Forum Vaultu šílené brahmíny

Ostrovček pozitívnej deviácie11!
Právě je pát zář 05, 2025 10:02 pm




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 755 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 7:56 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 14, 2009 4:30 pm
Příspěvky: 44
ano, ja si vsiml ze amici a rusaci drzi sve raktey jeste na uzde... dokonce tu hru uz nejaky patek hraju, nechapu proc mi to pises ::scratch

(ale to se mi stava casto ze kdyz beru hru moc vazne nebo napisu neco co se nekomu nelibi tak na zklidneni pise ze je to hra... paradoxne me to nastve jeste vice protoze dobre vim co to je, co delam a jake to ma nasledky, jeste aby mi nekdo rikal rozdily mezi realem a hrou...)

_________________
Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 8:06 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1560
Bydliště: .....
Tym som chcel povedat ze mi to pride moc prehane.
Ved predsa pred Wipom to tak nebolo, alebo hej ::scratch


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 8:10 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 14, 2009 4:30 pm
Příspěvky: 44
nebylo, to ze se potvory hybou tak rychle mi prijde dovne, klidne to mohli nechat tak jak to bylo predtim... a kdyz chteli dat duraz na crafting tak proc proboha pridali novy timeout (gathering)? to uz nemuze clovek krizit sbirani flintu, tezeni dreva a kamene dohromady... muze bud ziskavat suroviny nebo vyrabet... uznavam ze vytezit 5 dreva najednou neni marne, ale celkove to zpomali vyrobu...

ale treba to oznacovani lidi podle karmy se mi libi...

_________________
Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 8:11 pm 
Brahmínožrout
Brahmínožrout
Uživatelský avatar

Registrován: ned kvě 17, 2009 3:23 pm
Příspěvky: 1560
Bydliště: .....
Oni tu rychlost potvor planuju tak nechat?


Naposledy upravil casino dne sob lis 21, 2009 8:40 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 8:38 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pát srp 14, 2009 4:30 pm
Příspěvky: 44
nevim, doufam ze ne

_________________
Pořádek je pro blbce, inteligent ovládá chaos.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: sob lis 21, 2009 11:11 pm 
Náhodný kolemjdoucí
Náhodný kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Registrován: sob lis 21, 2009 2:24 am
Příspěvky: 1
Tak tu rychlost těch potfor bych ještě tak nějak dokázal pochopit, i když by to bylo na delší diskuzi, jak by která potfora dokázala běhat, aspoň se nemůže jít na třetím levelu na centaury, ale pak sem si šel vytěžit nějaké rudy.... vytěžil jsem jeden jediný iron ore a naskočil časový limit na 11 minut... 11 MINUT, WTF!!! co mám v tom čase dělat? To je fakt na vypnutí hry a hraní hry jiné. Fakt nechápu co tím autoři mysleli. Určitě neznám všechny možnosti hry, a tak prosím poraďte a vysvětlete mi jak to teda funguje jak to mám hrát když tam nastavili takový zabijácký limit.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 2:28 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob zář 26, 2009 9:02 am
Příspěvky: 38
san píše:
Tak tu rychlost těch potfor bych ještě tak nějak dokázal pochopit, i když by to bylo na delší diskuzi, jak by která potfora dokázala běhat, aspoň se nemůže jít na třetím levelu na centaury, ale pak sem si šel vytěžit nějaké rudy.... vytěžil jsem jeden jediný iron ore a naskočil časový limit na 11 minut... 11 MINUT, WTF!!! co mám v tom čase dělat? To je fakt na vypnutí hry a hraní hry jiné. Fakt nechápu co tím autoři mysleli. Určitě neznám všechny možnosti hry, a tak prosím poraďte a vysvětlete mi jak to teda funguje jak to mám hrát když tam nastavili takový zabijácký limit.


Rychlost potvor bylo poněkud nepřijemne překvapeni, ale de jen o zrychleni v real timeu, takze staci prepnout v configu na "vzdy tahovy" a ste v klidu ::roll ...co se časového limitu týče, je brutální, ale se zvyšováním skillů se snižuje, takže se to da zvladnout ::scratch ...další podraz na craftery je, ze za vyrobu predmnetu nejsou expy, ale to zase nuti craftery vylist z brlohu a honit priserky v pustine ::help ...takze jak to shrnout, vyvojary tezce skryply crafting, takze uz nejde pulhodky prebihat mezi modokem a ghost farm, cimz byste natezily suroviny cca 50000 ::lol ...hra mi ted pripada vyrovnanejši a težši...což se mi líbí... ::cool


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 10:22 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: sob říj 10, 2009 10:42 am
Příspěvky: 28
Nechápu jak sem se mohl na wipe těšit... teď je to katastrofa...
5 minut wait na sbirani flintu, ovoce a podobnych kravin? co kdyz mam mapu, kde je flint, 6 ovocnych kytek a 2 kytky na fiber, to je skoro na hodinu, opravdu hovadina... to má hra být o craftění? Asi ne, když musim 5 minut čekat než ze země seberu flint...
Zrychlený potvory... taky hrůza, pokud je clovek sam a chce zabijet brahminy tak na turn based je to na hodně dlouho, protože dycky útočí jenom jedna kráva a na RT nějak nefunguje pravidlo výstřel-útěk, protože ta kráva běži rychleji než Usaine Bolt... sice nepujde chodit ne kentaury od 3. lvlu, ale to je tak jedina vyhoda... Chodit po mape na realtime s malym outdoorsmanem je uplne na nic, protoze psi, kteri maji na zadech pridelanou raketu cloveka nenechaji ani dobehnout k exitu...
Cooldown na prelogovani postavy, to je taky dílo... Chápu, že to mělo být kvůli tomu, aby v boji někdo nepobíhal s altama, ale co když si za craftera vyrobim zbraně a naboje, chci vzit fightera, hodit si to někam do stanu a pak jit zabijet tak musim cekat pul hodiny? podle mně by bohatě stačilo 5minut, protože většina bojů trvá max. těch 5 minut... Co když mám postavu s CH10, která dotáhne lidi do města, to absolutně znemožnujě teamový akce, protože pochybuju, že se dobrovolně někdo obětuje, naloguje si postavu vůdce a pak bude 30 minut čekat, až si bude moct přihlásit fightera...
Je sice dobrý, že se dá hafo věcí vycraftit, ale pokud všichni budou zalezlí ve skrýších u workbenche a vyrábět si věci... To vypadá, že z Falloutu bude taky jedna z nudných klikaček, kdy člověk něco natěží-vyrobí věc-prodá. Zabíjet se bude maximálně, když se dva crafteři potkají u jednoho flintu tak si o něho dají duel a to bude tak všecko...

EDIT:ted sem potkal psi a floatery... HRŮZA!!! floateri v tom zrychlenym pohybu vypadaji tak odporne, az mne z toho jejich pohybu bylo na blití...
psi běhají jak kdyby měli v pr*eli raketu, objevil sem se přímo mezi nima, u exitu mně chytili, tak tak sem utekl, zbylo mně 5 životů...
Jak někdo může z*urvit tak dobrou hru... S*ru na to, nebudu hrát do té doby, než to buď vrátí nebo to nějak rozumně opraví, ale teď je ta hra nehratelná...

_________________
Bierhanzlova mast, na lysinu past...


Naposledy upravil Resmen dne ned lis 22, 2009 11:00 am, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 10:29 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob srp 22, 2009 3:04 pm
Příspěvky: 51
Je hezký, že je to těžší, to že tě zabije teď každej při první příležitosti svědčí o neskutečném hienizmu. To omezení setkání jsem z prvu upřednostňoval ale oni to udělali na asi tak 20 setkání a pak už nic (respektive po dvou minutách veškeré setkání z oblasti zmízí). Styl těžení je asi největší WTF. Proč nedává výroba XP (stejně až budu mít základnu ven nevylezu)? FA nejde. A NPC na questy rači smazali. To jsme se to dopracovali na lol. ::cry
Jo a to, že mají obchodníci 40 k je pěkné, dnes ráno už mají zhruba jen 30 k do dvou týdnů ten co sežene prachy na základnu je borec. Nejvíc ze všeho nechápu proč po natěžení musím čekat, bože jak si tohle asi představovali?
Nemluvě o tom že zvýřata běhají jak nadržení teplouši a po načítání lokace se většinou objevím už jen na zádech.
A ještě něco to povalování plazmovek u obchodníků je luxus, škoda že bude trvat tak 3 týdny než si na ní člověk našetří.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 10:43 am 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: úte srp 18, 2009 11:54 am
Příspěvky: 26
zrychlene potvory jsou super alespon se při turn base tak neloudají a jde to rychleji ::lol ::ano a zdá se mi že pohyb po mapě je taky rychlejší čili super mi se wipe líbí ::fuck

_________________
Devastator!!!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 11:26 am 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 2:31 am
Příspěvky: 59
Bydliště: BoS Outpost
Jo konečně to začíná bejt zajímavé. Oddělí se zrno od plev a neschopní půjdou hrát WoWko. ::bez_chlupu

Ti schopní už maj prachy na půl základny.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 12:12 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob zář 26, 2009 9:02 am
Příspěvky: 38
Johnys píše:
... FA nejde....

Ale jde...co se junku týče taky funguje...zrychlený přišerky sice vypadaj hnusne, ale v tahovým sou laty jako vždicky...za vyrobu nejsou expy, no co, aspon si neudelam za vykend 21 level a donuti mne to si aspon trochu zabojovat...tezba je v pohode kdyz si vymakate skyly je to otzka 3-5 minut, coz je krasnej cas si odnyst veci do stanu a pritom kutnout par potvor...obchodnici maj hafo vybavení, ale děsně zvedly ceny, takže zase ztížení...

tkže holky, PŘESTAŇTE FŇUKAT a poďte semnou zejásat nad mnohem těžší-zábavnější hrou...

P.S. Kdo ste četly můj návod jak si do dvou hodin vydělat přez 100000, tak teď už nefunguje ::lol


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 12:16 pm 
Vemeno
Vemeno
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 10:51 pm
Příspěvky: 25
Težení rudy po 1=bug, záměr byl po pěti, bude opraveno
Žádný expy za craftění=bug, bude opraveno
Smazaný NPC pro questy=Nutnost vzhledem k vypnutýmu anti-altu, protože pak nebyl problém udělat ty Maddogovi půlky základen:-). S rozběhnutým anti-altem by se měli vrátit.

Na NMA je to všechno rozepsaný, nedělejme unáhlený závěry po jednom dnu hraní.

Mě například potěšilo, že cigarety přidávaj +1 k percepci.

_________________
The man in black fled across the desert, and the gunslinger followed.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 12:19 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny

Registrován: sob srp 22, 2009 3:04 pm
Příspěvky: 51
Osobně spýše budu zase vytvářet game movie, protože základní princip hry který mě bavil byl následující:
1. sehnat si prachy na základnu a robit munice a zbroje co to jde
2. s kámošema se dát do skupiny a chodit na karavany popřípadě na něco těžšího, jako byla enkláva nebo patrola
Respektive i když nyní seženu prachy na základnu, vyrobím munici a zbroje tak k čemu to je? Karavany jen tak nepotkám tak proč bych se měl s tím vším štvát? Dneska jsem potkal snad dvě karavany za tři hodiny hraní a to jsem expil stylem lez po mapě a hledej. A taky je to moc velkej žrou času.

Každej odsuzuje pk, ale když se nad tím zamyslím tak ve skutečnosti už nic jiného tu na práci nebude, když odstranili i NPC na úkoly. A zabíjet škorpióny, kterých snad jediných je hafo asi každého bavit nebude. :x :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: FOnline: 2238 - Obecná diskuze o hře MK II
PříspěvekNapsal: ned lis 22, 2009 12:24 pm 
Špína z Pustiny
Špína z Pustiny
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 17, 2009 2:31 am
Příspěvky: 59
Bydliště: BoS Outpost
Bantz píše:
Težení rudy po 1=bug, záměr byl po pěti, bude opraveno
Žádný expy za craftění=bug, bude opraveno
Smazaný NPC pro questy=Nutnost vzhledem k vypnutýmu anti-altu, protože pak nebyl problém udělat ty Maddogovi půlky základen:-). S rozběhnutým anti-altem by se měli vrátit.

Na NMA je to všechno rozepsaný, nedělejme unáhlený závěry po jednom dnu hraní.

Mě například potěšilo, že cigarety přidávaj +1 k percepci.



Já neudělal jedinej quest, je to z brahmín a hoven.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 755 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 51  Další


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Přejít na:  
cron
Copyright © 2009 Forum Vaultu šílené brahmíny