Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je stř dub 24, 2024 11:52 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 10:49 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Ano veď práve. Ale inak to čo som teraz vyškrtal mám až na jednu - dve veci vyskúšané.

[ ] KillableKidsOptional.esp
[ ] UnkillableKillable.esp

Tieto som odškrtol už minule, pretože ma štvalo to, že kôli skriptom, ktoré predpokladajú, že niektoré NPC bude žiť by som musel niektoré časti hrať znova a znova. Príkladom buď Redin pred GNR. mala by ísť k tomu prevrátenému autobusu a vtedy sa zjaví Behemot. Mne ju ale párkrát zabili už v tej škole pred GNR ( dokonca mi tam zabili aj Sarah ), tak to bolo o nervi, keď vieš akým hurá systémom bojujú AI pri takýchto bojoch na telo. Decká som zas zrušil pre istotu, nech napríklad tie čo zachránim z PF niečo po ceste nezožere ::lol

[ ] Gifts4Kids.esp
[ ] ColeensTent.esp

To prvé je fajn, ale v tejto hre to nevyužijem. A aj v minulej sa mi tá možnosť v dialógu na potvoru zjavila furt keď som u seba nemal žiadny gift.
Ten stan mi zas príde zbytočný. Ešte keby to bolo niečo menšie, alebo by sa to dalo rozobrať a prenášať... Takto som to nevyužil.

[ ] BusInWilderness.esp
[ ] BurgerBoyCompound.esp
[ ] metal_tower.esp

Z týchto som nevidel len ten prostredný. Ten bus aj veža sú celkom fajn, až teda na malý zmysel tej veže. + V tom buse nájdeš combat shotgun a Talon armor čo je na začiatku dosť vela.

[ ] House Map Markers.esp
[ ] Down'n'Dirty.esp
[ ] CrowdedCities_v2.esp

Prvý je super, ale ak mi to spôsobuje ten problém, prežijem bez toho. Druhý som moc netestoval ( Nemal som ho 3 herné dni ) Ale zas je to len taká drobnosť, ktorá sa dá prežiť ak ju tam nebudem mať. Ten tretí ... hm. čo povedať. Videl som len Megaton. A mne osobne stačí v M tolko ludí čo tam je. + Niektorí sa tam vôbec nehodia. Neviem, či to nejak generuje NPCčka, či ako to funguje, ale stretol som tam ženu v čistých šatoch a tom bonete, či ako sa ten klobúk volá. Sa moc to Megatonu nehodila ::scratch

[ ] RobCo Certified.esp
[ ] BuildableBots v0.3a.esp
[ ] Buildablebots Robcert. addon.esp

Túto sadu som skúšal v minulej hre. Funguje to dobre a do toho packu sa to hodí, na druhej strane ja roboty v Fo3 nemusím. Viď to ako sa zbavujem robota v dome ::lol
Ale pre dakoho, komu sa páčil ten robot čo sa dá zobrať ako follower je to dobrý mod.

[ ] Lighthouse.esp

Toto mi furt pripadá ako zbytočnosť. Okrem toho, že sa maják na Potomac nehodí mi to ešte pripomína aj DLC PL. A to mi stačilo zažiť aj raz :x

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 11:25 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Ano veď práve. Ale inak to čo som teraz vyškrtal mám až na jednu - dve veci vyskúšané.

[ ] KillableKidsOptional.esp
[ ] UnkillableKillable.esp

Tieto som odškrtol už minule, pretože ma štvalo to, že kôli skriptom, ktoré predpokladajú, že niektoré NPC bude žiť by som musel niektoré časti hrať znova a znova. Príkladom buď Redin pred GNR. mala by ísť k tomu prevrátenému autobusu a vtedy sa zjaví Behemot. Mne ju ale párkrát zabili už v tej škole pred GNR ( dokonca mi tam zabili aj Sarah ), tak to bolo o nervi, keď vieš akým hurá systémom bojujú AI pri takýchto bojoch na telo. Decká som zas zrušil pre istotu, nech napríklad tie čo zachránim z PF niečo po ceste nezožere ::lol


Děti určitě nechám (když to neaktivuješ přes konzoli, tak to nefunguje), UnkillableKillable.esp pouvažuju, ale asi odstraním.

nuke píše:
[ ] Gifts4Kids.esp
[ ] ColeensTent.esp

To prvé je fajn, ale v tejto hre to nevyužijem. A aj v minulej sa mi tá možnosť v dialógu na potvoru zjavila furt keď som u seba nemal žiadny gift.
Ten stan mi zas príde zbytočný. Ešte keby to bolo niečo menšie, alebo by sa to dalo rozobrať a prenášať... Takto som to nevyužil.

Stan jde rozebrat a přenášet.

nuke píše:
[ ] BusInWilderness.esp
[ ] BurgerBoyCompound.esp
[ ] metal_tower.esp

Z týchto som nevidel len ten prostredný. Ten bus aj veža sú celkom fajn, až teda na malý zmysel tej veže. + V tom buse nájdeš combat shotgun a Talon armor čo je na začiatku dosť vela.
Brokovka v tom buse je napůl rozbitá, talon armor nevím, ale asi taky nebude nejnovější. Za 10 minut hraní se dá stejně přijít k lepším věcem.
Vež smysl nemá, tak jako většina Fo3 podobných míst s raidery, takže tam skvěle zapadne. Je z ní aspoň pěkný výhled, ne?


nuke píše:
[ ] House Map Markers.esp
[ ] Down'n'Dirty.esp
[ ] CrowdedCities_v2.esp

Prvý je super, ale ak mi to spôsobuje ten problém, prežijem bez toho. Druhý som moc netestoval ( Nemal som ho 3 herné dni ) Ale zas je to len taká drobnosť, ktorá sa dá prežiť ak ju tam nebudem mať. Ten tretí ... hm. čo povedať. Videl som len Megaton. A mne osobne stačí v M tolko ludí čo tam je. + Niektorí sa tam vôbec nehodia. Neviem, či to nejak generuje NPCčka, či ako to funguje, ale stretol som tam ženu v čistých šatoch a tom bonete, či ako sa ten klobúk volá. Sa moc to Megatonu nehodila ::scratch

CrowdedCities pokurvil ofiko patch 1.5, ale je to lepší než nic.

nuke píše:
[ ] RobCo Certified.esp
[ ] BuildableBots v0.3a.esp
[ ] Buildablebots Robcert. addon.esp

Túto sadu som skúšal v minulej hre. Funguje to dobre a do toho packu sa to hodí, na druhej strane ja roboty v Fo3 nemusím. Viď to ako sa zbavujem robota v dome ::lol
Ale pre dakoho, komu sa páčil ten robot čo sa dá zobrať ako follower je to dobrý mod.
::ano


nuke píše:
[ ] Lighthouse.esp

Toto mi furt pripadá ako zbytočnosť. Okrem toho, že sa maják na Potomac nehodí mi to ešte pripomína aj DLC PL. A to mi stačilo zažiť aj raz :x

No vidíš, já sem v PL eště nebyl, tak se mi líbí :D

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 12:12 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
JaW píše:
Děti určitě nechám (když to neaktivuješ přes konzoli, tak to nefunguje), UnkillableKillable.esp pouvažuju, ale asi odstraním.

To s deťmi som nevedel ::ano Veď uvidíš keď prejdeš viac situácií keď dakto musí prežiť. Aj v iných hrách sú podobné situácie, keď quest related NPC musí prežiť, ale málokedy je to taký HC ako tu. Ešte v nemodnutom Fo3 by to asi šlo, ale tu kde sú oponenti ovela silnejší... no neviem. Ak by to aspoň bolo kombinované s niečim, čo vytuní aj NPC. Lebo trebárs Lyons Pride zarve celkom rýchlo.

JaW píše:
Stan jde rozebrat a přenášet.

Na to som tiež neprišiel. Takže v pohode.

JaW píše:
CrowdedCities pokurvil ofiko patch 1.5, ale je to lepší než nic.

Čo presne na tom pokurvil ?


A ešte ma napadá ďalšia vec. K tomu updatu 4. Mám obavy, či sa to s niečím nebude biť. Ale zas od toho to testujeme.

[X] NotSoFast.esp
[X] HeirApparent.esp
[X] IntoTheDeepWoods.esp
[X] Treasure Maps_A Fist Full of Caps.esp
[X] Treasure Maps_Secrets of the Wasteland.esp
[X] Treasure Maps_Underground.esp

Teraz sa mi stala taká blbina, že som vosiel do toho obchodu s elektrom čo je pri Jury Street Metro Station a okrem toho, že mi tam Jericho nevliezol sa mi po každom opustení obchodu ( či už na strechu, alebo von ) spavnovali na streche 2-3 raideri. Toto mi pri prvom hraní nerobilo. a na streche ani žiaden raider nebol, tak neviem. Ale nedaleko je jeden dom, ktorý mení niektorý z týchto modov, tak ma napadá, či to nemôže byť tým ::scratch

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 12:32 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
JaW píše:
CrowdedCities pokurvil ofiko patch 1.5, ale je to lepší než nic.

Čo presne na tom pokurvil ?
černoši mají třeba bílé ruce.

nuke píše:
A ešte ma napadá ďalšia vec. K tomu updatu 4. Mám obavy, či sa to s niečím nebude biť. Ale zas od toho to testujeme.

[X] NotSoFast.esp
[X] HeirApparent.esp
[X] IntoTheDeepWoods.esp
[X] Treasure Maps_A Fist Full of Caps.esp
[X] Treasure Maps_Secrets of the Wasteland.esp
[X] Treasure Maps_Underground.esp

Teraz sa mi stala taká blbina, že som vosiel do toho obchodu s elektrom čo je pri Jury Street Metro Station a okrem toho, že mi tam Jericho nevliezol sa mi po každom opustení obchodu ( či už na strechu, alebo von ) spavnovali na streche 2-3 raideri. Toto mi pri prvom hraní nerobilo. a na streche ani žiaden raider nebol, tak neviem. Ale nedaleko je jeden dom, ktorý mení niektorý z týchto modov, tak ma napadá, či to nemôže byť tým ::scratch
Spawn řídí MMM, ale je možné, že jsi hrá se starou pozicí a MMM se ti neaktivoval, protože musíš začít novou hru nebo 8 dní spát nebo tak nějak. Každopádně pochybuju, že by tady ty mody přidávaly spawn pointy.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 2:25 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
No tak som sa zo dve hodiny "bavil" spúšťaním a vypínaním hry. Z toho tvojho posledného load orderu som vyškrtal napokon toto:

| ČTI
[X] Fallout3.esm
[X] Anchorage.esm
[X] ThePitt.esm
[X] BrokenSteel.esm
[X] PointLookout.esm
[X] Zeta.esm
[X] CRAFT.esm
[X] CALIBR.esm
[X] DCInteriors_ComboEdition.esm
[X] FNNCQ.esm
[X] Ammo Bench.esm
[X] Enhanced Weather - Rain and Snow.esm
[X] FO3 Wanderers Edition - Main File.esm
[X] Mart's Mutant Mod.esm
[X] CASM.esp
[X] CRAFT - Activation Perk.esp
[X] FNNCQ_Mesmetron.esp
[X] RobCo Universal Battery Charger Kit - Zeta.esp
[ ] solarcharger.esp
[X] DN_RecyclingMachine.esp
[X] Ammo Bench - CALIBR.esp
[ ] KillableKidsOptional.esp
[ ] UnkillableKillable.esp
[X] Dread Pack Brahmin Bess.esp
[ ] Gifts4Kids.esp
[ ] ColeensTent.esp
[X] MaintenanceShed.esp
[X] SuperDuperBasement.esp
[X] Boat House.esp
[X] FairfaxApartment.esp
[X] Pre-War Shelter.esp
[X] Riverboat Landing Merchant.esp
[X] Submarine Wreck.esp
[X] I'll Touch What I Want.esp
[ ] BusInWilderness.esp
[ ] BurgerBoyCompound.esp
[ ] metal_tower.esp
[X] JunkShop.esp
[X] bigtownhouse.esp
[ ] Lighthouse.esp
[X] YevicsUrbanTownhome.esp
[ ] House Map Markers.esp
[ ] Down'n'Dirty.esp
[ ] CrowdedCities_v2.esp
[X] NotSoFast.esp
[X] HeirApparent.esp
[X] IntoTheDeepWoods.esp
[X] Treasure Maps_A Fist Full of Caps.esp
[X] Treasure Maps_Secrets of the Wasteland.esp
[X] Treasure Maps_Underground.esp
[X] Mole Rat Maze.esp
[X] ShadySands.esp
[X] Return to Shady Sands - FWE weapons rebalance.esp
[X] Rude Awakening.esp
[X] VDSC.esp
[X] BusworldV1.05d.esp
[ ] RobCo Certified.esp
[ ] BuildableBots v0.3a.esp
[ ] Buildablebots Robcert. addon.esp
[X] UPP - Beverage Perks.esp
[X] UPP - Pack 1.esp
[X] UPP - Pack 2.esp


A zdá sa, že už to funguje. Ale pochybujem, že by toto všetko ten bug ovplyvňovalo, ale je pravda, že niektoré som skúšal dať nazad po jednom a nešlo to. Napr. tie house map markers. Takže by to možno chcelo trochu zmeniť celý load order ( teda aspoň u mňa ). Ale zase ak to takto bude fungovať, tak fajn. to čo som vyškrtal mi chýbať nebude. Ozaj najviac asi tie house map markers. Ešte ich možno skúsim niekam presunúť, ale kam ? Nižšie, či vyššie ?

Potom ešte pridám tie svoje backpacky, 100 piesní do GNR a feng shui a to by malo byť asi všetko. V tejto hre otestujem ako sa zmenilo otrokárstvo a aj tie skryté poklady v metrách a vobec ten update 4...

Problém je s [ ] CrowdedCities_v2.esp, [ ] House Map Markers.esp a [ ] RobCo Certified.esp
[ ] BuildableBots v0.3a.esp
[ ] Buildablebots Robcert. addon.esp

Když tady ty vypnu, tak mě Jericho následuje. Takže buď to nějak fixnu nebo půjdou tady ty mody pryč.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 4:50 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Good work ;)
Ale je to divné. To robco ešte pochopím, lebo to pridáva spoločníka. Preto som skúšal pri testoch vyhodiť aj tú Sydney. Ale prečo crowdedcities to je záhada. Ak by si to fixol tak máš u mňa jednu velkú pochvalu ::ano

Ďalšia vec čo sa mi stala: Idem presvedčiť Arkansasa nech prestane strašiť na Minefielde a ked sa mi tam konečne podarilo prekĺznuť a mezznúť ho, nemal som v rozhovore možnosť mu nasadiť slave colar :( Na wiki v sekcii colar, Arkansas ani strictly business nieje hlásený žiadny podobný bug. Nejaké nápady ?

Obrázek

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 5:06 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Good work ;)
Ale je to divné. To robco ešte pochopím, lebo to pridáva spoločníka. Preto som skúšal pri testoch vyhodiť aj tú Sydney. Ale prečo crowdedcities to je záhada. Ak by si to fixol tak máš u mňa jednu velkú pochvalu ::ano
díval jsem se na to jen tak zběžně a myslím si, že ty mody používají stejné spawnovací místa. Jednodušší pro mě bude, ty mody prostě vyhodit než se hrabat ve Fo3 moddingu a ztrácet zbytečně čas.

nuke píše:
G
Ďalšia vec čo sa mi stala: Idem presvedčiť Arkansasa nech prestane strašiť na Minefielde a ked sa mi tam konečne podarilo prekĺznuť a mezznúť ho, nemal som v rozhovore možnosť mu nasadiť slave colar :( Na wiki v sekcii colar, Arkansas ani strictly business nieje hlásený žiadny podobný bug. Nejaké nápady ?

Obrázek

Myslím, že to dělá FNNCQ, protože ta hláška je z FNNCQ modu. Udělal si z něj prostě otroka. Tenhle úkol se má řešit pomocí Mesmetronu?
Jestli jo, tak je to chyba FNNCQ_Mesmetron.esp.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 5:10 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Ano, to je guest strictly business. Kde máš zotročiť 4 konkrétne NPC. A inak ako mesmetronom to nejde. Skúsim to vyhodiť a uvidíme.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 5:24 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Ano, to je guest strictly business. Kde máš zotročiť 4 konkrétne NPC. A inak ako mesmetronom to nejde. Skúsim to vyhodiť a uvidíme.

já to dělal bez toho FNNCQ_Mesmetron.esp, teda jen s Flakem z RC, fungovalo to, ale pak se mi míchaly ty dva druhy collars a dočetl sem se, že ten FNNCQ_Mesmetron.esp by to měl sjednotit, tak sem ho tam dal, ale už sem to nezkoušel.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 5:31 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Obrázek

OK. Bez toho to ide fajn. A hneď potom mi došli nejaké správy ktoré vidím po prvý krát. Tak si ich idem naštudovať.

Obrázek

Som zvedavý ako teda ten systém funguje ( myslím to zotročovanie pre vlastnú potrebu ). Som si zbežne prezrel readme k tomu modu a vyzerá to super. Konečne budem mať vlastného otroka na nosenie nákladu ::twisted

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 5:33 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
Takže si neměl spuštěný FNNCQ, chápu to správně? Nebo jsi odstranil FNNCQ_Mesmetron.esp?

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 6:24 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
Mal som spustené oba podla toho defaultného load orderu. Odškrtol som FNNCQ_Mesmetron.esp
Síce som teraz zvedavý ako budem zotročovať svojich vlastných otrokov. Chápem to správne, že sa nato nepoužíva mesmetron ?

EDIT: Tie správy prídu zrejme potom, čo prvýkrát použiješ slave colar. Pretože keď som to hral prvý krát ešte si tam ten FNNCQ_Mesmetron.esp nedal a nič také mi nedošlo. Až teraz, keď som to FNNCQ_Mesmetron.esp odškrtol. A aj to až po +- minute hrania keď som sa dostal k Arkansasovi a zotročil ho.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 6:29 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
Mal som spustené oba podla toho defaultného load orderu. Odškrtol som FNNCQ_Mesmetron.esp

Ok, takže jsi odškrtnul FNNCQ_Mesmetron.esp a pak to fungovalo správně => FNNCQ_Mesmetron.esp nefunguje, tak jak má.

nuke píše:
Síce som teraz zvedavý ako budem zotročovať svojich vlastných otrokov. Chápem to správne, že sa nato nepoužíva mesmetron ?

Dave má své speciální nástroje i collars, však uvidíš :D
Můžeš si vycvičit společníka nosiče i bojovníka.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 6:32 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3497
Bydliště: VŠB
nuke píše:
EDIT: Tie správy prídu zrejme potom, čo prvýkrát použiješ slave colar. Pretože keď som to hral prvý krát ešte si tam ten FNNCQ_Mesmetron.esp nedal a nič také mi nedošlo. Až teraz, keď som to FNNCQ_Mesmetron.esp odškrtol. A aj to až po +- minute hrania keď som sa dostal k Arkansasovi a zotročil ho.


Asi ti zůstal FNNCQ collar v inventáři, tak nevím, jestli ti to teď s tím Arkansasem bude fungovat správně.

FNNCQ_Mesmetron.esp odškrtol znamená, že je aktivní nebo neaktivní? Nějak mi to z toho tvého popisu není pořád jasné.

EDIT - FNNCQ_Mesmetron.esp přídává vlastnosti FNNCQ modu i pro Mesmetron, jinak se nedá použít na zotročování jiných než těch 4 zadaných postav. Je to v readme. Ale jak popisuješ, tak s ním ten původní quest provést nejde.

_________________
FALLOUT NEVADA --> FALLOUT --> FALLOUT RESURRECTION --> FALLOUT II
PRÁVĚ HRAJEME FALLOUT NEVADA. PŘIDEJ SE!!! *** FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Fakt hustej obrázek!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob dub 03, 2010 6:44 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: úte kvě 26, 2009 4:26 am
Příspěvky: 247
JaW píše:
Ok, takže jsi odškrtnul FNNCQ_Mesmetron.esp a pak to fungovalo správně => FNNCQ_Mesmetron.esp nefunguje, tak jak má.

Ano presne takto.
JaW píše:
Můžeš si vycvičit společníka nosiče i bojovníka.

Ešte by to chcelo sexuálnu otrokyňu aby to malo konečne správny Fallout nádych.
JaW píše:
Asi ti zůstal FNNCQ collar v inventáři, tak nevím, jestli ti to teď s tím Arkansasem bude fungovat správně.

FNNCQ_Mesmetron.esp odškrtol znamená, že je aktivní nebo neaktivní? Nějak mi to z toho tvého popisu není pořád jasné.

EDIT - FNNCQ_Mesmetron.esp přídává vlastnosti FNNCQ modu i pro Mesmetron, jinak se nedá použít na zotročování jiných než těch 4 zadaných postav. Je to v readme. Ale jak popisuješ, tak s ním ten původní quest provést nejde.


Aha už mi je to jasné. Takže po poriadku.
Mal som aktívne aj FNNCQ aj FNNCQ_Mesmetron.esp
Išiel som do PF a hneď pri bráne som sa ani nepokúšal o ukecanie kôli vstupu ( bez tak za to potom aj treba platiť ). Tak som prijal Quest, dostal mesmetron a colar a šiel smerom na Minefield za Arkansasom. Tam som zbadal tú chybu a po tvojej rade som odstránil FNNCQ_Mesmetron.esp
Zotročil som Arkansasa a až potom som dostal tie správy. Ešte som v tom Daveovom obchode ani nebol, takže by som od neho nemal mať nič v inventári. Až teraz sa tam mrknem, keď už budem mať volný vstup do PF.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny