Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Modifikace Fo3 (otázky & odpovědi)
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=19&t=21
Stránka 14 z 16

Autor:  Tomek [ sob kvě 01, 2010 12:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

nuke píše:
Ano. To by malo byť ono. Napokon za pokus nič nedáš. No maximálne pár minút. Takže ak sú to len tie sklenice, čo ti robia problém, určite to skús a daj vedieť.

Nuke, VYŘEŠENO ! ale úplně jinak... domělých pár minut se protáhlo na 4 hodiny :-)
Zjistit číslo "Base ID" pod konzolí a klikem ukázáním myši na předmět nelze! Př.: vyhozený Blackhawk na podlahu v Megatuně ukazuje: xx001c74, ale vyhozený před vchodem do bytu: xx001e0d - ani jedno není Base ID. Těch 8 sklenic ukázalo 8 různých čísel.
Pomohl GECK, i když jsem kdesi četl, že Base ID neukáže a... ukázal. Stačí načíst DATA souboru, z kterého ten předmět pochází a hned první sloupec: "Form ID" obsahuje číslo, které hledanou věc po zapsání do konzole odstraní. První dvě číslice se ale musí vyčíst z FoMM ze sloupce: "Mod index", budou u každého jiné, podle toho, kolikátý se komu kdy soubor načítá.
Výsledek mě ale překvapil. Odstranil jsem takhle všech 8 sklenic (8 kg) a jednu knihu (2 kg), neodstranitelné položky ze dvou různých módů. Váhu před jsem měl 175 kg a po odstranění... také! Hra prostě tyhle položky, přesto, že v Pip-Boy hlásí svou váhu - nezapočítává. Takže to vlastně celé byla "zbytečná" práce, chtěl jsem si snížit váhu a to se nestalo.

Autor:  demlos [ pon kvě 03, 2010 5:16 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- v prípade,že je v Data nakopírovaný a používaný skor ako súbory k DLC Broken Steel? Ide mi o to či to nebude robit problémy s tým že BrokenSteel zvyšuje Level len na 30.
Ked som hral F3 prvý krát,tak som LevelCap100 začal používat až po BS a vtedy problém nebol..

Autor:  Say [Bot] [ úte kvě 04, 2010 9:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

deblos píše:
Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- ...

Problém nebude.

Autor:  demlos [ úte kvě 04, 2010 1:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

Say [Bot] píše:
deblos píše:
Prosím o info resp. pomoc! Má niekto skúsenosti s modom -LevelCap 100- ...

Problém nebude.

Dík moc za odpoved! :wink:

Autor:  chomyzan [ stř kvě 05, 2010 7:03 pm ]
Předmět příspěvku:  nexusu problem z modifikacema

Zdravim prosim poradte nekdo
at stahnu jakolikoli balik z vlasama z nexusu tak neslapou dobre : pri priblizovani a oddalovani kamery se meni povr vlasu i barva , vzhled vlasu vubec neodpovida screenshotum prilozenym v baliku , hlava mistami prosvita prez vlasy .
pridane obleceni: vzdy je cele cerne , jinak to same jako u vlasu..

Nejnovejsi patch sem nainstaloval. Diky

Autor:  Smejki [ stř kvě 05, 2010 7:07 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: nexusu problem z modifikacema

prošels přiložená readme a skutečně pořádně uděla vše, co se týče instalace? mám na mysli především další programy třetích (čtvrtých, pátých...) stran.

nepoužíváš více modů, které by se hádaly mezi sebou?

jakou máš sestavu?

Autor:  chomyzan [ stř kvě 05, 2010 8:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: nexusu problem z modifikacema

procesor ADM atlon II 2x 245 procesor 2.90 GHz , ramky 3 GB , grafika R5670 1GB . windows 7
pri instalaci jsem dbal na popis na strnkach , v rozporu z dalsimi modifikacemi to nejspis nebude .Preinstaloval sem hru a pouzil jen jednu modifikaci a problem se nezmenil.

Autor:  Smejki [ stř kvě 05, 2010 8:28 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: nexusu problem z modifikacema

jaký je to mod?

Autor:  ohm [ pon črc 05, 2010 1:24 am ]
Předmět příspěvku:  MTC Wasteland Travellers

Ahojte, rozbehol som F3 s modom MTC Wasteland Travellers V2 (http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=6044), ktory pridava cestovatelov do miest a na cesty mimo miest, takze svet FO vyzera ovala uveritelnejsie. Problem je ze hned na zaciatku som sa nechal nachytat na quest z tohto modu: "Escort travellers" co obnasa priviest v bezpeci stvoricu cestovatelov do niektoreho z miest. Za par minut sa mi vsak postupne kdesi zasekli a postracali alebo neviem ako, skratka mi vsetci pomizli ale quest je stale aktivny a na zaklade svojho skriptu mi je pocas existencie tohto questu logicky deaktivovany Fast Travel, ktory mi uz celkom zacina chybat. Skusal som upravovat skript tohto questu skrz FO3edit, ale potrebna zmena na konci skriptu (EnableFastTravel 0 na EnableFastTravel 1) mi nejde, pretoze sa mi da zo skriptu len mazat a neda dopisovat (to by ma zaujimalo ci je to normalne). Napada mi cely script tohto questu vymazat alebo naopak v geck nejako zistit ich id, summonut ich nejakym cheatom a povrazdit.. :) Nechcem sa vsak vzdat tohto modu, pretoze je inak skvely. Mate niekto skusenosti s tymto problemom? Vdaka

Autor:  Tomek [ pon črc 05, 2010 10:23 am ]
Předmět příspěvku:  Re: MTC Wasteland Travellers

ohm píše:
Ahojte, rozbehol som F3 s modom MTC Wasteland Travellers V2 (http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=6044), ... ale quest je stale aktivny ... alebo naopak v geck nejako zistit ich id, summonut ich nejakym cheatom a povrazdit.. :) Nechcem sa vsak vzdat tohto modu, pretoze je inak skvely. Mate niekto skusenosti s tymto problemom? Vdaka

Nestačilo by ten jeden nedokončený Quest ukončit jako "dokončený"? GECK znáš, konzolu taky, je to otázka několika minut.
Pokud si přesvědčen, že k ukončení, ať úspěšnému nebo neúspěšnému, dojde "konzolovým" pozabíjením těch 4ech lidí, tak jejich REF ID v GECKu nezjistíš, na jeho zjištění bys musel použít starší save.

Autor:  Smejki [ pon črc 05, 2010 11:03 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

nestačilo by jen deaktivovat mod, nahrát save, uložit hru bez modu, aktivovat mod a nahrát save bez modu? tím by se to v podstatě mělo celé zresetovat ...a jinak samozřejmě platí - ukládat, ukládat, ukládat :-D

Autor:  Tomek [ pon črc 05, 2010 4:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

Smejki píše:
nestačilo by jen deaktivovat mod, nahrát save, uložit hru bez modu, aktivovat mod a nahrát save bez modu? tím by se to v podstatě mělo celé zresetovat ...a jinak samozřejmě platí - ukládat, ukládat, ukládat :-D

Pravděpodobně stačilo, ale co když to stejné udělá hra podruhé... potřetí... počtvrté... :-(

Autor:  Gambler [ stř črc 07, 2010 5:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

Mám problém s modem. Pokaždé když udělám svůj MOD v G.E.C.Ku uložím si ho ,přes FOMM spustím po chvíli co vlezu do nějaké budovy nebo podobně tak muj MOD a vše co jsme v něm udělal zmizí.Byl bych rád kdyby někdo poradil

Autor:  Smejki [ stř črc 07, 2010 6:41 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

zaškrtáváš svůj mod ve FOMM jako poslední? neměnils náhodou něco, co by bylo změněno nějakým .esp souborem?

Autor:  Gambler [ stř črc 07, 2010 7:03 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Modifikace (otázky & odpovědi)

Zaškrtávám ale dal jsem ho načítat jako první,a upravil sem krajinu z původniho Fallout.esp

Stránka 14 z 16 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]