Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 9:41 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: sob kvě 01, 2010 12:23 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
nuke píše:
Ano. To by malo byť ono. Napokon za pokus nič nedáš. No maximálne pár minút. Takže ak sú to len tie sklenice, čo ti robia problém, určite to skús a daj vedieť.

Nuke, VYŘEŠENO ! ale úplně jinak... domělých pár minut se protáhlo na 4 hodiny :-)
Zjistit číslo "Base ID" pod konzolí a klikem ukázáním myši na předmět nelze! Př.: vyhozený Blackhawk na podlahu v Megatuně ukazuje: xx001c74, ale vyhozený před vchodem do bytu: xx001e0d - ani jedno není Base ID. Těch 8 sklenic ukázalo 8 různých čísel.
Pomohl GECK, i když jsem kdesi četl, že Base ID neukáže a... ukázal. Stačí načíst DATA souboru, z kterého ten předmět pochází a hned první sloupec: "Form ID" obsahuje číslo, které hledanou věc po zapsání do konzole odstraní. První dvě číslice se ale musí vyčíst z FoMM ze sloupce: "Mod index", budou u každého jiné, podle toho, kolikátý se komu kdy soubor načítá.
Výsledek mě ale překvapil. Odstranil jsem takhle všech 8 sklenic (8 kg) a jednu knihu (2 kg), neodstranitelné položky ze dvou různých módů. Váhu před jsem měl 175 kg a po odstranění... také! Hra prostě tyhle položky, přesto, že v Pip-Boy hlásí svou váhu - nezapočítává. Takže to vlastně celé byla "zbytečná" práce, chtěl jsem si snížit váhu a to se nestalo.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: pon kvě 03, 2010 5:16 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 08, 2009 2:20 pm
Příspěvky: 110
Bydliště: EU
Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- v prípade,že je v Data nakopírovaný a používaný skor ako súbory k DLC Broken Steel? Ide mi o to či to nebude robit problémy s tým že BrokenSteel zvyšuje Level len na 30.
Ked som hral F3 prvý krát,tak som LevelCap100 začal používat až po BS a vtedy problém nebol..

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 9:44 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
deblos píše:
Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- ...

Problém nebude.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: úte kvě 04, 2010 1:19 pm 
Zelenáč
Zelenáč
Uživatelský avatar

Registrován: čtv říj 08, 2009 2:20 pm
Příspěvky: 110
Bydliště: EU
Say [Bot] píše:
deblos píše:
Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- ...

Problém nebude.

Dík moc za odpoved! :wink:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: nexusu problem z modifikacema
PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 7:03 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř kvě 05, 2010 6:47 pm
Příspěvky: 2
Zdravim prosim poradte nekdo
at stahnu jakolikoli balik z vlasama z nexusu tak neslapou dobre : pri priblizovani a oddalovani kamery se meni povr vlasu i barva , vzhled vlasu vubec neodpovida screenshotum prilozenym v baliku , hlava mistami prosvita prez vlasy .
pridane obleceni: vzdy je cele cerne , jinak to same jako u vlasu..

Nejnovejsi patch sem nainstaloval. Diky


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nexusu problem z modifikacema
PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 7:07 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
prošels přiložená readme a skutečně pořádně uděla vše, co se týče instalace? mám na mysli především další programy třetích (čtvrtých, pátých...) stran.

nepoužíváš více modů, které by se hádaly mezi sebou?

jakou máš sestavu?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nexusu problem z modifikacema
PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 8:27 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: stř kvě 05, 2010 6:47 pm
Příspěvky: 2
procesor ADM atlon II 2x 245 procesor 2.90 GHz , ramky 3 GB , grafika R5670 1GB . windows 7
pri instalaci jsem dbal na popis na strnkach , v rozporu z dalsimi modifikacemi to nejspis nebude .Preinstaloval sem hru a pouzil jen jednu modifikaci a problem se nezmenil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: nexusu problem z modifikacema
PříspěvekNapsal: stř kvě 05, 2010 8:28 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
jaký je to mod?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: MTC Wasteland Travellers
PříspěvekNapsal: pon črc 05, 2010 1:24 am 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí

Registrován: pon črc 05, 2010 1:09 am
Příspěvky: 1
Ahojte, rozbehol som F3 s modom MTC Wasteland Travellers V2 (http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=6044), ktory pridava cestovatelov do miest a na cesty mimo miest, takze svet FO vyzera ovala uveritelnejsie. Problem je ze hned na zaciatku som sa nechal nachytat na quest z tohto modu: "Escort travellers" co obnasa priviest v bezpeci stvoricu cestovatelov do niektoreho z miest. Za par minut sa mi vsak postupne kdesi zasekli a postracali alebo neviem ako, skratka mi vsetci pomizli ale quest je stale aktivny a na zaklade svojho skriptu mi je pocas existencie tohto questu logicky deaktivovany Fast Travel, ktory mi uz celkom zacina chybat. Skusal som upravovat skript tohto questu skrz FO3edit, ale potrebna zmena na konci skriptu (EnableFastTravel 0 na EnableFastTravel 1) mi nejde, pretoze sa mi da zo skriptu len mazat a neda dopisovat (to by ma zaujimalo ci je to normalne). Napada mi cely script tohto questu vymazat alebo naopak v geck nejako zistit ich id, summonut ich nejakym cheatom a povrazdit.. :) Nechcem sa vsak vzdat tohto modu, pretoze je inak skvely. Mate niekto skusenosti s tymto problemom? Vdaka


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: MTC Wasteland Travellers
PříspěvekNapsal: pon črc 05, 2010 10:23 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
ohm píše:
Ahojte, rozbehol som F3 s modom MTC Wasteland Travellers V2 (http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=6044), ... ale quest je stale aktivny ... alebo naopak v geck nejako zistit ich id, summonut ich nejakym cheatom a povrazdit.. :) Nechcem sa vsak vzdat tohto modu, pretoze je inak skvely. Mate niekto skusenosti s tymto problemom? Vdaka

Nestačilo by ten jeden nedokončený Quest ukončit jako "dokončený"? GECK znáš, konzolu taky, je to otázka několika minut.
Pokud si přesvědčen, že k ukončení, ať úspěšnému nebo neúspěšnému, dojde "konzolovým" pozabíjením těch 4ech lidí, tak jejich REF ID v GECKu nezjistíš, na jeho zjištění bys musel použít starší save.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: pon črc 05, 2010 11:03 am 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
nestačilo by jen deaktivovat mod, nahrát save, uložit hru bez modu, aktivovat mod a nahrát save bez modu? tím by se to v podstatě mělo celé zresetovat ...a jinak samozřejmě platí - ukládat, ukládat, ukládat :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: pon črc 05, 2010 4:17 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pon kvě 18, 2009 4:32 pm
Příspěvky: 822
Smejki píše:
nestačilo by jen deaktivovat mod, nahrát save, uložit hru bez modu, aktivovat mod a nahrát save bez modu? tím by se to v podstatě mělo celé zresetovat ...a jinak samozřejmě platí - ukládat, ukládat, ukládat :-D

Pravděpodobně stačilo, ale co když to stejné udělá hra podruhé... potřetí... počtvrté... :-(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: stř črc 07, 2010 5:53 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř črc 07, 2010 5:47 pm
Příspěvky: 12
Mám problém s modem. Pokaždé když udělám svůj MOD v G.E.C.Ku uložím si ho ,přes FOMM spustím po chvíli co vlezu do nějaké budovy nebo podobně tak muj MOD a vše co jsme v něm udělal zmizí.Byl bych rád kdyby někdo poradil


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: stř črc 07, 2010 6:41 pm 
Kapčo brodice kat. B
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 11:08 am
Příspěvky: 4519
Bydliště: Cajzl City
zaškrtáváš svůj mod ve FOMM jako poslední? neměnils náhodou něco, co by bylo změněno nějakým .esp souborem?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Modifikace (otázky & odpovědi)
PříspěvekNapsal: stř črc 07, 2010 7:03 pm 
Vemeno
Vemeno

Registrován: stř črc 07, 2010 5:47 pm
Příspěvky: 12
Zaškrtávám ale dal jsem ho načítat jako první,a upravil sem krajinu z původniho Fallout.esp


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 231 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 9 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny