Forum Vaultu Šílené Brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je čtv srp 17, 2017 12:36 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 5:16 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack

Image

Představuji vám výběr těch nejnovějších modifikací, který si můžete stáhnout v jednom balíku a okamžitě hrát.

Jako základ posloužil FWE- Fallout Wanderers Edition, který v sobě obsahuje přes 60 modifikací. Od stejného autora je i seznam doporučených modifikací, ze kterého jsem čerpal.
Pár věcí jsem samozřejmě vybral a přidal sám a to hlavně kvůli tomu, aby byla hra více pestřejší, těžší a hlavně, aby trochu více připomínala Fallout. Vše v rámci možností.

Pár mých postřehů z prvních hodin hraní: Hra má být oproti originálu daleko více vyvážená, hratelnější (v soubojové a průzkumnické části). Bohužel, díky neskutečně hloupé umělé inteligenci, implementované do hry, jde například "upižlat" vojáky Enklávy, kteří se pohybují po pustině ve dvojici (a který vás dá na jednu či dvě rány) a tak přijít k dobrému vybavení hned na začátku. Pustinou se potulují Scanvengeří, kteří mají u sebe hi-end vybavení, jdou lehce zabít a kromě karmy za to není žádný postih. U jednoho, už mrtvého, jsem našel Fat Mana (1, 2), a u druhého, vedoucí brahmínu, Pancor Jackhammer s hromadou dalšího vybavení. Jsou to hlouposti, ale kazí pocit ze hry a o vyváženosti tak nemůže být ani řeč.
Hloupé dialogy a úkoly samozřejmě změnit nikdo nemohl, takže tam vylepšení nehledejte. VATS je stále jeden velký cheat. I když už v něm nejste nesmrtelní, s pistolí, se střelnými zbraněmi na 30%, vnímavostí na 7, šancí zásahu do hlavy ze 100 metrů na 40-50% (wtf????) se z pěti pokusů čtyřikrát trefíte = smrt nepřítele. O nesmyslném rozložení procent úspěšnosti zásahu na těle ani nemluvě (trefit ruku na 100m s 94% úspěšností a tělo za 57%? Tak takhle přátelé opravdu ne ::roll). Nejlepší by asi bylo VATS úplně ze hry odstranit (i když je to dobrý nápad, bohužel zůstlo jen u náznaku, jaké by o mohlo opravdu být), nepoužívat a hrát jen v real-time a novince bullet-time.
Celkově je to samozřejmě o stupínek lepší hra než holý originál a to díky stovkám nových zbraní, zbrojí, drog a předmětů, modifikovatelným zbraním, využitím téměř všeho co najdete, novým nepřátelům a hlavně díky možnosti si dokonale nastavit hru podle vaší chuti. Takže i tak stahujte.


FO3 Wanderers Edition - Readme
FO3 Wanderers Edition - Details

=========================================
DOWNLOAD a CHANGE LOG:
=========================================

11/04/2010 - Stahuj 7zip archív z VŠB (FINÁLNÍ VERZE s FWE 5-02) (1.07GB (1 156 436 406 bytes), rozbalený archív má cca 3 GB)

=============================
INSTALACE:
=============================

1) Nainstaluj Fallout 3 GOTY i s DLC nebo Fallout 3 s patchem 1.7 a všemi DLC.
2) Rozbal archív do složky Fallout 3
3) Klikni na FalloutLauncher.exe, hra si zkontroluje hardware, nastaví optimální nastavení a vytvoří potřebné soubory, zavři launcher.
4) Nainstaluj ArchiveInvalidation Invalidated a FOMM z adresáře "Nainstaluj první" a Fallout Mod Manager
5) Otevři si FALLOUT.INI. Najdeš ho

u Windows XP = "My Documents\My games\Fallout3\FALLOUT.INI"
u Windows Vista/Windows 7 = "Users\YOUR NAME\Documents\My Games\Fallout3\FALLOUT.INI"

a zkopíruj text níže do sekce [Fonts] (přepiš existující text) a FALLOUT.INI ulož:

[Fonts]
;sFontFile_1=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_1=Textures\Fonts\DarN_FranKleinBold_14.fnt
;sFontFile_2=Textures\Fonts\Monofonto_Large.fnt
sFontFile_2=Textures\Fonts\DarN_FranKleinBold_16.fnt
sFontFile_3=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_Medium.fnt
;sFontFile_4=Textures\Fonts\Monofonto_VeryLarge02_Dialogs2.fnt
;sFontFile_4=Textures\Fonts\DarN_FranKleinBold_Otl_12.fnt
sFontFile_4=Textures\Fonts\DarN_Sui_Generis_Otl_10.fnt
sFontFile_5=Textures\Fonts\Fixedsys_Comp_uniform_width.fnt
;sFontFile_6=Textures\Fonts\Glow_Monofonto_VL_dialogs.fnt
;sFontFile_6=Textures\Fonts\DarN_PetitaMedium_Outline_18.fnt
;sFontFile_6=Textures\Fonts\DarN_Forgotten_Futurist_Otl_18.fnt
sFontFile_6=Textures\Fonts\DarN_Sui_Generis_Otl_13.fnt
;sFontFile_7=Textures\Fonts\Baked-in_Monofonto_Large.fnt
sFontFile_7=Textures\Fonts\DarN_Libel_Suit_Otl_24.fnt
;sFontFile_7=Textures\Fonts\DarN_Klill_Outline_20.fnt
sFontFile_8=Textures\Fonts\Glow_Futura_Caps_Large.fnt

- zkontroluj, jestli je hodnota bInvalidateOlderFiles v sekci [Archive] nastavena na 1 (bInvalidateOlderFiles=1)

- zkontroluj, jestli je hodnota bLoadFaceGenHeadEGTFiles v sekci [General] nastavena na 1 (bLoadFaceGenHeadEGTFiles=1)

6) Spusť Fallout Mod Manager ze složky \Fallout 3\fomm\ a importuj Load Order ze složky \Fallout 3\ a spusť hru kliknutím vpravo na Launch FOSE
7) Aby se zobrazovala správně mapa v PipBoy, jdi v menu do SETTINGS -> DISPLAY -> Pip-Boy Color a přepni na <WHITE>
8) Jestli chceš, aby šly ve hře zabít děti, spusť hru, zapni konzoli (~) a napiš do ní bat kids.


======================================
PÁR SCREENSHOTŮ:
======================================

| SPOILER
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!
Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!Fakt hustej obrázek!

Nukeho screenshoty:

Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek

obr. 1: Keď vám nestačí závislosť v reále :P
obr. 2: Turistická outdoor sada ( gril, filter na vodu a "spacák" )
obr. 3: Keď už ozaj neviete ako si skrášliť domov
obr. 4: Len malá ukážka zbraní
obr. 5: Big game hunter

Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek Obrázek
Obrázek Obrázek


Jestli budete mít nějaké zajímavé screeshoty, tak je sem přidám.

=========================================
CO BALÍK OBSAHUJE:
=========================================

Mod Tools + Standard Resource Mods

Fallout Mod Manager (FOMM) | FO3 Nexus
Essential modding tool. Use it to order your mod list correctly and launch your game. Includes a number of other helpful utilities, like Archive Invalidation, A .bsa extractor, FOMOD support, and a save game manager.

ArchiveInvalidation Invalidated | FO3 Nexus
This little program will allow you to totally eliminate the need of ArchiveInvalidation.txt!

Fallout Script Extender (FOSE) | Homepage
A utility that adds a number of new functions to scripts. This is a required utility for many mods.

FO3Edit | FO3 Nexus
Plugin editor and conflict detector with a lot of helpful features. I use this more than the GECK for making and viewing plugins.

Cipscis' Automatic Save Manager (CASM) | FO3 Nexus
Provides a newer, safer, and mbetter save game system, replacing the buggy, glitchy, less-than-effective autosave system that can corrupt your save files.

CALIBR - Community Ammunition Library | FO3 Nexus
This is a small mod that adds new custom ammo types to the game. It is a standard mod resource, and many mods will require CALIBR as a master. Required for FWE.

CRAFT | FO3 Nexus
Another mod resource that allows multiple custom workbench formulas to work at a time. Required for FWE.



Cornerstone Mods

FWE- Fallout Wanderers Edition | FO3 Nexus
FWE is overhaul mod that integrates many other mods in conjunction with developing its own content to provide a comprehensive reworking of the wasteland and the player experience. Wanderer's edition aims to improve the the challenge, sense of immersion, and depth of gameplay compared the vanilla game. The Wanderers Edition emphasizes balance, choices and consequences, role-playing, and (to the extent that gameplay remains fun and exciting) realism. Includes weapon and armor rebalance, skill/SPECIAL/leveling changes, new combat features, new food a drinks, and daily needs mod, and much more.

Martigen's Mutant Mod (MMM) | FO3 Nexus
A hugely popular mod that expands the diversity of creatures and NPC spawns. New skins, entirely new creatures, and a number of optional modules makes MMM a must-have mod for improving Fallout. The increased spawns optional module is worth it alone, making fights bigger and more dangerous.

Weapon Mod Kits | FO3 Nexus
This is a brilliant mod that adds the ability to attach mod kits to your weapons, including silencers, scopes, extended magazines, laser sights, and auto-fire kits. The mod kits can be purchased or found as loot throughout the wasteland.

EVE - Energy Visuals Enhanced | FO3 Nexus
This mod will make you start using energy weapons. If you already are a fan, then try not to mess your trousers.

Darn's UI | Darn's Page
Absolutely essential user interface (UI) mod. Take the console-itis out of fallout. Creates more text space on menu's throughout the game, and just makes everything feel like a real PC game. Really important!


hej MORE ...

| SPOILER
Character (PC) Related
Perks

Ultimate Perk Pack | FO3 Nexus
This mod adds a LARGE number of additional perks as well as optional rebalancing of the original game perks. A very popular mod that adds a lot of diversity to the perk lineup. The new perks will work with FWE, although you should NOT use the original perks rebalanced part of this mod.

Combat + Damage Related


Damage Focused Changes


Fallout Vehicles - Explosions | FO3 Nexus
Cars do not blow up any more.

Injuries + Healing

Weapon Restriction While Crippled | FO3 Nexus
Throw back to fallout 1/2. When 1 arm is crippled, you can't use two handed weapons. When 2 are crippled, run for the hills!



Equipment + Items


Ammunition

Ammo Toolkits | FO3 Nexus
Requires CRAFT + CALIBR. This mod lets you purchase schematics to make your own ammunition at the workbench. Fun little thing.


Armor

T51b DX | FO3 Nexus

No Magic Effects | FO3 Nexus
Mod for people who don't like all the "magic" effects you can find on many pieces of armor or clothing. With this mod you wont be seeing any plus for repair or charisma, though I have retained such effects as sneak skill for armor made for sneaking, rad/poison resistance, all reductions (metal and power armor is still not as agile for example).

Items

Bobbleheads Begone | FO3 Nexus
This mod removes all bobbleheads and the bobblehead collector stands (found in the Tenpenny Tower and Megaton houses) from the game. If you have already found several bobbleheads before intalling, you will keep the stat boosts.


NPC's, and Creatures


Followers

Dread Pack Brahmin Bess | FO3 Nexus
This Mod adds Bess, a Pack Brahmin follower and Wright, a Merc who will escort her... for a price. The goal of this mod is to seamlessly merge into the standard game and add to the experience. For those who don't know, Bess was a special follower in Fallout 2, who makes a come back once again here!

Sydney Follower | FO3 Nexus
This mod allows you to keep Sydney recruited by convincing her to stay with you at the end of "Stealing Independence", and adds new features and dialogue to extend her use past her initial quest line. Fully-voiced and lip-synched. By default she's tagged in small guns, explosives, and sneaking. She can also raise her energy weapons skill through various mini-quests present in the mod.

NPC's

Rude Awakening | FO3 Nexus
With this nifty mod, when sleeping outside in the wastes (and optionally indoors), there is chance every hour for a random encounter to wake you up. Maybe some feral ghouls want to say hello! Or perhaps a deathclaw and some outcasts are in a skirmish and the battle wakes you up. Your sleeping bag's not so cozy now eh!?

Killable Children | FO3 Nexus
This mod enables you to kill any or all of the children in Fallout 3.

Unkillable NPCs Killable | FO3 Nexus
This Mod Makes all Essential NPCs(except kids) killable. While I spent time wondering through the wastes on a psychopathic killing spree I couldn't help but feel annoyed when I went to kill someone and they only got knocked out. This mod changes that, now all adult NPCs can be killed, even in the vault tutorial.

Gifts4Kids | FO3 Nexus
Oh, what do to with all those wonderful toys? Now you can get those wonderful toys and give them to kids Batman, for a nice karma reward.

Riverboat Landing Merchant | FO3 Nexus
A new merchant, Jimmy Morgan, has set up shop at the riverboat landing. He sells items imported from Point Lookout. This is mainly useful for saving yourself a trip down the river to purchase weapons unique to that area to use for repairs.

Joes Junk Shop | FO3 Nexus
A new junk shop has opened in Rivet City market, Joe's Junk Shop!

Creatures

Deathclaws from fallout 2 V2 Realistic | FO3 Nexus
Ohhhh at least a deathclaw from fallout 2 and from the Van Buren version ... what a pleasure.


Immersion Mods


Environmental / Atmospheric

Enhanced Weather - Rain + Snow | FO3 Nexus
Adds rain and occasionally snow storms to the wasteland, which makes a HUGE difference in the environmental feeling. This mod is compatible with the Wasteland Weather Overhaul and Fellout to my knowledge, as it operates via scripts.

Fellout | FO3 Nexus
One of the more popular weather overhauls, Fellout removes the greenish tint to atmospheric style, as well as providing a much bigger range of weather types. I feel it makes the wasteland a little too bright and cheery, but that's because I like my wasteland dark and gloomy.


Sound + Music

Ultimate Fallout 3 Music Mod + Fallout3 Soundtrack Mod

Original levelup sound | FO3 Nexus
Changes the sound played when you gain new level to the one used in Fallout 1 and 2.


GUI + HUD

CLOSE TO FALLOUT - Cursor plus Crosshair | FO3 Nexus
It's a little mod that replaces game cursor with original one taken from Fallout 1 and 2. There's also new crosshair based on Fallout: Tactics' crosshair cursor.

CLOSE TO FALLOUT - Menu Screens | FO3 Nexus
It's a little mod that replaces loading and 24 menu screens. There's also a new F3 logo in menu.

Color Hi-Detailed map and icons | FO3 Nexus
On map you may see every small house, every road and all other thing.

Graphic Tweaks

Better HiRes Skill Books | FO3 Nexus
This is a complete, from the ground up, retexture of all skill books. This mod replaces the skill book textures with larger, more detailed versions. I enlarged the textures and normal maps to 512x512. Some books retain the feel of the original, while being a completely overhauled texture, while others are a complete re-imagining. All books have been weathered and aged, and some even have random spatterings of blood here and there.


A Little Something Special

DN Recycling Machines | FO3 Nexus
Adds a new recycling machine that turns tin cans and other metal items into scrap metal for use in doing whatever one does with scrap metal. They call this recycling.

RobCo Battery Charger | FO3 Nexus
Nifty little mod that let's you discharge energy cells, MF cells, etc... into the unit and use it to recharge something else.

Solar Charger | FO3 Nexus
Yet another battery charger type mod. This one captures solar energy during the day, and lets you use the stored energy to produce new power cells.

I Will Touch What I Want | FO3 Nexus
Have you ever been walking through the Rivet City Marketplace, when you accidently knock a littered tin can with your foot, followed by everyone turning their attention to you and saying things like: "Oh for God's sake, watch where you're going!" or "You're a clumsy little thing, aren't you?" If so, and if it irritates you, then this mod is for you.

Down and Dirty | FO3 Nexus
After a few days, if you are not in Vault 101 or Tranquility Lane, you will become dirty. This gives you -10% disposition to clean people and +10% disposition to others like you. You can wash yourself at any of the vanilla sinks by simply activating them while dirty.


Hideouts

Coleen's Portable Tent | FO3 Nexus
Want a home away from home? This mod adds a tent that you can lug around and setup somewhere special. The tent has a seperate interior world space, so you can leave + access goodies in your tent. Kinda of magical isn't it? Sort of like Santa's never-ending bag of presents.

Fairfax Apartment | FO3 Nexus

Pre-War Shelter 2 | FO3 Nexus

The Lakehouse | FO3 Nexus

The Maintenance Shed | FO3 Nexus

Big Town Home | FO3 Nexus
This changes one of the boarded up homes on the east side of Big Town to a home the player can use.

Bus In Wilderness - Bus Fort | FO3 Nexus
It is surrounded by a fence with sandbags near the entrance, inside are containers with a small amount of loot, a vacuum tube lamp, fridge, bed, workbench, first aide box and the bus radio works(tuned to GNR), but to gain entrance you will need a key, the key is very close by!

Lighthouse | FO3 Nexus
This mod gives yon a whole Lighthouse to the game.

Burger Boy Compound | FO3 Nexus
Burger Boy Compound - A Paradise Falls Player Home.

Yevics Urban Apartment | FO3 Nexus
This mod adds a two floor town house to L'enfant Plaza across the street from the capitol post. It has two bedrooms, one bathroom, a familyroom, a kitchen and a back garden.

Adventure Mods!

This section includes mods like new quests, new factions to interact with, and new or expanded locations. Some of these may not be perfectly balanced or immersive relative to mods listed above, but they will nonetheless add a lot more depth, richness, and new experiences for you to enjoy!


Expanded Places

Bus World | FO3 Nexus
Sweet mod that adds enterable interiors to buses, box cars, and other logically enterable built things. Very nifty mod!

DC Interiors | FO3 Nexus
Ever wondered whats in all those boarded up buildings? Well this in progress mod adds new interior cells to entire zones of DC. Three zones have been completed so far. This is a terrific well done, thorough, and highly immersive mod.

Super Duper Basement | FO3 Nexus

Metal Tower | FO3 Nexus
A raider occupied metal tower south east of Megaton.

New Quests

Vault Dwellers Survival Cooking Guide | FO3 Nexus
Once the mod is running in game, all you need to do is head to one of the two stores which sell house goods, either in Tenpenny Towers or Megaton, from there you can purchase the Cook-o-matic 3000. The Cook-o-matic 3000 works just like the workbench or chemistry set, just clicking it to activate it. You can also move the Cook-o-matic 3000 around by picking it up with the Z-key should you wish to relocate it elsewhere in your home.

A Note Easily Missed | FO3 Nexus
A Note Easily Missed is an adventure mod for Fallout 3. It attempts to provide the attentive player with insight into the lives of several ordinary people before the nuclear disaster. If you do not care for reading notes, taking terminal quizzes, or exploring for the sake of exploring then it is doubtful that this mod will appeal to you.

An Evening with Mr. Manchester | FO3 Nexus
An Evening With Mr. Manchester leads the player on an adventure through the use of various notes, hints, and puzzles. If you do not care for reading notes, taking terminal quizzes, solving puzzles, or exploring for the sake of exploring then it is doubtful that this mod will appeal to you. Combat is kept to a minimum. That said, there are a few locations that may test your trigger finger as well as your brain.

To Sleep - Perhance to Dream | FO3 Nexus
To sleep, perchance to dream takes the player on a surreal adventure through the use of various notes, hints, and puzzles. If you do not care for reading notes, taking terminal quizzes, solving puzzles, or exploring for the sake of exploring then it is doubtful that this mod will appeal to you. Combat is kept to a minimum. Only in the sunset of this adventure will you become obligated to bear force against those who seek to do you harm.

Return to Shady Sands | FO3 Nexus
Nestled into a small northern valley of the DC Wasteland sits the tiny settlement of Shady Sands, inhabited by decent folks who want nothing more than to live their lives, raise their families, and be left alone. But as the Mayor will freely admit, "We have our share of problems."
It may be in your power to save them, or to destroy them.

Treasure Maps - A fist full of cups | FO3 Nexus
There are 18 treasure maps in this first version. On each of the maps is the location of buried treasure. Once you find a treasure map simply look at it in the notes section of your Pipboy. Follow the clues on the maps to locate the treasure. Look in the area indicated on the map for a disturbed patch of dirt. Search the dirt to find the treasure. The maps include many types of puzzles & riddles for the player to solve. Some are easy & some are more difficult.
The treasures include caps, weapons, ammo, armor etc.. The items are useful but not overpowering.

Treasure Maps - Secrets of the Wasteland | FO3 Nexus
This is a sequel to earlier mod Treasure Maps: A Fist Full of Caps. This second mod contains 18 new maps.

Treasure Maps - Underground | FO3 Nexus
This is another "Treasure Maps" mod for Fallout 3. This mod adds treasure maps & hidden stashes in each of the game's metro stations. There is a treasure map painted on a wall in each station. The "X" on the map leads to a hidden stash that is located in the same station.

Secrets of the Mole Rat Maze | FO3 Nexus
Adds a little cavernous maze outside of Megaton. Someone said there be treasure in there.

HMS Vanguard Submarine | FO3 Nexus
This is a British nuclear ballistic missile submarine with a manifest of around 20 nuclear ballistic missiles that was "just passing By" at the
time of last war.


Faction's and Organizations

FNNCQ a fallout 3 slavery overhau | FO3 Nexus
Not really a faction per se, but this mod greatly expands the depth and options for the slavery game mechanic. You can now get a whole bunch slaves to do your bidding.


===============================
PODĚKOVÁNÍ:
===============================

patří samozřejmě všem moderům, kterým jsem vyraboval downloady a Nukemu za pomoc s testováním balíku.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 6:40 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:46 pm
Příspěvky: 160
Ta motorka, to je něco otřesného, nečekal bych, že zrovna tobě JaWe se zalíbí...

Jinak když už sis dal tu práci repostnout to i zde, na VSB, tak by bylo fajn to i přeložit, jelikož pochybuju, že hráči F3 budou něco sami sobě překládat...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 7:33 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
Kein: Jsou i horší zvěrstva - třeba rideable creatures :-)

JaW: Ještě jsem našel pack perků specielně pro boj zblízka, konečně má smysl hrát za bijce. Zítra je hodím do mého seznamu.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 7:38 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Kein píše:
Ta motorka, to je něco otřesného, nečekal bych, že zrovna tobě JaWe se zalíbí...


Ještě sem ji nezkoušel. Co je na jí tak otřesného?
Odstranil jsem Fast Travel, tak sem chtěl nějakou alternativu, i když po těch kamenech se asi moc jezdit nedá :mrgreen:

Kein píše:
Jinak když už sis dal tu práci repostnout to i zde, na VSB, tak by bylo fajn to i přeložit, jelikož pochybuju, že hráči F3 budou něco sami sobě překládat...


Proč bych to měl jako překládat? Modifikace jsou anglicky a čeština se do toho míchat stejně nedá.

Carlos píše:
Kein: Jsou i horší zvěrstva - třeba rideable creatures :-)

nebo Hoverchair :mrgreen: http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=4501

Carlos píše:
JaW: Ještě jsem našel pack perků specielně pro boj zblízka, konečně má smysl hrát za bijce. Zítra je hodím do mého seznamu.
jj, postni a já se na ně podívám.

EDIT - Začínám testovat, přídáno
No Magic Effects | FO3 Nexus
Mod for people who don't like all the "magic" effects you can find on many pieces of armor or clothing. With this mod you wont be seeing any plus for repair or charisma, though I have retained such effects as sneak skill for armor made for sneaking, rad/poison resistance, all reductions (metal and power armor is still not as agile for example).

Unkillable NPCs Killable | FO3 Nexus
This Mod Makes all Essential NPCs(except kids) killable. While I spent time wondering through the wastes on a psychopathic killing spree I couldn't help but feel annoyed when I went to kill someone and they only got knocked out. This mod changes that, now all adult NPCs can be killed, even in the vault tutorial.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 9:09 pm 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:46 pm
Příspěvky: 160
No k té motorce, vypadá to jako kdyby se nadnášela, dva rotační kulomety na ní jsou také trošku FAIL...ale nikomu to nenutím já bych so to do Falloutu nedal...ikdyž teď jak na f tím uvažuju F3 není fallout.

K překladu právě že jsou modifikace anglicky, tak by aspoň mohly být popisky tady na fóru česky, ale je mi to všechno víceméně jedno, jelikož stejně nebudu nic z toho stahovat, páč čas strávený instalací a stahováním bude několikrát delší než čas strávený hraním.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack
PříspěvekNapsal: pát úno 19, 2010 9:55 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Kein píše:
No k té motorce, vypadá to jako kdyby se nadnášela, dva rotační kulomety na ní jsou také trošku FAIL...ale nikomu to nenutím já bych so to do Falloutu nedal...ikdyž teď jak na f tím uvažuju F3 není fallout.


Vyzkouším, uvidím. Ale jak vidím, tak ty máš podobné věci vyzkoušené. Trochu překvapivé. Když člověk čte tvoje komentáře, tak by spíš čekal, že to nehraješ :mrgreen:
Je tam ještě jedna možnost, modifikace, jak tu motorku použít a to tak, že bude bude fungovat fast-travel, ale jen s pomocí motorky (tak jak to bylo s autem ve Fo2). Tzn. že s ní nepůjde jezdit, ale bude si do ní člověk moct dávat věci.

Kein píše:
K překladu právě že jsou modifikace anglicky, tak by aspoň mohly být popisky tady na fóru česky, ale je mi to všechno víceméně jedno, jelikož stejně nebudu nic z toho stahovat, páč čas strávený instalací a stahováním bude několikrát delší než čas strávený hraním.

Podruhé se ptám, na co česky? Ten kdo neumí anglicky to stejně hrát nebude.
Možná si to nepochopil, ale tohle bude všechno v jednom balíku, takže člověk s rychlou linkou to stáhne, rozbalí a může hrát během 10ti minut.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2010 5:06 am 
Okrádač mrtvol
Okrádač mrtvol
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 6:46 pm
Příspěvky: 160
Samozřejmě jsem si tím prošel. Do F3 jsem stahoval tuny módů a proto tvrdím, že to nemá cenu. Ta hra je nezachránitelná, pokud se kompletně nepředělá základ, do čehož se nikdo nepustí. Veškeré pluginy instaluješ tři dny těšíš se jak to nebude super a dva dny to budeš hrát, než zjistíš, že je to to samí jako předtím. Měl jsem zde topic o FOOKu kde jsem jej celkem podrobně popsal, bohužel zmizel, co se sním stalo nevím.

Motorku jsem konkrétně nezkoušel, ale stačí mi velice věrné video co je na NEXUSu.

Jinak česky proto, jelikož jak si řekl, někteří neumí anglicky a rádi by věděli co stahují, na mód, který přidává zbraně a různé předměty anglicky umět nemusejí, jen se musí dozvědět co to je za mód. Ale jestli to bude v jednom balíku, tak ok, předpokládám, že k tomu bude nějaké readme. :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2010 11:19 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Kein píše:
Samozřejmě jsem si tím prošel. Do F3 jsem stahoval tuny módů a proto tvrdím, že to nemá cenu. Ta hra je nezachránitelná, pokud se kompletně nepředělá základ, do čehož se nikdo nepustí. Veškeré pluginy instaluješ tři dny těšíš se jak to nebude super a dva dny to budeš hrát, než zjistíš, že je to to samí jako předtím. Měl jsem zde topic o FOOKu kde jsem jej celkem podrobně popsal, bohužel zmizel, co se sním stalo nevím.

V tomto máš pravdu, ale přeci jenom to trochu posune hru od základní verze k lepší hratelnosti. Skutečný Falllout z toho nikdy být nemůže.
Kein píše:
Motorku jsem konkrétně nezkoušel, ale stačí mi velice věrné video co je na NEXUSu.
Aha, hmm, no mně to nestačí :mrgreen:

Kein píše:
Jinak česky proto, jelikož jak si řekl, někteří neumí anglicky a rádi by věděli co stahují, na mód, který přidává zbraně a různé předměty anglicky umět nemusejí, jen se musí dozvědět co to je za mód. Ale jestli to bude v jednom balíku, tak ok, předpokládám, že k tomu bude nějaké readme. :-)

Ty to pořád nechápeš :mrgreen: Tohle v žádném případě kompatibilní s češtinou nebude. Nevím, jestli sis četl ten seznam, ale s češtinou by se to ani nespustilo do menu :mrgreen:

----

Včera jsem zkoušel jeden z těch nových úkolů, konkrétně "A Little Mutant Problem" a málem se pochcal smíchy. Nevím, jestli to někdo z vás zkoušel, ale stojí to za to.

-----

Trochu mě sere komplexní companion mod Phalanx. Přidává do hry tak komplexní ovládání společníků, že sem až nevěřil. Má to jen jednu chybyčku. Když se k mně v Megatonu připojí NPC Malcolm, tak má u sebe 2000 nábojů, což je cheat jak prase.

----

Wasteland Travel Caravans mě zas zavedou na místa, kam jsem se ještě nedostal...River City apod. Tohle asi taky odstraním :ne:

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 EN only (WIP)
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2010 5:13 pm 
Ozářený
Ozářený
Uživatelský avatar

Registrován: pon úno 15, 2010 9:19 pm
Příspěvky: 418
JaW:
Kód:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1286


Tohle jsou ty perky pro bijce zblízka.

_________________
"I keep my friends close and my enemies dead."


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 EN only (WIP)
PříspěvekNapsal: sob úno 20, 2010 5:28 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Carlos píše:
JaW:
Kód:
http://www.fallout3nexus.com/downloads/file.php?id=1286


Tohle jsou ty perky pro bijce zblízka.

Pěkné, teda až na ty magické oblečky, budu je z toho muset vykuchat ::ano

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 EN only (WIP)
PříspěvekNapsal: stř bře 10, 2010 12:58 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
Hotovo.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob bře 13, 2010 10:18 pm 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
updatnuto + pár nových screenshotů ::bez_chlupu

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: sob bře 13, 2010 10:48 pm 
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: sob kvě 02, 2009 2:26 pm
Příspěvky: 10932
Bydliště: Brno
JEŽÍŠIKRISTE! ::shock
Já se snad pokusím tu hru dohrát abych ji mohl rozehrát znova! ::shock


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 12:41 am 
Radioaktivní
Radioaktivní
Uživatelský avatar

Registrován: pát kvě 08, 2009 8:26 am
Příspěvky: 887
Bydliště: Trvalé
Á, tak už chápu co myslíš tím ,,EN only" :D Darn's UI má vlastní fonty. Kdysi jsem se je snažil počeštit, aby fungovaly plně s diakritikou ale nějak to nevyšlo...

Každopádně ::ano Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: JaWův "VŠB APPROVED" MegaPack pro Failout 3 GOTY EN only
PříspěvekNapsal: ned bře 14, 2010 1:32 am 
Austin Powers
Austin Powers
Uživatelský avatar

Registrován: čtv kvě 07, 2009 3:50 pm
Příspěvky: 3287
Bydliště: VŠB
chekotay píše:
JEŽÍŠIKRISTE! ::shock
Já se snad pokusím tu hru dohrát abych ji mohl rozehrát znova! ::shock

Nehraje se to špatně. Ten otrokářský mod se vyloženě povedl. Tobě se zrovna tohle bude asi líbit ::ano

A když ti budou chybět vybuchující auta, stačí odškrtnout Fallout Vehicles - Explosions.

Justy píše:
Proboha. Tohle určitě zkusím... ještě musím dočíst ten šílený popis. :-)
Pokoušel jsem se složit vlastní, ale než se rýpat s kompatibilitou, tak si mnohem radši dám ten JaWův.

Pár dní sem nad tím strávil. Nutnost byla samozřejmě pročíst všechna readme.

Justy píše:
EDIT: Hmm... možná jen ten FastTravel by se hodil.

Normálně to nepoužívám, ale když jsem bloudil v hromadě z nějakého důvodu neprůchodných sutin a
musel se mezi lokacemi přesunovat morbidně nudnými pasážemi metra, tak jsem měl chuť zabíjet.

Vše je nastavitelné ve hře. Můžeš zapnout, vypnout fast travel kdy chceš. Zajímavá je varianta Wasteland Traveler, kdy musíš napřed opravit motorku a pak ji můžeš používat k fast travel, přesně jak auto ve Fo2, včetně uložení věcí. Samozřejmě se o ni musíš trošku starat, opravovat a tankovat palivo.

Justy píše:
EDIT2: Jak přesně vypadá crosshair? Zdá se mi takový... vytáhnutý z FT bez úprav. :-)
máš do na screenshotech. Je maličký, protože používám velké rozlišení, ale absolutně mi vyhovuje. Dá se samozřejmě smazat a použít ten z Fo3.

Say [Bot] píše:
Á, tak už chápu co myslíš tím ,,EN only" :D Darn's UI má vlastní fonty. Kdysi jsem se je snažil počeštit, aby fungovaly plně s diakritikou ale nějak to nevyšlo...

Každopádně ::ano [img]<a%20class="linkification-ext"%20href="http://img401.imageshack.us/img401/2919/eusaclap1g.gif"%20title="Linkification:%20http://img401.imageshack.us/img401/2919/eusaclap1g.gif">http://img401.imageshack.us/img401/2919/eusaclap1g.gif</a>[/img]
Tak, může se na to zkusit čeština, nešlo mi ani o ty fonty, ale o to, jak by to vypadalo.

_________________
HREJTE FALLOUT II RESTORATION PROJECT V ČEŠTINĚ
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 205 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5 ... 14  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
Copyright © 2009 Forum Vaultu Šílené Brahmíny