Forum Vaultu šílené brahmíny
http://forum.madbrahmin.cz/

Racionálně zvídavé vlákno
http://forum.madbrahmin.cz/viewtopic.php?f=23&t=94
Stránka 4 z 5

Autor:  Ještěřák [ pon led 21, 2013 3:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Letos snad neco vydame. Kdyz budou programatori.

(Druhou vetu se nebojte rozsifrovat jako nabor na danou pozici ::ano)

Autor:  cheky [ úte dub 02, 2013 8:36 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Pochopil jsem správně - za předpokladu, že to celé není jen žert - že příběh BGE je rozdělen do několika (kolika?) kapitol, z nichž každá se dá hrát sama a každá bude vydána samostatně?

Autor:  Ještěřák [ stř dub 03, 2013 10:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

To nikdo znas momentalne nema paru. BGE je nyni rozctvrceno na 4 pomyslne kapitoly. Neexistovala totiz moznost, aby tym dodelal tuto hru v rozumnem casovem horizontu bez ztraty prizne, motivace atd. Logicky je tedy vyhodnejsi vydat neco a pote posoudit co dal.

Ve volnem case se lehko kritizuje, ale ponekud hure pracuje.

Krome normalni prace mi bezi pravidelne i nekolik smluv bokem. Rozhodne nejsem ochoten seknout napr. se zakazkou pro Akademii ved CR jenom proto, abych si nadsedel s nejistym vysledkem u BGE. Kure z prace nesleze. Seto dela zaroven na Ressu. Kubrat hakuje v grafickym studiu od nevidim do nevidim. Programatori samozrejme nechteji programovat 24/7. Aranelka je zamilovana.

Jak uz bylo potvrzeno klukama (a holkama) prede mnou - nemame proste cas. A podotykam ze bude jen hur, jine reseni nez vydani po castech prakticky neexistuje.

BGE nas nezivi a maminky vetsinou uz take ne.

Autor:  cheky [ čtv dub 04, 2013 5:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Budu to brát jako "Ano".
Aranelka je už zase zamilovaná? Já myslel, že ještě smutí po rozchodu. Tak to je dobrá zpráva.

Autor:  Aranelka [ čtv dub 04, 2013 9:12 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Aranelka uz neni zamilovana, uz ani nesmutni, ale ma mega prace s vyzkumem a skolou :-(

Autor:  Ještěřák [ čtv dub 04, 2013 10:15 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Jeste nejaky posledni poznamky.

• Nevim a radsi nechci ani vedet, jak to bude s kompatibilitou, ale existuji ruzne prvky, ktere dokazou rozkouskovat hru chytre a na urovni, neco samozrejme mam(e) v rukavu. Ostatne, zamcene pasaze v sandboxech jako GTA, T:DS apod. jsou celkem beznou praxi. Takze by to nevypadalo tak, ze by se hrac musel strachovat o ukonceni v pulce questu (krome toho hlavniho) nebo jinak nasilne, konec lze i prirozene zabudovat do herniho sveta.

• Modovat Fallouta na ridicich pozicich (tzn. ne odevzdat 1 objekt/text mesicne a jit do pice) je vicemene pro lidi, kteri Falloutem ziji a nejsem si jist, ze je to (nyni) muj pripad, prilis to leze do zivota. Mam ten dojem, ze od projektu uz postupne nikdo nic moc neceka a vlastne mi to tak vyhovuje.

• "Obrovsky" zajem o mody na CZ scene perfektne demonstruje fakt, ze dodnes nikdo zrejme ani nezkusil pocestit Fallout of Nevada (dle mnoha indicii dost dobra vec) ani dalsi mini ci demo veci, zatimco Restoration Patch do posranyho Falloutu 2 je snad pocestovan s kazdym updatem :ne: (coz neni nic proti Killapove praci, pouze to vnimam jako velikou bizarnost). Ale autori modu si na to svymi sliby/rozpady mohou do jiste miry sami, ackoli ta prace je tvrda jak protektoratni rohlik...

Autor:  cheky [ pát dub 05, 2013 7:44 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Dobrý, dobrý, já jsem se jen ptal na drobnou nejasnost, nemusíš se mi pořád omlouvat!

Mimochodem, Restoration a jeho překlad vidím také jako snahu o restauraci češtiny tak, aby to fakt byl funkční jazyk - stav češtiny z Levelu je sice na svou dobu dobrý, ale po čase člověka přestane bavit domýšlet si celé questy, protože nerozumí tomu, co se po něm chce. :-D

Autor:  Feťák7 [ sob dub 06, 2013 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Ještěre, jak dlouho na tom už vlastně "děláte"?

Autor:  Ještěřák [ pát říj 04, 2013 6:43 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Feťák7 píše:
Ještěre, jak dlouho na tom už vlastně "děláte"?

Odmlčel se nám hlavní programátor. Hru tak prakticky nemá kdo programovat. Nejsou lidi.

Autor:  Smejki [ pát říj 04, 2013 7:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Ještěřák píše:
Feťák7 píše:
Ještěre, jak dlouho na tom už vlastně "děláte"?

Odmlčel se nám hlavní programátor. Hru tak prakticky nemá kdo programovat. Nejsou lidi.

snad se ti někdo ozve, zítra budete zmínění na Games.cz

Autor:  Ještěřák [ sob říj 05, 2013 7:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Diky, ale dokud sveho hlavniho programatora nenajdu, tak to asi postrada smyslu. On jediny ma o nasem kolosu technicky prehled.

Ja uz to ani nijak vnitrne neresim, mnohokrat jsem mel sto chuti mrsknout cely obsah lidem, protoze nekdo klicovy odpadl, takze nic novyho pod sluncem. Ver tomu, ze supi by se sleteli, staci par mesicu navenek nedelat nic a hned se da do pohybu karnivorozni sondaz ::ano

Projektu chybi neznicitelny clovek na programatorske pozici, klidne hierarchicky na mem miste, tj. s polovicni rozhodovaci pravomoci. Pak by to bylo vsechno vicemene v pohode a byli bychom o nekolik set procent dal a treba uz neco i vydali.

Nastesti jsou tady strizlivejsi a skromnejsi projekty se sirsim core jadrem, jako je Ress, kteri svym vydanim castecne rehabilituji jmeno (ceskeho) falloutiho moddingu ::ano Az Ress dohraji i posledni opozdili jedinci, o to vice se asi bude ocekavat, ze ted jsme logicky na rade my... Coz muze vest k naprostemu zklamani lidu, anebo taky k urcitemu vybicovani. Treba se najednou objevi i nas vysneny programator, kdovi.

Stran programatoru jsou vsechny problemy BGE jen lehky zraneni, zadne jine lidi v podstate nepotrebuji, protoze je mnohe predpriraveno, z minulosti mam spoustu zajimavych kontaktu a znam se s miliardou spisovatelu (Prebral !!! - bude mi moc lito, az/jestli jeho fantasticka letita prace na NPC spolecnicich apod. prijde vnivec) a grafiku, s programatory se ale neznam, nikdy jsem tomu nerozumnel ani to nestudoval...

Malo se vi, ze na BGE posledni dobou pracoval i jeden vyznamny programator jednoho neceskeho projektu, ciste proto ze se mu BGE zzelelo, protoze jsem mu pred nejakou dobou psal, ze to zaviram... Nyni jsem ale ve stavu, ze po nem bez naseho hlavniho programmera nic nechci, at se radeji venuje jako leader svemu projektu, bude to pro svet asi prinosnejsi.

Je to kazdopadne uplne jina hra, nez Ress, ne na bazi lepsi/horsi, je jina svym stylem. Neni to jen grafikou, ale i zpusobem jakym je (na)psana, ma uplne jinou dynamiku, chapani toho sveta atd. Blbe se to popisuje, ale kdyz si to clovek po sobe zapne, je to proste hodne jinaci. Vzdycky po me holt zustavaly zvlastni veci :)

Ress je rozumnym zpusobem spartansky a nezameruje se tolik na blbiny, ktere jsou sice cool ale ne uz tolik z pohledu dulezitost/mnozstvi prace. Take proto jiz vysel. Hlavni problem ale neni rozsah nebo rozmer projektu, nybrz ze jim core jadro vydrzelo pohromade, byl proste asi dobre vedenej. Kdezto BGE pripomina tech-demo s mnoha cool prvky novymi pro Fallout, ale kurva daleko jakekoliv forme releasu.

P.S. kdyz jsem na GAMES cetl adjektivum "obri", musel jsem se ze svy pozice usklibnout... Pravda je ale takova, ze na to, ze byl zdarne dokoncen, je velkej az az... Aneb kde jsou ty vsechny announcle "obri, FO2 hadra" projekty.

Obrázek

Autor:  Smejki [ sob říj 05, 2013 7:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

jo mimochodem, tower of creation stránky jsou nějak rozhozený

Autor:  JaW [ čtv říj 10, 2013 9:58 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Ještěre, už sem ti to říkal, ale být na tvém místě, tak se naučím programovat a dodělám si to sám. Rat a Dae se to taky museli naučit. Přestaň si hrát na manažera a chytni lopatu!!! ::knez

Autor:  Ještěřák [ ned říj 20, 2013 3:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Oběť je příliš velká. Raději budu nadále dělat to, co dělám doteď - lovit exotické motýly ::bez_chlupu a vymetat parties ::kawaii

Je mi 27, za kompem nevydržim dýl, než pár hodin. Už nemám ten původní geeky drive. Měl jsem napsat hru o třech lokacích a byl by svatý pokoj :-D Z pův. týmu totiž nezbyl vůbec nikdo :ne:

Autor:  JaW [ ned říj 20, 2013 4:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Racionálně zvídavé vlákno

Budiž tedy projektu země lehká :D

Stránka 4 z 5 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]