Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv bře 28, 2024 5:24 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 1:58 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Justy píše:
JaW píše:
máš do na screenshotech. Je maličký, protože používám velké rozlišení, ale absolutně mi vyhovuje. Dá se samozřejmě smazat a použít ten z Fo3.

Já ho viděl... velikostně mi vyhovuje, ale ten tvar je trochu švihnutý.
Originál z F3 je příšerný, použitelný tak na deset metrů, potrat z konzolí...
Nedal by se použít vlastní? V jakém formátu je textura?

dds, myslím, že je to jen přejmenované bmp.
Jinak ten kurzor je normální kolečko jak z Fo při boji a když najedeš na předmět, tak se to to orámuje tím obdélníčkem. Fakt je to v pohodě. Vyzkoušej, uvidíš.
Fakt hustej obrázek!

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 2:01 am 
Lovec odměn
Lovec odměn
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 4:19 pm
Příspěvky: 966
Bydliště: Kryt Folimanka
Mne sa ten kurzor páči, len farbu by som dal saturovanejšiu, a trochu tmavšiu, či už červenú/zelenú to je jedno, obe by sa mi asi páčili :P

Ale musím uznať, že toto je modpack, ktorý ma asi prinúti Znova nainštalovať Fo3 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 10:13 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Justy píše:
Trochu jsem si s tím pohrál, jen to nakonec z toho pluginu do PS dostalo defaultně
nějakou brutální kompresi, tak si vůbec nejsem jistý, jak to bude vypadat ve hře.

Mohl by to někdo s nainstalovaným F3 odzkoušet, případně hodit screen?

http://www.edisk.cz/stahni/24363/Crosshairs.rar_416.7KB.html

[img]http://i175.photobucket.com/albums/w142/JustinianPrvni/Preview.png[/]

::ano nechceš to hodit na NEXUS, ať se to neztratí?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 11:11 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
JaW píše:

Say [Bot] píše:
Á, tak už chápu co myslíš tím ,,EN only" :D Darn's UI má vlastní fonty. Kdysi jsem se je snažil počeštit, aby fungovaly plně s diakritikou ale nějak to nevyšlo...
Tak, může se na to zkusit čeština, nešlo mi ani o ty fonty, ale o to, jak by to vypadalo.

Děsně. Místo ěščřžýáíéůú máš čtverečky, samotný HUD by se musel taky přeložit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 11:37 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Say [Bot] píše:
Děsně. Místo ěščřžýáíéůú máš čtverečky, samotný HUD by se musel taky přeložit.
Myslel jsem ve hře, samozřejmě, ale to už sme tady probírali.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 2:16 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Hned na začiatku chcem poďakovať JaWovi za jeho odvedenú prácu. Po vyše roku som si tiež znova nainštaloval Fo3 kôli tomuto modu a rád by som sa dozvedel nejaké vaše postrehy z hrania. Ja som si ten modpack ešte doplnil pridaním ďalších kontajnerov do domu v Megatone, inak používam len to čo dal do zoznamu on.

Treba povedať, že je to v mnohých ohladoch dobre urobená práca a nechcem tu chváliť to, čo je dobré ( velký výber zbraní a ich modifikácie ale aj väčší výber komponentov na opravu, nové lieky, potraviny a konecne aj ich využívanie, nápad využiť motorku na fast travel atď. ). Skôr by som tu rád videl negatíva na ktoré ste počas blúdenia pustinou došli. JaW už niečo naznačil o hernom mechanizme, ktorý sa len tak nezmení, ja by som chcel skôr pridať niektoré veci, ktoré sú v tom modpacku skôr na škodu. Tak napríklad teraz som spravil sidequest v Grayditchi. V tom meste si môžte osvojiť Bess ako svoju brahmínu na prevážanie inventáru. Samotný ten nápad nieje zlý, horšie je to prevedenie v praxi. Bess totiž necestuje fast travelom, to za prvé. Pri normálnom pohybe je zas príliš pomalá. Nedá sa ju ani niekde nechať čakať. Ale aby som len nekritizoval, beriem to ako možnosť pre dakoho, kto sa krokom prechádza pustinou a v podstate ani nepoužíva fast travel. Budiž.
Ďalšiu vec čo by som do toho modlistu nedával je dom v Grayditchi. V podstate sa to chce správať ako ďalšia možnosť pre hráča kde si sysliť odpad, čo nájde v pustine. Opäť, keď niekomu vyhovuje mať bejvák niekde v strede ničoho tak OK, ale prečo autor toho inak celkom schopne urobeného domu narval do pivnice more bední ( plných ) na muníciu mi zostáva záhadou. Príkladom buď 100 rakiet v jednej a 50 mini nukes v druhej.

Osobne som rád, keď nejaký mod pridáva priestory inak neprístupné ( Príklad za všetky nech sú tie "autobusy" a vozy metra, kam sa dá vojsť ), ale zrovna ten dom v Grayditchi mi pred chvílou dal peknú facku na prebratie ::evil

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 10:03 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Hned na začiatku chcem poďakovať JaWovi za jeho odvedenú prácu. Po vyše roku som si tiež znova nainštaloval Fo3 kôli tomuto modu a rád by som sa dozvedel nejaké vaše postrehy z hrania. Ja som si ten modpack ešte doplnil pridaním ďalších kontajnerov do domu v Megatone, inak používam len to čo dal do zoznamu on.

Treba povedať, že je to v mnohých ohladoch dobre urobená práca a nechcem tu chváliť to, čo je dobré ( velký výber zbraní a ich modifikácie ale aj väčší výber komponentov na opravu, nové lieky, potraviny a konecne aj ich využívanie, nápad využiť motorku na fast travel atď. ). Skôr by som tu rád videl negatíva na ktoré ste počas blúdenia pustinou došli. JaW už niečo naznačil o hernom mechanizme, ktorý sa len tak nezmení, ja by som chcel skôr pridať niektoré veci, ktoré sú v tom modpacku skôr na škodu. Tak napríklad teraz som spravil sidequest v Grayditchi. V tom meste si môžte osvojiť Bess ako svoju brahmínu na prevážanie inventáru. Samotný ten nápad nieje zlý, horšie je to prevedenie v praxi. Bess totiž necestuje fast travelom, to za prvé. Pri normálnom pohybe je zas príliš pomalá. Nedá sa ju ani niekde nechať čakať. Ale aby som len nekritizoval, beriem to ako možnosť pre dakoho, kto sa krokom prechádza pustinou a v podstate ani nepoužíva fast travel. Budiž.
Ďalšiu vec čo by som do toho modlistu nedával je dom v Grayditchi. V podstate sa to chce správať ako ďalšia možnosť pre hráča kde si sysliť odpad, čo nájde v pustine. Opäť, keď niekomu vyhovuje mať bejvák niekde v strede ničoho tak OK, ale prečo autor toho inak celkom schopne urobeného domu narval do pivnice more bední ( plných ) na muníciu mi zostáva záhadou. Príkladom buď 100 rakiet v jednej a 50 mini nukes v druhej.

Osobne som rád, keď nejaký mod pridáva priestory inak neprístupné ( Príklad za všetky nech sú tie "autobusy" a vozy metra, kam sa dá vojsť ), ale zrovna ten dom v Grayditchi mi pred chvílou dal peknú facku na prebratie ::evil


Dík za postřehy. Ani jeden z těch addonů jsem bohužel netestoval, takže zpětně bych oboje určitě odstranil. Přidám to jako bod k instalaci. Dík ::ano

Ten CGis Megaton House AddOns je fajn, tak ho přidám v dalším update.

Justy píše:
nuke píše:
Príkladom buď 100 rakiet v jednej a 50 mini nukes v druhej.

::ble To je snad ještě horší než ta motorka. Naštěstí ani jedno člověk nemusí použít.

Co je špatné na motorce? Mně to přijde super.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 1:10 pm 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 881
Bydliště: Trvalé
JaW píše:
Justy píše:
nuke píše:
Príkladom buď 100 rakiet v jednej a 50 mini nukes v druhej.

::ble To je snad ještě horší než ta motorka. Naštěstí ani jedno člověk nemusí použít.

Co je špatné na motorce? [irony]Mně to přijde super.[/irony]

Fix


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 1:13 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Say [Bot] píše:
JaW píše:
Justy píše:
nuke píše:
Príkladom buď 100 rakiet v jednej a 50 mini nukes v druhej.

::ble To je snad ještě horší než ta motorka. Naštěstí ani jedno člověk nemusí použít.

Co je špatné na motorce? [irony]Mně to přijde super.[/irony]

Fix

Jdi s těma svýma fixama do prdele. Jestli nehodláš přispívat trochu hodnotně, tak sem nelez.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 2:04 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Justy píše:
Mám stejné výhrady jako Kein. Ale jak říkám, nikdo nikoho nenutí tu motorku používat, takže v tom nevidím větší problém.

Kein ale mluví o něčem úplně jiném. TU motorku jsem tam nedal. Tahle motorka funguje úplně stejně jako auto ve Falloutu 2 (jen statická - nemůžeš na ní jezdit). Chceš rychle cestovat? Oprav si motorku, sežeň/vyrob si palivo a pak cestuj jako fast travelem, ale nezapomeň občas doplnit palivo a udělat nějakou tu opravu. Můžeš si koupit brašny a skladovat v ní vybavení. Podle mě to má jen jednu chybu, dá se to vypnout a cestovat fast travelem bez ní :D

| ČTI
The Wasteland Explorer - Motorcycle Manual

RIDING

Select Ride from the menu to ride your motorcycle. This brings up your Pip Boy to select you destination from the World Map. You can only travel to previously discovered locations. Your Explorer comes from the factory with a carrying capacity of twice your Carry Weight. As your carrying capacity increases so does your motorcycle’s carrying capacity. As long as your inventory doesn’t exceed the Explorer’s carry capacity (i.e., weight limit) you can ride it. You can adjust the carrying capacity of your motorcycle using the Configure Options menu described below under CONFIGURATION.

Note that you can only ride the motorcycle if it has fuel and its condition is greater than zero (see the FUEL and MAINTENANCE sections below). Note that the Explorer has a special fuel reserve so you will always arrive at your destination but you may arrive with negative fuel in the tank. You’ll have to replenish this reserve before using the bike again. Superior engineering insures that your vehicle won’t break down in mid-journey but you may arrive at your destination with the Explorer’s condition below zero. This simply means that you’ll have to get its condition back up above zero before you can ride it again. WARNING: A poorly maintained motorcycle may not start. If this happens your motorcycle will sustain some damage. You can try riding it again but each time it fails to start the damage sustained increases. Once successfully started the damage counter is reset. So to avoid these problems keep your motorcycle in good condition.

Recovering a Lost Motorcycle (New Feature)
Occasionally because of technical problems you may lose your motorcycle. You just can’t seem to find it where you left it. Well we’ve got you covered. After your first ride an item called <Recall Motorcycle> is placed in your Aid inventory. Activating this item from your Pip Boy will return the motorcycle to the last place you rode it. Note that this doesn’t bring the motorcycle to you it simply returns it to its last destination; if you are standing at that location your motorcycle will appear.

However, if you forgot where you left it this won’t help much. Purchasing the GPS option described section 5 will help you locate your motorcycle. However, if you don’t have this option and you can’t afford it you can always stop by the dealership and ask the staff to locate your motorcycle. For a small fee of 100 caps they will locate and deliver your motorcycle to the dealership. How’s that for service!

FUEL

The Wasteland Explore requires special fuel that can be difficult to obtain. Bring this Owner’s Manual to the dealership just south of Megaton to get our secret formula for creating fuel from common supplies. To refuel your motorcycle select Refuel from the menu. This option will only be available if you have fuel. The tank can hold 10 units and cannot be overfilled so if you have between 9 and 10 units in the tank you can't add anymore fuel. Fuel stored in the saddlebags has to be transferred into you inventory to be used.

MAINTENANCE

Be sure to keep your Explorer in tip-top shape. Those with a little mechanical ability can perform routine maintenance using ordinary motorcycle parts, leaf blowers, conductors, and scrap metal. If the condition of your motorcycle falls to zero you won't be able to use it until you repair it. To repair your motorcycle select repair from the menu. The repair option is only available if you have suitable spare parts in your inventory. Spare parts stored in the saddlebags have to be transferred into your inventory to be used.

Your Repair skill influences the effectiveness of your repairs in two ways. (1)The maximum condition of the motorcycle cannot exceed your Repair skill. (2)The repair value of each part is adjusted by your Repair skill. A player with a Repair skill of 100 gets the full repair value of each part while a player with a repair skill of 50 only gets half the value of each part.

STORAGE (Dealer Installed option)

This handy option equips your Explorer with an internal storage compartment often called "saddlebags". You can use this to store all of your gear while on the road. When initially installed they have a capacity of 100 pounds so they add 100 pounds to your motorcycle’s carry capacity. You can change their carry capacity in ten pound increments using Configure Options. You can also enable the Infinite Capacity feature. As long as the combined weight of the items in your inventory and the saddlebags doesn’t exceed the Explorers carry capacity you can ride. If you enable Infinite Capacity the weight of the items in the saddlebags are ignored.

Note that after accessing the saddlebags there is about a seven second period during which you cannot activate the Explorer, move, or access your Pip Boy. This period is required for the Explorer to reweigh the contents of the saddlebags. A message will appear in the top left corner informing you when the reweighing is complete.

GPS (Dealer Installed option)

Did you ever forget where you parked your motorcycle? This feature allows you to locate your Explorer on your Pip Boy World and Local maps. Select the Wasteland Explorer quest and the location of your motorcycle is shown with a quest marker.

ESCAPE (Dealer Installed option)

This option allows you to escape from an enemy infested location back to the safety of the dealer showroom. From there you can ride your motorcycle to your desired location. To use this feature select the new Escape option from your Explorer menu. Note that this feature uses fuel and the motorcycle will sustain twice the usual wear and tear.

CONFIGURATION

Select Configure Options from the menu to adjust fuel use, wear rate, carry weight, and saddlebags capacity parameters. You can also use this menu to disable the Explorer and return to normal fast travel. Note that if you disable wear you will not encounter any failures to start as described in the RIDING section above.

POSITIONING THE MOTORCYCLE

Sometimes when you arrive the Explorer may not be ideally positioned. You can drag the Explorer forward, backward, left, and right by holding the Grab key (default z key) and walking in the desire direction. Release the Grab key to terminate the drag. While dragging the motorcycle you will not be able to look around or turn (after all you are dragging a several hundred pound motorcycle). If you want to rotate the motorcycle press the left or right arrow key to rotate it in that direction. Be careful of the terrain because your motorcycle can fall over at the end of a drag. If that happens, you can attempt to stand it up by tapping the Grab key. If you can’t get it to stand up move it to level terrain and try again. Note that in order to drag or rotate your motorcycle you have to see the Activate prompt.

MILEAGE REWARD

Your Explorer comes with the Desert Shadow paint job. Four additional paint jobs are available and are earned by accumulating miles. These paint jobs are on display at the dealership. Activate the desired paint job to get the mileage requirement for it. Your Explorer will inform you each time you have earned a new paint job. You can switch among all of the earned paint jobs at the dealership whenever you want at no charge; so have fun showing your colors!

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 2:37 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Ano proti tej motorke, čo si pridal sa moc namietať nedá. Je to asi najlepší kompromis medzi klasickým fast travelom a jeho vypnutím. Ozaj jediné, čo mi trochu vadí, je, že sa s ňou dá presúvať len na miesta, kde už hráč bol ( vysvetlím ). Úplne ideálne by bolo keby sa s ňou dalo cestovať a objavovať nové lokácie ako s autom v Fo2 ( to znamená, že len v móde mapy v pipboyi a nie priamo jazdit po teréne ) . Ale keďže si viem ťažko predstaviť niečo také modnúť do Fo3 tak je toto asi najlepsia možnosť.

A ozaj tú Bess tam nechaj. To zas nieje až tak zlá vec. Bohvie, možno ju aj niekto využije... A nedá sa to brať ani ako cheat, že hráč príde k jej predmetom zadara. V brašnách má od každého tipu predmetu 3-5. To by bolo treba zrušiť aj tie vozy metra, lebo v nich sem tam nájdeš slušnú výbavu ale to by bola ohromná škoda.

A ešte k tomu domu v Megatone... Hned pri vstup to pridá jednu bedňu do ktorej keď zhodíte inventár, porozdeluje ho automaticky do kontajnerov v dome pričom sa stav všetkých predmetov zmení na 100% ( To zrejme nebol úmysel, len to autor inak nevedel poriešiť ). Stačí to nepoužívať

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 2:48 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Ano proti tej motorke, čo si pridal sa moc namietať nedá. Je to asi najlepší kompromis medzi klasickým fast travelom a jeho vypnutím. Ozaj jediné, čo mi trochu vadí, je, že sa s ňou dá presúvať len na miesta, kde už hráč bol ( vysvetlím ). Úplne ideálne by bolo keby sa s ňou dalo cestovať a objavovať nové lokácie ako s autom v Fo2 ( to znamená, že len v móde mapy v pipboyi a nie priamo jazdit po teréne ) . Ale keďže si viem ťažko predstaviť niečo také modnúť do Fo3 tak je toto asi najlepsia možnosť.

+ mi tam chybí zobrazení mapy při přesunu a náhodná setkání.

nuke píše:
A ozaj tú Bess tam nechaj. To zas nieje až tak zlá vec. Bohvie, možno ju aj niekto využije... A nedá sa to brať ani ako cheat, že hráč príde k jej predmetom zadara. V brašnách má od každého tipu predmetu 3-5. To by bolo treba zrušiť aj tie vozy metra, lebo v nich sem tam nájdeš slušnú výbavu ale to by bola ohromná škoda.
pročetl sem diskuzi k tomu modu a spoustu lidí si stěžovalo, že je pomalá. Ale nechám ji tam, však ji nemusí nikdo tahat s sebou. Je to jen volba navíc.

nuke píše:
A ešte k tomu domu v Megatone... Hned pri vstup to pridá jednu bedňu do ktorej keď zhodíte inventár, porozdeluje ho automaticky do kontajnerov v dome pričom sa stav všetkých predmetov zmení na 100% ( To zrejme nebol úmysel, len to autor inak nevedel poriešiť ). Stačí to nepoužívať
To automatické rozdělení je perfektní, ale ten stav na 100% fakt ne, to je dost velký bug/cheat a proto ten mod tam nedám :-D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pon bře 15, 2010 3:06 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
1. Presne to aj mne. Je to škoda, ale pochybujem, že by šlo urobiť dačo podobné v mape pipboya ako bol presun v Fo2. Tak je fajn že tam je aspoň toto.

2. Súhlas.

3. Presne. Škoda, že to autor nespravil aj vo verzii bez tej magickej bedni :( Ale zas to ja prežijem. Ja potrebujem hlavne viac možností skladovania a tú jednu bedňu odignorujem.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: úte bře 16, 2010 7:25 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Zatial som neobjavil ziadne ďalšie veci, čo by mi extra vadili, tak sem aspoň pridám nejaké screenshoty. A btw jedna vec čo mi vadila sa dala odstrániť modmi. Prvou je zrušenie toho otravného robota z domu v Megatone a druhý mod následne pridá možnosť meniť vzhlad aktiváciou umyvadla v dome v M.

Ak by dakto chcel, tu sú linky:

http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4043
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4044

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

obr. 1: Keď vám nestačí závislosť v reále :P
obr. 2: Turistická outdoor sada ( gril, filter na vodu a "spacák" )
obr. 3: Keď už ozaj neviete ako si skrášliť domov
obr. 4: Len malá ukážka zbraní
obr. 5: Big game hunter

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: úte bře 16, 2010 7:50 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Ještě jsem odstranil Melee-UnarmedPACKeng.esp, protože ty zbraně se do Fo moc nehodí a hlavně jsou slabé, protože FWE vybalancoval zbraně a zvětšil účinnost.

Co nemám vyzkoušené, jsou ještě tyto modifikace:
Sydney Follower.esp
RobCo Universal Battery Charger Kit - Zeta.esp
solarcharger.esp
DN_RecyclingMachine.esp
Old Military Bunker 1.4 No Guns.esp
Pre-War Shelter.esp
RobCo Certified.esp
BuildableBots v0.3a.esp
Buildablebots Robcert. addon.esp

nuke píše:
Zatial som neobjavil ziadne ďalšie veci, čo by mi extra vadili, tak sem aspoň pridám nejaké screenshoty. A btw jedna vec čo mi vadila sa dala odstrániť modmi. Prvou je zrušenie toho otravného robota z domu v Megatone a druhý mod následne pridá možnosť meniť vzhlad aktiváciou umyvadla v dome v M.

Robota nechám. Sice mě taky sere, ale dá se ignorovat nebo odstřelit.

Screenshoty přidám ::ano

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny