Forum Vaultu šílené brahmíny http://forum.madbrahmin.cz/ |
|
Racionálně zvídavé vlákno http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=23&t=94 |
Stránka 2 z 5 |
Autor: | Say [Bot] [ úte říj 20, 2009 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
toudi_sk píše: to je taký problém orezať a navýšiť o 58 bodov Ořezat a roztáhnout? Na plochu? No wai |
Autor: | toudi_sk [ úte říj 20, 2009 5:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
nič iné nepoznáš? |
Autor: | Say [Bot] [ úte říj 20, 2009 5:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
toudi_sk píše: nič iné nepoznáš? No wai, checkpoint Btw, no cemment |
Autor: | Ještěřák [ pát lis 13, 2009 8:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Zadne vice wallpaper-friendly verze nemam, hosi. Berte nebo nechte shnit. Jo a tady je komplet. http://ixrevivalxi.deviantart.com/art/E ... -142604539 |
Autor: | brumla [ stř led 06, 2010 5:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
dotaz k pribehu - kdo ho ma na svedomi, jaky ma zkusenosti se psanim nebo podobnou praci? |
Autor: | Ještěřák [ čtv led 07, 2010 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Myslim, ze prapuvodni verze pribehu vypadla z kooperace tria ja (momentalne studuju Socialni praci na Ostravske uni + prizivuju se psanim), Aranelka (snad nejake bioinzenyrstvi na UK), Destinero (MUNI, management nebo cestovni ruch). Domnivam se, ze pro vsechny zucastnene to byla jedna z prvnich kreativnich zkusenosti, a sem tam to podle toho taky vypadalo. DD k lokacim jsem psal prubezne (prakticky az dodnes) po vzoru Van Burenu, tj. velice propracovanou formou. Pribeh samotny tomu casem nestacil a tak se do nej samozrejme zasahovalo. Vsechny DD a pribehovy zmeny jsem napsal sam. Na podobu BGE mel jisty vliv taky Prebral (Jan Pohunek - zacinajici historik a spisovatel), Lubor Kasal (Wiki), DaVca (David Novotny - myslim, ze ted pracuje pro BI na Arma 2) a Zob (ryzi nadsenec a pracant). Ti do pribehu nikdy nevrtali, ale BGE se presto dotkli. Zvlaste Prebral (byv. Fallout Yurop) je neskutecny mazlik, ten kluk je talentovanejsi nez kdokoli, koho jsem kdy potkal ). |
Autor: | Perry [ sob kvě 15, 2010 1:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Jak to vypadá s BGE Forever? už jste to vzdali ? |
Autor: | Ještěřák [ pon kvě 17, 2010 10:49 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Nevzdali A chystáme další materiály. A třinácté důchody pro potenciální programátory. |
Autor: | brumla [ úte črc 13, 2010 11:42 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Citace: Příště se tady snad budu rozplývat nad našimi NPC společníky, které považuju za jednu z nejsvětlejších a nejpromakanějších (a bohužel taky nejkomplikovanějších) složek BGE. Po vzoru Planescape: Torment (o kterém jsem mimochodem jenom četl) nebude žádný ze společníků duševně úplně normální a každý s sebou přinese nejenom oživení a zvýšení síly, ale taky věčné trable a někdy i vzájemné košaté provokace do party. Ale to už jsem dnes cinknul moc... tak na tohle se neskutecne tesim preci jenom, pokud mel f1 nejakou slabinu, byly to npc, z nichz nejvyraznejsi a nejzapamatovatelnejsi byl "happy-trigger" ian a cokl (ten jen diky tomu, ze to je cokl). ve f2 uz to bylo mnohem lepsi, ale ne vsechny postavy dostaly tolik prostoru, kolik by si zaslouzily (cassidy treba skoro zadny). verim, z v tomhle trumfnete i tu dvojku |
Autor: | brumla [ úte črc 13, 2010 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
edit: doublepost |
Autor: | Ještěřák [ ned srp 01, 2010 10:14 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
brumla píše: Citace: Příště se tady snad budu rozplývat nad našimi NPC společníky, které považuju za jednu z nejsvětlejších a nejpromakanějších (a bohužel taky nejkomplikovanějších) složek BGE. Po vzoru Planescape: Torment (o kterém jsem mimochodem jenom četl) nebude žádný ze společníků duševně úplně normální a každý s sebou přinese nejenom oživení a zvýšení síly, ale taky věčné trable a někdy i vzájemné košaté provokace do party. Ale to už jsem dnes cinknul moc... tak na tohle se neskutecne tesim preci jenom, pokud mel f1 nejakou slabinu, byly to npc, z nichz nejvyraznejsi a nejzapamatovatelnejsi byl "happy-trigger" ian a cokl (ten jen diky tomu, ze to je cokl). ve f2 uz to bylo mnohem lepsi, ale ne vsechny postavy dostaly tolik prostoru, kolik by si zaslouzily (cassidy treba skoro zadny). verim, z v tomhle trumfnete i tu dvojku Ty spolecniky asi prekoname snadno (a mozna nakonec budou i "ohlavene"). Ve FO1 nejsou moc dobry, nikdo se neobtezoval je prilis rozepisovat. I ve FO2 se najde nekolik kosatejsich postav, nez ti, se kteryma mas cestovat. To je podle me chyba, brat jim kus prostoru na ukor tech, s nimiz stravis ve hre jen zlomek casu (kupr. Lynette, ta byla myslim fakt propracovana). Ale ono se to mluvi lehce o prekonavani orig her, kdyz ma clovek k dispozici neomezene casu. Kdyz zna tools uz ted 3x tak dlouho jako orig devs pri FO1, 2. Kdyz ma pro staveni map k dispozici 2x vice objektu. Kdyz nema za prdeli chief designera a PR manika, co vi o hrach strasny kulovy. Atd atd. Spousta takovych veci jako cNPCs nas i stoji priserny cas navic. |
Autor: | valcik [ ned srp 01, 2010 11:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
..okrem toho, Fallout sa vyvíjal práve v tom najhoršom období - prechádzalo sa z operačného systému DOS na Windows, vývojári si teda museli sami vyrábať všetky developerské nástroje a bojovať s nástupom moderného, často nekompatibilného hardware. (nové typy grafických zberníc a procesorov, diskových radičov či CPU sa objavovali takmer každý mesiac) Držím vám palce, dúfam že svoj mod dotiahnete do hrateľnej podoby a nevidím dôvod, prečo sa s tým ponáhľať. Ak sa jedná o projekty vytvárané v rámci hobby (a voľného času), treba nastaviť optimálne pracovné tempo - aby sa z tvorivej zábavy nestala nudná drina. Ještěřák píše: Ty spolecniky asi prekoname snadno (a mozna nakonec budou i "ohlavene"). Na toto sa teším hádam najviac, už v jednotke boli tie nečakané rozhovory so "živými" spoločníkmi ohromne pútavé, dokázalo to NPC-čkam vdýchnuť charakter. Plánujete k "hlavám" pridať aj dabing, teda zvukovú stopu? |
Autor: | Hellbilly [ ned srp 01, 2010 1:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
valcik píše: Na toto sa teším hádam najviac, už v jednotke boli tie nečakané rozhovory so "živými" spoločníkmi ohromne pútavé, dokázalo to NPC-čkam vdýchnuť charakter. Plánujete k "hlavám" pridať aj dabing, teda zvukovú stopu? nemyslím si že sa budú púšťať do dabingu. Za prvé, musel by byť nahovorený na veľmi dobrej úrovni (aby nepôsobil amatérsky), ale hlavne, je s tým šialené množstvo práce, zvlášť keď Jašter spomínal že on a jeho writeri sú schopní napísať 15-stránkové dialógy plné všelijakých drobností...mne osobne by stačili hlavy bez dabingu ala Cassidy v Mutants Rising |
Autor: | casino [ ned srp 01, 2010 2:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
Otazne je či si jašter pod pojmom "Ohlavené" predstavuje komplet hlavovú animáciu, alebo len obrázok, ako to bolo vo Wateland MERC (+ trochu lepšia úroven) : |
Autor: | toudi_sk [ ned srp 01, 2010 2:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Racionálně zvídavé vlákno |
len nie Cassidy like xichty prosím |
Stránka 2 z 5 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |