Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=22&t=49
Stránka 8 z 11

Autor:  CrocodilusCZ [ sob říj 12, 2013 9:22 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Máš pravdu, teď mi došlo, že třeba dveře vaulutů a tak podobně budou mít elektronický zámek.
Mimochodem, Power Armor přidává něco do statistiky síly? Mám ten pocit, ale už si to z jedničky a dvojky moc nepamatuju..
Dík

Autor:  Ještěřák [ ned říj 13, 2013 2:16 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Justy píše:
Nenarazil jsem na jediný bug, questy a lokace jsou boží, obtížnost tak akorát, ale proboha, ti spolubojovníci...
Vořech jde, i když to s nástupem chlapů s bojovýma brokovnicema a útočnýma puškama přestává dávat.
Keri je ale úplně vymaštěná. Za pět tahů jednou vystřelí, třikrát změní zbraň a nakonec jde mlátit šéfa nájezdníků rukama.
Zbraň použije účinně jedině v případě, že jí v cestě k nepříteli stojím já, Vořech a ideálně ještě tak pět civilistů, to pak vezme největší dělo v inventáři a kropí dávkama, co to jen jde.

Musíš se na dané cypy dívat schovívavě. Zhruba jako na účastníky zájezdu zájmového kroužku pomocné školy :-D zvyšující obtížnost Ressu! ::) Hlavně Gabriel to má pěkně ošéfovaný, bere si půlku kaček z questů za to, že obdělává Keri pravidelně zezadu - dávkou z brokárny ::ano Co mi jen prochlastal, proťukal a proprcal zátek. Žije si fakt like a boss! ::ano

Autor:  CrocodilusCZ [ ned říj 13, 2013 8:57 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Společníci jsou fakt tragičtí, resp mám jen lystru a vořecha. Vořech později neobstojí, tak jsem ho zaparkoval v Albeblablaněco.
Lystra útočí, jak jsem vypozoroval, jen když někoho načnu a nedorazím. Jinak stojí jak trubka a čumí. Přehazování zbraní se nekonalo, ale za to útoky pěstmi jop, asi šetří energetické články či co.

Jinak mám taky hru prostou bugů, ani jeden pád, questy naprosto epické, přijdou mi daleko rozvětvenější než v origo falloutech. Výborná práce!

Autor:  valcik [ ned říj 13, 2013 7:54 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Keri je tvrdohlavá mrcha, ale Lystra podľa mňa bojuje dobre. Treba jej len nastaviť, aby útočila na koho chce. A keď jej neskôr navlečiete energozbroj a podelíte sa pred bitkou o psycho, opeká ghoulíkom prdele jedna radosť! ::twisted

Autor:  toudi_sk [ ned říj 13, 2013 8:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

hmm, ako to tak čítam, bol by veľký problém implementovať ovládanie v boji na štýl Tactics ako voliteľnú položku?
čiže všetkých by v boji ovládal hráč a ešte jedna vec, kúpil som si knihy (2× vedecké, na viac nemám prachy), mal som
46% vedu a po prečítaní kníh sa nič neudialo, iba sa vypísalo, že som sa naučil niečo nové

Autor:  SneezeCheese [ ned říj 13, 2013 10:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Ahoj,

né, že bych nebyl dobrej, ale 27 nájezdníků, popř. 20 obyč. ghoulů nebo 10 obyč. ghoulů a 9 ghoulů v PA, opravdu v náhodných lokacích (kupodivu) nepřežívám.

Může někdo poradit?:)

Díky,
SneezeCheese

Autor:  valcik [ pon říj 14, 2013 12:09 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

toudi:
V sfall už taká možnosť bola, ale v niektorých situáciách to trošku raplovalo a preto v aktuálnej verzii ovládanie NPC chýba. Pôvodné zdrojáky toho ovládacieho kódu ale zostali uložené na sourceforge.net a na NMA sa pravidelne objavujú rozličné kompilácie sfall, ktoré ho obsahujú. Napríklad tut:
http://www.nma-fallout.com/forum/viewto ... 62#1024062
Nakopíruj ddraw.dll do inštalačného adresára hry a v ddraw.ini nastav tento parameter:
Kód:
ControlPartyMembers=1

Pôvodný súbor ddraw.dll si najprv zálohuj, nevymazávaj ho. Čert nikdy nespí. ::)

Autor:  SneezeCheese [ pon říj 14, 2013 6:59 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

chekotay píše:
Nebojuj s nimi.


Perfektni napad, je fakt, ze me jeste nenapadlo vyuzit rec a zkusit je premluvit...

I kdyz, mozna je to proto, ze se nikdy nedockam toho, abych mohl mit tah...

;)
SneezeCheese

Autor:  SneezeCheese [ pon říj 14, 2013 11:53 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

V poradku, jsem rad, ze si mi otevrel oci a k tomu jeste moznost tyto nahodne setkani vyresit jinak nez bojem.

Budu cestovat pustinou s kvetinou v ruce. Vysledky sdelim posleze.

:)

SneezeCheese

Autor:  toudi_sk [ pon říj 14, 2013 2:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

ak na nich nemáš, tak zdrhaj, nie? :D
ja som tiež trapne na 2.- 3. leveli stretol 3 ghoulov a zdrhal som, zato som sa "vyřádil" na ghoulke v posteli ::rock

a čo knihy, vám všetkým funguje učenie? mal som vedu na 46%, prečítal 2 vedecké knihy, aj keď sa mi vypísalo,
že som sa niečo naučil, tak stále mám 46% ::roll

Autor:  Daemon [ pon říj 14, 2013 3:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

toudi_sk píše:
a čo knihy, vám všetkým funguje učenie? mal som vedu na 46%, prečítal 2 vedecké knihy, aj keď sa mi vypísalo,
že som sa niečo naučil, tak stále mám 46% ::roll


Nevím o tom, že by se tohle někomu stalo. S knížkama jsme nic nedělali, takže jestli nefungují, tipoval bych, že máš něco se samotným Fo2. Jedině, že by to nějak kolidovalo s některým z nových perků. Máš ještě uloženou pozici před použitím těch knížek nebo aspoň před jejich nákupem? Pokud někam uploadneš save, vyzkouším to u sebe, jestli se to bude chovat stejně.

Autor:  valcik [ pon říj 14, 2013 3:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Vedu, zálesáka a opravy vylepšujem knihami pri každej hre, u mňa všecko funguje. ::scratch

Autor:  toudi_sk [ pon říj 14, 2013 4:50 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

::oops ospravedlňujem sa ::zed
to by som si ja kretén nesmel spliesť vedu s opravovaním, lebo som si kupoval Dean´s Electronics a furt kukal na vedu, že sa nehýbu percentá :x

ovládanie parťákov skúsim až keď budem mať v boji problémy s Punťom ... či Vořechem :D

Autor:  valcik [ pát říj 18, 2013 8:25 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Úloha so zničením nemocnice je pomerne komplikovaná. Nenásilná cesta tam myslím nie je, ale dá sa to zvládnuť tak, aby to nenasralo náčelníka Gurgana a celý jeho kmeň. Je to súčasť úlohy, ktorú ti zadáva náčelník, dostal si ju od neho?

Autor:  valcik [ pát říj 18, 2013 6:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Fallout 1.5: Resurrection - Dotazy

Práve ten lov je dôležitý, ono to spolu súvisí. Musíš sa pridať k loveckým výpravám.

Stránka 8 z 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]