet stažení ve stovkách a zajímavé, čím menší mod, tím víc downloadů. No, odhadněte, pro kolik lidí by to bylo? Taky, těžko bych to celé mohl po překladu odzkoušet, po FNV nemám sil vrátit se k narození ve F3.
Takže reálnost překladu FWE z naší strany, co jsme topic založili sice nevylučuju, ale růžově to nevidim.
Třeba něco napíšete.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Mody / Questy - převážně ČESKY !!!
PříspěvekNapsal: pon pro 26, 2011 2:21 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: pon led 10, 2011 2:33 pm
Příspěvky: 8
jo tak se na to wybodni to je jasný, netušil jsem že je to takhle :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 108 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny